hee dv, hoe ist er meequote:Op maandag 5 juni 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijdens mij zware depressie lag ik vaker in bed 's nachts. Dromen zomaar. Dromen over een eigen jacht, een groot jacht waar veel mensen te gast op waren, ook fokkersIk droomde dat dus terwijl ik wakker was, en zag die hele droom voor ogen. Ik zag gewoon het jacht en mezelf achter een laptop zitten beleggen en ik zag de mensen feesten en relaxen en alles.
En iedereen was lekker aan het feesten en relaxen, en ik zat op mijn kantoor met een lap-top te beleggen en geld binnen te slepen.
Het jacht ging een wereld-reis maken.
En ik bleef doorgaan met beleggen en ging af en toe bij de feestende mensen zitten om een wodka jus te drinken of bier of wat anders.
En ondertussen bleef ik maar doorgaan met geld binnen slepen. Ik had onbeperkt veel saldo en dat saldo werd alsmaar groter.
En zo hield ik mezelf overeind tijdens die zwarte depressie. Door 's nachts te dromen over een ultiem leven
Heb ook vaker gedroomd over gigantische eigen discotheken en nog meer. Ik was altijd een dromer dus. Ik maakte in die dromen gigantische gebouwen en alles. En de discotheken hadden de vetste laser-shows en alle drank was gratis en voor niets.
Zo droom ik dus
En hopelijk komt het uit, maar dat gaat vanzelf uitkomen nog. Dat gigantische jacht komt vanzelf naar voren.
Omdat mijn dromen gemaakt zijn om waarheid te worden.
En dan hoef ik nooit meer zorgen te maken over geld-zaken. Dat ik nu even minder geld heb dat is zelfs makkelijk, zo kan ik de hele dag doorschrijven.
Pas geleden vakantie-geld gekregen en toen ging ik kopen, ik werd gek van het kopen. Kopen kan voor stress zorgen als je niet stabiel bent. Dus ik zal eerst nog wat stabieler moeten worden maar dat komt zelf goed.
Kopen is geweldig
Maar dan wel kopen zonder stress
Ik ga de lotto nog winnen wel, maar dat is voor later. Heb pas geleden gedroomd van een staats-lot, alleen klopte 1 cijfer niet. Hele lot was goed en winnend, behalve 1 cijfer van de reeks.
En zo komt straks het paradijs naar voren, dan ga ik met het verdiende geld de hele wereld opbouwen. Dan laat ik het wereldwijde saldo verhogen zoals getal pi zich vergroot alleen krijg je dan 1010010111001101010010110 miljarden euro's. Zonder inflatie.
Maar hoe dat gaat werken is voor later
![]()
Tijd voor koffie![]()
Er komt een tijd van extreme welvaart en welzijn en rijkdom. De hele wereld zal van goud worden. Zelfs de wegen worden van goud als dat lekker rijdt, als je straks de straat op moet, dan doe je dat op blote voeten, omdat de stoep beter is. De stoep wordt zachter. Alsof je op een hemelse ondergrond loopt.
Dankjewelquote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hee dv, hoe ist er mee![]()
![]()
Goed dat je er weer bent![]()
en nog gefeliciteerd met je verjaardag, beetje laat maar toch.
Met mij alles okquote:Op maandag 5 juni 2006 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dankjewel
Heel goed hier, alles gaat anders. Alles gaat beter. Alles gaat straks zoals ik dat wil. Hoe is het met jou?
King of the universe
Master of the universe
Deedeetee. Twijfelen is niet erg, je weet gewoon nog niet hoe je keuze's moet maken in het leven. Komt vanzelf misschien goed.
Even roken.
Ik ga nog webloggen, maar ik ben nu even op fok! erg actief, hier is het beter om tussen de mensen te zijn, hier is het gezelligerquote:Op maandag 5 juni 2006 16:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Met mij alles ok![]()
Jij bent weer aardig op dreef zie ikTijdens je ban heb ik af en toe nog ff je weblog gecheckt om te kijken hoe het met je ging, maar daar schreef je toen niet zoveel op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |