Ooit is dat mogelijk deedeeteequote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:10 schreef deedeetee het volgende:
Ik drink nooit meer koffie - wel thee - daar werd ik vroeger gek genoeg misselijk van![]()
Maar zo'n forumbakkie wil ik best 'ns proberen. Dat moet toch kunnen nietwaar ?![]()
Zet jij 'm ff dan ?![]()
Tja, eigenlijk sinds we haar middagslaapje gestopt hebben, maar daar komt bij dat ze vannacht wakker was hoor, normaal is ze ook wel vroeger.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind 't nog wel wat koud en heb lekker een blokje hout in de kachel gelegd.![]()
Dat je dochter zo lekker lang slaapt Senesta ,mijn kinderen waren allemaal vroege vogels toen ze nog klein waren![]()
Ik stopte dus ook voor een zebrapad, het had geregend en degene achter mij reageerde te laat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:33 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben lui en stop de meeste was in de droger![]()
Lijkt me knap akelig zo'n whiplash, ben er altijd bang voor als er weer zo'n bumperklever achter me zit. Mijn man gaat dan -als hij rijd- onbekommerd op de rem staan om ze de stuipen op het ljf te jagen. Daar ben ik zelf voorzichtiger mee.
Maarja ik stop weer voor elke zebra waar een voetganger staat- bumperklever of niet - en dan gaat natuurlijk óók een keer fout![]()
Geniet maar lekker van je senseo en je rust, ik ga een kopje thee drinken en daarna stogzuigen. Word ik tenminste eindelijk eens warm.
Dat is inderdaad waar, dat roken niet goed is weet iedereen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:06 schreef deedeetee het volgende:
Dat vrouwen die moeite hebben met stoppen met roken tijdens de zwangerschap niet doodgeslagen hoeven te worden b.v. en 't was vroeger geen kindermishandeling en nu volgens mij ook niet.
Ik werd zelf wel compleet mishandeld toen ik dit naar voren bracht![]()
![]()
Men is daar zeer heftig als het om IMO doodnormale menselijke fouten gaat.
Ik vind 't belachelijk, in mijn jeugd was roken heel normaal -mijn moeder deed 't niet- en mijn generatie heeft er echt niet in grote getale gezondsheids problemen door gekregen.
Tegenwoordig valt 't me juist op dat zoveel kindjes van alles mankeren en voor de gekste dingen allergies zijn. Dat kwam vroeger véél minder voor.
De zon heelt alle wondenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef deedeetee het volgende:
Zo Dromenvanger, jij geniet nogal van de zegen van de zon vandaag hé ?![]()
In voltooid tegenwoordige tijd![]()
Bush wordt gekraaktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:41 schreef BaajGuardian het volgende:
geen probleem dromenvanger, eindes zijn goed.
in het topic over de greys denken mensen dat je zelfmoord hebt gepleegd, omdat je zo wazig aan het bazelen was. misschien kan je ze ff uit de droom helpen en reageren in dat topic.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Het leven gaat altijd door
Alleen in andere vormen
Ben weer naar buiten nu
Rusten en lekker bezig zijn.
Lekker ontspannen
Biertje, sigaret, wierrook en muziek.
Dat topic zit op slot.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef huupia34 het volgende:
[..]
in het topic over de greys denken mensen dat je zelfmoord hebt gepleegd, omdat je zo wazig aan het bazelen was. misschien kan je ze ff uit de droom helpen en reageren in dat topic.
ja, nu netquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ja, nu net
beter, heb zelden zulk slap ouwehoer verhaal gehoord van dromenvanger met zen wazige voorspellingen, die niet uitgekomen zijn.
hangt er vanaf hoe je het bekijkt, ik zie dromenvanger geen voorspellingen doen, hij schrijft enkel op wat hij op dat moment beleefd denk ik..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ja, nu net
beter, heb zelden zulk slap ouwehoer verhaal gehoord van dromenvanger met zen wazige voorspellingen, die niet uitgekomen zijn.
in het topic over de greys beweerde hij dat de greys vandaag zouden komen en dat het afgelopen zou zijn. had ie van zen grey buddy gehoord.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe je het bekijkt, ik zie dromenvanger geen voorspellingen doen, hij schrijft enkel op wat hij op dat moment beleefd denk ik..
en in dit topic is het long term zover ik begrijp.
dat de meute er van denkt dat meneer zelfmoord pleegt is op zn lichtst gezegd amusant te noemen.
Precies.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:13 schreef senesta het volgende:
Ha ha, wel als je hier wat vaker rondhangt.
Dromenvanger schrijft inderdaad alles op wat in zijn hoofd omgaat.
mwoah, jammer dan :pquote:Maar ik kan me voorstellen dat daar mensen van schrikken hoor![]()
nou als je het wilt weten deze planeet komt mij ook best de strot uit (niet de aardbol maar de huidige dimensie van realiteitsvorming die de menselijke beleving van deze wereld maakt)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:09 schreef huupia34 het volgende:
[..]
in het topic over de greys beweerde hij dat de greys vandaag zouden komen en dat het afgelopen zou zijn. had ie van zen grey buddy gehoord.![]()
daarna sloot hij af met een vage tekst, iets van ik stop ermee en einde oefeniong enzo.
niet zo vreemd dat mensen dan misschien iets raars gaan denken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |