Ga dan ook niet op het toilet bellen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus een keer gehad toen ik op school op het toilet zat. Iemand op de wc naast me begon opeens te praten, iets in de trant van "Hoi, hoe is het ermee?". Dus ik geef antwoord, verbaasd, dat nog net wel. Na nog wat vragen hoor ik degene nasst me opeens zeggen, "ja sorry, er zit hier iemand op het toilet naast me de hele tijd te antwoorden als ik een vraag aan jou stel."
Die bleek dus op het toilet aan het bellen te zijn... Vind ik ook niet gezond. Ik ben pas uit het toilethokje gekomen nadat er verder niemand meer in de buurt was.
Eh...als je je telefoon een weekje laat drogen(niet op de verwarming) dan doetie het gewoon weer hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:20 schreef Black_Tulip het volgende:
Mijn oude telefoon is kapot gegaan door waterschade. Raad eens hoe. Hij is in de toiletpot gevallen![]()
Dat was een duur grapje..
En nee, ik was niet aan het bellen, maar ik verwachtte een belangrijk telefoontje, ik had een broek zonder broekzakken aan en ik was bang dat als ik zonder telefoon naar de wc ging, ik het telefoontje zou missen.
(Offtopic) Waarschijnlijk beeldscherm naar de klote. Is bij mij ook eens gebeurd doordat mijn telefoon drijfnat geregend was. (en ikzelf ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh...als je je telefoon een weekje laat drogen(niet op de verwarming) dan doetie het gewoon weer hoor
Ik had bij de KPN gehoord dat iemand zijn telefoon weer aan de praat had gekregen door hem te föhnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh...als je je telefoon een weekje laat drogen(niet op de verwarming) dan doetie het gewoon weer hoor
Eh, wat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:34 schreef AkTje het volgende:
Maar die bal was niet zo maar een bal. Het was een medicijntjesbal
Bal van plusminus 10kgquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:41 schreef m021 het volgende:
[..]
Eh, wat?
Your search - medicijntjesbal - did not match any documents.
10kg gooi je niet zomaar naar iemand toe, dus dat zal wel wat overdreven zijn.quote:
http://www.bloso.be/public/tip/nogmeertips.asp?id=126quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:09 schreef m021 het volgende:
[..]
10kg gooi je niet zomaar naar iemand toe, dus dat zal wel wat overdreven zijn.
Maar van wat voor materiaal is zo'n ding dan?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Pune het volgende:
Ik wilde vandaag even naar de Hema. Maar toen ik kwam aanlopen zag ik dat één van de twee deuren geblokkeerd was met rolwagens met pallets. Dus liep ik naar de andere deur. Die gaf echter aan de linkerkant ook niet mee, dus ik vermoedde dat ik de rechterdeur moest proberen - ook niet!
Na wat minuutjes met mijn neus op de ruit gedrukt, naar binnen gestaard en gebaard te hebben ("De deuren zijn geblokkeerd hoor!") komt er een Hema-mevrouw aanlopen en die wijst doodleuk op het fluorescerend oranje pamflet links naast mijn neus, tegen de deur geplakt: WEGENS VERBOUWING GESLOTEN VAN 5 T/M 10 JUNI.
YepHet licht was gewoon aan en er liep personeel, dus vandaar.
Grappig was wel dat er mensen waren die mij zagen weglopen en kennelijk dachten "Dat mens vergist zich" en dus zelf ook nietsvermoedend aan de deur gingen plukken.
Ik heb -2,5. Wow -7 is wel erg zonder lenzen of bril jaquote:Op maandag 5 juni 2006 00:20 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wat is je sterkte?
Ik heb zelf ongeveer -7 en ik kan het echt niet flikken om de hele dag zonder lenzen in of zonder bril op te lopen.
Ohja, dat heb ik ook gehad. Viel uit mn broekzak toen ik mn broek weer omhoog deed en op het moment dat ik *plons* hoorde spoelde ik net door. Dag telefoonquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:20 schreef Black_Tulip het volgende:
Mijn oude telefoon is kapot gegaan door waterschade. Raad eens hoe. Hij is in de toiletpot gevallen![]()
Dat was een duur grapje..
En nee, ik was niet aan het bellen, maar ik verwachtte een belangrijk telefoontje, ik had een broek zonder broekzakken aan en ik was bang dat als ik zonder telefoon naar de wc ging, ik het telefoontje zou missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |