quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:45 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
Heb je vanmiddag bij de 1-0 van van Nistelrooij ook Buitenspel herkent? Heel SBS 6 inclusief regie (welke er geen enkele fatsoenlijke herhaling van kon/wilde tonen) in elk geval niet, terwijl het gewoon wel zo was want Ruud stond actief buitenspel op het moment dat Ooijer schoot.
Nee daar had ik weer een buitenlands sportjournaal voor nodig om dat piekfijn te kunnen zien.
Het chauvisisme viert al hoogtij wat dat betreft, dat dit soort essentiele dingen totaal niet meer gezien worden.
hahahahahahahahaha. Je beticht Nederland van Chauvinisme
![]()
In welk ander land krijg je wekeleijks beelden te zien uit alle grote competities van de europa. In Engeland komen ze niet verder dan hun eigen competitie, en in Italië is het niet anders.
Ik lag in een deuk jaren geleden toen Gullit in een interland de Engelsen wegspeelde. Who is this bloke ? Kenden hemk totaal niet. Nee de linkerteennagel van Wayne Rooney daar gaat het om.
Ik zit heel de week al te genieten van veel wedstrijden die in Nederland worden uitgezonden van verschillende landen. In Engeland bestaat dat niet. Die hebben de schurft aan de Fransen anders zou Chauvinisme een Engels woord kunnen zijn.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !