Ik wist dat je die link ging posten voordat ik ook maar de post las.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:19 schreef mitt het volgende:
Geweldig topic!
#Sport [ook wij zitten op IRC]
En nog ben je er nietquote:Op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik wist dat je die link ging posten voordat ik ook maar de post las.
Iedereen de Maiden LP's al uit de kast gehaald?
Hoezo? (ik heb alleen maar CD's)quote:Op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik wist dat je die link ging posten voordat ik ook maar de post las.
Iedereen de Maiden LP's al uit de kast gehaald?
Ik ga niet, aantal klasgenoten wel. M'n geldniveau was niet echt toelatend.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo? (ik heb alleen maar CD's)
Nu we het er toch over hebben. Ging jij er nu heen in november in Den Bosch ?
Oke, kaartjes zijn natuurlijk niet goedkoop.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga niet, aantal klasgenoten wel. M'n geldniveau was niet echt toelatend.(En is.)
En zie de datum van morgen numeriek gezien.
en je nek gebroken ?quote:Op maandag 5 juni 2006 13:14 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
* DarkShine is net uit bed gevallen
Helaas geen koffietafel. Weer geen eten en drinken voor jou vandaagquote:
ik ga mezelf maar even uitnodigen bij paps en mams denk ikquote:Op maandag 5 juni 2006 13:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Helaas geen koffietafel. Weer geen eten en drinken voor jou vandaag
Goed idquote:Op maandag 5 juni 2006 13:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ga mezelf maar even uitnodigen bij paps en mams denk ik
ja, af en toe betrap ik mezelf daar ook op !quote:
Jammer? gewoon compleet ruk. Het programma op TV is zo echt meer dan gehalveerd en je ziet dus bijna geen ene reet live. En dan zul je zien dat ze de de 5 uur (minus 22 uur journaal) die ze straks hebben, nog voor een flink deel gaan verpesten met niets toevoegende of vernieuwende debiele interviews.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:46 schreef borisz het volgende:
ik vind het jammer dat nl3 alleen maar savonds pink pop uit zend en niet het hele weekend
Duw een dvd'tje erinquote:
Nee ik ga nu naar de Docu's over van Basten en Hiddink kijken, en daarna studio voetbalquote:
Moet zometeen werken.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, mijn klusje voor de krant is voltooid. Nu lekker (verder) ontspannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |