Ik denk dat ze beseffen dat je een taak hebt als ouder. Maar goed, niet iedere ouder weet dat meteen hoe het werkt. Verstandig zijn. Vroeger was dat anders.
Ik ga even door. Ik ben bezig met contact leggen nu, volgens mij zijn ze bezig
![]()
Ze zijn bezig nu
![]()
Ik weet niet waarmee ze bezig zijn daarboven, maar ze zijn bezig met aanpassingen daarvoeren denk ik. Wij hieronder zijn bezig massaal, en daarboven ook
![]()
Zo zit het volgens mij. Het werk gaat afgerond worden. Niet alle mensen zijn bezig, maar er zijn toch minstens 4 miljard mensen bezig van de 6,5 miljard. Of iets meer of iets minder. Maakt niet uit. We krijgen allemaal het Goddelijke
![]()
Omdat 666 naar beneden aan het vallen is. Straks is iedereeen spontaan genezen
![]()
Ik heb sterk het idee dat mijn omgeving schoner wordt, ik heb die verbinding van nature nu. En volgens mij zit het ook in mijn hoofd.
Ik ben met mijn hoofd verbonden en daarboven vindt een verandering plaats.
Wie weet worden de 6 getallen van het universum nu pas echt in orde. Dat het vandaag gaat zijn zoals het hoort. En dan is de lucht vanzelf schoon. En dan zijn de sterren-beelden in orde. En dan heb je de maan die niet meer roet in het eten gooit en nog meer.
En daar drink ik een biertje op
![]()
Vandaag raakt alles voltooid en optimaal hier. Vandaag zal deze dimensie voltooid raken
![]()
En dat is altijd de bedoeling geweest. Dat het zo lang heeft moeten duren is gewoon zo. Waarom het zo lang moest duren weet ik niet.
Vandaag vindt wel in ieder geval de voltooiing plaats. En dan voltooien de mensen ook. De mensheid raakt voltooid en zal als Goden en Godinnen door het leven gaan. Inclusief eeuwige leven. Het Goddelijke zal naar voren komen. En dus ook het paradijs. Vandaag is een mooie dag om dat proces op gang te brengen helemaal
![]()
En dan werken meer mensen mee
![]()
You never walk alone
![]()
Alles en iedereen raakt vandaag voltooid.
Ik raak voltooid, jij raakt voltooid, wij raken voltooid. De dieren raken voltooid.
De hele kosmos raakt voltooid
![]()
En dan is het einde oefening.
Dan is het eindelijk echt vakantie en ontspannen.
Dan kun je wel nog werken. Maar dan is het gezondheid dat zege viert
![]()
Wat er verder gebeurt weet ik niet. Ik denk dat er meer gaat gebeuren.
Gebeurt het niet, dan weet ik het niet. Maar ik denk dat ik het weet.
Ik voel het in mijn eigen leven in ieder geval.
Zo gezond als nu ben ik nog nooit geweest
[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-06-2006 14:44:14 ]