en je nek gebroken ?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:14 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
* DarkShine is net uit bed gevallen
Helaas geen koffietafel. Weer geen eten en drinken voor jou vandaagquote:
ik ga mezelf maar even uitnodigen bij paps en mams denk ikquote:Op maandag 5 juni 2006 13:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Helaas geen koffietafel. Weer geen eten en drinken voor jou vandaag
Goed idquote:Op maandag 5 juni 2006 13:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ga mezelf maar even uitnodigen bij paps en mams denk ik
ja, af en toe betrap ik mezelf daar ook op !quote:
Jammer? gewoon compleet ruk. Het programma op TV is zo echt meer dan gehalveerd en je ziet dus bijna geen ene reet live. En dan zul je zien dat ze de de 5 uur (minus 22 uur journaal) die ze straks hebben, nog voor een flink deel gaan verpesten met niets toevoegende of vernieuwende debiele interviews.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:46 schreef borisz het volgende:
ik vind het jammer dat nl3 alleen maar savonds pink pop uit zend en niet het hele weekend
Duw een dvd'tje erinquote:
Nee ik ga nu naar de Docu's over van Basten en Hiddink kijken, en daarna studio voetbalquote:
Moet zometeen werken.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, mijn klusje voor de krant is voltooid. Nu lekker (verder) ontspannen.
quote:hij gaat zo iets: musica ca la eee tu quante jkwvbfkbjskjcgksbcjkb
Musica é van Eros Rammelezottiquote:Op maandag 5 juni 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Word ik op msn gevraagd op ik dit nummer toevallig ken:
[..]
Eros Ramazotti - Musica E.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Word ik op msn gevraagd op ik dit nummer toevallig ken:
[..]
Had ik eerst gemist, dus ik ben al aan het kijken inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 17:08 schreef dndiek het volgende:
De hh van deel 1 Marco van Basten is nu op NL2
Maar toch het vermelden waardquote:Op maandag 5 juni 2006 17:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had ik eerst gemist, dus ik ben al aan het kijken inderdaad. Is al een tijd bezig
St. Pauli - Trinidad & Tobago op de DSF, op het punt van aftrappen nu.quote:
ze zenden veel uit van de andere dagen, maar ze mogen niet meer uitzenden van de organisatie.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:52 schreef tong80 het volgende:
Zometeen Pinkpop op Ned-3 raar dat ze maar één dag uitzenden dit jaar en dan ook nog alleen 's avonds net als er veel andere leuke dingen te zien zijn.
aankomend jaar op Lowlandsquote:
De komende dagen moet je het met minder doen, dan heb je alleen nog een oefenpotje van Spanje en Frankrijk, die je zonder het juiste abonnement/schotel al geeneens kunt ontvangen.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is me ook een krakertje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |