abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38588157
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:35 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik heb dat dus een keer gehad toen ik op school op het toilet zat. Iemand op de wc naast me begon opeens te praten, iets in de trant van "Hoi, hoe is het ermee?". Dus ik geef antwoord, verbaasd, dat nog net wel. Na nog wat vragen hoor ik degene nasst me opeens zeggen, "ja sorry, er zit hier iemand op het toilet naast me de hele tijd te antwoorden als ik een vraag aan jou stel."

Die bleek dus op het toilet aan het bellen te zijn... Vind ik ook niet gezond. Ik ben pas uit het toilethokje gekomen nadat er verder niemand meer in de buurt was.
Ga dan ook niet op het toilet bellen.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_38588668
Mijn oude telefoon is kapot gegaan door waterschade. Raad eens hoe. Hij is in de toiletpot gevallen

Dat was een duur grapje..

En nee, ik was niet aan het bellen, maar ik verwachtte een belangrijk telefoontje, ik had een broek zonder broekzakken aan en ik was bang dat als ik zonder telefoon naar de wc ging, ik het telefoontje zou missen.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:32:45 #153
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38593522
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:20 schreef Black_Tulip het volgende:
Mijn oude telefoon is kapot gegaan door waterschade. Raad eens hoe. Hij is in de toiletpot gevallen

En nee, ik was niet aan het bellen, maar ik verwachtte een belangrijk telefoontje, ik had een broek zonder broekzakken aan en ik was bang dat als ik zonder telefoon naar de wc ging, ik het telefoontje zou missen.
Eh...als je je telefoon een weekje laat drogen(niet op de verwarming) dan doetie het gewoon weer hoor
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_38593711
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:32 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Eh...als je je telefoon een weekje laat drogen(niet op de verwarming) dan doetie het gewoon weer hoor
(Offtopic) Waarschijnlijk beeldscherm naar de klote. Is bij mij ook eens gebeurd doordat mijn telefoon drijfnat geregend was. (en ikzelf ook , want de tel. zat in mijn broekzak. ) Gelukkig binnen garantietermijn. Beeldschermpje was 0,86 cent, reparatiekosten en verzenden enzo. 75 Euro. Naja, ik heb niks betaald, leve Garantie!
pi_38594836
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:32 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik had bij de KPN gehoord dat iemand zijn telefoon weer aan de praat had gekregen door hem te föhnen.

Het lijkt me dat laten drogen niet altijd effect heeft, bovendien kan ik eigenlijk niet zo lang zonder mijn mobiel (heb geen vaste telefoon). Ik heb gewoon maar het zekere voor het onzekere genomen en heb een nieuwe telefoon gekocht.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:34:23 #156
93046 AkTje
De enige
pi_38595409
Ooh ja zo ken ik er ook nog wel een..
Ik was klaar met omkleden bij gym en kwam de gymzaal binnen. Maar we gaan altijd eerst wat voetballen. Dus ik kom binnen, en een klasgenoot gooit zo een bal naar me toe, en ik.. zo stom als maar wat, haal vol uit..

Maar die bal was niet zo maar een bal. Het was een medicijntjesbal En toen had ik voor een weekje ofzo een gekneusde enkel
pi_38595621
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:34 schreef AkTje het volgende:

Maar die bal was niet zo maar een bal. Het was een medicijntjesbal
Eh, wat?

Your search - medicijntjesbal - did not match any documents.
pi_38595713
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:41 schreef m021 het volgende:

[..]

Eh, wat?

Your search - medicijntjesbal - did not match any documents.
Bal van plusminus 10kg
pi_38596362
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:44 schreef HPoi het volgende:

Bal van plusminus 10kg
10kg gooi je niet zomaar naar iemand toe, dus dat zal wel wat overdreven zijn.

Maar van wat voor materiaal is zo'n ding dan?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:11:00 #160
93046 AkTje
De enige
pi_38596407

Zo un bal dus
pi_38597458
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:09 schreef m021 het volgende:

[..]

10kg gooi je niet zomaar naar iemand toe, dus dat zal wel wat overdreven zijn.

Maar van wat voor materiaal is zo'n ding dan?
http://www.bloso.be/public/tip/nogmeertips.asp?id=126

Iets minder kg dan.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:13:13 #162
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38597947
Zojuist eentje.
Ben ik een stukje fietsen. Kijk ik om me heen of er niemand in de buurt is, oefen ik een beetje stemmetjes(Koekiemonster, Duffman van de Simpson etc).

En ik natuurlijk regelmatig om me heen kijken of er niet iemand aankomt.
Nou, alles goed en wel. Ik weer beetje oefenen.

Kijk ik links van me, rijdt er zo'n wielrenner vlak achter me

Die gasten rijden zo hard dat als je 20 seconden niet kijkt, ze zo bij je zijn
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_38598170
Ik ben tijdje terug keihard wezen stappen een dag en een nacht. En 's nachts om 6 ging ik naar mijn nest. OM half uur later er weer uit te kunnen voor een toilet bezoek.
Nadat ik klaar was met pissen stap ik het hokje uit, en ik was er heilig van overtuigd dat er een huisgenoot stond. Dus ik schrok een beetje maar zei netjes hoi. En liep terug naar mijn kamer. Op dat moment besefte ik dat er dus niemand stond. (al in my mind zeg maar) Dat was wel even schrikken. Heb nog gekeken maar er was echt niemand.
pi_38598912
Ik wilde vandaag even naar de Hema. Maar toen ik kwam aanlopen zag ik dat één van de twee deuren geblokkeerd was met rolwagens met pallets. Dus liep ik naar de andere deur. Die gaf echter aan de linkerkant ook niet mee, dus ik vermoedde dat ik de rechterdeur moest proberen - ook niet!
Na wat minuutjes met mijn neus op de ruit gedrukt, naar binnen gestaard en gebaard te hebben ("De deuren zijn geblokkeerd hoor!") komt er een Hema-mevrouw aanlopen en die wijst doodleuk op het fluorescerend oranje pamflet links naast mijn neus, tegen de deur geplakt: WEGENS VERBOUWING GESLOTEN VAN 5 T/M 10 JUNI.

Yep Het licht was gewoon aan en er liep personeel, dus vandaar.
Grappig was wel dat er mensen waren die mij zagen weglopen en kennelijk dachten "Dat mens vergist zich" en dus zelf ook nietsvermoedend aan de deur gingen plukken.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_38602067
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:40 schreef Pune het volgende:
Ik wilde vandaag even naar de Hema. Maar toen ik kwam aanlopen zag ik dat één van de twee deuren geblokkeerd was met rolwagens met pallets. Dus liep ik naar de andere deur. Die gaf echter aan de linkerkant ook niet mee, dus ik vermoedde dat ik de rechterdeur moest proberen - ook niet!
Na wat minuutjes met mijn neus op de ruit gedrukt, naar binnen gestaard en gebaard te hebben ("De deuren zijn geblokkeerd hoor!") komt er een Hema-mevrouw aanlopen en die wijst doodleuk op het fluorescerend oranje pamflet links naast mijn neus, tegen de deur geplakt: WEGENS VERBOUWING GESLOTEN VAN 5 T/M 10 JUNI.

Yep Het licht was gewoon aan en er liep personeel, dus vandaar.
Grappig was wel dat er mensen waren die mij zagen weglopen en kennelijk dachten "Dat mens vergist zich" en dus zelf ook nietsvermoedend aan de deur gingen plukken.

Zo zijn wij eens in Rotterdam (meen ik) een Albert Heijn winkel binnengelopen waarvan we al dachten, "wat een chaos hier". Komt er terwijl we groenten aan het uitzoeken zijn een aannemergastje aanlopen die ons er uitduwt met de woorden "meneer, we zijn gesloten tot xx datum". Komen we buiten, blijkt er inderdaad een biljet van minstens 1m x 2m te hangen waar dat op staat.
pi_38602864
Wel leuk toen ik keertje voor CKV in mijn eentje een verslag moest schrijven over iets, omdat ik te laat was met inleveren van verslagen. Was weer klaar in Den Haag en kocht nog wat lekkers bij snackkraam die voor het station stond. Er stonden ook wat Engelsen daar die tegen elkaar aan het praten waren en ik liep vrolijk verder naar de trein. Eenmaal in de trein aangekomen, vroeg ik aan een man of ik tegenover hem mocht zitten in het Engels.

Ten eerste is het raar om aan iemand te vragen of je tegenover hem mag zitten in een trein terwijl hij al wel vol was. En ten tweede vond ik het nogal raar van mezelf dat ik in het Engels begon en vermoedelijk al die tijd dat ik die Engelsen zag lopen in het Engels heb lopen denken in mezelf. Durfde de hele reis geen woord meer te zeggen .
pi_38604604
In slaap vallen in de trein of bus met je mond wagenwijd open zodat er een straaltje kwijl uit loopt. Bij voorkeur in een volle trein/ bus.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_38604634
Bij een onwijs drukke macdonalds je 0,5 Liter cola echt midden in het gangpad laten donderen op de vloer
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38606089
ff denken.. kheb er wel meerdere.

och ja ruzie met een franse lerares op school over weet ik veel wat en boos weg uit les volgende ochtend ik vrolijk met muziek op naar school toe. Ondertussen had in nog lekker een chocotoff in mijn mond en ook nog maar net op, voor mensen die ze niet kenne je krijgt er enorm dikke slijm van. Dus ik had echt van pff dit moet ik kwijt net op moment dat ik het uit spuug kwam er dus een auto naast rijden vol op de voorruit mens wat erin zat dik toeteren en ik wel van hmm :S.. Zelfde middag les frans en werd er me toch even verteld dat ik de les niet meer inkwam voordat ik haar autoruit had schoongemaakt:P

ach ja
pi_38606194
frankrijk altijd zo'n mooi gat in de grond maar ja we waren op de heen reis en ik moest toch echt poepen dus ik ga toch maar heel voorzichtig klaarstaan en pak me vast aan zo'n knop links althans dat was de bedoeling. op moment dat ik vast pak spuit er in eens een bende water rond me voeten wat ik dus niet verwacht had en enorm schok. Met als gevolgd dat ik vol op mijn bek ging en jawel met mijn reet boven op dat gat
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:44:08 #171
148507 Schuifpui
Lone Star
pi_38606886
Heb er ook één

Paar jaar geleden vroor het behoorlijk, ik fietste alleen naar school over een afgelegen fietspad. Op een gegeven moment wilde ik een beetje bijremmen voor een flauwe bocht. Dus ik rem heel licht, blokkeerd m'n voor wiel ineens. Toen sloeg ik over de kop
Zal er wel ontzettend lomp hebben uitgezien, iemand die uit het niets opeens over de kop slaat

Was dan wel weer jammer dat ik de rest heb moeten lopen, omdat die rem vast bleef zitten
pi_38609529
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:20 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Wat is je sterkte?

Ik heb zelf ongeveer -7 en ik kan het echt niet flikken om de hele dag zonder lenzen in of zonder bril op te lopen.
Ik heb -2,5. Wow -7 is wel erg zonder lenzen of bril ja
pi_38609669
quote:
Op maandag 5 juni 2006 02:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vandaar je nickname?
pi_38609810
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:20 schreef Black_Tulip het volgende:

Ohja, dat heb ik ook gehad. Viel uit mn broekzak toen ik mn broek weer omhoog deed en op het moment dat ik *plons* hoorde spoelde ik net door. Dag telefoon Die is nu aan het zwemmen in het riool
  dinsdag 6 juni 2006 @ 22:58:23 #175
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_38610620
Ruim 10 jaar geleden. Ik was op zaterdagavond uitgeweest, flink doorgezakt en lag er dus maar een paar uur in toen op zondagochtend de telefoon ging. Slaperig en ietwat geirriteerd dat iemand het in z'n hoofd haalde om me zo vroeg te bellen nam ik op:

Ik : 'Met Karin'
[korte stilte]
Vrouwenstem: 'Hallo met Karin....(?)'
Ik: 'Ja, met Karin'
Vrouwenstem: 'Met Karin Bloemen! Ik bel u om u een fantastisch proefabonnement aan te bieden voor de Krant Op Zondag..bla bla bla bla'

Het was dus een bandje! Een bandje ingesproken door Karin Bloemen om reclame te maken voor de Krant Op Zondag! In mijn slaperigheid was me dat niet opgevallen en omdat ik zelf ook Karin heet, dacht ik dat het eerste 'Hallo met Karin' een vraag was. Zo van 'Spreek ik met...?' dus gaf ik nog antwoord ook!

Jezus wat voelde ik me stom! En pisnijdig dat ik hierdoor uit mijn bed gebeld was! En het ergste was nog dat ik dit verhaal kort daarna tegen vrienden verteld heb, waardoor ik er tot op de dag van vandaag met enige regelmaat aan herinnerd word.

En nog erger was dat ik een paar weken hierna in het huis van mijn ouders was blijven overnachten, terwijl zij er niet waren, en dat ik dat stomme bandje toen WEER aan de lijn kreeg!

[ Bericht 2% gewijzigd door Jane op 06-06-2006 23:03:49 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')