Ik wil ook boeken lezen over die materie, maar via wiki-pedia kun je al veel achterhalen, maar die leggen niet alles uit. Heb wel al gezien dat je meerdere soorten molecullen hebt. En dat wist ik niet eens.
Op de MAVO had ik biologie, scheikunde, natuurkunde en wiskunde A.
Daarna op de HAVO verder gegaan met economische vakken dus ik weet niet alles meer.
Economische keuze is goed geweest, maar nu is het ook tijd om verder te gaan met biologie.
Ik wil alles weten dus
![]()
Iedere vreemde taal kennen vloeiend, alle informatie krijgen in het hoofd. Alles in mijn hoofd
![]()
En dat is ook een hobby dus.
Kennis is gewoon krachtig
![]()
Kennis is erg krachtig
![]()
En als ik kennis in me heb, dan voel ik gewoon mijn hele leven veranderen, alleen door de kennis tot me te nemen veranderd mijn gevoel. Alsof mijn samenstelling verandered. Zo voelt het soms aan, alsof ik aan het kraken ben van mijn eigen lichaam en geest en nog meer.
Dromenvanger de kraker
![]()
tv-kaart is ingebouwd en nu worden de zenders gezocht via scannen, ik kijk graag informatieve tv. Zoals gisteren bij NOVA het ging over tsaren in Rusland en over die affaire van die verpleegster die baby's deed vermoorden door stoffen toe te voegen. Dat ze niet 100 procent zeker zijn of die verpleegster het gedaan heeft, dat het een complexe zaak is dus.
Maar goed, ik ga verder
![]()
Moet alleen zorgen dat ik beter ontbijten doe. Ik sla het ontbijt nog vaker over en dat is niet juist. Ik zou in principe iedere morgen 1 brood moeten eten, een compleet brood dus.
10 dubbelen
![]()
Brandstof voor het lichaam is belangrijk, dat stimuleert het denken en alles
![]()
Straks een paar flesjes heineken.
Over de toekomst even, het zal compleet veranderen denk ik nu. Ik kan redelijk inschatten hoe de toekomst gaat zijn, iedere dag lukt me dat beter.
Het gaat compleet veranderen maar we blijven aanwezig. Pinkpop gaat gewoon door tot in de eeuwigheid. Soms lijkt het net alsof ik spontaan een andere dimensie kan instappen als het ware. Dan lijk ik gewoon weg te kunnen stappen uit deze realiteit.
Maar ik hou dat proces tegen, laat ik alle remmen los, dan verdwijn ik dus, en keer ik daarna terug.
Maar die rem is prettig dus, die rem is gewoon vaker nodig. Dat houdt ook het denken goed in orde. Als ik het denken helemaal los laat en zijn eigen gang laat gaan, dan is het van de rappe en hou ik het zelf niet meer bij
![]()
Vandaar dat ik nog trouw medicatie inneem, die medicatie zorgt voor die remming. Dat het denken gewoon realistisch blijft ook. Depakine dus. 333 MG valporaat. 333
![]()
3e dimensie??? Depakine is super mild als medicijn, stelt niets voor en is totaal niet schadelijk voor de lever. Lithium heb je nog, maar dat weiger ik te nemen en dat hoeft ook niet. Depakine doet zijn werk perfect hier. Ik ben chemisch gewoon perfect ingesteld op dit moment.
En die chemie die verander ik nog wel, of er komen medicijnen die nog beter zijn.
Stap ik straks vanaf de 4e dimensie zo de 1010100 dimensie in