Dat heeft meer te maken met welke bands er wel en niet beschikbaar zijn dat weekend. Niets met wat er wel of niet op PP staat. D'r is nu al meer overlap met PP dan gewoonlijk, volgens mij.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe zou hetk unnen dat de line-up tot nu toe zo slecht is....
Vorig jaar waren nu de grootste en populairste bands bekend gemaakt.... als datn u ook al is ...
Ik vind de voorlopige line-up juist al erg aardig.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe zou hetk unnen dat de line-up tot nu toe zo slecht is....
Ik ookquote:Op maandag 5 juni 2006 21:09 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik vind de voorlopige line-up juist al erg aardig.
Met PP bedoel je Pukkelpop of Pinkpop?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met welke bands er wel en niet beschikbaar zijn dat weekend. Niets met wat er wel of niet op PP staat. D'r is nu al meer overlap met PP dan gewoonlijk, volgens mij.
Pinkpop. Denk dat je trouwens een hoop van wat er al bevestigd is voor Pukkelpop ook op LL zal terug zien (behalve Radiohead, Keane en Daft Punkquote:Op maandag 5 juni 2006 21:11 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Met PP bedoel je Pukkelpop of Pinkpop?
Ja, op zich is het allemaal wel aardig. Ik dnek dat het ook aan mij ligt. Ik had er meer van verwacht...
Ja vooral als je in je achterhoofd hebt dat nog niet eens de helft bekend isquote:Op maandag 5 juni 2006 21:09 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik vind de voorlopige line-up juist al erg aardig.
Vorig jaar was er nu ongeveer even veel bekend.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef koen_pijl het volgende:
vorig jaar was nu bijna alles bekend, toch?
Als je bij festivalinfo naar Lowlands 2005 gaat dan kun je daar door de nieuwsberichten van de bevestigingen bladeren. Ongeveer evenveel bekendmakingen, maar wel meer grote namen al.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef koen_pijl het volgende:
ja? mmm ik dacht veel meer. Ik dacht dat er eigenlijk daarna niet meer zoveel bijzonders bekent werd gemaakt.
Is dat eigenlijk niet ook de bedoeling van LL?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er staat eigenlijk nog geen enkele act die al jaren bekend staat. Zoals RHCP op Pinkpop.
Ben ik de expert opeens?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:10 schreef Z het volgende:
Sack, hoeveel bandjes staan er gemiddeld op LL de laatste jaren? Of ik kan ook vragen hoeveel bandjes er nog bij deze line-up komen?
Bij deze bombardeer ik je als expert, van harte.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ben ik de expert opeens?
Ik denk dat er met film en theater erbij nog zo'n 100 dingen bij gaan komen. Ik heb geen zin om na te tellen hoeveel bands enzo er vorig jaar waren. Dat doe je zelf maar![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Z het volgende:
[..]
Bij deze bombardeer ik je als expert, van harte.
Om die term wat meer waarde te geven: even snel getelt (opgezochtquote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Z het volgende:
[..]
Bij deze bombardeer ik je als expert, van harte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |