Over moleculen, ze moeten uit elkaar vallen, en daarna ontstaat iets nieuws
![]()
Mijn pa heeft veel verstand ervan maar die heeft nu geen zin om erover te praten.
Ik heb dus vaker dat ik denk dat mijn lichaam uit elkaar valt, en dat er iets nieuws ontstaat, ook in de hersens
![]()
Dat zei ik gisteren nog op de mondriaan zorg, dat ik met gedachtes mijn hele denken kan aanpakken en dat ik denk dat mijn hersens compleet veranderen van samenstelling, dat ik gewoon andere hersens krijgt die niets meer te maken hebben met het oude menselijke zijn, en als ik compleet nieuwe hersens krijg, is het vanzelf mogelijk dat er meer kan gebeuren op illusie-gebied en fantasie. Als het denken onbegrensd is dus ook. En als de fantasie krachtiger wordt.
Dan lijkt alles te veranderen, ook soms de omgeving. Als alles uit elkaar valt dus
![]()
Als alles uit elkaar valt, kun je de samenstelling veranderen
![]()
En dat is geen fabel, dat is waar. Afbreken en opnieuw beginnen.
Stel nou ik maak van mezelf een illusie, en ik krijg daardoor de eeuwige jeugd in volle gezondheid en alles. In volle zuiverheid. En ik lanceer dat wereldwijd. Dan heb je 6,5 miljard mensen die een illusie zijn.
Als je dan de omgeving doet kraken en van samenstelling doet veranderen, dan wordt het nog meer een illusie.
Is allles een illusie, dan kun je daarna verder gaan.
Ik kraak mezelf dus, en de rest van de domino stenen vallen ook om. Omdat het een rijtje is die aan elkaar gekoppeld is. Ik ga dus echt niet sleutelen aan anderen, ik sleutel alleen aan mezelf. En de rest komt vanzelf naar voren.
Dat het gekraakt moet worden allemaal dat is een feit.
En dan is het higher dan high. Dan is het extase en higher consciousness.
En dan komen later die nieuwe werelden.
You can call me mad professor
![]()
Ik doe in ieder geval mijn best
![]()
Deze realiteit en deze wereld die roept om verandering op allerlei opzichten. Je kunt deze wereld niet laten zoals die is als je een beetje nadenkt. In principe zou iedereen bezig moeten zijn met een uitweg zoeken en met een oplossing zoeken.
Zodat we massaal kunnen ontsnappen hier. En dan krijgen we een mooier bestaan. Met de heilige graal, het eeuwige leven en ultieme gezondheid
![]()
Plus nieuwe kansen en werelden. Onbeperkte mogelijkheden.
Ik herhaal me vaker, kan daar niets aan doen.
Ik ga straks verder om met gedachtes te komen tot een splitsing van atomen. Kijken hoe ik dat moet aanpakken, de kracht van de gedachte toepassen en gewoon logisch nadenken ook
![]()
Of juist niet logisch
![]()
Of een combinatie
![]()
Denken aan atomen, en de atomen laten veranderen, alleen door te denken eraan
![]()
Denken aan het universum, en het universum veranderen in zijn volle volledigheid.
De kracht van de gedachte