abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:45:18 #251
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38650727
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:40 schreef BaajGuardian het volgende:
klopt saladin streed inderdaad tegen de kruisvaarders destijds,
en ik vind de kleur oranje klote, en hoop dat het er snel af is.
ik wil groen zijn :/
Whehehe ik ben 't lekker al :
quote:
deedeetee - donderdag 8 juni 2006 @ 10:29

En wat een leuke kleurige bank met kussens die vind ik nou écht heel mooi

En Janus z'n kleurtje komt ook zo mooi uit tegen die kussens

kzag net in de spiegel dat m'n snuit al een behoorlijk groene tint krijgt
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:05:40 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38651413
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

VInd ik ook
Ik jaag de mensen ook wel 'ns op de kast door iets steeds van uit een ander hoek te bekijken en dan ziet het er steeds anders uit. Voor mij staat niet gauw iets vast.
Er zijn voor mij gewoon teveel mogenlijkheden.
[..]
Het voordeel van alles vanuit een andere hoek bekijken, dat is dat je een ruimer inzicht krijgt. Als je zoals veel mensen doen jezelf doet blind staren op 1 vis in het meer, dan zul je nooit het hele leven te zien krijgen. Sommige mensen leven met oogkleppen op, die kijken ook niet verder dan hun neus lang is. En dan ben ik dus ook even bezig met een oordeel vellen

Ik kan niet leven met oogkleppen op, ik wil het complete leven ervaren. En daarom schrijf ik ook vanuit alle richtingen wat in me opkomt. Ik laat ook alles binnen komen in mijn hoofd. Ik sta vaker wagen-wijd open voor alle impulsen en laat vaak alles binnen stromen wat te krijgen valt uit de lucht.

En als je het mij vraagt hangt alles in de lucht. De complete kennis hangt ook in de lucht. Een idee of visie krijg je omdat je open staat denk ik, sta je open dan kun je alles binnen krijgen wat nodig is.
quote:
Dat mensen oordelen in stilte is op zich niks mis mee als het tenminste om een mening vormen gaat.
Als ze hun oordeel maar niet uitspreken en niet tot veroordelen over gaan.
Daar heb ik toch zo'n hekel aan,
Aan mensen die lopen te oordelen en te veroordelen. Dat zijn meestal benepen denkende mensen.
Over dat soort mensen daar heb ik zelf óók een oordeel over en dat is niet gunstig
Mensen mogen inderdaad best een mening vormen, maar dan moeten ze eens zorgen dat ze een juiste mening vormen en ook eens de mening op een normale manier tot uitdrukking brengen. Je kunt pas een mening vormen van een persoon als je die persoon kent helemaal. En vaak is het onmogelijk om iemand helemaal te kennen. Mensen hebben een karakter dat je niet zo 1 2 3 kunt doorgronden. Je kunt niet zomaar een oordeel uitspreken en iemand voor gek verklaren door gesproken teksten.

Ik kan van mezelf zeggen dat ik sociaal ben en met iedereen kan praten. Ik ben niet alleen bezig met complexheden en vrij denken. Ik praat over alles als ik wil.

Maar sowieso, een mening vormen op internet, dat klopt sowieso niet. Je leest teksten en je kunt die teksten opvatten als waarheid of als onzin. Op basis van teksten kun je nooit zeggen of iemand dom of gek is, omdat je niet weet wat zich afspeelt binnen iemands hoofd of in iemands bewustzijn.

Ik ga vandaag verder met kraken weer. Alles kraken Mijn denken moet gekraakt worden nog

Moet niet, het mag. Ik wil nog ruimer denken, ik wil geen storingen maar ik wil een hoofd waar 100000 universums inpassen

Dat is pas ruimheid. Passen er straks onbeperkt veel universums in, dan kan ik met fantasie aan de slag gaan. Dan implementeer ik nieuwe werelden voor mezelf

Kan me wel voorstellen dat een aantal mensen dit als gek zien, maar goed, dat mogen ze. Ik hou me niet aan de norm van het denken in normale proporties. Ik probeer constant te verruimen. De limieten verplaatsen en ruimer maken.

Steeds meer terrein winnen en steeds uitbreiden en steeds groter denken ook.

Ik hou ervan om groot te denken, en ook groot te voelen. Dat ik dus echt een heeeeeeeeeeeel groot besef heb en nog meer.

Even naar buiten, tis warm buiten

Straks even het gras maaien en dan doe ik rustig aan vandaag.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:25:47 #253
78780 deedeetee
pi_38652119
Pas gemaaid gras dat ruikt zo lekker
Doe maar kalm aan want maaien is best zwaar werk.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:31:56 #254
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38654438
Ben al klaar met maaien

Is leuk werk

Straks even de randjes knippen, ben ik al mee begonnen voor een gedeelte

Matrix heet het apparaat waar de randjes mee geknipt moeten worden

Vandaag hou ik een luier-dag

Heb sowieso meer in in huishoudelijk werk te doen Is ook afleiding van het denken ook.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:33:47 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38654508
Nog 8 berichten en ik heb...

22,222 berichten onder deze naam

Met deze post erbij kan ik straks zeggen, nog 7 berichten

Ben weer naar buiten toe. Tis echt weer om buiten te hangen met frisdrank.
pi_38654535
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:31 schreef Dromenvanger het volgende:

Vandaag hou ik een luier-dag
Ga je dan heel de dag niet naar de wc?
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:11:02 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38658017
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ga je dan heel de dag niet naar de wc?

Nee, ik ga zeker plasje plegen, maar dat is niet nodig amper, ik hoef gelukkig niet om de 10 minuten

Heb net 12 blikjes red-bull gehaald en een six-pack heineken Straks lekker rustig heineken drinken

Nu muziek luisteren. Music for imaginary films. Ben benieuwd wat voor muziek dat is

Muziek voor denkbeeldige films

Ik doe het gewoon rustig aan allemaal. Als ik in huis klusjes doe opknappen dan neem ik ook de rust daarvoor.

Even muziek rippen
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:43:46 #258
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38659289
Nu lekker muziekje en even internetten

Internetten staat hier op een lager pitje Maar zal nog steeds mee blijven doen in de grote zoektocht en de grote puzzel. Loyal to the game dan maar Loyaal blijven. Het spel blijven spelen. Dat is ook de enige manier van leven. There is no turning back Ik wil niet eens back. Vooruit vooruit vuuruit. Altijd vooruit. Steeds blijven denken en kraken

Ben ook ver uitgeschreven soms, ik ga mijn denken in stilte kraken, ben ik verder met kraken dan komt er vanzelf wat vers uit het toetsenbord geschreven Maar ik ga altijd aanwezig blijven, iedere morgen gaat meteen de pc aan. Interactief sociaal contact is geweldig

Kraken kraken kraken

Mijn hele voorgeprogrammeerde denken moet gekraakt worden, en dan komen er frisse nieuwe ideeën

Wie weet ben ik wel voor geprogrammeerd. Dat vroeg een dokter me gisteren, hij wist het zelf niet. Ik zei tegen hem. " Dat moet ik uitzoeken en dan laat ik het wel nog horen een keer, ik ga dus ook nog eens een samenvatting maken van alles". In hoeverre wij een eigen sterke wil hebben en in hoeverre alles is geprogrammeerd in ons hoofd. De dokter wilde dat weten maar ik kan hem dan geen antwoord geven helemaal. Ik denk wel dat er meer vrijheid naar voren kan komen, zodra er meer zaken gekraakt zijn

Eerst maar eens zorgen dat ik de complete touwtjes in handen heb, vooral de touwtjes over mijn denken. Ik wil niet boven anderen staan dus, ik wil alleen mezelf kraken

Ik zei net tegen mijn pa, als ik nu de realiteit doe kraken, als ik nu de hele samenstelling doe kraken. Ben ik dan een held

Dat ik dus vanuit mijn eigen wereldje alles kraak. Ik kraak mezelf en laat alles meegaan in dat kraak-proces.

Dan worden moleculen veranderd en treedt het eeuwige leven op. Ook de atmosfeer die gekraakt wordt Dan ontstaat er een nieuwe chemische samenstelling overal ook. En het grote bewustzijn wordt dan gelanceerd. Dan is the sky niet eens the limit, dan zijn er geen limieten en is de kans op nieuwe denkbeeldige fantasie werelden ook groter

Ik roep maar, wat, ik doe alles op gevoel. Ik denk altijd dat mijn gevoel het juiste zegt.

Ik weet 1 ding zeker, er moet nog veel veranderd worden hier. Ik denk ook sterk dat de samenstelling veranderd moet worden. Misschien moeten zelfs atomen zover gesplitst worden totdat er niets meer over blijft. Dat echt alles vervaagd en dat er echt alleen de droom over blijft. Dat alles verdwijnt

Heilige graal vinden

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-06-2006 15:52:19 ]
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:03:48 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38660065
Over moleculen, ze moeten uit elkaar vallen, en daarna ontstaat iets nieuws

Mijn pa heeft veel verstand ervan maar die heeft nu geen zin om erover te praten.

Ik heb dus vaker dat ik denk dat mijn lichaam uit elkaar valt, en dat er iets nieuws ontstaat, ook in de hersens Dat zei ik gisteren nog op de mondriaan zorg, dat ik met gedachtes mijn hele denken kan aanpakken en dat ik denk dat mijn hersens compleet veranderen van samenstelling, dat ik gewoon andere hersens krijgt die niets meer te maken hebben met het oude menselijke zijn, en als ik compleet nieuwe hersens krijg, is het vanzelf mogelijk dat er meer kan gebeuren op illusie-gebied en fantasie. Als het denken onbegrensd is dus ook. En als de fantasie krachtiger wordt.

Dan lijkt alles te veranderen, ook soms de omgeving. Als alles uit elkaar valt dus Als alles uit elkaar valt, kun je de samenstelling veranderen En dat is geen fabel, dat is waar. Afbreken en opnieuw beginnen.

Stel nou ik maak van mezelf een illusie, en ik krijg daardoor de eeuwige jeugd in volle gezondheid en alles. In volle zuiverheid. En ik lanceer dat wereldwijd. Dan heb je 6,5 miljard mensen die een illusie zijn.

Als je dan de omgeving doet kraken en van samenstelling doet veranderen, dan wordt het nog meer een illusie.

Is allles een illusie, dan kun je daarna verder gaan.

Ik kraak mezelf dus, en de rest van de domino stenen vallen ook om. Omdat het een rijtje is die aan elkaar gekoppeld is. Ik ga dus echt niet sleutelen aan anderen, ik sleutel alleen aan mezelf. En de rest komt vanzelf naar voren.

Dat het gekraakt moet worden allemaal dat is een feit.

En dan is het higher dan high. Dan is het extase en higher consciousness.

En dan komen later die nieuwe werelden.

You can call me mad professor

Ik doe in ieder geval mijn best Deze realiteit en deze wereld die roept om verandering op allerlei opzichten. Je kunt deze wereld niet laten zoals die is als je een beetje nadenkt. In principe zou iedereen bezig moeten zijn met een uitweg zoeken en met een oplossing zoeken.

Zodat we massaal kunnen ontsnappen hier. En dan krijgen we een mooier bestaan. Met de heilige graal, het eeuwige leven en ultieme gezondheid Plus nieuwe kansen en werelden. Onbeperkte mogelijkheden.

Ik herhaal me vaker, kan daar niets aan doen.

Ik ga straks verder om met gedachtes te komen tot een splitsing van atomen. Kijken hoe ik dat moet aanpakken, de kracht van de gedachte toepassen en gewoon logisch nadenken ook Of juist niet logisch Of een combinatie

Denken aan atomen, en de atomen laten veranderen, alleen door te denken eraan

Denken aan het universum, en het universum veranderen in zijn volle volledigheid.

De kracht van de gedachte
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:21:40 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38660844
Ik heb zin in het leven

Ik heb zin in vakantie

Ik heb zin in heineken

Ik heb zin om te trippen naar andere werelden

Ik heb schijt aan wat anderen van me denken

Ik ben vrij geboren en zal vrij leven

Niemand die mij verteld hoe ik leven moet

Ik ben vrij

Vrijer dan vrij

Ik ben vrijer dan vrij, maar ik kan 10100101010101 keer vrijer worden nog. Als ik vrij ben van de begrenzingen van deze realiteit. Dan gaat het feest pas echt losbarsten Dit is pas het begin Ik heb mezelf gekraakt, maar ik zal opgaan tot stof Er blijft straks niets meer over Alles zal vervagen en dan is het de illusie die regeert

Als deze realiteit zichzelf loslaat. Als deze realiteit niet zo sterk aanwezig is. Als deze realiteit gekraakt gaat worden.

Nu muziek luisteren

17:00 neem ik me een heineken.

Lang leve 011010010101001010 mogelijkheden

Get ready for the launch of the illusion and dream

Vrijheid boven alles

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-06-2006 16:32:00 ]
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:27:46 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38661094

Zo zie je maar, ik heb schijt eraan en ik ga nog uitbundiger worden. Al die saaie pieten met commentaar mogen mijn kont kussen

Ik heb de juiste muziek opstaan

Heerlijk

Ik ga de lucht in

On air

Dromenvanger gets on air, and is reaching out !!!!!!!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:01:28 #262
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38662454
heiniken

GROLSCH ZULLE!!11
veel lekkerder
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 8 juni 2006 @ 20:25:40 #263
78780 deedeetee
pi_38668958
Waarom ben je nu bruin ?????
  Moderator donderdag 8 juni 2006 @ 22:16:00 #264
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38673833
Hallo allemaal,

Iedereen lekker genoten van het heerlijke weer vandaag?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_38674915
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:16 schreef senesta het volgende:
Hallo allemaal,

Iedereen lekker genoten van het heerlijke weer vandaag?
Zeker weten !!!

Heerlijk, eindelijk weer zon
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:39:56 #266
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38674969
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef deedeetee het volgende:
Waarom ben je nu bruin ?????
dat is koffie :/
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Moderator donderdag 8 juni 2006 @ 22:45:27 #267
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38675243
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Zeker weten !!!

Heerlijk, eindelijk weer zon
Ja heerlijk he, twee blije kindjes hier lekker spetterend in het bad.(en heerlijke moeie kindjes vanavond)
Vanavond ook nog lekker in de tuin gezeten (met een boek en pak kaarten )
Heerlijk hoor, ik word er helemaal blij van.
  Moderator donderdag 8 juni 2006 @ 22:47:35 #268
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38675349
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

pi_38676127
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Misschien beter om dan voorlopig maar spa te drinken
pi_38680432
En dan nu het grote een op een verhaal met Dromenvanger, voor mensen die zeker geen pillen nodig hebben. Je kan veel lullen Dromenvanger, maar ga is wat doen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 07:07:15 #271
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38681892
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:36 schreef Filadelfia het volgende:
En dan nu het grote een op een verhaal met Dromenvanger, voor mensen die zeker geen pillen nodig hebben. Je kan veel lullen Dromenvanger, maar ga is wat doen.

Bemoei je met je eigen zaken

Sommige mensen zijn zielig hier

Maar die mensen lach ik uit

28 berichten en dan al een grote mond, Manager van een fabriek.

Te lachwekkend voor woorden ben je, ga eens wat doen. Alsof ik niets beters te doen heb dan naar jou gezever te luisteren

vrijdag 9 juni 2006 @ 07:27:32 #272
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38681978
Ik ga zo ff met de hond lopen en daarna hard werken

Verder kraken van alles. Eerst ff koffie

Sommige users die net komen kijken met 29 berichten zijn gewoon

Lachwekkend

Die zetten meteen een grote mond op en voelen zich meteen koning ten rijk en denken dat ze alles kunnen maken. Niet alleen tegen mij, Filadelfia was ook tegen anderen bezig meteen.

Maar dat mag de pret niet drukken

We zullen doorgaan

Tot het puntje van de maan, we zullen doorgaan
  vrijdag 9 juni 2006 @ 07:41:26 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38682054
Zo, tijd om te scheren. En dan zeggen ze dat ik niets doe

Ben de hele dag bezig met puzzelen en kraken. Daar kan de 1e kamer een puntje aan zuigen, dat puzzelen en kraken heeft niets met scheren te maken, maar ik moet wel fris blijven anders lukt het niet.

Meteen een oranje icoon genomen. Voorlopig dus.

Tijd om zo ff met de hond te lopen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:12:07 #274
78780 deedeetee
pi_38683291
Een héél goedemorgen gewenst !!!!
Oftewel hoi, hoi, de zon schijnt en we gaan een hittegolf krijgen volgens de krant
Joepieeeee eindelijk word het warm

Enne Dromenvanger heeft gisteren het gras gemaaid hoor dus hoezo niks doen

Wat voor hond heb je ?
Ik ga nu de konijntjes verzorgen wat die vreetzakjes hebben al 't voer en de hooi op gegeten vannacht.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:21:17 #275
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_38683492
goedemorgen..mag ik ook ff ouwehoeren ??
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 09:27:31 #276
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38683636
Goedemorgen iedereen,

Displission gezellig!!
Ik heb zaadjes van tropische plantjes gekocht en ik zag net dat ze gaan kiemen, cool!!
Heb ik volgens jaar misschien toch het begin van mijn tropische tuin!!
En we krijgen volgend voorjaar ook nog openslaande tuindeuren
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:39:22 #277
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_38683965
morgen senesta en DV en d-d-t
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 09:40:41 #278
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38683995
Iemand nog mooie plannen voor vandaag?
Lekker naar het strand?, zwembad?, lekkere bbq vanavond?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:45:17 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38684138
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:12 schreef deedeetee het volgende:
Een héél goedemorgen gewenst !!!!
Oftewel hoi, hoi, de zon schijnt en we gaan een hittegolf krijgen volgens de krant
Joepieeeee eindelijk word het warm

Enne Dromenvanger heeft gisteren het gras gemaaid hoor dus hoezo niks doen

Wat voor hond heb je ?
Ik ga nu de konijntjes verzorgen wat die vreetzakjes hebben al 't voer en de hooi op gegeten vannacht.
Hoi

Ik doe inderdaad genoeg en ben bezig met uitvinden. Ik wil een uitvinding maken en ben bezig met scriptie schrijven, ik wil wetenschappelijk meewerken en ik help de psychiatrie om inzicht te krijgen in MDS. En ik werk aan mezelf zodat ik straks goed kan werken of eigen bedrijf kan oprichten dat ze bezig houdt met virtual reality

Ik heb een boomer

Je klinkt erg vrolijk

Leuk is dat om te horen

Mensen die vrolijk zijn

Ik heb tv aanstaan nu, tmf staat op, clips luisteren en als er een goede clip langskomt dan zet ik de computer op opnemen

Alles komt goed

Straks komen er virtuele werelden en nieuwe dimensies
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:46:13 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38684163
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:21 schreef displission het volgende:
goedemorgen..mag ik ook ff ouwehoeren ??
Ga je gang

Ouwehoeren

Laten we ouwehoeren

Goedemorgen !!!!

Senesta ook goedemorgen!!!!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:47:01 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38684189
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:40 schreef senesta het volgende:
Iemand nog mooie plannen voor vandaag?
Lekker naar het strand?, zwembad?, lekkere bbq vanavond?
Lekker rustig aandoen vandaag op fok!, nieuws bekijken, weblog bijhouden, lezen buiten, muziek luisteren, gras verder verzorgen, wk begint vandaag dus dan drink ik straks wat heineken om 17:00.

Eerst energy drink nemen, bullit. Om wakker te worden
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:50:36 #282
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38684265
Heb wel zin in het strand, maar dat strand ligt 300 KM verderop
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 09:51:09 #283
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38684284
Goedemorgen dromenvanger,
Nou ik wacht even op een vriendin, dan drinken we straks samen lekker koffie in de tuin.
Mijn kindjes zijn allebei naar school, het is dus heerlijk rustig hier, al vind ik het ook heerlijk als ze weer thuis zijn hoor.
Vanmiddag zet ik het badje buiten voor ze op en ga ik nog even tuinieren en misschien nog even tekenen.
Ik ben aan het oefenen, ik wil graag een mooie tekening van mijn vader kunnen maken.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 09:52:33 #284
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38684323
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb wel zin in het strand, maar dat strand ligt 300 KM verderop
Oh ik kan het op de fiets af, maar ben niet echt een strandliefhebber.
Ik heb een hele blanke huid en verbrand dus altijd op het strand
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:53:04 #285
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38684332
Veel plezier alvast !!!!!

Schilderen en tekenen lijkt me ook wel wat, creatief bezig zijn buiten met dit weer

Mijn voeten zijn onrustig, ik ga de hele tijd bewegingen maken met mijn voeten
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:54:02 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38684363
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh ik kan het op de fiets af, maar ben niet echt een strandliefhebber.
Ik heb een hele blanke huid en verbrand dus altijd op het strand
Das minder van die blanke huid, misschien moet je je beter insmeren of een hogere factor gebruiken?

Met de fiets naar het strand, lijkt me wel wat.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 09:56:40 #287
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38684433
Als ik al naar het strand ga dan is het 's avonds met de hond.
Ik woon er dus erg vlak bij maar als ik 3 keer per jaar naar het strand ga is het veel.
Best zonde eigenlijk he?
pi_38684532
Strand..........heerlijk

Tenminste, alleen als het hard waait of regent
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 10:05:18 #289
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38684685
Ha ha ha, hard waaien doet het hier vaak!!
Den helder he?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:07:35 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38684737
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef senesta het volgende:
Ik woon er dus erg vlak bij maar als ik 3 keer per jaar naar het strand ga is het veel.
Best zonde eigenlijk he?
Ja dat hoor je wel vaker.. ik woon in Alphen maar ben nog nooit in het Archeon geweest
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:08:07 #291
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38684752
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef senesta het volgende:
Best zonde eigenlijk he?
Zonde, ik weet niet, als je geen zin hebt, dan heb je geen zin

Misschien zou ik ook niet gaan als ik dichtbij woon, ben vaker naar Scheveningen geweest, vond het daar iets te druk toen. Was wel gezellig en het leek op vakantie.

Ik zou in Rimini willen wonen en daar een eigen discotheek bouwen, of een pub Rimini heeft ook een mooi strand, of een strand-tent. Lijk me ook wel wat. Een eigen strand-tent.

Ik droom vaker over wat ik allemaal wil. Dromen kan geen kwaad
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:10:29 #292
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_38684815
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:08 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik droom vaker over wat ik allemaal wil. Dromen kan geen kwaad
Dromen is erg fijn

Heb zelf gelukkig zélden last van nachtmerries.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:16:24 #293
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38684969
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Dromen is erg fijn

Heb zelf gelukkig zélden last van nachtmerries.
Zeker weten is dromen fijn

Dagdromen is ook fijn

Als ik mezelf op een jacht zie ergens in the carribean, dan voelt dat al als werkelijkheid aan

Ik hoef alleen maar te denken aan een eigen villa en jacht en discotheek en strand-tent. Dan voelt het al alsof het waar is Alleen de droom over mooie en luxe dingen, is al genoeg om ervan te kunnen genieten.

Dromen fleurt ook het bestaan op. Het is voor mij tevens een ontsnapping aan de realiteit.

En wie weet komen dromen uit, als je maar hard genoeg droomt

Zowel overdag als 's nachts.

Ik zie mezelf nu met ogen open op het strand, met een eigen strandtent en eigen plek op het strand waar de muziek hard staat en waar alle coctails en het bier gratis is. Als ik meer oefen op dagdromen, dan zie ik echt de droom werkelijkheid worden. Dan zie ik alles tot in details naar voren komen.

Straks is het echt zo Ga ik zover door met dagdromen, dat de dagdroom waar is

Nachtmerries heb ik ook niet meer zoveel last van, dat was vroeger anders. Nu gaat het beter.

Soms denk ik wel eens Ik kan mijn dromen lanceren Dan lanceer ik dat jacht en die strandtent en die villa en die discotheek en club en kroeg

Waarom niet

Moet toch kunnen

Dromen die waar worden, zonder moeite. Alleen hard genoeg dromen

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 09-06-2006 10:22:57 ]
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:28:49 #294
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38685330
Dan loop ik net buiten in de tuin, ik denk aan mijn grote jacht, en ik zie een wit jacht aan het water liggen

Als ik hierop oefen, heb ik straks een wit jacht gedroomd

Wordt de droom werkelijkheid. Dat het jacht van mij zichzelf bouwt via mijn droom. Dat het jacht ook zo is als een echt jacht. Misschien moet ik nog getallen gebruiken of iets dergelijks, dat ik echt "materie" kan dromen straks. Dat ik met gedachtes voorwerpen ga fabriceren ook. Word ik een fabriek Een droom-fabriek!!! Dromenvanger the dream-factory En als dan straks iedereen zo kan dromen, kan iedereen zijn eigen jacht dromen waar 3333 mensen oppassen of nog meer, kan iedereeen zijn droomhuis dromen. Wordt het een droomwereld. Maar eerst moet de realiteit vervagen zodat het dromen nog beter tot uitdrukking kan komen

Lijkt soms net alsof ik een andere wereld kan instappen, als ik bezig ben met dromen overdag met ogen open, dan kan ik dat doen tijdens het lopen, en soms lijkt er dan een totaal andere wereld te zijn, die ook toegankelijk is voor mij. Dus ik droom straks dat grote jacht, en ik loop vanuit deze realiteit zo de droom-wereld in en ga varen met mijn jacht, en dan ga ik ook naar mijn strand-tent toe om coctails te mixen. ga ik om 11:00 's morgens wodka jus drinken, in de droom

Mijn droomwereld. En daar lopen dus ook mensen rond van vlees en bloed, alleen is het meer een illusie maar toch werkelijkheid.

Ik ga hierop oefenen

Ga ik een droom-machine bouwen

Dus dan hoeven mensen niet te zeggen dat ik niet werk Ik werk hard aan een droom-wereld. Ik heb allang werk. En dat is een droom-wereld bewerkstelligen. Droom-machines ontwikkelen. Realiteit wissen en de droom lanceren

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 09-06-2006 10:34:59 ]
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:41:53 #295
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38685682
Ik ga gewoon de juiste muziek luisteren en met focus alles weg-wissen

Dan komt straks in Limburg een strand en oceaan Wordt Limburg 1010100110 keer groter

Wordt de wereld 10010100101010 tot de macht 1010110029201010290111keer groter

Iedereen een tuin als een oerwoud

Gaan mensen via een zachte overgang van deze realiteit naar een droom-realiteit

Ik probeer het. Ben ik de grootste illusionist aller tijden. Die ook via hypnose werkt En dat allemaal via de grote machine daarboven

Eerst maar kraken verder.

Jacht voor iedereen????? Grote huizen?????? Vloeren van goud???? Platina tegels in de badkamer????? Alles moet kunnen. Gewoon een nieuwe film in de projector
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:56:40 #296
78780 deedeetee
pi_38686098
Het strand ? nou dat lijkt mij ook wel lekker. Maar dan moet het daar niet te vol zijn dan is 't niet leuk meer. Ik houd niet zo van mensen massa 's.

Elke keer als ik aan 't strand denk valt me weer een genante situatie in :

Ik lig op m'n rug en hoor een raar gepiep/gekrijs dat ik voor het geschreeuw van meeuwen houd.
Boven me schijnt de zon en zie zie vaag dat er mensen om me heen staan.
Ik denk * verroest je ligt aan 't strand * tot ik wat beter bij kom en zie dat die mensen allemaal gewoon kleren aan hebben. Ik hoor iemand zeggen * hoe lang is ze al zwanger ? * en * maak je maar niet ongerust hoor, ze komt al bij * Lig ik dus flauw gevallen te zijn midden in een winkelstraat in Sittard......
Een aardige winkeldame komt met een stoel en een glaasje water aanlopen, ik schaamde me dood.
Het baby dekentje dat ik wilde kopen moest maar ff wachten, mijn man heeft me linea recta naar huis gebracht.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:08:43 #297
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38686508

Gelukkig ben je niet te hard gevallen

Sittard heb ik op school gezeten, op de havik-straat. Ben zeker 3 jaar met de bus van Brunssum naar Sittard gegaan. Op de heao-tijd.

Dromen Dromen op het strand en dan in Sittard liggen

Ik heb grote plannen nog

Ik doe geen vlieg kwaad, maar als ik in staat ben tot het wissen van de realiteit doe ik dat, dan lanceer ik de dromen dus. En ook nieuwe dimensies laat ik zien.

Maar ik weet niet of ik dat kan, ik probeer het dus. Ik zal straks even om advies vragen als dat lukt, dan schakel ik mijn staf in Dan koppel ik mezelf aan iets groters, de grote basis koppel ik mezelf aan straks Heb toch vrije tijd, dus ik neem me ook de tijd

En als mensen het niet geloven, dan zien ze me maar als Stephen King

Eerst maar eens ontbijten

De realiteit hangt me de kont uit, altijd hetzelfde scenario
pi_38686680
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:41 schreef Dromenvanger het volgende:Jacht voor iedereen????? Grote huizen?????? Vloeren van goud???? Platina tegels in de badkamer????? Alles moet kunnen. Gewoon een nieuwe film in de projector
Als ik een verzoekje mag doen, als je die machine dan gebruikt maak dan dat iedereen zich wat gelukkiger voelt zonder die materieele objecten. Blij zijn met jezelf enzo zonder dingen als platina tegels of een jacht of een tropisch regenwoud in je achtertuin.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:16:25 #299
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38686792
Ja als dat eens kon... meer naastenliefde en liefde voor jezelf
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:24:43 #300
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38687087
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Als ik een verzoekje mag doen, als je die machine dan gebruikt maak dan dat iedereen zich wat gelukkiger voelt zonder die materieele objecten. Blij zijn met jezelf enzo zonder dingen als platina tegels of een jacht of een tropisch regenwoud in je achtertuin.

Hoort ook erbij, materiele objecten horen net zo erbij als gelukkig zonder ermee.

Gelukkig worden, kan daar ook over schrijven. Dat is een kwestie van links kijken inplaats van rechts, boven vinden inplaats van onder.

Mensen hebben geluk in zichzelf zitten. Maar vele mensen staren zich blind op iets. Ze staren zich blind op hun duistere kant.

Als mensen de duistere kant kunnen negeren, zijn ze al een stuk verder.

Of als mensen eens licht kunnen laten schijnen op zichzelf. Dat ze het licht zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')