Hoiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:12 schreef deedeetee het volgende:
Een héél goedemorgen gewenst !!!!
Oftewel hoi, hoi, de zon schijnt en we gaan een hittegolf krijgen volgens de krant![]()
Joepieeeee eindelijk word het warm![]()
Enne Dromenvanger heeft gisteren het gras gemaaid hoordus hoezo niks doen
Wat voor hond heb je ?![]()
Ik ga nu de konijntjes verzorgen wat die vreetzakjes hebben al 't voer en de hooi op gegeten vannacht.![]()
Ga je gangquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:21 schreef displission het volgende:
goedemorgen..mag ik ook ff ouwehoeren ??
Lekker rustig aandoen vandaag op fok!, nieuws bekijken, weblog bijhouden, lezen buiten, muziek luisteren, gras verder verzorgen, wk begint vandaag dus dan drink ik straks wat heineken om 17:00.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:40 schreef senesta het volgende:
Iemand nog mooie plannen voor vandaag?
Lekker naar het strand?, zwembad?, lekkere bbq vanavond?
Oh ik kan het op de fiets af, maar ben niet echt een strandliefhebber.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb wel zin in het strand, maar dat strand ligt 300 KM verderop
Das minder van die blanke huid, misschien moet je je beter insmeren of een hogere factor gebruiken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ik kan het op de fiets af, maar ben niet echt een strandliefhebber.
Ik heb een hele blanke huid en verbrand dus altijd op het strand![]()
Ja dat hoor je wel vaker.. ik woon in Alphen maar ben nog nooit in het Archeon geweestquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef senesta het volgende:
Als ik al naar het strand ga dan is het 's avonds met de hond.
Ik woon er dus erg vlak bij maar als ik 3 keer per jaar naar het strand ga is het veel.
Best zonde eigenlijk he?
Zonde, ik weet niet, als je geen zin hebt, dan heb je geen zinquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef senesta het volgende:
Als ik al naar het strand ga dan is het 's avonds met de hond.
Ik woon er dus erg vlak bij maar als ik 3 keer per jaar naar het strand ga is het veel.
Best zonde eigenlijk he?
Dromen is erg fijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik droom vaker over wat ik allemaal wil. Dromen kan geen kwaad
Zeker weten is dromen fijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dromen is erg fijn![]()
Heb zelf gelukkig zélden last van nachtmerries.
Als ik een verzoekje mag doen, als je die machine dan gebruikt maak dan dat iedereen zich wat gelukkiger voelt zonder die materieele objecten. Blij zijn met jezelf enzo zonder dingen als platina tegels of een jacht of een tropisch regenwoud in je achtertuin.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:41 schreef Dromenvanger het volgende:Jacht voor iedereen????? Grote huizen?????? Vloeren van goud???? Platina tegels in de badkamer????? Alles moet kunnen. Gewoon een nieuwe film in de projector
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Als ik een verzoekje mag doen, als je die machine dan gebruikt maak dan dat iedereen zich wat gelukkiger voelt zonder die materieele objecten. Blij zijn met jezelf enzo zonder dingen als platina tegels of een jacht of een tropisch regenwoud in je achtertuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |