Die post daar toch al lang niet meer?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeg boertjes, ga eens lekker msn-en![]()
Wie is Cruoninga eigenlijk op het DT forum?
Namens Bluezz:quote:Op maandag 5 juni 2006 00:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bluezz, kan 't ook zijn dat ie een (lichte) hersenschudding heeft? Ik ken iemand die ook zoiets had gehad. (Ipv een elleboog een paal, ok), en die heeft er een hersenschudding aan overgehouden en een mooi blauw oog.
Lege flessen even de tent ingooit om wat lawaai te maken.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:34 schreef Eilanden het volgende:
Beetje stil in Hools!
Het zogenaamde 'grote' Oranje zie ik nog steeds niet zitten, ondanks de commerciele oranje-euforie er omheen.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:46 schreef Eilanden het volgende:
Nog steeds stil Golfer
Goed nieuws van de Oranje jonkies... nieuws over de blessures bij het grote Oranje is wel minder
Laatste 8 is inderdaad misschien wel haalbaar, verder geloof ik er niet zo in.quote:Op maandag 5 juni 2006 03:00 schreef Eilanden het volgende:
Hier op een Amerikaanse zender hadden ze net een vooruitblik naar het WK en ze plaatsten Nederland toch bij 8 favorieten
Ik ben nog niet 2x zo oud als Cocu.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:56 schreef tong80 het volgende:
Terwijl je al 2 keer zo oud bent als de oudste speler van het grote Oranje.
quote:Op maandag 5 juni 2006 03:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet 2x zo oud als Cocu.
Hij is alles behalve een watjequote:Op maandag 5 juni 2006 00:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
19-jarigen zijn toch geen watjes?
WTF Bloesie? Wie Wat Waar?quote:Op maandag 5 juni 2006 03:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is alles behalve een watje
Op advies van een arts.ass in zijn team zonder pijnstilling naar een arts, wel met veel koeling op zijn gezicht, uren in de auto, uren wachten bij de SEH, waar hij voor zijn beurt werd binnengeroepen omdat ie inmiddels echt kapot ging van de pijn buiten, en maar blééf overgeven en af en toe wegraakte
Foto, scan etc. breuk en daardoor gekneusde zenuw in het aangezicht, waardoor je oog, tanden etc in dat gebied ff niet meer meedoen.
Ik wil niet overdrijven verder, maar aanstellerij?
Operatie a.s.a.p.
Namens Bluezz: haar jongste Bluezzekind had een honkbaltoernooi in Drachten en liep samen met een ploeggenoot af op een vangbal en allebei vergaten ze "los" te roepen en Bluezzekind (die jij kent uit Mick O'Connols) liep keihard tegen elleboog van ploeggenoot op en heeft dus zijn jukbeen gebroken.quote:
Het kost je een blessure, maar dan heb je ook wel watquote:Op maandag 5 juni 2006 03:29 schreef golfer het volgende:
Oh ja.vangbal is gelukt en ze hielden de nul.![]()
Toen ik vroeg of het nog wel wat opgeleverd had, zei hij alleen maar : je moet me niet aan het lachen maken mamquote:Op maandag 5 juni 2006 03:30 schreef Eilanden het volgende:
Het kost je een blessure, maar dan heb je ook wel wat![]()
Goed dat je het zegt, moet ik ook nog doen.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:25 schreef borisz het volgende:
mogge,net docu's van guus en marco(deel1) gekeken
Meneer Bosquote:
Heel erg goed te doenquote:
Ja, dat is lekkerquote:Op maandag 5 juni 2006 11:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heel erg goed te doen
Wel lekker dat we vandaag nog vrij zijn..
Ik wist dat je die link ging posten voordat ik ook maar de post las.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:19 schreef mitt het volgende:
Geweldig topic!
#Sport [ook wij zitten op IRC]
En nog ben je er nietquote:Op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik wist dat je die link ging posten voordat ik ook maar de post las.
Iedereen de Maiden LP's al uit de kast gehaald?
Hoezo? (ik heb alleen maar CD's)quote:Op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik wist dat je die link ging posten voordat ik ook maar de post las.
Iedereen de Maiden LP's al uit de kast gehaald?
Ik ga niet, aantal klasgenoten wel. M'n geldniveau was niet echt toelatend.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo? (ik heb alleen maar CD's)
Nu we het er toch over hebben. Ging jij er nu heen in november in Den Bosch ?
Oke, kaartjes zijn natuurlijk niet goedkoop.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga niet, aantal klasgenoten wel. M'n geldniveau was niet echt toelatend.(En is.)
En zie de datum van morgen numeriek gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |