wat is KLH?quote:
En dat gaat tong80 natuurlijk goed afquote:
Hoe oud is hij eigenlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Plannen zijn iets gewijzigd, het jukbeenkind kan dinsdag in een ZKH veel dichterbij geopereerd worden. Het gaat redelijk met hem.
Er zit door de zwelling een zenuw klem, dus heeft een verlamd gevoel bij zijn rechterkaak. De yoghurt loopt in straaltjes uit zijn mondhoek
Wat een voetjebal vanavond zeg
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:37 schreef Bos81 het volgende:
CHAMPAGNE!!!!!!!!!!!!!!!!
19quote:
Trusteh, tong!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat een keer vroeg slap[en maar wel met een big Smile
Houden zo.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat een keer vroeg slap[en maar wel met een big Smile
ban.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
Heeft iemand SCH gezien trouwens?
Zat hij in het stadion?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
Heeft iemand SCH gezien trouwens?
Het was eigenlijk een retorische vraag. Ik begrijp niet hoe jullie het steeds voor elkaar krijgen om de mods te frustreren. Ik kom echt nooit in zo'n situatie.quote:
jullie? heb hier nog nooit een ban gehad.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een retorische vraag. Ik begrijp niet hoe jullie het steeds voor elkaar krijgen om de mods te frustreren. Ik kom echt nooit in zo'n situatie.![]()
Jullie? Ik ben liefquote:Op zondag 4 juni 2006 23:50 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een retorische vraag. Ik begrijp niet hoe jullie het steeds voor elkaar krijgen om de mods te frustreren. Ik kom echt nooit in zo'n situatie.![]()
Onterecht natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
jullie? heb hier nog nooit een ban gehad.
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:53 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Onterecht natuurlijk.
Ik hoorde trouwens laatst dat jij stiekem de veurzitter van de GF bespiedt in de plaatselijke buurtsuper.
Ik stond achter hem bij de kassa.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:59 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Beter dan van die perverse gluurders bij NN![]()
Het watje heeft gewoon een bloedneus gehad, meer neit.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bluezz, kan 't ook zijn dat ie een (lichte) hersenschudding heeft? Ik ken iemand die ook zoiets had gehad. (Ipv een elleboog een paal, ok), en die heeft er een hersenschudding aan overgehouden en een mooi blauw oog.
Het was een Groningse supermarkt, het werd dus door de kruidenier zelf ingetikt in de kassa.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:03 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik bedoel maarBij zo'n elektronische of zijn jullie conservatief?
19-jarigen zijn toch geen watjes?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het watje heeft gewoon een bloedneus gehad, meer neit.
Zegt de plattelandse Fries voor wie de eerste aankomst op station Groningen hetzelfde voelde als voor de arme Ierse boerenzoon die vanaf het oceaanschip voor het eerst het vrijheidsbeeld in zicht krijgt.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het was een Groningse supermarkt, het werd dus door de kruidenier zelf ingetikt in de kassa.
Vrijdag toevallig 'Joey' gezien?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Zegt de plattelandse Fries voor wie de eerste aankomst op station Groningen hetzelfde voelde als voor de arme Ierse boerenzoon die vanaf het oceaanschip voor het eerst het vrijheidsbeeld in zicht krijgt.
Nee, ik heb het voor die serie bij één keer gelaten. Hoezo? Ging het over een Friese boerenzoon die zijn geluk ging zoeken in de grote stad? De befaamde 'Grunneger dream'quote:
Nee over een Ierse immigrant die voor het eerst het vrijheidsbeeld zagquote:Op maandag 5 juni 2006 00:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Nee, ik heb het voor die serie bij één keer gelaten. Hoezo? Ging het over een Friese boerenzoon die zijn geluk ging zoeken in de grote stad? De befaamde 'Grunneger dream'
Was het herkenbaar?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee over een Ierse immigrant die voor het eerst het vrijheidsbeeld zag![]()
Dus jij was dat!!quote:Op maandag 5 juni 2006 00:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Toen ik de martinitoren zag, dacht ik aan hele andere dingen.
Tja, goede vraag. Het zou voor de hand liggen, maar voor mij ben jij ook maar een digitale verschijning die zich voordoet als een gewiekste Fries die als luis in de Groningse pels is gaan zitten. Eentje die trouwens pretendeerde regelmatig 'als neutrale toeschouwer' te hebben gejuicht voor FC Groningen.quote:
Paranoia?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:25 schreef Cruoninga het volgende:
Maar das maar hoe iemand zich voordoet. Voor hetzelfde geld blijken jij, SCH, Dutchgooner, Doc en golfer dezelfde persoon te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |