quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
Nieuwe motorfiets gekocht.
Naar huis rijden met een bordje 'Ik ben verkocht' op de koplamp.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:40 schreef Bluurgh het volgende:
ik fietste wel eens met iemand die met losse handen reed, naar z'n stuur keek en zag dat z'n handvat half van het stuur af was gegleden zegmaar, en 'm er zonder bij na te denken terug in wou slaan![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:18 schreef FanNa het volgende:
Ik was laatst aan het werk, bij de AH, achter de kassa. Komen dr zo 2 best knappe meiden van 17/18 aan met alleen 1 reep Toblerone...Voor degene die het niet kennen:
Ik pak dat ding en schuif em terug in de rij met van die plankjes voor scheiding tussen klanten.
Die dingen hebben exact de zelfde vorm...![]()
Na een paar seconden had ik het door...:'Oeps, ik zal em even afrekenen'
rooie kop...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
In een smerig restaurant naar de plee gaan, en dat dan je dure zonnebril in de pot valt. En dat je dan eerst 5 minuten walgend met jezelf staat te overleggen in dat hokje of dat ding het waard is om je arm voor in dat strontwater te steken.
Ja dus
quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Was dit tijdens een lucid dream of een ordinaire natte droom?![]()
Spijtig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik weet er nog een.
Op de racefiets van m'n vader naar de stad (ik was 14 ofzo), maar het was regenachtig en ik moest door het bos, in totaal ongeveer een minuutje of 20 fietsen.
Ik kom aan en overal keken mensen me raar aan en ik me maar afvragen wat er nou aan de hand was.. ik kom thuis, hang m'n jas op en ik zie dat m'n jas helemaal goor is aan de achterkant...
Heb ik dus door de stad gelopen met m'n rug onder de modder, omdat die racefiets geen spatscherm had over het wiel.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef Sanne het volgende:
Dat je met je dronken hoofd besluit toch te gaan fietsen, zo slingerend dat je met je rechterarm de muur schampt onder een viaduct, 150 meter verder zweert dat er een lantaarnpaal oversteekt en dan dus toch onderuit gaat.
Blijven liggen in de vaste overtuiging dat er binnen no time wel iemand langs komt die je omhoog helpt. En je dan na een half uur realiseren dat er toch echt niemand komt en je daar behoorlijk voor lul ligt.
Dat doet 't 'em bij elke postquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:59 schreef HiTi het volgende:
En natuurlijk daarna gewoon opstaan en doen alsof er niets aan de hand is![]()
herkenbaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Arctica het volgende:
Beschamend moment waarbij ik echt in mn eentje ben, maar me toch schaam:
Ik heb regelmatig dat als ik half in slaap aan het vallen ben in mn bedje 's avonds, mn gedachten alle kanten opgaan. En ik ben erg visueel ingesteld, dus zie het ook allemaal voor me. En nou komt het vaak voor dat ik dan hele rare dingen ga denken zoals half van stoeprandjes afkieperen enzo![]()
Maar nou heeft mn lichaam de neiging dat soort visualisaties iets te serieus te nemen, en dan krijg ik zo'n spastische reflexbeweging onder het dekbed om mijn 'val' op te vangen...
Dan ben je ook ineens weer wakker...
Dat heb ik nou ook heel erg vaak!, das heel vreemd, een keer ging ik zo hard tekeer van de schrik dat ik nog uit mijn bed donderde ook (gelukkig laag bed en zachte ondergrond)quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Arctica het volgende:
Ik heb regelmatig dat als ik half in slaap aan het vallen ben in mn bedje 's avonds, mn gedachten alle kanten opgaan. En ik ben erg visueel ingesteld, dus zie het ook allemaal voor me. En nou komt het vaak voor dat ik dan hele rare dingen ga denken zoals half van stoeprandjes afkieperen enzo![]()
Maar nou heeft mn lichaam de neiging dat soort visualisaties iets te serieus te nemen, en dan krijg ik zo'n spastische reflexbeweging onder het dekbed om mijn 'val' op te vangen...
jep zeer herkenbaar, vooral als je heel heel heel moe benquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Arctica het volgende:
Lol zeer herkenbaar...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Arctica het volgende:
Dat is dan natuurlijk wel de perfecte uitvoering ervanquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:11 schreef gekjongk het volgende:
[..]
Lol zeer herkenbaar...
Zo zat ik een keer in de trein richting eindhoven en was erg moe. Ik viel dus in een lichte slaap. In die tijd keek ik echt veel dragonball ZNou droomde ik dat ik dus Goku (de hoofdpersoon uit DBZ) was en ik iemand moest slaan. Op dat moment maak ik een slaande beweeging met mn rechterarm naar rechts... waar dus een man zat
Ik raakte hem niet echt hard maar het was wel een tik, die vent raar kijken zo van wat doe je? En ik net alsof er niks aan de hand was mn ogen dicht gedaan en verder proberen te slapen met een rooije toeter.
Ennuh...jij hebt ogen in je rug? Want mensen die ik tegenkom en me raar aankijken hebben in mijn realiteit mijn rug nog niet gezienquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik weet er nog een.
Op de racefiets van m'n vader naar de stad (ik was 14 ofzo), maar het was regenachtig en ik moest door het bos, in totaal ongeveer een minuutje of 20 fietsen.
Ik kom aan en overal keken mensen me raar aan en ik me maar afvragen wat er nou aan de hand was.. ik kom thuis, hang m'n jas op en ik zie dat m'n jas helemaal goor is aan de achterkant...
Heb ik dus door de stad gelopen met m'n rug onder de modder, omdat die racefiets geen spatscherm had over het wiel.
Mensen in winkels misschien?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ennuh...jij hebt ogen in je rug? Want mensen die ik tegenkom en me raar aankijken hebben in mijn realiteit mijn rug nog niet gezien![]()
Nou...poepoequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:16 schreef vipergts het volgende:
Gisteren een vriend van me zijn dat ik nog naar een meisje rook van afgelopen weekend. dus ik zeg nou dat is beter als naar jouw vrouw tegen die vriend ,want dan had je pas een probleem. Even geen erg in gehad dat zijn schoonvader ook in de kamer zat.
dat was een verkapte kijk-ik-had-sex-postquote:
Wehehehequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef Beach het volgende:
Keer wilde ik peuken halen dus keihard fietsen.
Ga ik als een motorrijder de bocht door; bekende verhaal van trapper->weg.![]()
Ga ik vol om plaat waar 2 mensen staan.
Ik doen alsof het totaal geen pijn doet en snel weer terug naar huis.
Viespeukquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat was een verkapte kijk-ik-had-sex-post
ik niet!!!quote:
Dat gevoel dat iedereen je aankeek kwam door je paranoia. Met al die gothics en emo's tegenwoordig is er niemand die je raar zal aankijken voor een paperclip in je haar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:56 schreef Tique3 het volgende:
Ik zat 's ochtends te spelen met een paperclip, leuk dat ding in mijn haar gedaan.
Toen ben ik naar school gegaan en heb een tijd in amsterdam rondgelopen mezelf afvragend waarom iedereen mijn nou zo raar aankeek![]()
Herkenbaar alleen ik verneukte me fiets ermee doordat me fiets doorschoof tegen de trotoirbandquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef Beach het volgende:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef Netsoenev het volgende:
We huurden een vakantiehuisje in een piepklein Frans dorpje in Bretagne, het was er altijd zo rustig dat je ieder moment verwachte dat er een stuk tumbleweed voorbij kwam rollen, vergezeld door een riedeltje uit een mondharmonica.
Mijn slaapkamer had een balkon met twee van die grote naar buiten openslaande deuren, het was heerlijk om 's nachts die deuren open te laten staan, de gordijnen dicht te doen en in slaap te vallen bij het licht krakende geluid van de krekels. Als ik dan de volgende ochtend wakker werd liep ik altijd rechtstreeks naar het raam, poedelnaakt, mijn ogen nog half dicht, trok de gordijnen open en rekte me uitgebreid uit terwijl ik de heerlijke frisse buitenlucht opsnoof en uitkeek over het pleintje onder mijn balkon.
Dat ochtendritueel ging iedere dag goed, tot de laatste dag van de vakantie was aangebroken. Ik werd wakker, liep naar het raam, trok de gordijnen open, opende langzaam mijn ogen en besefte toen pas dat er die dag op het normaal zo verlaten pleintje een braderie gehouden werd.
Voor wie Monty Python's 'Life of Brian' gezien heeft:
[afbeelding]
Dat heb ik ooit in de trein gehad.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Arctica het volgende:
Pff, dat heb ik zelf ook supervaak. Best lachwekkend eigenlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Arctica het volgende:
Slimmerik.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:16 schreef kievit19 het volgende:
laatst kwam ik het tankstation binnengelopen , en zeg dus doodleuk : doe mij een pakje sigaretten.
en ook nog zo kijken van , nou pak dan die sigaretten
waardoor dat mens nog meer zoiets heeft van , ja zeg dan welke je moet hebben![]()
ja , toen begon het door te dringen
oh, was jij dat?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:02 schreef El_Rolando het volgende:
Een keer zat mijn veter vast aan de trapper van mijn fiets. Op een gegeven moment had ik het door, mijn voet zat echt vast aan de trapper, ik kon ook niet meer normaal afstappen. Dus langzamerhand kwam ik tot stilstand en kieperde ik in de struiken.
Een man stond verbaasd te kijken en even later fietste ik weer verder.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:02 schreef El_Rolando het volgende:
Een keer zat mijn veter vast aan de trapper van mijn fiets. Op een gegeven moment had ik het door, mijn voet zat echt vast aan de trapper, ik kon ook niet meer normaal afstappen. Dus langzamerhand kwam ik tot stilstand en kieperde ik in de struiken.
Ik neem dan altijd een omweg terug omdat ik bang ben dat mensen me anders raar aankijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:35 schreef liefie_ het volgende:
wat ik ook altijd zo erg vind (en meerdere mensen vast wel eens overkomt) dat ik ergens heen loop/ fiets en na 2 straten echt zo even stil te staan en te denken oho boek vergeten of iets dergelijks en dan om te draaien
ik weet niet of mensen me dan echt nakijken en denken wat een kwiep maar zo voel ik me altijd wel dan
Tordeert? Torderen betekent ineendraaien / verwringen. Dus de deur verwrong?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Een deur duwen terwijl er duidelijk 'Trekken' op stond, deur tordeert, glas knapt, camera op de deur gericht![]()
ja ook weleens gehad, en dan ontzettend hannesen om de veter weer los te krijgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:02 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zeg dan meestal vanzelf "ooooooh, mijn boek vergeten". In de hoop dat iemand het hoort.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maar ik kieper er niet bij in de struiken.
Meestal moet ik wel rare capriolen uithalen om tot stilstand te komen en die veter los te halen.
[..]
Ik neem dan altijd een omweg terug omdat ik bang ben dat mensen me anders raar aankijken.
Met als gevolg dat het glas barst. Is dat zo gek?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Tordeert? Torderen betekent ineendraaien / verwringen. Dus de deur verwrong?![]()
Dat heb ik ook. Ik vind omkeren gewoon altijd zo belachelijk kneuzerig overkomen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:35 schreef liefie_ het volgende:
wat ik ook altijd zo erg vind (en meerdere mensen vast wel eens overkomt) dat ik ergens heen loop/ fiets en na 2 straten echt zo even stil te staan en te denken oho boek vergeten of iets dergelijks en dan om te draaien
ik weet niet of mensen me dan echt nakijken en denken wat een kwiep maar zo voel ik me altijd wel dan
Howdy neighbour!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:13 schreef babsjuh het volgende:
Afgelopen maandagochtend, half 7. Ik haal m'n vouwfiets uit de auto (don't ask) en omdat ik te laat ben ben ik erg lomp in het uitvouwen van dat ding. Met als gevolg dat de muis van m'n rechterhand tussen de 2 delen van het frame komt als ik dat vast wil zetten. Metaal op metaal met echt een flink stuk van de muis er tussen... Auch!! Er ontsnapt me een knetterende vloek en achter me hoor ik iemand kuchen: de zwaar christelijke buurman die z'n hond net gaat uitlaten... Ik doe m'n best die man te negeren, de pijn in m'n hand te verbijten en met één hand m'n fiets verder uit te vouwen. Dat lijkt gelukt, en ik stap zwaar geirriteerd op m'n fiets (want nu helemaal aan de late kant om de trein nog te halen) en kom er met een knal achter dat ik vergeten ben het dubbel-te-klappen stuur te borgen... Plat op m'n gezicht, midden op straat, omdat dat stuur dus naar beneden klapte... En natuurlijk weer een knetterende vloek. En natuurlijk was die buurman net weer terug in de straat op de terugweg naar huis...
Trein kon ik helemaal wel vergeten, ben maar weer naar binnen gegaan voor een kop koffie en wat pleisters voor inmiddels allebei m'n handen en 1 knie...
Of dat zo gek is? Heb jij ooit een deur (meestal van een massief materiaal gemaakt) zien verwringen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
Met als gevolg dat het glas barst. Is dat zo gek?![]()
ehh, ja ik wel?! zon deur is echt niet zo stevig als je denkt hoor!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:25 schreef m021 het volgende:
[..]
Of dat zo gek is? Heb jij ooit een deur (meestal van een massief materiaal gemaakt) zien verwringen?
Dat heb ik wel eens gehad toen ik in de trein aan het slapen wasquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Arctica het volgende:
Deuren die niet zo stevig zijn barsten of breken over het algemeen, ik heb ze nog nooit zien verwringen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:46 schreef knarfmk1 het volgende:
ehh, ja ik wel?! zon deur is echt niet zo stevig als je denkt hoor!
Zoals met een nat doekje dus. Heb je dat een deur ooit zien doen?quote:ver·wrin·gen (ov.ww.)
1 (iets) met een draaiende beweging uit vorm brengen
Ik maak er een toneelstuk van door eerst in mijn tas te kijken oid, en dan voor mijn kop te slaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:46 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik zeg dan meestal vanzelf "ooooooh, mijn boek vergeten". In de hoop dat iemand het hoort.![]()
ja alleen dan in kleine vorm, oftewel, 1 van de vier hoekpunten van de deur gaat naar achter (en daardoor ook iets opzij, en de rest blijft staan waar het staat --> spanning in glas --> breek!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:59 schreef m021 het volgende:
[..]
Deuren die niet zo stevig zijn barsten of breken over het algemeen, ik heb ze nog nooit zien verwringen.
[..]
Zoals met een nat doekje dus. Heb je dat een deur ooit zien doen?![]()
Haha ja dat heb ik echt regelmatig in de trein dan zitten er zo 3 vreemden om je heen en ik kan dan me ogen echt niet openhouden omdat ik weer eens te laat naar bed ben gegaan. En dan word je echt 3 keer met een schok wakker steeds en die mensen maar kijken :/quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:58 schreef W2O het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gehad toen ik in de trein aan het slapen was![]()
Als ik ga koken, loop ik geheid meer dan een keer heen en terug van mijn kamer naar de keuken.. "Oh ja, het vlees meenemen is ook wel handig" Dan ben ik daar.. "Oh, mijn telefoon ligt nog in mijn kamer."quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:35 schreef liefie_ het volgende:
Hahaha, praktisch.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:20 schreef Ereshkigal het volgende:
niet bepaald helemaal in me eentje maar wel erg beschamend op dat moment...
Ik zat met een vriend en een vriendin gezellig bij de mac
we hadden wat gedronken en wat gegeten dus we besloten naar een tijdje toch maar weer weg te gaan. Sociaal als dat ik ben neem ik natuurlijk het dienblad mee om dit netjes weg te zetten.
Tot zover ging alles dus nog goed...(overigens het was behoorlijk druk bij de mac...)
Moment dat ik dat dienblad weg had gelegd leek alles nog prima...maar ik draaide me om en ineens een mega knal. ik ook nog zo stom"jemig moeilijk he een dienblad wegleggen..."
wat bleek...ik had zelf dat ding dus niet goed weggelegd en toen ik me omdraaide om even te kijken wat er nou gebeurde drong dat tot me door...toen ik het netjes had opgeruimt en mij weer omdraaide en weer alles naar beneden knetterde heb ik het maar opgegeven en ben ik heeeeeeel hard naar buiten gelopen...waar mijn o-zo-aardige vriend en vriendin mij keihard aan het uitlachen waren... grrr kom op dat moment echt door de grond zakken
Ik ga daaroverheen met: een smetteloos witte spijkerbroek aanhebben. Totdat je na een dag wandelen in de stad erachter komt dat er op je kont een enorme vieze vlek zit die op geen andere wijze te interpreteren is dan dat ik in mijn broek gescheten zou hebben. Geen idee hoe en wanneer, en hoeveel mensen het gezien hebben, vandaar dat het een beschamend moment in mijn eentje was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:32 schreef PsyCha het volgende:
Eergister liep ik met mijn gulp open op straat. Zo erg.
Hahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef Ereshkigal het volgende:
Oke op verzoek...nog een zeer beschamend moment...
1e keer dat ik na lange tijd een goede vriend weer eens zag moest er voor het avondeten boodschappen gedaan worden. Al vrolijk kleppend doen we dus de boodschappen en tjah...dan moet er dus ook afgerekend worden. Hij zegt tegen mij : Mrij pak even een doos wil je anders is het zo onhandig sjouwen...Dus ik kijk om me heen en zie recht voor me een paar dozen staan...
wat ik dus NIET had gezien was dat die dozen al eigendom waren van een oud bejaard vrouwtje die net gebukt stond haar boodschappen in een omakarretje te laden... dus ik pak die doos...loop weg...hoor ineens EEJ! zie me vriend keihard lachen samen met de kassajuf...draai me om en zie dus die oma heel boos naar mij kijken...
oke...toen kon ik dus ook wel door de grond zakken...
hier word ik nog steeds mee gepest
Hahahahhahahaha.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef Ereshkigal het volgende:
Oke op verzoek...nog een zeer beschamend moment...
1e keer dat ik na lange tijd een goede vriend weer eens zag moest er voor het avondeten boodschappen gedaan worden. Al vrolijk kleppend doen we dus de boodschappen en tjah...dan moet er dus ook afgerekend worden. Hij zegt tegen mij : Mrij pak even een doos wil je anders is het zo onhandig sjouwen...Dus ik kijk om me heen en zie recht voor me een paar dozen staan...
wat ik dus NIET had gezien was dat die dozen al eigendom waren van een oud bejaard vrouwtje die net gebukt stond haar boodschappen in een omakarretje te laden... dus ik pak die doos...loop weg...hoor ineens EEJ! zie me vriend keihard lachen samen met de kassajuf...draai me om en zie dus die oma heel boos naar mij kijken...
oke...toen kon ik dus ook wel door de grond zakken...
hier word ik nog steeds mee gepest
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:54 schreef Ereshkigal het volgende:
Ja lach er maar om !
de laatste keer dat ik met hem de winkel in moest heb ik gewoon gezorgt dat we een boodschappen tas bij hadden !
Dat doe ik wel eens als ik iemand iets had beloofd en het dan vergeet mee te nemen. Dan zegt diegene van "en, heb je x nog meegenomen?" En dan ga ik zo in mijn tas zoeken, om op een gegeven moment te zeggen "hè wat raar, ik weet toch zeker dat ik het erin heb gestopt".quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik maak er een toneelstuk van door eerst in mijn tas te kijken oid, en dan voor mijn kop te slaan.
Och kaartlezen, autorijden, gebonk, he kut ik rij in een groenstrook!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:03 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik verplaatste me rond mijn 16e eens op mijn brommer over een fietspad toen een tegemoedkomende automobilist het niet nodig vond om zijn groot licht voor me te dimmen. Ik, puber met kort lontje, stort me vol overgave op mijn eigen verlichting en begin, blik op het stuur gericht, met mijn licht te flitsen. Nog voordat ik het voel zie ik onder mijn voeten het asfalt verdwijnen en plaats maken voor gras. Oeps, berm. Vestandig als ik ben laat ik het gas los en de brommer vaart minderen, hard remmen in een zachte berm zal namelijk geheid tot een val leiden. Ja toch? Dan weer een landschapsverandering, het gras maakt plaats voor een hoop coniferen van ongeveer een meter hoog. En zo kiep ik met een zeer suffe snelheid face down in de bosjes. Snel opstaan, hard vloeken en naar huis. Alsof de val an sich al niet beschamend genoeg was kwam ik er thuis achter dat er een stuk conifeer uit mijn vizier stak...
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Tordeert? Torderen betekent ineendraaien / verwringen. Dus de deur verwrong?![]()
Heb ik ook weleens gedaan, men kan dan van veraf goed zien dat je iets vergeten bentquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik maak er een toneelstuk van door eerst in mijn tas te kijken oid, en dan voor mijn kop te slaan.
Dat zal er ook wel lijp uitzien.
verkapte tvp
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef Netsoenev het volgende:
We huurden een vakantiehuisje in een piepklein Frans dorpje in Bretagne, het was er altijd zo rustig dat je ieder moment verwachte dat er een stuk tumbleweed voorbij kwam rollen, vergezeld door een riedeltje uit een mondharmonica.
Mijn slaapkamer had een balkon met twee van die grote naar buiten openslaande deuren, het was heerlijk om 's nachts die deuren open te laten staan, de gordijnen dicht te doen en in slaap te vallen bij het licht krakende geluid van de krekels. Als ik dan de volgende ochtend wakker werd liep ik altijd rechtstreeks naar het raam, poedelnaakt, mijn ogen nog half dicht, trok de gordijnen open en rekte me uitgebreid uit terwijl ik de heerlijke frisse buitenlucht opsnoof en uitkeek over het pleintje onder mijn balkon.
Dat ochtendritueel ging iedere dag goed, tot de laatste dag van de vakantie was aangebroken. Ik werd wakker, liep naar het raam, trok de gordijnen open, opende langzaam mijn ogen en besefte toen pas dat er die dag op het normaal zo verlaten pleintje een braderie gehouden werd.
Voor wie Monty Python's 'Life of Brian' gezien heeft:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:27 schreef samchestido het volgende:
Toen ze vroegen wat we wilden drinken, kreeg ik het ook nog voor elkaar om om sinaasappelsap te vragen
Biertje in 1x leegdrinken.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:43 schreef tonja het volgende:
Adten? Wat is dat?
Je zag er vast heel schattig uit PS.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
Tijdens het oppassen wilde het meisje kappertje spelen.
Ik zo van okay doe maar met mijn haar wat je wil.
Na ongeveer een uur ga ik boodschappen doen met de kids... mensen kijken naar me maar zeggen niets.... zie ik halverwege in een raam dat al de speldjes en strikjes nog in mijn haar zitten
Begreep toen ook waarom de man die een pakketje had bezorgd zo verward keek.
Een van de lelijkste studententermen die er is.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:43 schreef tonja het volgende:
Adten? Wat is dat?
omg, dat lijkt me echt kut.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:30 schreef Pune het volgende:
Wat ik trouwens ook regelmatig heb is dat iemand die ik nog nooit heb gezien half op me afloopt en enthousiast lacht en dat ik dan terugstaar en een onzeker glimlachje laat doorschemeren en ademhaal om kennelijk een "Ken je me nog?" gesprekje te beginnen, en dat die persoon dan doorloopt naar iemand achter mij.
Dat heb ik óók. Interessant verschijnsel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Arctica het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:07 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik heb een tijdje geleden vaak gehad dat ik op m'n kamer in m'n eentje tv zat te kijken, en dan zie je soms in de ondertitels "wat doe je". En dan ik dan automatisch pallets sorteren tegen m'n tv zeggen
Ik zie dit helemaal voor mequote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets.
Bezoekje aan de opticien misschien een goed idee..?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:31 schreef Miss-V het volgende:
jaaa ik heb nogal slechte ogen..
Wat is je sterkte?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:12 schreef Miss-V het volgende:
Jaa ik heb nu ook lenzen, maar soms heb geen zin om ze in te doen, dus vandaar![]()
Ik heb een tijdje bij een tankstation gewerkt en dat doen echt heel veel mensenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:16 schreef kievit19 het volgende:
laatst kwam ik het tankstation binnengelopen , en zeg dus doodleuk : doe mij een pakje sigaretten.
en ook nog zo kijken van , nou pak dan die sigaretten
waardoor dat mens nog meer zoiets heeft van , ja zeg dan welke je moet hebben![]()
ja , toen begon het door te dringen
Zo besloot ik als nieuwsgierig menneke van 4 ook eens wat knopjes in te drukken nadat ik achter een rek was gekropen. En toen stond een halve V&D/Bijenkorf oid in het duisterquote:Op maandag 5 juni 2006 02:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit topic doet me denken aan iets wat ik allang verdrongen had.
Ik stond toen ik 13 was ofzo in de winkel van Yves Rocher naar parfumpjes en dingetjes te kijken, en besloot tegen het wand naast me te leunen. Spijtig genoeg was het geen wand maar een soort doek, waarachter de etalage was, waar veel, heel veel flesjes en zulks stonden. Daar vloog ik dus in. Dat mens in de winkel was echt woést, en ik moest net zo lang wachten tot bleek dat er niets kapot was. Ik heb me daar nooit meer durven te vertonen
.
Je had me bij het ajax gedeelte .quote:Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef rameijer het volgende:
Is 'in een drukke kroeg met een groep mede-Ajax-supporters met je knetterstonede kop om een Blue Curacao vragen in plaats van bier' ook beschamend?
Ik vond toen van niet, maar m'n medesupporters wel
Word er nog steeds mee gepest
had zoiets in de tram. Stond een kind met lang haar in een staart voor me. Toen ik eruit moest vroeg ik dus: "Hey, meisje! Mag ik erlangs?" Kind gaat uit de weg en zegt: "Uhm, jonge"quote:Op maandag 5 juni 2006 05:22 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Telt deze ook:
Toen ik een jaar 12 was liep ik een keer met mijn walkman op door de stad.
Ik werd op een gegeven moment aangesproken door een persoon (die naar later bleek de weg vroeg), ik verstond die persoon echter niet (vanwege de walkman).
Zo netjes als ik was deed ik de walkman af en vroeg netjes:
Wat zegt u meneer?
Bleek het een vrouw te zijn![]()
Ik heet Terry en een meisje in mijn klas heette Kelly, die klanken willen ook nog weleens op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:13 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zat op de middelbare school op een gegeven moment in dezelfde klas met nog een Els en een Allison. Die Allison werd regelmatig 'Al' genoemd. Als er "Els" werd geroepen en ik keek op, was het regelmatig "nee, de andere Els" (zij was populairder
) En als er "Al" werd geroepen, wilde ik ook nog wel eens opkijken om vervolgens te moeten constateren dat de s op het einde niet volgde en ik dus niet had moeten reageren..
![]()
Dat heb ik ook wel eens. Zegt iemand iets, vraag ik "wat zei je", kijken ze je geïrriteerd aan omdat ze aan het bellen zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:53 schreef Merkie het volgende:
Heb wel eens gehad dat als iemand langs mij loopt hij/zij ineens "hoi" zegt. Meestal zeg ik iets soortgelijks dan terug, alleen het is best wel maf als blijkt dat die persoon een telefoon tegen zijn of haar oor had.
Helemaal als ze handsfree met zo'n oortje aan het bellen zijn. Komen ze druk pratend op je af, jij hardop vragen wat hij nu zegt, krijg je zo'n blik alsof het heel dom is om te denken dat hij tegen jou praat. Is toch heel normaal, keihard lullend en lachend in je eentje over straat kachelen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:01 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Zegt iemand iets, vraag ik "wat zei je", kijken ze je geïrriteerd aan omdat ze aan het bellen zijn.
Ik heb dat dus een keer gehad toen ik op school op het toilet zat. Iemand op de wc naast me begon opeens te praten, iets in de trant van "Hoi, hoe is het ermee?". Dus ik geef antwoord, verbaasd, dat nog net wel. Na nog wat vragen hoor ik degene nasst me opeens zeggen, "ja sorry, er zit hier iemand op het toilet naast me de hele tijd te antwoorden als ik een vraag aan jou stel."quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:53 schreef Merkie het volgende:
Heb wel eens gehad dat als iemand langs mij loopt hij/zij ineens "hoi" zegt. Meestal zeg ik iets soortgelijks dan terug, alleen het is best wel maf als blijkt dat die persoon een telefoon tegen zijn of haar oor had.
Hehehequote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus een keer gehad toen ik op school op het toilet zat. Iemand op de wc naast me begon opeens te praten, iets in de trant van "Hoi, hoe is het ermee?". Dus ik geef antwoord, verbaasd, dat nog net wel. Na nog wat vragen hoor ik degene nasst me opeens zeggen, "ja sorry, er zit hier iemand op het toilet naast me de hele tijd te antwoorden als ik een vraag aan jou stel."
Die bleek dus op het toilet aan het bellen te zijn... Vind ik ook niet gezond. Ik ben pas uit het toilethokje gekomen nadat er verder niemand meer in de buurt was.
Ga dan ook niet op het toilet bellen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus een keer gehad toen ik op school op het toilet zat. Iemand op de wc naast me begon opeens te praten, iets in de trant van "Hoi, hoe is het ermee?". Dus ik geef antwoord, verbaasd, dat nog net wel. Na nog wat vragen hoor ik degene nasst me opeens zeggen, "ja sorry, er zit hier iemand op het toilet naast me de hele tijd te antwoorden als ik een vraag aan jou stel."
Die bleek dus op het toilet aan het bellen te zijn... Vind ik ook niet gezond. Ik ben pas uit het toilethokje gekomen nadat er verder niemand meer in de buurt was.
Eh...als je je telefoon een weekje laat drogen(niet op de verwarming) dan doetie het gewoon weer hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:20 schreef Black_Tulip het volgende:
Mijn oude telefoon is kapot gegaan door waterschade. Raad eens hoe. Hij is in de toiletpot gevallen![]()
Dat was een duur grapje..
En nee, ik was niet aan het bellen, maar ik verwachtte een belangrijk telefoontje, ik had een broek zonder broekzakken aan en ik was bang dat als ik zonder telefoon naar de wc ging, ik het telefoontje zou missen.
(Offtopic) Waarschijnlijk beeldscherm naar de klote. Is bij mij ook eens gebeurd doordat mijn telefoon drijfnat geregend was. (en ikzelf ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh...als je je telefoon een weekje laat drogen(niet op de verwarming) dan doetie het gewoon weer hoor
Ik had bij de KPN gehoord dat iemand zijn telefoon weer aan de praat had gekregen door hem te föhnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh...als je je telefoon een weekje laat drogen(niet op de verwarming) dan doetie het gewoon weer hoor
Eh, wat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:34 schreef AkTje het volgende:
Maar die bal was niet zo maar een bal. Het was een medicijntjesbal
Bal van plusminus 10kgquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:41 schreef m021 het volgende:
[..]
Eh, wat?
Your search - medicijntjesbal - did not match any documents.
10kg gooi je niet zomaar naar iemand toe, dus dat zal wel wat overdreven zijn.quote:
http://www.bloso.be/public/tip/nogmeertips.asp?id=126quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:09 schreef m021 het volgende:
[..]
10kg gooi je niet zomaar naar iemand toe, dus dat zal wel wat overdreven zijn.
Maar van wat voor materiaal is zo'n ding dan?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Pune het volgende:
Ik wilde vandaag even naar de Hema. Maar toen ik kwam aanlopen zag ik dat één van de twee deuren geblokkeerd was met rolwagens met pallets. Dus liep ik naar de andere deur. Die gaf echter aan de linkerkant ook niet mee, dus ik vermoedde dat ik de rechterdeur moest proberen - ook niet!
Na wat minuutjes met mijn neus op de ruit gedrukt, naar binnen gestaard en gebaard te hebben ("De deuren zijn geblokkeerd hoor!") komt er een Hema-mevrouw aanlopen en die wijst doodleuk op het fluorescerend oranje pamflet links naast mijn neus, tegen de deur geplakt: WEGENS VERBOUWING GESLOTEN VAN 5 T/M 10 JUNI.
YepHet licht was gewoon aan en er liep personeel, dus vandaar.
Grappig was wel dat er mensen waren die mij zagen weglopen en kennelijk dachten "Dat mens vergist zich" en dus zelf ook nietsvermoedend aan de deur gingen plukken.
Ik heb -2,5. Wow -7 is wel erg zonder lenzen of bril jaquote:Op maandag 5 juni 2006 00:20 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wat is je sterkte?
Ik heb zelf ongeveer -7 en ik kan het echt niet flikken om de hele dag zonder lenzen in of zonder bril op te lopen.
Ohja, dat heb ik ook gehad. Viel uit mn broekzak toen ik mn broek weer omhoog deed en op het moment dat ik *plons* hoorde spoelde ik net door. Dag telefoonquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:20 schreef Black_Tulip het volgende:
Mijn oude telefoon is kapot gegaan door waterschade. Raad eens hoe. Hij is in de toiletpot gevallen![]()
Dat was een duur grapje..
En nee, ik was niet aan het bellen, maar ik verwachtte een belangrijk telefoontje, ik had een broek zonder broekzakken aan en ik was bang dat als ik zonder telefoon naar de wc ging, ik het telefoontje zou missen.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef sassa het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik ook gehad. Viel uit mn broekzak toen ik mn broek weer omhoog deed en op het moment dat ik *plons* hoorde spoelde ik net door. Dag telefoon![]()
Die is nu aan het zwemmen in het riool
Hendig sjieke slip!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:08 schreef Timmai het volgende:
ik weet nog een keer dat ik op een avond dat het vroor naar huis fietste. Op een stukje waar ik wist dat het glad was probeerde ik heel stoer te slippen met mijn fiets.
Erg herkenbaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:12 schreef Palomar het volgende:
Paar jaar geleden was ik es aan het mountainbiken en ik wilde even een wheelie maken (op je achterwiel rijden). Ik reed alleen erg hard en toen trok ik mn voorwiel iets te ver omhoog waardoor de fiets onder me vandaan glipte. Ik kon nog net naar achteren springen en het stuur vasthouden zodat mn fiets niet wegknalde. Alleen omdat ik zo hard reed moest ik als een gek rennen achter die verticaal staande fiets op alleen zn achterwielMoet een erg onnozel gezicht ziijn geweest
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:59 schreef grootmeester_flits het volgende:
tijdens mijn puberteit had ik de gewoonte om heel hard te zuchten tijdens de les.
op een dag lag ik daar maar wat te liggen op mijn bank met mijn hoofd op mijn (linker)bovenarm en mijn mond over mijn onderarm... tot ik dacht dat het weer tijd was om eens goed te zuchten. Hoor ik daar opeens dat bekende geluid dat je krijgt als je met je mond hard op je hand blaast.
Ik schrok me echt dood.
en die juf mij zo aankijken![]()
Ik was een jaar of 13 en stond met een groepje vrienden bij de botsauto's op de kermis.quote:Op maandag 5 juni 2006 05:22 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Telt deze ook:
Toen ik een jaar 12 was liep ik een keer met mijn walkman op door de stad.
Ik werd op een gegeven moment aangesproken door een persoon (die naar later bleek de weg vroeg), ik verstond die persoon echter niet (vanwege de walkman).
Zo netjes als ik was deed ik de walkman af en vroeg netjes:
Wat zegt u meneer?
Bleek het een vrouw te zijn![]()
Dat heb ik ook een keer gehad toen ik klein was.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik woonde in het centrum en had na het werk boodschappen gedaan, fiets bij de Hema gezet. Daarna (ja huis was nu eenmaal vlakbij) naar huis gelopen. Kom de volgende morgen in de box om mijn fiets te pakken om naar mijn werk te gaan... geen fiets![]()
Verrek, die staat nog tegenover de Hema
Je had ook gewoon net iets te luidruchtig kenbaar kunnen maken dat je 5 cent mistquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
Paar maanden terug bij de benzine pomp. Ik wat dingen kopen chips , peuken cola enz.
Het bedrag was iets van een paar euro en een paar cent.
dus ik mijn geld pakken en dan tot de conlusie komen dat je precies 5 cent tekort komt![]()
![]()
Terwijl er dus ook mensen achter je staan.
Ik zeg tegen die kassamuts...wacht maar ff ik loop wel even naar de auto om nog wat klein geld te pakken. (had helemaal niets meer was helemaal los) Vervolgens ingestapt en vol gas weggereden. Ben een aantal maanden niet meer bij die pomp geweest...![]()
![]()
Bwahaha, zo zet je jezelf alleen maar tien keer meer voor lul.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
Paar maanden terug bij de benzine pomp. Ik wat dingen kopen chips , peuken cola enz.
dus ik mijn geld pakken en dan tot de conlusie komen dat je precies 5 cent tekort komt![]()
![]()
Ik zeg tegen die kassamuts...wacht maar ff ik loop wel even naar de auto om nog wat klein geld te pakken. (had helemaal niets meer was helemaal los) Vervolgens ingestapt en vol gas weggereden. Ben een aantal maanden niet meer bij die pomp geweest...![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
Razor21...ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
Dat heb ik dus vooral met lui die in een auto voorbij komen zetten en claxoneren.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:31 schreef Miss-V het volgende:
Vorig jaar op m'n oude school liep ik door de gang en dacht ik dat ik vriend van me in de klas zag zitten..hij keek me aan dus ik zwaaien..toen keek ie me opeens raar aan van wtf..toen pas had ik door dat het iemand anders was
..jaaa ik heb nogal slechte ogen..dat ventje heeft me voor het rest van het schooljaar raar aangekeken als ik 'm tegenkwam
..ik heb trouwens ook vaak als iemand van een afstandje heejjj roep dat ik geen idee heb wie het is en aarzelend hoi terug zeg maar me dan afvraag van wie was dat in godsnaam
dan schaam ik me ook wel ff
![]()
Hier nog één. Ik zie het nooit door de weerspiegeling van die ruit. En dat kan best lullig zijn af en toe want ik kijk ze BLIJKBAAR recht aan en vertrek geen spierquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vooral met lui die in een auto voorbij komen zetten en claxoneren.
Dat was een hobby van mijn opa:quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vooral met lui die in een auto voorbij komen zetten en claxoneren.
Hey dat geintje deed ik met mijn oom altjid.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dat was een hobby van mijn opa:
Dan zaten ze met zn allen in de auto, en dan zei mijn opa: bij drie met zn allen heel vrolijk naar rechts zwaaien! Hij telde dan tot drie, en precies op dat moment liep er dan iemand op de stoep, dus dan was de hele auto aan het zwaaien naar die mensen en aan het toeteren. En dan kwam de droge reactie van mijn opa: Zo, die is zich vanavond nog aan het afvragen wie dat nou waren![]()
Dat is toch leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef Murphy22x het volgende:
Hehe ik doe dat nogsteeds als ik me verveel in de auto....toeteren en zwaaien naar vreemde mensen :$
Vreemde hobby...
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:42 schreef Vhiper het volgende:
Midden in de bios, vlak voor het begin van een flim het grootste formaat colabeker vol omflikkeren en beschamend toekijken hoe die cola zich langzaam naar andere zitplaatsen begeeft en steeds meer mensen kijken waar al die cola toch vandaan komt...![]()
En naast dat ik dus voor een uur of twee voor lul stond, kon ik ook nog eens twee uur dorst lijden!![]()
Je weet dat zo'n riemclip voor kinderen en homoseksuelen is?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:48 schreef Neolith het volgende:
Geniaal topic!
Zo kocht ik lang geleden van mijn toen zeer zuurverdiende centjes mijn eerste mp3-speler, dit was in de tijd dat er nog niet zo heel veel op de markt waren en er aan de kwaliteit nog het een en ander mankeerde bij sommige merken.
Na mijn oriëntatie op de mp3 markt besloot ik om dan maar iets meer uit te geven aan een mp3speler met een lekker robuuste vormgeving, zodat ie wat langer mee zou gaan, want ik zou natuurlijk lang en veel plezier moeten hebben van mijn aankoop. Lang geld voor opzij gezet enzo, je kent dat wel, goedkoop, duurkoop.
Bij de desbetreffende mp3-speler werd een riemclip geleverd waar het vernuftig kleinood mooi inpaste en je het op doeltreffende wijde met je mee kon dragen. Ik was als een kind zo blij en heb bij thuiskomst direct het apparaatje volgezet met mijn favoriete muziek. Vroeg naar bed gegaan en de hele dag op school zitten wachten op het moment dat ik lekker onder het genot van mijn muziek naar huis kon gaan.
Enfin, ik ging naar huis, pakte de bus (20 min), de trein (15 min), mijn fiets en transporteer mijzelf naar mijn bestemming. Op de korte weg naar huis reed ik langs een lange brede rechte weg, waar enkel eenrichtingsverkeer mogelijk is. Nooit rijdt daar verkeer. Dankzij mijn trappende bewegingen glijd mijn riemclip langzaam los. Nietsvermoedend rijd ik door - ik voel mijn dierbare speler losglippen. Ik verstijf, rem, kijk om en zie precies de enige auto op die hele rotweg uit het niets opdoemen en exact in de baan van mijn vallende mp3-speler rijden, die *pats*pats* onder de wielen uiteenspat, exact 15 uur na aankoop en na nog geen uur gebruik.. De auto reed door en toen stond ik alleen langs de kant van de weg, heel gefrustreerd te staan wezen.
Toen schaamde ik me ook wel, toen de mensen die langs die weg woonden uit het raam gingen kijken toen ik al scheldend en verdrietig de brokstukjes opraapte.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Dat verhaal zorgt voor PLAATSVERVANGENDE schaamte
Herkenbaar, zeker als je visitie hebt en je besluit ergens te gaan eten ofzo hehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef N.icka het volgende:
Ik heb zo'n kleine dwangneurose , als ik de deur uit ga heb ik honderd keer gekeken of alles uit is , kranen dicht zijn ed. Dan ga ik weg en sluit de voordeur om hem daarna weer open te doen en alles nog eens te controleren.
Ben altijd benieuwd wat de buren dan van me denken![]()
btw , het is wel mn enige dwangneurose
In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Agiath het volgende:
Bij een onwijs drukke macdonalds je 0,5 Liter cola echt midden in het gangpad laten donderen op de vloer
ben maar blij dat het daar gebeurde...hier zou je gelijk in een cel gezet zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef rameijer het volgende:
[..]
In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.
Iets te snel lopen, waardoor de bodem van de tas losscheurt en de fles Ouzo voor de ogen van honderden mensen met een knal uiteenspat![]()
En dan snel de andere spullen oprapen en gewoon doorlopen![]()
Stinkend naar Ouzo![]()
En anders effe gauw een sponsorloopje door de super organiserenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Je had ook gewoon net iets te luidruchtig kenbaar kunnen maken dat je 5 cent mistReken ermaar op dat iemand je sponsort
![]()
Dat gebeurde me laatst nog, ik had net 20 cent te weinig voor een broodje. Besluit ik maar om dan maar een ander broodje te nemen, zegt het meisje naast me 'wat is er?' en 'hoeveel kom je tekort dan?' Kreeg ik die 20 cent van haar
euh ja....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef Geerd het volgende:
Ik ook weer hoor zit ik ff op me bonnetje te kijken
1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.
nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
Wat had je dan verwacht, dat je geld toe kreeg? Natuurlijk moet je statiegeld van tevoren betalen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef Geerd het volgende:
Ik ook weer hoor zit ik ff op me bonnetje te kijken
1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.
nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:42 schreef tochmaarwel het volgende:
Zit je op de wc in een attractiepark, doet één of andere gek je deur ineens open terwijl jij net je kont aan 't afvegen bent.
Dacht toch echt dat ik die deur op slot had gedaan.![]()
Pfoe, dan zal die baret die op die wc zat ook wel blij zijn geweest, want ik was ook te blij dat ik dat kind die mijn wc zowat binnen stormde de rest van de dag niet meer gezien heb.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doen
Gelukkig kwam de andere wc eerder vrij, dus hoefde ik haar niet nog een keer aan te kijken![]()
Oehahaha, ook es een keer gehad. Ik stormde op de uni een wc binnen, en de volgende indruk die ik kreeg was een gezicht dat ik niet kende dat voor me opdook met een wanhopige uitdrukking erop, een hand die als een wilde naar de deurkruk graaide en de walm van een grote boodschap. Ik helemaal verblufd loslaten, die deur *pats* weer dicht voor mijn neus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doen
Gelukkig kwam de andere wc eerder vrij, dus hoefde ik haar niet nog een keer aan te kijken![]()
Ach, als kind net genoeg geld hebben voor een fles cola en dan bij de kassa horen dat er nog statiegeld bij komt, waarna je de fles maar weer terug gaat zetten, was ook niet een echt leuke ervaringquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:25 schreef m021 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat je geld toe kreeg? Natuurlijk moet je statiegeld van tevoren betalen.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:27 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ach, als kind net genoeg geld hebben voor een fles cola en dan bij de kassa horen dat er nog statiegeld bij komt, waarna je de fles maar weer terug gaat zetten, was ook niet een echt leuke ervaring
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:49 schreef Timmor het volgende:
Liep 's ochtends op de trap richting het perron om de trein van 10 over 8 naar school te pakken. Hoor ik opeens een fluitsignaal kijk op mijn horloge, FUCK het is 10 over 8 en begin als een wilde aap te rennen richting de trein. Ik zie dat de deuren dicht willen slaan en maak een maffe sprong in een soort van superman houding zodat ik nog net door de opening naar binnen kan springen. Mensen kijken me verbaasd aan terwijl ik sta te hijgen. Wat blijkt... de trein die ik moest hebben had vertraging en i.p.v dat ik naar Den Bosch vertrek heb ik de trein die naar Arnhem gaat! Ik sta echt tegen het raam aangeplakt te schreeuwen NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:49 schreef Timmor het volgende:
Liep 's ochtends op de trap richting het perron om de trein van 10 over 8 naar school te pakken. Hoor ik opeens een fluitsignaal kijk op mijn horloge, FUCK het is 10 over 8 en begin als een wilde aap te rennen richting de trein. Ik zie dat de deuren dicht willen slaan en maak een maffe sprong in een soort van superman houding zodat ik nog net door de opening naar binnen kan springen. Mensen kijken me verbaasd aan terwijl ik sta te hijgen. Wat blijkt... de trein die ik moest hebben had vertraging en i.p.v dat ik naar Den Bosch vertrek heb ik de trein die naar Arnhem gaat! Ik sta echt tegen het raam aangeplakt te schreeuwen NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
masterrquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:49 schreef Timmor het volgende:
Zo sloeg ik dus in me slap in de muur, en die muur is gespachtelpoetst dus heel me hand open.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:11 schreef gekjongk het volgende:
[..]
Lol zeer herkenbaar...
Zo zat ik een keer in de trein richting eindhoven en was erg moe. Ik viel dus in een lichte slaap. In die tijd keek ik echt veel dragonball ZNou droomde ik dat ik dus Goku (de hoofdpersoon uit DBZ) was en ik iemand moest slaan. Op dat moment maak ik een slaande beweeging met mn rechterarm naar rechts... waar dus een man zat
Ik raakte hem niet echt hard maar het was wel een tik, die vent raar kijken zo van wat doe je? En ik net alsof er niks aan de hand was mn ogen dicht gedaan en verder proberen te slapen met een rooije toeter.
Onhandigheid is okayquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef toetsel het volgende:
of met een hele mooie lange sjaal nonchalant over je schouder gedrappeerd langs een fietsenhok fietsen en dr aan blijven hangen waardoor je jezelf bijna keelt, midden voor de school uiteraard.. stond wel snel stil. dat wel
en ik sla 's ochtends steevast te vroeg de bocht om op weg naar de badkamer.. moet inmiddels echt een permanente blauwe plek hebben op mn schouder van die stomme muur die daar naar mijn mening totaal zinloos en verkeerd staat..![]()
Dit heb ik ooit gehad bij de Pathe in Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:02 schreef Radobe het volgende:
Ook best beschamend![]()
In madame Tussauds, beetje rondkijken. Ik dacht een zaal te zien waar ik nog niet geweest was. Ik loop daar recht op af, komt er ineens een of ander raar wijf recht op me aflopen. Ik stap naar rechts, zij blijft in de weg staan, ik stap nog eens opzij, staat dat wijf nog in de weg. Ik besluit eens omhoog te kijken en kijk vol verbazing naar mezelf![]()
Was het een spiegelmuur, iedereen dacht dat ik er tegen op zou lopen, dus er werd best gelachen
Was het examen per ongeluk op maandag, of was het al dinsdag?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef toetsel het volgende:
op maandag ochtend relatief vroeg opstaan om maar eens te beginnen met het leren van je kunstgeschienis examen van de volgende dag..zit je daar in je pyama met je ontbijtje, gaat de telefoon, "ja met de rector kom je nog op school voor je examen of moet ik een 1 noteren?"
het examen was op maandag.. had mezelf een extra dag vrij gegevenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:48 schreef m021 het volgende:
[..]
Was het examen per ongeluk op maandag, of was het al dinsdag?
Dat is mij overkomen in de bus vanuit Barcelona naar Nederland, alleen dan exclusief het kwijl.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In slaap vallen in de trein of bus met je mond wagenwijd open zodat er een straaltje kwijl uit loopt. Bij voorkeur in een volle trein/ bus.
En, gehaald?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:56 schreef toetsel het volgende:
[..]
het examen was op maandag.. had mezelf een extra dag vrij gegeven
Ik heb ook -6,25 en -5,75, ik ben vroeger toen ik heel klein was begonnen op -11.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Ik heb -2,5. Wow -7 is wel erg zonder lenzen of bril ja![]()
Jij boft, vooruit in plaats van achteruit gaan tijdens je jeugd..quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:00 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik heb ook -6,25 en -5,75, ik ben vroeger toen ik heel klein was begonnen op -11.
Nu heb ik trouwens al 2+ jaar lenzen.
Bij mij gaat het ook niet meer vooruit sinds 2 jaar terug, daarom heb ik eigenlijk ook maar lenzen genomen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Jij boft, vooruit in plaats van achteruit gaan tijdens je jeugd..
Ik begon met -3 en -4 of zo. Ik heb nu -6.75 en -7.5(laatst nog oogmeting gehad
) En ik draag al bijna vijf jaar lenzen.
Heb ik ook gehad laatstquote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
had zoiets in de tram. Stond een kind met lang haar in een staart voor me. Toen ik eruit moest vroeg ik dus: "Hey, meisje! Mag ik erlangs?" Kind gaat uit de weg en zegt: "Uhm, jonge"
Ik kwam niet meer bij van het lachen toen.
Haha wij zijn (met paar vrienden) nog een keer wakker gemaakt door de politie omdat we naast de weg waren beland en daar in slaap zijn gevallenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Incredible-Maike het volgende:
Mijn broertje kwam een keer thuis met het verhaal dat ene kameraad van hem stomdronken aar huis was gefiets en gevallen, toen ter plekke maar gaan slapen...
...kreeg hij het te koud en wilde zijn "deken"(fiets) over zich heen trekken!
Geweldig!
Of iemand die een paSat met besteld... man achter de balie met nuchter antwoord of patat ook goed was
OMG Ik lig hier écht he-le-maal compleet in een deuk!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
Erg herkenbaar !quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maar ik kieper er niet bij in de struiken.
Meestal moet ik wel rare capriolen uithalen om tot stilstand te komen en die veter los te halen.
[..]
Ik neem dan altijd een omweg terug omdat ik bang ben dat mensen me anders raar aankijken.
Zo heb ik weleens gehad dat ik als tegenligger aan de verkeerde kant reed. Tja, ik had de eerste afslag gemist dus reed door na de overkant en toen kwam ik van die breezersletjes tegen die riepen dat ik dom was omdat ik aan de verkeerde kant reed. Ja euh, ik had geen zin om terug te keren, laat me toch met rust.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:12 schreef Lianne__ het volgende:
Het is winter, je zit in de 2e klas, en wil een muts op zetten, maar je trekt de muts iets te ver over je ogen, waardoor je scheef gaat rijden, niks ziet, en zomaar de grote weg op rijd.. 80 weg.. ik reed op secundaire weg.. ik heb wel 100 x gekeken of er niemand in de buurt was..
Nu moet ik denken aan mijn vader. Die had met zijn motor getankt bij een benzinepomp op ongeveer ..... kilometers afstand van huis, ergens in Limboland. Nu is het bij het tanken de gewoonte (ja? echt?!) dat je ná het tanken betaalt. En toen deed zijn pinpas het dus niet. En natuurlijk had hij geen contant geld of zo bij zich... Nog naar een nabijgelegen bank getoerd, om daar te pinnen - de pas was gewoon dood, morsdood. En dan sta je daar in Limboland, met een tank vol onbetaalde benzine....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef PoloPower het volgende:
Pas nog, moest ik wat afrekenen, ik haal mn pas 4x door dat ding, en ik denken dat dat pinapparaat niet werkt terwijl er vanaf de eerste keer doorhalen al "voer pincode in" op het display stond. Maar dat had ik blijkbaar niet zien veranderen ofzo.
Meisje achter de kassa "u kunt uw pin al invoeren hoor" Ik uhmm ohja, sja ik moest er vroeg uit uit vandaag, dus ik ben nog en beetje duf. Snel afgerekent en weggegaan.
(ik was die dag ook echt heel duf, dus verbazen doet 't me niet)
Hoe ben je daar weer uitgekomen met fiets en verzopen boeken enzo?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:15 schreef Roycovic het volgende:
Normaal ben ik alleen een forum lezer, maar vind dit zo`n geweldig topic dat ik niet achter kan blijven.
Mijn dagelijkse fietsroute naar school (alweer 14 jaar geleden of zo) bestond uit een oversteek met een veerpontje. Nu loopt de oprit naar het veerpontje erg stijl naar beneden af.
Als er een boot over de rivier vaart, dan brengt dit golven met zich mee. Als het dan ook nog vriest, dan laten die golven op de stijle oprite een bevroren ijsbaantje achter.
Als er dan een domme brugpieper (uhh Ik) met volle vaart naar beneden gaat en vlak voor de maas wil remmen (veerpont was aan de overzijde) dan slipt hij en vliegt hij met fiets, boekentas en al, zo de maas in
![]()
![]()
Daarna nog in de ijzige kou verder naar school gefiets, helde dag op school en weer terug naar huis. Ben wel een week flink verkouden geweest.
Ik ging een keer boodschappen doen bij de Plus en daar staat op een andere manier dan ik gewend ben aangegeven wanneer je je pincode moet invoeren. Dus ik haal mijn pas er door en kijk de kassajuffrouw wat wazig aan totdat ze zegt dat ik mijn pincode kan invoerenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef PoloPower het volgende:
Pas nog, moest ik wat afrekenen, ik haal mn pas 4x door dat ding, en ik denken dat dat pinapparaat niet werkt terwijl er vanaf de eerste keer doorhalen al "voer pincode in" op het display stond. Maar dat had ik blijkbaar niet zien veranderen ofzo.
Meisje achter de kassa "u kunt uw pin al invoeren hoor" Ik uhmm ohja, sja ik moest er vroeg uit uit vandaag, dus ik ben nog en beetje duf. Snel afgerekent en weggegaan.
(ik was die dag ook echt heel duf, dus verbazen doet 't me niet)
haha, zo moest ik ook eens een hockeywedstrijd fluiten (meisjes C ofzo). Op een gegeven moment viel het me op dat eentje wel erg op een jongetje leek (kort haar, broekje ipv. rokje aan etc.). Dus ik de wedstrijd stilleggen, andere scheidsrechter bij me roepen om zijn oordeel te vragen. Hij dacht het ook, dus ik naar dat "jongetje" toe om te vragen. Ineens al die teamgenootjes met zon kinderen-voor-kinderen-stemmetje: NEE HOORWRWR zij is een meisje!!!! Ook al die ouders aan de kant meedoen enzo, helemaal verontwaardigdquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:59 schreef niksie het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad laatstik doe recreatiewerk (als bijbaantje), en moest op een gegeven moment gaan penaltyschieten als activiteit. Er deden echt alléén maar jongens mee, en 1 meisje. Nou, iedereen mocht 3 keer schieten en niemand van de jongens scoorde... Toen was dat meisje aan de beurt, en die scoorde wel! Dus ik: Zíe je wel dat meiden kunnen voetballen!
Meisje: Eh...ik ben een jongen hoor ...Shiten het erge was dat alle papa's van die jochies stonden te kijken, ook van dat 'meisje' ...die keek me niet al te vrolijk aan !
![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Tony_Teletext het volgende:
stap ik met een maat van me in de lift, drukken we op het knopje en de lift ging omhoog.
op een gegeven moment stopt hij, maar de deur ging niet open.
Wij beginnen aan de deur te trekken enzo, klinkt er opeens een stem achter ons:
"Moeten jullie er soms uit?"![]()
Zoiets moet je gewoon tactisch oplossen door naar de naam te vragenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:34 schreef Palomar het volgende:
haha, zo moest ik ook eens een hockeywedstrijd fluiten (meisjes C ofzo). Op een gegeven moment viel het me op dat eentje wel erg op een jongetje leek (kort haar, broekje ipv. rokje aan etc.). Dus ik de wedstrijd stilleggen, andere scheidsrechter bij me roepen om zijn oordeel te vragen. Hij dacht het ook, dus ik naar dat "jongetje" toe om te vragen. Ineens al die teamgenootjes met zon kinderen-voor-kinderen-stemmetje: NEE HOORWRWR zij is een meisje!!!! Ook al die ouders aan de kant meedoen enzo, helemaal verontwaardigd. Ik heb maar snel weer door laten spelen
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Tony_Teletext het volgende:
stap ik met een maat van me in de lift, drukken we op het knopje en de lift ging omhoog.
op een gegeven moment stopt hij, maar de deur ging niet open.
Wij beginnen aan de deur te trekken enzo, klinkt er opeens een stem achter ons:
"Moeten jullie er soms uit?"![]()
Grapjas:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef Geerd het volgende:
Eigenlijk kwam het door deze site waar ik dus op had gekeken wat ik mee moes nemen http://www.motorexamens.nl/exam.php?cid=11 daar staat dus ook niet bij dat je uitreksel nodig had.
quote:Meenemen op de dag van je motor theorie examen:
Geld: Kosten klassikaal ¤30,10 (kosten zonder examen bij vrijstelling ¤14,60.)
Theorie examenkaart: Deze kun je kopen bij de CBR balie in het examencentrum.
1 pasfoto: Zwart-wit of kleur, recht van voren.
Legitimatie: Paspoort of Identiteitskaart.
Uittreksel van het bevolkingsregister : Jonger dan een half jaar.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef Beach het volgende:
Vroeger op school was ik gewend om bij de deuren van de ingang ze open te doen door tegen het glas te duwen.
Keer kom ik aanlopen, duw hard tegen het glas om zodoende de deur te openen.
Maar wat bleek; het glas was weg dus ik donder zo door dat gat heen![]()
Keer tijdens fietsen, kom ik er na anderhalf uur achter dat ik een gat van meer dan 10 cm lang bij mn kruis heb in mn broek![]()
En al die tijd vrolijk rondgefietst zonder het door te hebben.
De terugweg met mn benen zo dicht mogelijk langs mn frame en mn jas zover mogelijk naar beneden teruggefietst![]()
OMG, loserquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:31 schreef Palomar het volgende:
Ik werkte eens als vakantiebaantje bij een soort van kartbaan. Ik had als taak om oa. die autootjes na gebruik weer op hun plaats te zetten. Ik zag mn 'collega's' allemaal heel stoer met 1 been in de kabine gasgeven en het andere been een beetje half op het frame, zodat je er snel in en uit kon stappen (en dus niet helemaal in het nauwe stoeltje hoeft te kruipen). Dat wilde ik dus ook even heel stoer gaan doen, maar eenmaal mn voet op het gaspedaal kwam ik erachter dat je niet zoals bij een auto met 1 voet kunt gasgeven en remmen. Het rempedaal zat aan de andere kant met de stuurpen ertussen![]()
Gevolg was dat ik keihard tegen allemaal andere geparkeerde autootjes aanknalde en vervolgens dwars door de slagboom reedEn dit allemaal onder het toeziend oog van bezoekers die in de rij stonden
. Eenmaal tot stilstand duwde ik het wagentje maar op zn plaats en ging suggestief een beetje in het motorblok/achteras kijken alsof het aan de remmen lag
Ze keken iig wel ernstigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:45 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
OMG, loser![]()
alsof die bezoekers niet doorhadden dat dat een schaamte-ontwijkende-activiteit (SOA) was![]()
EUh ja omdat ik dus een mailtje heb gestuurd ja hier komt tie:quote:
Knap van die Tim Jansen dat hij snapte wat je bedoelde. Wat een onleesbare brief.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:05 schreef m021 het volgende:
[..]
Knap van die Tim Jansen dat hij snapte wat je bedoelde. Wat een onleesbare brief.![]()
blahahahaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:03 schreef MichielPH het volgende:
Ach, hij heeft al 4 leestekens gebruikt; hij had ook minder kunnen gebruiken. En hij probeert tenminste hoofdletters te gebruiken!
Zo erg is het niet?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:15 schreef Geerd het volgende:
Ach zo erg ist ook weer niet, nie zo piepen man
Mocht je je afvragen waarom ik 'jullie' en 'je' fout heb gerekend: als je het eerst over jullie (meervoud) hebt kun je het later niet over je (enkelvoud) hebben. Bovendien is het onbeleefd om iemand die je niet kent aan te spreken met 'je'.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:47 schreef Geerd het volgende:
> Ik had even een tip/klacht over jullie site.
> Bij info&tips waar ik dus gister keek omdat ik vandaag motortheorie
> had, Zag ik wat ik dus allemaal mee moes nemen maar kun je ook even
> der bij zetten dat je een uitreksel van het gemeentehuis moet hebben?
> Zodat der niet meer mensen voor niks der heen gaan?
>
> Groeten Geerd
UHmz idd ja niet echt fijn mailtje nu ik het zo nog is nuchter door lees met eenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:51 schreef m021 het volgende:
[..]
Zo erg is het niet?
[..]
Mocht je je afvragen waarom ik 'jullie' en 'je' fout heb gerekend: als je het eerst over jullie (meervoud) hebt kun je het later niet over je (enkelvoud) hebben. Bovendien is het onbeleefd om iemand die je niet kent aan te spreken met 'je'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |