Ja, ik ben aan het live betten. Ook een lange zit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Ik postte het vanmiddag al, maar het kan nog wel een keer aangezien ze al 4,5 uur bezig zijn:
Nadal-Mathieu, geweldige tennispartij, live op Eurosport.
Vanmiddag heb ik al een paar euro winst gepakt, Mathieu stond @ 8.00, paar games later @ 5. nog watquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het live betten. Ook een lange zit.
Prachtige partij inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Ik postte het vanmiddag al, maar het kan nog wel een keer aangezien ze al 4,5 uur bezig zijn:
Nadal-Mathieu, geweldige tennispartij, live op Eurosport.
Betfair zekerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het live betten. Ook een lange zit.
Als ze dat hier geflikt hadden vannacht, dan waren er toch rake klappen gevallen hierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Ik kom erachter dat ze in dit dorp aan Luilak doen.
Kende het hele gebruik niet, en ik kan ook niet zeggen dat ik er een fan van ben. De buurkinderen die geen boe of bah zeggen normaal gesproken hangen om 4 uur snachts aan je deurbel, lopen met fluitjes en andere herrie, en zijn vanaf die tijd wakker en zeer luidruchtig aanwezig naast je in huis![]()
quote:
Hoe laat komt die docu over Marco???quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Zo nu DWHN. Dan Guus opnemen. 22.00 naar de ARD voor het boksen. Tussentijds Marco opnemen.En als toetje Christine van der Horst. Wat een top avond.
Dank voor de tipquote:
Niet veel meer. Collega had gemaild dat ie mijn lijst compleet had op 13 stuks naquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dank voor de tip
heb je nog veel Panini-plaatjes nodig?
Misschien kan ik je verder helpenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Niet veel meer. Collega had gemaild dat ie mijn lijst compleet had op 13 stuks na
ik ben dinsdag weer thuis , dus dan zal ik kijken welke ik nog moet.quote:
diekiequote:
Ja, was inderdaad leuke docu.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
Docu over Hiddink was wel leuk en openhartig.
Die is al 15 min. bezig nu op NED 2.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:59 schreef Bjoro het volgende:
hoe laat begint die docu over v Basten eigenlijk ?
Volgens mij ben jij de enige kijker van die film golferquote:Op zondag 4 juni 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
Mooie rollen van Pierre Bokma en Kees Prins in die telefilm op Ned3 over de teloorgang van de firma Baan (hoewel ze in de film van der Laan heetten).
verkeerde topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |