Bush wordt gekraaktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:41 schreef BaajGuardian het volgende:
geen probleem dromenvanger, eindes zijn goed.
in het topic over de greys denken mensen dat je zelfmoord hebt gepleegd, omdat je zo wazig aan het bazelen was. misschien kan je ze ff uit de droom helpen en reageren in dat topic.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Het leven gaat altijd door
Alleen in andere vormen
Ben weer naar buiten nu
Rusten en lekker bezig zijn.
Lekker ontspannen
Biertje, sigaret, wierrook en muziek.
Dat topic zit op slot.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef huupia34 het volgende:
[..]
in het topic over de greys denken mensen dat je zelfmoord hebt gepleegd, omdat je zo wazig aan het bazelen was. misschien kan je ze ff uit de droom helpen en reageren in dat topic.
ja, nu netquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ja, nu net
beter, heb zelden zulk slap ouwehoer verhaal gehoord van dromenvanger met zen wazige voorspellingen, die niet uitgekomen zijn.
hangt er vanaf hoe je het bekijkt, ik zie dromenvanger geen voorspellingen doen, hij schrijft enkel op wat hij op dat moment beleefd denk ik..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ja, nu net
beter, heb zelden zulk slap ouwehoer verhaal gehoord van dromenvanger met zen wazige voorspellingen, die niet uitgekomen zijn.
in het topic over de greys beweerde hij dat de greys vandaag zouden komen en dat het afgelopen zou zijn. had ie van zen grey buddy gehoord.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe je het bekijkt, ik zie dromenvanger geen voorspellingen doen, hij schrijft enkel op wat hij op dat moment beleefd denk ik..
en in dit topic is het long term zover ik begrijp.
dat de meute er van denkt dat meneer zelfmoord pleegt is op zn lichtst gezegd amusant te noemen.
Precies.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:13 schreef senesta het volgende:
Ha ha, wel als je hier wat vaker rondhangt.
Dromenvanger schrijft inderdaad alles op wat in zijn hoofd omgaat.
mwoah, jammer dan :pquote:Maar ik kan me voorstellen dat daar mensen van schrikken hoor![]()
nou als je het wilt weten deze planeet komt mij ook best de strot uit (niet de aardbol maar de huidige dimensie van realiteitsvorming die de menselijke beleving van deze wereld maakt)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:09 schreef huupia34 het volgende:
[..]
in het topic over de greys beweerde hij dat de greys vandaag zouden komen en dat het afgelopen zou zijn. had ie van zen grey buddy gehoord.![]()
daarna sloot hij af met een vage tekst, iets van ik stop ermee en einde oefeniong enzo.
niet zo vreemd dat mensen dan misschien iets raars gaan denken![]()
Mensen denken zoveelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef huupia34 het volgende:
[..]
in het topic over de greys denken mensen dat je zelfmoord hebt gepleegd, omdat je zo wazig aan het bazelen was. misschien kan je ze ff uit de droom helpen en reageren in dat topic.
Ik vind je teksten prima zoals ze zijn domenvangerquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Over dat zogenaamde "wazige" schrijven van mij. Dan zie je me maar als fictief schrijver, ga je niet persoonlijk erop in, ik bedoel dan ga je niet persoonlijk worden en kijk je alleen naar de teksten, je kijkt niet naar de persoon achter de teksten dus. Dan zie je me maar als een soort Stephen King. Iemand die schrijft over zaken die niet zijn maar wel kunnen zijn. Iemand die graag andere werelden bezoekt in gedachtes, en misschien straks ook die werelden inkan stappen
Dan zie je me maar als iemand die continu op het randje van fantasie leeft, iemand die in the twilight zone leeft en toch beide benen op de grond heeft.
Wie weet krijg ik ooit gelijk
En wie weet vul ik ooit 6 goed in. Wie weet kan ik in de toekomst kijken.
Wie weet ben ik wel helder
Het zit allemaal tussen de oren
Mind-control zit ook tussen de oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |