Ach joh, gaan we daar toch gewoon voor heen..quote:Op maandag 5 juni 2006 15:44 schreef KaheemSaid het volgende:
Wel mooi Lowlands shirt trouwens, was net op 3voor12.
Zelfs dat hoeft nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ach joh, gaan we daar toch gewoon voor heen..
Probeer je eens positief te reageren....quote:Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ach joh, gaan we daar toch gewoon voor heen..
Is het ook niet, alleen als ze de oude rage nummers spelen..quote:Op maandag 5 juni 2006 16:50 schreef koen_pijl het volgende:
Vind Audioslave wel relax, maar hoor van heel veel mensen dat ze het niks vinden.
Interpolquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef DeVinger het volgende:
Er moet voor mij nog 2 grote namen bij, kleine leuke interessante bandjes en hypes genoeg.
Voor mij alleen Muse (en in mindere mate Placebo) tot nu toe.
RHCP, Deus, Radiohead, Jeff Buckley (kijken wie er in trappen), Colplay, Interpol, Hyves, Strokes etc. Iets uit dat kaliber wil ik er bij hebben, maargoed voor anderen gelden weer andere bands uiteraard.
Maar over het algemeen heb ik het idee dat men nog niet echt tevreden is met de line-up
als niemand een vroege vogelskaartje zou kopen zou de organisatie van dat extra geld ze misschien kunnen halenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef koen_pijl het volgende:
Hoop stiekum nog op de RHCP
Die waren vorig jaar op Werchter zóóóóóquote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Interpol![]()
interpol, interpol interpol![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |