Ja, ik ben aan het live betten. Ook een lange zit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Ik postte het vanmiddag al, maar het kan nog wel een keer aangezien ze al 4,5 uur bezig zijn:
Nadal-Mathieu, geweldige tennispartij, live op Eurosport.
Vanmiddag heb ik al een paar euro winst gepakt, Mathieu stond @ 8.00, paar games later @ 5. nog watquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het live betten. Ook een lange zit.
Prachtige partij inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Ik postte het vanmiddag al, maar het kan nog wel een keer aangezien ze al 4,5 uur bezig zijn:
Nadal-Mathieu, geweldige tennispartij, live op Eurosport.
Betfair zekerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het live betten. Ook een lange zit.
Als ze dat hier geflikt hadden vannacht, dan waren er toch rake klappen gevallen hierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Ik kom erachter dat ze in dit dorp aan Luilak doen.
Kende het hele gebruik niet, en ik kan ook niet zeggen dat ik er een fan van ben. De buurkinderen die geen boe of bah zeggen normaal gesproken hangen om 4 uur snachts aan je deurbel, lopen met fluitjes en andere herrie, en zijn vanaf die tijd wakker en zeer luidruchtig aanwezig naast je in huis![]()
quote:
Hoe laat komt die docu over Marco???quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Zo nu DWHN. Dan Guus opnemen. 22.00 naar de ARD voor het boksen. Tussentijds Marco opnemen.En als toetje Christine van der Horst. Wat een top avond.
Dank voor de tipquote:
Niet veel meer. Collega had gemaild dat ie mijn lijst compleet had op 13 stuks naquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dank voor de tip
heb je nog veel Panini-plaatjes nodig?
Misschien kan ik je verder helpenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Niet veel meer. Collega had gemaild dat ie mijn lijst compleet had op 13 stuks na
ik ben dinsdag weer thuis , dus dan zal ik kijken welke ik nog moet.quote:
diekiequote:
Ja, was inderdaad leuke docu.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Docu over Hiddink was wel leuk en openhartig.
Die is al 15 min. bezig nu op NED 2.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:59 schreef Bjoro het volgende:
hoe laat begint die docu over v Basten eigenlijk ?
Volgens mij ben jij de enige kijker van die film golferquote:Op zondag 4 juni 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
Mooie rollen van Pierre Bokma en Kees Prins in die telefilm op Ned3 over de teloorgang van de firma Baan (hoewel ze in de film van der Laan heetten).
verkeerde topicquote:
Samen met Bluezz dan.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij ben jij de enige kijker van die film golfer![]()
![]()
![]()
Joe Speedboot ben ik aan het lezen, dit jaar maar 1 romanquote:Op zondag 4 juni 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Guus Hiddink.
MUZ user-reviews deel 3
borisz, wat moet je allemaal lezen?
Nu voel ik me jongquote:Op zondag 4 juni 2006 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag kinders!
Met mijn 1.91 is dat wel zéér gepast ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja bedoel maar, minimod.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dan ben je voor mij nog wel een kabouter.
Damn..quote:
Ik keur ook altijd de douches bij de voetbalclubs, ga volgend seizoen een cijferlijst opzetten denk ik. Maar beter dat je de douchekop vast moeten houden, dan dat je op de knieen moet zitten.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Damn..
Ik was in Parijs afgelopen week, werkweek met school.
Daar zaten we in een gastgezin, en wij sliepen boven. damn, zoooo laag. Dat is zo'n dak dat als een driehoek omhoog loopt. als je wakker word 's ochtends moest je oppassen dat je je kop niet stootte
.
En douches zijn daar helemaal apart. Je moet de douchekop vasthouden..
Met 2 meter 5 is dat vrij vervelend ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik keur ook altijd de douches bij de voetbalclubs, ga volgend seizoen een cijferlijst opzetten denk ik. Maar beter dat je de douchekop vast moeten houden, dan dat je op de knieen moet zitten.![]()
Dat soort vragen stelt mijn moeder ook aan mijn broertje van 10, Als hij op kamp of op een feest ofzo is geweest.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog romances ontstaan Borisz?
Multifunctioneel konijn dus.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben van alle markten thuis Robbie, dat moet jij weten.
Niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Man, ik heb 6 tentamens de komende 3 weken. Hoe moet ik dat ooit gaan doen?
Dit is voor mij echt voorpret. Geweldig.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:08 schreef tong80 het volgende:
En dan nog studio voetbal.
Straks begint het WK en kan ik geen bal meer zien
Wat is de derde dan.quote:
Brazilië tegen ik geloof Ierlandquote:Op zondag 4 juni 2006 16:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat is de derde dan.
Nederland - Australie
Jong Oranje - Oekrainë
... - ...
Papa echo bravo tangoquote:
ieks, dat klinkt niet echt best.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Bluezzekind is vanmiddag uit het honkbaltoernooi in Drachten waar ie sinds vrijdag zat, naar Utreg/huis/ziekenhuis gebracht
In een of andere aktie (die overigens wel een 0 opleverde) heeft ie een elleboog tegen zijn jukbeen gehad. Waardoor ie steeds moet overgeven, heel dik gezicht/oog heeft, doodmoe is en met dat oog slecht ziet. Hij zit nu bij de eerste hulp (in mijn eigen ziekenhuis notabene) te wachten tot de pijnstillers werken.
Daarna volgt onderzoek![]()
(zijn pa is bij hem gelukkig)
Ja dat herken ik. Ik brak ooit m'n neus bij een voetbalkwedstrijd ik kon 's avonds niet naar Andr;e van Duin kijken want lachen deed pijn.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik had hem aan de foon net, hij klinkt echt heel anders ook, en zei op mijn vraag of het nog wel iets had opgeleverd die aktie :
Je moet me niet aan het lachen maken mam
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat herken ik. Ik brak ooit m'n neus bij een voetbalkwedstrijd ik kon 's avonds niet naar Andr;e van Duin kijken want lachen deed pijn.
Hoe bedoel je Tolk?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:40 schreef DeTolk het volgende:
Ga je nog af en toe kijken Bluezz???
nee, we tis wel gezellig in onze klasquote:Op zondag 4 juni 2006 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog romances ontstaan Borisz?
Niets kan zo mooi zijn als de MOTO GP zege van vanmiddag van Rossi, en datvoor de 5e keer op rij. Maar de manier waarop was vanmiddag echt geweldig.quote:
Bij Sneyder kon ik m´n lach niet inhouden, wat een sukkel zeg, compleet eigen schuld en zo onwijs dom.quote:
Ja ik herken onmiddellijk je sarcasme weer.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:31 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Bij Sneyder kon ik m´n lach niet inhouden, wat een sukkel zeg, compleet eigen schuld en zo onwijs dom.
Baggervoetbal.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Laatste training Duitse elftal: [afbeelding]
Heb je vanmiddag bij de 1-0 van van Nistelrooij ook Buitenspel herkent? Heel SBS 6 inclusief regie (welke er geen enkele fatsoenlijke herhaling van kon/wilde tonen) in elk geval niet, terwijl het gewoon wel zo was want Ruud stond actief buitenspel op het moment dat Ooijer schoot.quote:Op zondag 4 juni 2006 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik herken onmiddellijk je sarcasme weer.
hahahahahahahahaha. Je beticht Nederland van Chauvinismequote:Op zondag 4 juni 2006 18:45 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag bij de 1-0 van van Nistelrooij ook Buitenspel herkent? Heel SBS 6 inclusief regie (welke er geen enkele fatsoenlijke herhaling van kon/wilde tonen) in elk geval niet, terwijl het gewoon wel zo was want Ruud stond actief buitenspel op het moment dat Ooijer schoot.
Nee daar had ik weer een buitenlands sportjournaal voor nodig om dat piekfijn te kunnen zien.
Het chauvisisme viert al hoogtij wat dat betreft, dat dit soort essentiele dingen totaal niet meer gezien worden.
Zie hier ook werkelijk fantastische foto's ervan: http://multimedia.repubblica.it/home/278605quote:
ook namens mijquote:Op zondag 4 juni 2006 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, sterkte voor het Bluezzekind.
Heb je ook foto's van de eerste 4 races die hij niet won ?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:05 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Zie hier ook werkelijk fantastische foto's ervan: http://multimedia.repubblica.it/home/278605
Prachtige foto's inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2006 20:05 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Zie hier ook werkelijk fantastische foto's ervan: http://multimedia.repubblica.it/home/278605
en mijquote:
Hoe lang duurde het voordat ie weer genezen was bij jou?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijn jukbeen hebben ze ook eens gebroken, was niet zo fijn nee.
wat is KLH?quote:
En dat gaat tong80 natuurlijk goed afquote:
Hoe oud is hij eigenlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Plannen zijn iets gewijzigd, het jukbeenkind kan dinsdag in een ZKH veel dichterbij geopereerd worden. Het gaat redelijk met hem.
Er zit door de zwelling een zenuw klem, dus heeft een verlamd gevoel bij zijn rechterkaak. De yoghurt loopt in straaltjes uit zijn mondhoek
Wat een voetjebal vanavond zeg
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:37 schreef Bos81 het volgende:
CHAMPAGNE!!!!!!!!!!!!!!!!
19quote:
Trusteh, tong!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat een keer vroeg slap[en maar wel met een big Smile
Houden zo.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat een keer vroeg slap[en maar wel met een big Smile
ban.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
Heeft iemand SCH gezien trouwens?
Zat hij in het stadion?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
Heeft iemand SCH gezien trouwens?
Het was eigenlijk een retorische vraag. Ik begrijp niet hoe jullie het steeds voor elkaar krijgen om de mods te frustreren. Ik kom echt nooit in zo'n situatie.quote:
jullie? heb hier nog nooit een ban gehad.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een retorische vraag. Ik begrijp niet hoe jullie het steeds voor elkaar krijgen om de mods te frustreren. Ik kom echt nooit in zo'n situatie.![]()
Jullie? Ik ben liefquote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een retorische vraag. Ik begrijp niet hoe jullie het steeds voor elkaar krijgen om de mods te frustreren. Ik kom echt nooit in zo'n situatie.![]()
Onterecht natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
jullie? heb hier nog nooit een ban gehad.
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:53 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Onterecht natuurlijk.
Ik hoorde trouwens laatst dat jij stiekem de veurzitter van de GF bespiedt in de plaatselijke buurtsuper.
Ik stond achter hem bij de kassa.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:59 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Beter dan van die perverse gluurders bij NN![]()
Het watje heeft gewoon een bloedneus gehad, meer neit.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bluezz, kan 't ook zijn dat ie een (lichte) hersenschudding heeft? Ik ken iemand die ook zoiets had gehad. (Ipv een elleboog een paal, ok), en die heeft er een hersenschudding aan overgehouden en een mooi blauw oog.
Het was een Groningse supermarkt, het werd dus door de kruidenier zelf ingetikt in de kassa.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:03 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik bedoel maarBij zo'n elektronische of zijn jullie conservatief?
19-jarigen zijn toch geen watjes?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het watje heeft gewoon een bloedneus gehad, meer neit.
Zegt de plattelandse Fries voor wie de eerste aankomst op station Groningen hetzelfde voelde als voor de arme Ierse boerenzoon die vanaf het oceaanschip voor het eerst het vrijheidsbeeld in zicht krijgt.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het was een Groningse supermarkt, het werd dus door de kruidenier zelf ingetikt in de kassa.
Vrijdag toevallig 'Joey' gezien?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Zegt de plattelandse Fries voor wie de eerste aankomst op station Groningen hetzelfde voelde als voor de arme Ierse boerenzoon die vanaf het oceaanschip voor het eerst het vrijheidsbeeld in zicht krijgt.
Nee, ik heb het voor die serie bij één keer gelaten. Hoezo? Ging het over een Friese boerenzoon die zijn geluk ging zoeken in de grote stad? De befaamde 'Grunneger dream'quote:
Nee over een Ierse immigrant die voor het eerst het vrijheidsbeeld zagquote:Op maandag 5 juni 2006 00:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Nee, ik heb het voor die serie bij één keer gelaten. Hoezo? Ging het over een Friese boerenzoon die zijn geluk ging zoeken in de grote stad? De befaamde 'Grunneger dream'
Was het herkenbaar?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee over een Ierse immigrant die voor het eerst het vrijheidsbeeld zag![]()
Dus jij was dat!!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Toen ik de martinitoren zag, dacht ik aan hele andere dingen.
Tja, goede vraag. Het zou voor de hand liggen, maar voor mij ben jij ook maar een digitale verschijning die zich voordoet als een gewiekste Fries die als luis in de Groningse pels is gaan zitten. Eentje die trouwens pretendeerde regelmatig 'als neutrale toeschouwer' te hebben gejuicht voor FC Groningen.quote:
Paranoia?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:25 schreef Cruoninga het volgende:
Maar das maar hoe iemand zich voordoet. Voor hetzelfde geld blijken jij, SCH, Dutchgooner, Doc en golfer dezelfde persoon te zijn.
Die post daar toch al lang niet meer?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeg boertjes, ga eens lekker msn-en![]()
Wie is Cruoninga eigenlijk op het DT forum?
Namens Bluezz:quote:Op maandag 5 juni 2006 00:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bluezz, kan 't ook zijn dat ie een (lichte) hersenschudding heeft? Ik ken iemand die ook zoiets had gehad. (Ipv een elleboog een paal, ok), en die heeft er een hersenschudding aan overgehouden en een mooi blauw oog.
Lege flessen even de tent ingooit om wat lawaai te maken.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:34 schreef Eilanden het volgende:
Beetje stil in Hools!
Het zogenaamde 'grote' Oranje zie ik nog steeds niet zitten, ondanks de commerciele oranje-euforie er omheen.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:46 schreef Eilanden het volgende:
Nog steeds stil Golfer
Goed nieuws van de Oranje jonkies... nieuws over de blessures bij het grote Oranje is wel minder
Laatste 8 is inderdaad misschien wel haalbaar, verder geloof ik er niet zo in.quote:Op maandag 5 juni 2006 03:00 schreef Eilanden het volgende:
Hier op een Amerikaanse zender hadden ze net een vooruitblik naar het WK en ze plaatsten Nederland toch bij 8 favorieten
Ik ben nog niet 2x zo oud als Cocu.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:56 schreef tong80 het volgende:
Terwijl je al 2 keer zo oud bent als de oudste speler van het grote Oranje.
quote:Op maandag 5 juni 2006 03:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet 2x zo oud als Cocu.
Hij is alles behalve een watjequote:Op maandag 5 juni 2006 00:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
19-jarigen zijn toch geen watjes?
WTF Bloesie? Wie Wat Waar?quote:Op maandag 5 juni 2006 03:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is alles behalve een watje
Op advies van een arts.ass in zijn team zonder pijnstilling naar een arts, wel met veel koeling op zijn gezicht, uren in de auto, uren wachten bij de SEH, waar hij voor zijn beurt werd binnengeroepen omdat ie inmiddels echt kapot ging van de pijn buiten, en maar blééf overgeven en af en toe wegraakte
Foto, scan etc. breuk en daardoor gekneusde zenuw in het aangezicht, waardoor je oog, tanden etc in dat gebied ff niet meer meedoen.
Ik wil niet overdrijven verder, maar aanstellerij?
Operatie a.s.a.p.
Namens Bluezz: haar jongste Bluezzekind had een honkbaltoernooi in Drachten en liep samen met een ploeggenoot af op een vangbal en allebei vergaten ze "los" te roepen en Bluezzekind (die jij kent uit Mick O'Connols) liep keihard tegen elleboog van ploeggenoot op en heeft dus zijn jukbeen gebroken.quote:
Het kost je een blessure, maar dan heb je ook wel watquote:Op maandag 5 juni 2006 03:29 schreef golfer het volgende:
Oh ja.vangbal is gelukt en ze hielden de nul.![]()
Toen ik vroeg of het nog wel wat opgeleverd had, zei hij alleen maar : je moet me niet aan het lachen maken mamquote:Op maandag 5 juni 2006 03:30 schreef Eilanden het volgende:
Het kost je een blessure, maar dan heb je ook wel wat![]()
Goed dat je het zegt, moet ik ook nog doen.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:25 schreef borisz het volgende:
mogge,net docu's van guus en marco(deel1) gekeken
Meneer Bosquote:
Heel erg goed te doenquote:
Ja, dat is lekkerquote:Op maandag 5 juni 2006 11:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heel erg goed te doen
Wel lekker dat we vandaag nog vrij zijn..
Ik wist dat je die link ging posten voordat ik ook maar de post las.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:19 schreef mitt het volgende:
Geweldig topic!
#Sport [ook wij zitten op IRC]
En nog ben je er nietquote:Op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik wist dat je die link ging posten voordat ik ook maar de post las.
Iedereen de Maiden LP's al uit de kast gehaald?
Hoezo? (ik heb alleen maar CD's)quote:Op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik wist dat je die link ging posten voordat ik ook maar de post las.
Iedereen de Maiden LP's al uit de kast gehaald?
Ik ga niet, aantal klasgenoten wel. M'n geldniveau was niet echt toelatend.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo? (ik heb alleen maar CD's)
Nu we het er toch over hebben. Ging jij er nu heen in november in Den Bosch ?
Oke, kaartjes zijn natuurlijk niet goedkoop.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga niet, aantal klasgenoten wel. M'n geldniveau was niet echt toelatend.(En is.)
En zie de datum van morgen numeriek gezien.
en je nek gebroken ?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:14 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
* DarkShine is net uit bed gevallen
Helaas geen koffietafel. Weer geen eten en drinken voor jou vandaagquote:
ik ga mezelf maar even uitnodigen bij paps en mams denk ikquote:Op maandag 5 juni 2006 13:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Helaas geen koffietafel. Weer geen eten en drinken voor jou vandaag
Goed idquote:Op maandag 5 juni 2006 13:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ga mezelf maar even uitnodigen bij paps en mams denk ik
ja, af en toe betrap ik mezelf daar ook op !quote:
Jammer? gewoon compleet ruk. Het programma op TV is zo echt meer dan gehalveerd en je ziet dus bijna geen ene reet live. En dan zul je zien dat ze de de 5 uur (minus 22 uur journaal) die ze straks hebben, nog voor een flink deel gaan verpesten met niets toevoegende of vernieuwende debiele interviews.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:46 schreef borisz het volgende:
ik vind het jammer dat nl3 alleen maar savonds pink pop uit zend en niet het hele weekend
Duw een dvd'tje erinquote:
Nee ik ga nu naar de Docu's over van Basten en Hiddink kijken, en daarna studio voetbalquote:
Moet zometeen werken.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, mijn klusje voor de krant is voltooid. Nu lekker (verder) ontspannen.
quote:hij gaat zo iets: musica ca la eee tu quante jkwvbfkbjskjcgksbcjkb
Musica é van Eros Rammelezottiquote:Op maandag 5 juni 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Word ik op msn gevraagd op ik dit nummer toevallig ken:
[..]
Eros Ramazotti - Musica E.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Word ik op msn gevraagd op ik dit nummer toevallig ken:
[..]
Had ik eerst gemist, dus ik ben al aan het kijken inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 17:08 schreef dndiek het volgende:
De hh van deel 1 Marco van Basten is nu op NL2
Maar toch het vermelden waardquote:Op maandag 5 juni 2006 17:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had ik eerst gemist, dus ik ben al aan het kijken inderdaad. Is al een tijd bezig
St. Pauli - Trinidad & Tobago op de DSF, op het punt van aftrappen nu.quote:
ze zenden veel uit van de andere dagen, maar ze mogen niet meer uitzenden van de organisatie.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:52 schreef tong80 het volgende:
Zometeen Pinkpop op Ned-3 raar dat ze maar één dag uitzenden dit jaar en dan ook nog alleen 's avonds net als er veel andere leuke dingen te zien zijn.
aankomend jaar op Lowlandsquote:
De komende dagen moet je het met minder doen, dan heb je alleen nog een oefenpotje van Spanje en Frankrijk, die je zonder het juiste abonnement/schotel al geeneens kunt ontvangen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is me ook een krakertje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |