Samen met Bluezz dan.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij ben jij de enige kijker van die film golfer![]()
![]()
![]()
Joe Speedboot ben ik aan het lezen, dit jaar maar 1 romanquote:Op zondag 4 juni 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Guus Hiddink.
MUZ user-reviews deel 3
borisz, wat moet je allemaal lezen?
Nu voel ik me jongquote:Op zondag 4 juni 2006 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag kinders!
Met mijn 1.91 is dat wel zéér gepast ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja bedoel maar, minimod.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dan ben je voor mij nog wel een kabouter.
Damn..quote:
Ik keur ook altijd de douches bij de voetbalclubs, ga volgend seizoen een cijferlijst opzetten denk ik. Maar beter dat je de douchekop vast moeten houden, dan dat je op de knieen moet zitten.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Damn..
Ik was in Parijs afgelopen week, werkweek met school.
Daar zaten we in een gastgezin, en wij sliepen boven. damn, zoooo laag. Dat is zo'n dak dat als een driehoek omhoog loopt. als je wakker word 's ochtends moest je oppassen dat je je kop niet stootte
.
En douches zijn daar helemaal apart. Je moet de douchekop vasthouden..
Met 2 meter 5 is dat vrij vervelend ja.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik keur ook altijd de douches bij de voetbalclubs, ga volgend seizoen een cijferlijst opzetten denk ik. Maar beter dat je de douchekop vast moeten houden, dan dat je op de knieen moet zitten.![]()
Dat soort vragen stelt mijn moeder ook aan mijn broertje van 10, Als hij op kamp of op een feest ofzo is geweest.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog romances ontstaan Borisz?
Multifunctioneel konijn dus.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben van alle markten thuis Robbie, dat moet jij weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |