quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ook richting nest.
Mooie dag was het, morgen een nog mooiere dag.
Even klassieke muziek luisteren nog, en dan lekker slapen!!!!
Tot morgen!!!
Morgen wordt geweldig
En fantastisch
Tot morgen!!!!
Heb nu al zin in morgen!!!!!
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:05 schreef MUUS het volgende:
Hey Dromenvanger, wat zit je weer lekker hyper te doen..
Maar het gaat goed met je, zo te lezen. Da's mooi..
Hee beste kerel!!!!!!!quote:
Grote stromen water mag ik hopen, 'k zou 't bier ensow voorlopig maar ff laten staan. Water is veel beter voor je en verruimt de geest in hoge mate mits je op tijd naar de w.c gaat anders krijgen je nieren de pest inquote:
Een paar biertjes kan geen kwaad, ik heb mate te houden met bier.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Grote stromen water mag ik hopen, 'k zou 't bier ensow voorlopig maar ff laten staan. Water is veel beter voor je en verruimt de geest in hoge mate mits je op tijd naar de w.c gaat anders krijgen je nieren de pest in![]()
Spoel de boel maar 'ns goed door, dat houdt de stroming op peil.
Sommige palmbomen zijn redelijk winterhard, ik heb ook al een palm en een bananenplant in mijn tuin staan, de banaan heeft de winter al overleeft en heeft 2 nieuwe stekken.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:03 schreef deedeetee het volgende:
Palmzadenpalmbomen groeien toch niet hier ? Of bedoel je een kleinere versie ?
![]()
Ik heb ondekt dat ik er geen flauw idee van heb welke clematis ik in m'n voortuin heb geplant. Dat wordt dus een verrassing als die gaat bloeien![]()
ik deel de pc -zoals zo vaak- met andere gezinsleden ( meestal maar ééntje eik. ) en ben dus weer weg![]()
Dankjewelquote:Op zondag 4 juni 2006 22:38 schreef BONG4002 het volgende:
@Dromenvanger: Je staat nu zelfs bij mn favo FOK!kers
Ik vind je verhalen altijd erg leuk om te lezen dus ga zeker zo door, en er zitten soms best heldere en duidelijke verklaringen tussen
hee dv, hoe ist er meequote:Op maandag 5 juni 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijdens mij zware depressie lag ik vaker in bed 's nachts. Dromen zomaar. Dromen over een eigen jacht, een groot jacht waar veel mensen te gast op waren, ook fokkersIk droomde dat dus terwijl ik wakker was, en zag die hele droom voor ogen. Ik zag gewoon het jacht en mezelf achter een laptop zitten beleggen en ik zag de mensen feesten en relaxen en alles.
En iedereen was lekker aan het feesten en relaxen, en ik zat op mijn kantoor met een lap-top te beleggen en geld binnen te slepen.
Het jacht ging een wereld-reis maken.
En ik bleef doorgaan met beleggen en ging af en toe bij de feestende mensen zitten om een wodka jus te drinken of bier of wat anders.
En ondertussen bleef ik maar doorgaan met geld binnen slepen. Ik had onbeperkt veel saldo en dat saldo werd alsmaar groter.
En zo hield ik mezelf overeind tijdens die zwarte depressie. Door 's nachts te dromen over een ultiem leven
Heb ook vaker gedroomd over gigantische eigen discotheken en nog meer. Ik was altijd een dromer dus. Ik maakte in die dromen gigantische gebouwen en alles. En de discotheken hadden de vetste laser-shows en alle drank was gratis en voor niets.
Zo droom ik dus
En hopelijk komt het uit, maar dat gaat vanzelf uitkomen nog. Dat gigantische jacht komt vanzelf naar voren.
Omdat mijn dromen gemaakt zijn om waarheid te worden.
En dan hoef ik nooit meer zorgen te maken over geld-zaken. Dat ik nu even minder geld heb dat is zelfs makkelijk, zo kan ik de hele dag doorschrijven.
Pas geleden vakantie-geld gekregen en toen ging ik kopen, ik werd gek van het kopen. Kopen kan voor stress zorgen als je niet stabiel bent. Dus ik zal eerst nog wat stabieler moeten worden maar dat komt zelf goed.
Kopen is geweldig
Maar dan wel kopen zonder stress
Ik ga de lotto nog winnen wel, maar dat is voor later. Heb pas geleden gedroomd van een staats-lot, alleen klopte 1 cijfer niet. Hele lot was goed en winnend, behalve 1 cijfer van de reeks.
En zo komt straks het paradijs naar voren, dan ga ik met het verdiende geld de hele wereld opbouwen. Dan laat ik het wereldwijde saldo verhogen zoals getal pi zich vergroot alleen krijg je dan 1010010111001101010010110 miljarden euro's. Zonder inflatie.
Maar hoe dat gaat werken is voor later
![]()
Tijd voor koffie![]()
Er komt een tijd van extreme welvaart en welzijn en rijkdom. De hele wereld zal van goud worden. Zelfs de wegen worden van goud als dat lekker rijdt, als je straks de straat op moet, dan doe je dat op blote voeten, omdat de stoep beter is. De stoep wordt zachter. Alsof je op een hemelse ondergrond loopt.
Dankjewelquote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hee dv, hoe ist er mee![]()
![]()
Goed dat je er weer bent![]()
en nog gefeliciteerd met je verjaardag, beetje laat maar toch.
Met mij alles okquote:Op maandag 5 juni 2006 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dankjewel
Heel goed hier, alles gaat anders. Alles gaat beter. Alles gaat straks zoals ik dat wil. Hoe is het met jou?
King of the universe
Master of the universe
Deedeetee. Twijfelen is niet erg, je weet gewoon nog niet hoe je keuze's moet maken in het leven. Komt vanzelf misschien goed.
Even roken.
Ik ga nog webloggen, maar ik ben nu even op fok! erg actief, hier is het beter om tussen de mensen te zijn, hier is het gezelligerquote:Op maandag 5 juni 2006 16:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Met mij alles ok![]()
Jij bent weer aardig op dreef zie ikTijdens je ban heb ik af en toe nog ff je weblog gecheckt om te kijken hoe het met je ging, maar daar schreef je toen niet zoveel op?
Ooit is dat mogelijk deedeeteequote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:10 schreef deedeetee het volgende:
Ik drink nooit meer koffie - wel thee - daar werd ik vroeger gek genoeg misselijk van![]()
Maar zo'n forumbakkie wil ik best 'ns proberen. Dat moet toch kunnen nietwaar ?![]()
Zet jij 'm ff dan ?![]()
Tja, eigenlijk sinds we haar middagslaapje gestopt hebben, maar daar komt bij dat ze vannacht wakker was hoor, normaal is ze ook wel vroeger.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind 't nog wel wat koud en heb lekker een blokje hout in de kachel gelegd.![]()
Dat je dochter zo lekker lang slaapt Senesta ,mijn kinderen waren allemaal vroege vogels toen ze nog klein waren![]()
Ik stopte dus ook voor een zebrapad, het had geregend en degene achter mij reageerde te laat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:33 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben lui en stop de meeste was in de droger![]()
Lijkt me knap akelig zo'n whiplash, ben er altijd bang voor als er weer zo'n bumperklever achter me zit. Mijn man gaat dan -als hij rijd- onbekommerd op de rem staan om ze de stuipen op het ljf te jagen. Daar ben ik zelf voorzichtiger mee.
Maarja ik stop weer voor elke zebra waar een voetganger staat- bumperklever of niet - en dan gaat natuurlijk óók een keer fout![]()
Geniet maar lekker van je senseo en je rust, ik ga een kopje thee drinken en daarna stogzuigen. Word ik tenminste eindelijk eens warm.
Dat is inderdaad waar, dat roken niet goed is weet iedereen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:06 schreef deedeetee het volgende:
Dat vrouwen die moeite hebben met stoppen met roken tijdens de zwangerschap niet doodgeslagen hoeven te worden b.v. en 't was vroeger geen kindermishandeling en nu volgens mij ook niet.
Ik werd zelf wel compleet mishandeld toen ik dit naar voren bracht![]()
![]()
Men is daar zeer heftig als het om IMO doodnormale menselijke fouten gaat.
Ik vind 't belachelijk, in mijn jeugd was roken heel normaal -mijn moeder deed 't niet- en mijn generatie heeft er echt niet in grote getale gezondsheids problemen door gekregen.
Tegenwoordig valt 't me juist op dat zoveel kindjes van alles mankeren en voor de gekste dingen allergies zijn. Dat kwam vroeger véél minder voor.
De zon heelt alle wondenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef deedeetee het volgende:
Zo Dromenvanger, jij geniet nogal van de zegen van de zon vandaag hé ?![]()
In voltooid tegenwoordige tijd![]()
Bush wordt gekraaktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:41 schreef BaajGuardian het volgende:
geen probleem dromenvanger, eindes zijn goed.
in het topic over de greys denken mensen dat je zelfmoord hebt gepleegd, omdat je zo wazig aan het bazelen was. misschien kan je ze ff uit de droom helpen en reageren in dat topic.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Het leven gaat altijd door
Alleen in andere vormen
Ben weer naar buiten nu
Rusten en lekker bezig zijn.
Lekker ontspannen
Biertje, sigaret, wierrook en muziek.
Dat topic zit op slot.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef huupia34 het volgende:
[..]
in het topic over de greys denken mensen dat je zelfmoord hebt gepleegd, omdat je zo wazig aan het bazelen was. misschien kan je ze ff uit de droom helpen en reageren in dat topic.
ja, nu netquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ja, nu net
beter, heb zelden zulk slap ouwehoer verhaal gehoord van dromenvanger met zen wazige voorspellingen, die niet uitgekomen zijn.
hangt er vanaf hoe je het bekijkt, ik zie dromenvanger geen voorspellingen doen, hij schrijft enkel op wat hij op dat moment beleefd denk ik..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ja, nu net
beter, heb zelden zulk slap ouwehoer verhaal gehoord van dromenvanger met zen wazige voorspellingen, die niet uitgekomen zijn.
in het topic over de greys beweerde hij dat de greys vandaag zouden komen en dat het afgelopen zou zijn. had ie van zen grey buddy gehoord.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe je het bekijkt, ik zie dromenvanger geen voorspellingen doen, hij schrijft enkel op wat hij op dat moment beleefd denk ik..
en in dit topic is het long term zover ik begrijp.
dat de meute er van denkt dat meneer zelfmoord pleegt is op zn lichtst gezegd amusant te noemen.
Precies.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:13 schreef senesta het volgende:
Ha ha, wel als je hier wat vaker rondhangt.
Dromenvanger schrijft inderdaad alles op wat in zijn hoofd omgaat.
mwoah, jammer dan :pquote:Maar ik kan me voorstellen dat daar mensen van schrikken hoor![]()
nou als je het wilt weten deze planeet komt mij ook best de strot uit (niet de aardbol maar de huidige dimensie van realiteitsvorming die de menselijke beleving van deze wereld maakt)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:09 schreef huupia34 het volgende:
[..]
in het topic over de greys beweerde hij dat de greys vandaag zouden komen en dat het afgelopen zou zijn. had ie van zen grey buddy gehoord.![]()
daarna sloot hij af met een vage tekst, iets van ik stop ermee en einde oefeniong enzo.
niet zo vreemd dat mensen dan misschien iets raars gaan denken![]()
Mensen denken zoveelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef huupia34 het volgende:
[..]
in het topic over de greys denken mensen dat je zelfmoord hebt gepleegd, omdat je zo wazig aan het bazelen was. misschien kan je ze ff uit de droom helpen en reageren in dat topic.
Ik vind je teksten prima zoals ze zijn domenvangerquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Over dat zogenaamde "wazige" schrijven van mij. Dan zie je me maar als fictief schrijver, ga je niet persoonlijk erop in, ik bedoel dan ga je niet persoonlijk worden en kijk je alleen naar de teksten, je kijkt niet naar de persoon achter de teksten dus. Dan zie je me maar als een soort Stephen King. Iemand die schrijft over zaken die niet zijn maar wel kunnen zijn. Iemand die graag andere werelden bezoekt in gedachtes, en misschien straks ook die werelden inkan stappen
Dan zie je me maar als iemand die continu op het randje van fantasie leeft, iemand die in the twilight zone leeft en toch beide benen op de grond heeft.
Wie weet krijg ik ooit gelijk
En wie weet vul ik ooit 6 goed in. Wie weet kan ik in de toekomst kijken.
Wie weet ben ik wel helder
Het zit allemaal tussen de oren
Mind-control zit ook tussen de oren
heel erg goed gezien.quote:Alsof je achter de kassa van een supermarkt tot geniale ideeen komt
Werken is nodig omdat dit systeem van de meters niet deugt.
Goede morgen trouwens Baaj en metro.
Werken Werken is niet alles, werken is nodig omdat het een vloek is hier. Omdat het systeem klote is.
Teneerste ik zeg niet dat je een profiteur bent! Ik zeg als je een profiteur bent.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Displission zegt dat ik profiteur ben
En dat je door werken vrij kunt denken.
Alsof je achter de kassa van een supermarkt tot geniale ideeen komt![]()
Denk dat displission het over mij had dus. Werken is het mekka niet.
Werken is nodig omdat dit systeem van de meters niet deugt.
Goede morgen trouwens Baaj en metro.
WerkenWerken is niet alles, werken is nodig omdat het een vloek is hier. Omdat het systeem klote is.
--je doet er erg minachtend over!--quote:Alsog je achter de kassa tot geniale ideeen komt..
ik ga ook ff met een boekje in de tuin DV.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Displission, ik ben vandaag wat gestressed, en soms is dat gepaard met een persoonlijke aanval. Als ik in de winkel ben dan heb ik respect voor de kassa-mensen.
Ik ga nu alleen even rusten en straks verder, teveel weerstand gehad en dan moet ik even alles laten bezinken gewoon.
Het spel wordt wel uitgespeeld nog.
Nu tijd voor rust, pc gaat helemaal uit nu.
Ik ga lezen buiten.
Tot laterzzzz
Straks valt alles uit elkaar
Het hele systeem valt straks uit elkaar
En alle macht valt uit de handen van mensen
Fuck the system!!! Fuck reality!!!!!
En mensen die nou lopen te trollen tegen mij, die vallen ook nog uit elkaar
Ik ben weg
Displission, jij trollt dus niet. Maar ook jij zal een nieuw gevoel krijgen, ieder mens krijgt straks dat gevoel.
Als alles uit elkaar valt
Ben weg.
Heaven on earth.
ja, bijna het hele kluppie 'vaste posters'. Erg jammer.quote:
er wordt trouwens wel doorgeouwehoerd op een ander forum, maar dat mag ik hier niet neerzetten. Ik kijk wel even of je een mailadres in je profiel hebt staan.quote:
Ik snap werkelijk niet hoe zoiets zo moet aflopen.. ik ben ook wel eens pissig.. dan post ik even niet.. maar zie ik het later wel weer!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, bijna het hele kluppie 'vaste posters'. Erg jammer.
Hoest met jou en met je kleine meissie?![]()
Ja, ik vind het ook jammer en snap het ook niet helemaal. Maar je hebt mailquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe zoiets zo moet aflopen.. ik ben ook wel eens pissig.. dan post ik even niet.. maar zie ik het later wel weer!
Ja met Jasmijn en ons gaat het heel lekker eigenlijk... ben zo trots op haar
Ze is ook zo blij als ze de deur hoort open gaan en dat ik weer thuis kom... echt gaaf om te zien!
Daar over gesproken... ik ga maar es op huis aan ook.
Hee Baaj Beste kerelquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:58 schreef BaajGuardian het volgende:
mooie avatar met onderschrift Dromenvanger
ik heb al tijden Saladin in mn avatar
ik lag al te slapenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:39 schreef senesta het volgende:
Zeg waar is iedereen?
Het is hier de hele avond al rustig.
Nou ja welterusten alvast voor iedereen.
Was Saladin niet iemand die vocht tegen de kruisridders in * 't heilige land * ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Saladin, wie is Saladin precies????
Ik zoek dat straks even op. Het lijkt op Aladin
Kan best zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Was Saladin niet iemand die vocht tegen de kruisridders in * 't heilige land * ?![]()
In de tijd van de kruistochten ensow......
Het is voor beide kanten prettig als ik open kaart speel tijdens de gesprekken op de mondriaan zorg. Ik kan mijn hart luchten bij professionals die mij 100 procent waarderen, ik kan mijn hart luchten daar. De mensen daar worden wijzer van mij en kunnen het toepassen op andere patienten en ik word wijzer door het advies dat ik krijg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:19 schreef deedeetee het volgende:
Psies de juiste medicatie kan veel oplossen, en vrijuit vertellen doet ook wonderen.![]()
Dan weten ze bij de zorg wat je bezig houd en dat/of de medicatie je goed doet enzo![]()
Zou wel lachen zijn als jij straks psychiater zou worden, overgens helemaal geen slecht idee, maar er zijn vast nog wel andere studies die interessant voor je zijn![]()
VInd ik ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:20 schreef Dromenvanger het volgende:
deedeetee, dingen vanuit een andere hoek bekijken even, ik probeer alles vanuit alle wind-richtingen te bekijken en dan is niets te gek.
Dat mensen oordelen in stilte is op zich niks mis mee als het tenminste om een mening vormen gaat.quote:Ze hoeven zich niet aan te passen, zolang ze maar hun oordeel voor zich houden![]()
Oordelen zeggen niets. Een oordeel zegt totaal niets. Daarom moet ik zelf ook niet zoveel waarde hechten aan een oordeel van iemand.
Oordelen zijn een ziekte. Dat is ziekelijk menselijk gedrag te noemen.
Whehehe ik ben 't lekker al :quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:40 schreef BaajGuardian het volgende:
klopt saladin streed inderdaad tegen de kruisvaarders destijds,
en ik vind de kleur oranje klote, en hoop dat het er snel af is.
ik wil groen zijn :/
quote:deedeetee - donderdag 8 juni 2006 @ 10:29
rustig doorgaan met ademhalen
En wat een leuke kleurige bank met kussens die vind ik nou écht heel mooi
En Janus z'n kleurtje komt ook zo mooi uit tegen die kussens
kzag net in de spiegel dat m'n snuit al een behoorlijk groene tint krijgt
Het voordeel van alles vanuit een andere hoek bekijken, dat is dat je een ruimer inzicht krijgt. Als je zoals veel mensen doen jezelf doet blind staren op 1 vis in het meer, dan zul je nooit het hele leven te zien krijgen. Sommige mensen leven met oogkleppen op, die kijken ook niet verder dan hun neus lang is. En dan ben ik dus ook even bezig met een oordeel vellenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
VInd ik ook![]()
Ik jaag de mensen ook wel 'ns op de kast door iets steeds van uit een ander hoek te bekijken en dan ziet het er steeds anders uit. Voor mij staat niet gauw iets vast.
Er zijn voor mij gewoon teveel mogenlijkheden.![]()
[..]
Mensen mogen inderdaad best een mening vormen, maar dan moeten ze eens zorgen dat ze een juiste mening vormen en ook eens de mening op een normale manier tot uitdrukking brengen. Je kunt pas een mening vormen van een persoon als je die persoon kent helemaal. En vaak is het onmogelijk om iemand helemaal te kennen. Mensen hebben een karakter dat je niet zo 1 2 3 kunt doorgronden. Je kunt niet zomaar een oordeel uitspreken en iemand voor gek verklaren door gesproken teksten.quote:Dat mensen oordelen in stilte is op zich niks mis mee als het tenminste om een mening vormen gaat.
Als ze hun oordeel maar niet uitspreken en niet tot veroordelen over gaan.
Daar heb ik toch zo'n hekel aan,![]()
Aan mensen die lopen te oordelen en te veroordelen. Dat zijn meestal benepen denkende mensen.
Over dat soort mensen daar heb ik zelf óók een oordeel over en dat is niet gunstig![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ga je dan heel de dag niet naar de wc?
Zeker weten !!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:16 schreef senesta het volgende:
Hallo allemaal,
Iedereen lekker genoten van het heerlijke weer vandaag?
dat is koffie :/quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef deedeetee het volgende:
Waarom ben je nu bruin ?????
Ja heerlijk he, twee blije kindjes hier lekker spetterend in het bad.(en heerlijke moeie kindjes vanavond)quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zeker weten !!!
Heerlijk, eindelijk weer zon![]()
Misschien beter om dan voorlopig maar spa te drinkenquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:36 schreef Filadelfia het volgende:
En dan nu het grote een op een verhaal met Dromenvanger, voor mensen die zeker geen pillen nodig hebben. Je kan veel lullen Dromenvanger, maar ga is wat doen.
Hoiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:12 schreef deedeetee het volgende:
Een héél goedemorgen gewenst !!!!
Oftewel hoi, hoi, de zon schijnt en we gaan een hittegolf krijgen volgens de krant![]()
Joepieeeee eindelijk word het warm![]()
Enne Dromenvanger heeft gisteren het gras gemaaid hoordus hoezo niks doen
Wat voor hond heb je ?![]()
Ik ga nu de konijntjes verzorgen wat die vreetzakjes hebben al 't voer en de hooi op gegeten vannacht.![]()
Ga je gangquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:21 schreef displission het volgende:
goedemorgen..mag ik ook ff ouwehoeren ??
Lekker rustig aandoen vandaag op fok!, nieuws bekijken, weblog bijhouden, lezen buiten, muziek luisteren, gras verder verzorgen, wk begint vandaag dus dan drink ik straks wat heineken om 17:00.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:40 schreef senesta het volgende:
Iemand nog mooie plannen voor vandaag?
Lekker naar het strand?, zwembad?, lekkere bbq vanavond?
Oh ik kan het op de fiets af, maar ben niet echt een strandliefhebber.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb wel zin in het strand, maar dat strand ligt 300 KM verderop
Das minder van die blanke huid, misschien moet je je beter insmeren of een hogere factor gebruiken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ik kan het op de fiets af, maar ben niet echt een strandliefhebber.
Ik heb een hele blanke huid en verbrand dus altijd op het strand![]()
Ja dat hoor je wel vaker.. ik woon in Alphen maar ben nog nooit in het Archeon geweestquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef senesta het volgende:
Als ik al naar het strand ga dan is het 's avonds met de hond.
Ik woon er dus erg vlak bij maar als ik 3 keer per jaar naar het strand ga is het veel.
Best zonde eigenlijk he?
Zonde, ik weet niet, als je geen zin hebt, dan heb je geen zinquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef senesta het volgende:
Als ik al naar het strand ga dan is het 's avonds met de hond.
Ik woon er dus erg vlak bij maar als ik 3 keer per jaar naar het strand ga is het veel.
Best zonde eigenlijk he?
Dromen is erg fijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik droom vaker over wat ik allemaal wil. Dromen kan geen kwaad
Zeker weten is dromen fijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dromen is erg fijn![]()
Heb zelf gelukkig zélden last van nachtmerries.
Als ik een verzoekje mag doen, als je die machine dan gebruikt maak dan dat iedereen zich wat gelukkiger voelt zonder die materieele objecten. Blij zijn met jezelf enzo zonder dingen als platina tegels of een jacht of een tropisch regenwoud in je achtertuin.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:41 schreef Dromenvanger het volgende:Jacht voor iedereen????? Grote huizen?????? Vloeren van goud???? Platina tegels in de badkamer????? Alles moet kunnen. Gewoon een nieuwe film in de projector
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Als ik een verzoekje mag doen, als je die machine dan gebruikt maak dan dat iedereen zich wat gelukkiger voelt zonder die materieele objecten. Blij zijn met jezelf enzo zonder dingen als platina tegels of een jacht of een tropisch regenwoud in je achtertuin.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen hebben geluk in zichzelf zitten. Maar vele mensen staren zich blind op iets. Ze staren zich blind op hun duistere kant.
Als mensen de duistere kant kunnen negeren, zijn ze al een stuk verder.
Of als mensen eens licht kunnen laten schijnen op zichzelf. Dat ze het licht zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |