Heb ik ook wel eens gehad. Kun je halverwege het optreden vertrekken, omdat je laatste trein gaat.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:48 schreef maniack28 het volgende:
En ik vind het niet leuk dat Alexisonfire gisterenavond pas om 23.15 uur begon met spelen, aangezien ik om 23.00 uur weg moest anders mis ik de laatste trein.. kut NS, kut-concerten.. wat een schijtzooi![]()
Ik miste ze vorige keer ook al omdat ik uit mn anti-kraakpand gekicked werd... en nu dus weer niet gezienquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Kun je halverwege het optreden vertrekken, omdat je laatste trein gaat.
Ben blij dat ik mn rijbewijs heb nu.
Heb je zin om de foutjes er nog een keer uit te halen? Ik was namelijk ook al bezig geweest en heb geen zin in een rondje "zoek de verschillen"quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:54 schreef maniack28 het volgende:
Even alle foutjes eruit gehaald (voor zover ik ze kon vinden). Alle myspace links deden het niet
Mijn lijst zoals hij hierboven staat klopt nu voor 99%quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb je zin om de foutjes er nog een keer uit te halen? Ik was namelijk ook al bezig geweest en heb geen zin in een rondje "zoek de verschillen"
Mew is inderdaad erg gaaf!!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:18 schreef maniack28 het volgende:
En wow, Mew is ook wel vet
.......
Wel grappig dat ik alle bands die in mijn favoriete genre vallen kut vind... Hawthorne Heights, Broken Social Scene, HIM, Epica mij helemaal niet interesseren
Ik ben er nu ook al wel over te spreken eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat na een geweldig lowlands concert wolfmother gekte uitbreekt
Die streep door Keane heeft een reden he?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:28 schreef oor het volgende:
[..]
hmz deze vind ik zelf het leukste, mgoed nog niet de moeite om te gaan
dat weet ik, daarom laat ik dat juist merken dat dat zonde is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die streep door Keane heeft een reden he?
Oke, dan is het duidelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:30 schreef oor het volgende:
[..]
dat weet ik, daarom laat ik dat juist merken dat dat zonde is.
Ik vind 't alles behalve een kutlijst. Veel leuke bands juist. Alleen niet al te bekend de meeste.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:33 schreef oor het volgende:
vorig jaar had pinkpop een kut lijst en nu heeft lowlands dat
Zeur, kom dan lekker niet! Ik zeg net dat dit pas de helft is...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:33 schreef oor het volgende:
vorig jaar had pinkpop een kut lijst en nu heeft lowlands dat
Inderdaad. Van de tot nu toe bevestigde namen zou ik er veertien al erg graag willen zien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind 't alles behalve een kutlijst. Veel leuke bands juist. Alleen niet al te bekend de meeste.
ow sorryquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeur, kom dan lekker niet! Ik zeg net dat dit pas de helft is...![]()
Daar hebben ze 't inderdaad van gejatquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:37 schreef oor het volgende:
[..]
ow sorrymgoed wie vind er dat er van die green day handjes op de lowlands site staan.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:12 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook al wel over te spreken eigenlijk.
Nee, die is van Cypress Hillquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:52 schreef MofoF1 het volgende:
Is die DJ Muggs trouwens niet van Madness?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:26 schreef BeRightBack het volgende:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=40773684&blogID=130096682&MyToken=f80b701d-30bd-4b41-995e-754fa1cd5a21
Hint?
Jammer, maar helaas dusquote:Aug. 18 Umpitunneli, Tornio Finland
Aug. 19 Tuiskula, Nivala Finland
Aug. 20 Heinolassa Jyrää, Heinola Finland
Dat komt omdat er weinig punk/rock is. Niet dat ik me niet ga vermaken, maar het zou wel tof zijn als er nog een paar goede bands tussen kwamenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
hehehet valt mij op dat degenen die altijd klagen over het programma bijna altijd liefhebbers van Epitaph/Fat Wreck-punkrock zijn. Jongens, da's zooo 1995
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |