Daar hebben ze 't inderdaad van gejatquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:37 schreef oor het volgende:
[..]
ow sorrymgoed wie vind er dat er van die green day handjes op de lowlands site staan.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:12 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook al wel over te spreken eigenlijk.
Nee, die is van Cypress Hillquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:52 schreef MofoF1 het volgende:
Is die DJ Muggs trouwens niet van Madness?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:26 schreef BeRightBack het volgende:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=40773684&blogID=130096682&MyToken=f80b701d-30bd-4b41-995e-754fa1cd5a21
Hint?
Jammer, maar helaas dusquote:Aug. 18 Umpitunneli, Tornio Finland
Aug. 19 Tuiskula, Nivala Finland
Aug. 20 Heinolassa Jyrää, Heinola Finland
Dat komt omdat er weinig punk/rock is. Niet dat ik me niet ga vermaken, maar het zou wel tof zijn als er nog een paar goede bands tussen kwamenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
hehehet valt mij op dat degenen die altijd klagen over het programma bijna altijd liefhebbers van Epitaph/Fat Wreck-punkrock zijn. Jongens, da's zooo 1995
Er is ook weinig grindcore maar die hoor je toch ook niet klagenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat komt omdat er weinig punk/rock is. Niet dat ik me niet ga vermaken, maar het zou wel tof zijn als er nog een paar goede bands tussen kwamen
Ik dacht dat die gebanned waren na hun laatste optredenquote:
Denk dat ze die dag de Grolsch afsluiten. Sowieso staat de grootste headliner zondag in Alpha en het lijkt mij sterk dat Snow Patrol dat is. Ik denk dat muse die spot heeft... (of er moet nog wat grootst bij gaan komen.).quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
In de Metro van vandaag staat bij een interview met Snow Patrol dat ze Lowlands afsluiten op 18 augustus in de Grolsch. Aangezien Lowlands dan net begint bedoelen ze of dat ze de dag afsluiten, of bedoelen ze de 20e. Even mailen dan maar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |