We zijn hierin gezet volgens mij. Ze hebben ons hierin gezet. Ik heb niet om dit bestaan gevraagd. Ik heb ook geen keuze gekregen.
Ik had liever een bestaan met meer ruimte en mogelijkheden.
En tevens minder lastige mensen af en toe
![]()
Als ik naar mijn bestaan kijk, dan zie ik gewoon dat het niet klopt. Ik zie op dit moment ook de details die niet kloppen. Ik let op de details en als iets in mijn ogen niet past, dan zie ik dat.
Misschien is het wel in orde, ik weet het soms zelf niet. Mijn denken bijvoorbeeld, hoe mijn denken is. Ik probeer continu de grens van het denken te overschrijden, doordat ik eens het gevoel krijg dat ik zelf denk.
Soms denk ik wel eens dat er voor mij gedacht wordt. Dat ik niet eens zelf degeen ben die aan het denken is.
Dat bedoel ik dus ook met dat we geprogrammeerd zijn. Dat alles wat we hebben gewoon geprogrammeerd is en dat we ons maar koest moeten houden en doen wat ze zeggen.
Veel mensen zullen het prettig vinden, lekker niet nadenken en leven. Op vakantie gaan en weer werken.
Ik kies daar niet voor, ik ben dus bezig met onderzoeken waar het aan ligt.
Ik hou het hier wel vol, maar als ik mag kiezen dan kies ik voor iets mooiers.
Ik hou het vol omdat ik blijf strijden. Ik zal ook wel moeten blijven strijden. Ik kan niet stoppen met zoeken en jagen.
Ik voel het echt als gevangenis dus. Maar dan heb ik de ruimte om naar India te gaan en nog meer landen te zien, ondanks alles is het een gevangenis. Daarom zijn we allemaal gevangenen in deze realiteit. Omdat we allemaal achter slot en grendel zitten.
Ik vind nog wel uit waar het aan ligt, ik krijg gelukkig vaker vanzelf informatie door.
Ooit tijdens een droom zag ik iemand achter een computer zitten, die was mijn dromen aan het besturen. Ik zag echt een persoon achter een computer zitten die mijn dromen beheerste. Ik was toen pissig in die droom en wilde die persoon van kant maken zodat ik eindelijk ook in dromen vrij kan zijn.
Maar ik blijf dus zoeken.
Dat ik af en toe op fok! onenigheid heb met mensen is slechts een kleine zaak. Ik heb me te richten op bepaalde zaken dus. Mensen die mij hier het leven zuur maken, tja, dan moet ik me niet uit de tent laten lokken.
The matrix heeft dus zeker kanten van waarheid in zich.
Het zit soms dicht, hoewel ik zelf vaker ook openheid ervaar. Soms lijken de poorten open te zijn, zoals ik gisteren al zei.
Even naar buiten weer