abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:37:32 #181
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_38618768
Tijdens een uitje met het werk, voetballen op de parkeerplaats. Ik raak de bal één keer goed en meteen vol bij een collega in het gezicht.... Ik heb nog nooit zo'n rode kop gezien. Daarna gingen we mountainbiken en mijn collega had dus blijkbaar een kleine hersenschudding aan het balcontact overgehouden. Tijdens een afdaling is ie duizelig geworden en het ravijn in gedonderd. Final score: hersenschudding en sleutelbeen gebroken op twee plaatsen.

Dan voel je je knap lullig...
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_38620098
In de bus zitten, constateren dat je er bijna uit moet... en dan in slaap vallen en een half uur later weer wakker worden

Volgorde van deur open doen vergeten. Dus: eerst heel hard tegen de deur aanlopen en dan nog eens de deurkruk pakken.

Bij mijn ouders vaak gehad. Ze hebben de deur omgedraaid, dus de kruk aan de linkerkant ipv aan de rechterkant en hij ging opeens naar je toe open ipv van je af. Zo vaak van de trap afgestormd, naar de deurkruk (die daar dus niet zat) gegrepen en héél hard met m'n kop tegen de deur geramd
pi_38620853
tijdens mijn puberteit had ik de gewoonte om heel hard te zuchten tijdens de les.
op een dag lag ik daar maar wat te liggen op mijn bank met mijn hoofd op mijn (linker)bovenarm en mijn mond over mijn onderarm... tot ik dacht dat het weer tijd was om eens goed te zuchten. Hoor ik daar opeens dat bekende geluid dat je krijgt als je met je mond hard op je hand blaast.
Ik schrok me echt dood.
en die juf mij zo aankijken

wat ook best beschamend is, wanneer iemand heel hard neergaat op straat ofzo, heel hard beginnen lachen en na enige tijd opmerken dat je de enige bent die aan het lachen is
(vooral als het om gehandicapte mensen of dwergen gaat)
beter een gat in de ozonlaag dan een kaft in mijn gat
pi_38621098
Ik liep in utrecht met wat vrienden en toen dacht ik dat ik iemand herkende, dus ik heel enthousiast op deze persoon aflopen en groeten. Ik heb nog nooit iemand zo verbaasd zien kijken. Toen dacht ik godverdomme het is hem helemaal niet toen maar snel weggelopen en uitgelachen worden door mn vrienden en de groep waar die ene kerel dus mee was.
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
pi_38622760
Paar jaar geleden was ik es aan het mountainbiken en ik wilde even een wheelie maken (op je achterwiel rijden). Ik reed alleen erg hard en toen trok ik mn voorwiel iets te ver omhoog waardoor de fiets onder me vandaan glipte. Ik kon nog net naar achteren springen en het stuur vasthouden zodat mn fiets niet wegknalde. Alleen omdat ik zo hard reed moest ik als een gek rennen achter die verticaal staande fiets op alleen zn achterwiel Moet een erg onnozel gezicht ziijn geweest
pi_38630007
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:12 schreef Palomar het volgende:
Paar jaar geleden was ik es aan het mountainbiken en ik wilde even een wheelie maken (op je achterwiel rijden). Ik reed alleen erg hard en toen trok ik mn voorwiel iets te ver omhoog waardoor de fiets onder me vandaan glipte. Ik kon nog net naar achteren springen en het stuur vasthouden zodat mn fiets niet wegknalde. Alleen omdat ik zo hard reed moest ik als een gek rennen achter die verticaal staande fiets op alleen zn achterwiel Moet een erg onnozel gezicht ziijn geweest
Erg herkenbaar
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:53:13 #187
47102 Elvi
miemkwien
pi_38635004
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:59 schreef grootmeester_flits het volgende:
tijdens mijn puberteit had ik de gewoonte om heel hard te zuchten tijdens de les.
op een dag lag ik daar maar wat te liggen op mijn bank met mijn hoofd op mijn (linker)bovenarm en mijn mond over mijn onderarm... tot ik dacht dat het weer tijd was om eens goed te zuchten. Hoor ik daar opeens dat bekende geluid dat je krijgt als je met je mond hard op je hand blaast.
Ik schrok me echt dood.
en die juf mij zo aankijken
Briljánt!
pi_38640771
quote:
Op maandag 5 juni 2006 05:22 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Telt deze ook:

Toen ik een jaar 12 was liep ik een keer met mijn walkman op door de stad.
Ik werd op een gegeven moment aangesproken door een persoon (die naar later bleek de weg vroeg), ik verstond die persoon echter niet (vanwege de walkman).
Zo netjes als ik was deed ik de walkman af en vroeg netjes:
Wat zegt u meneer?

Bleek het een vrouw te zijn
Ik was een jaar of 13 en stond met een groepje vrienden bij de botsauto's op de kermis.
we zaten wat te dollen met zijn allen over vriendjes etc.
zie ik aan de overkant een leuke jongen en ik zeg dan ook:"oh dat is een lekker ding".
zegt een knul naast me: "gek, dat is mijn buurvrouw"
Toeval bestaat niet!
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:43:54 #189
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_38648888
Als je uit eten gaat met een stel vriendinnen dan is er weinig leuker dan een lekkere kelner. Ik zat de hele avond al met 'onze' bijzonder appetijtelijke kelner te flirten. Aan het einde van de avond ging ik naar de w.c. Ik kwam mijn hokje uit en zag door de deur van de vrouwenw.c al dat die smakelijke vent vlakbij stond.

Dus ik zet mijn charmantste en verleidelijkste grijns op en loop naar buiten. Blijf ik met een van die riemlusjes van mijn broek aan de deurklink hangen. Stap, stap, TJAK, *grijns vasthouden, stapje achteruit en dan heel snel terug naar mijn tafel*. En die vent & mijn vriendinnen láchen. Niet eerlijk
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 juni 2006 @ 11:08:22 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38649631
Ik woonde in het centrum en had na het werk boodschappen gedaan, fiets bij de Hema gezet. Daarna (ja huis was nu eenmaal vlakbij) naar huis gelopen. Kom de volgende morgen in de box om mijn fiets te pakken om naar mijn werk te gaan... geen fiets

Verrek, die staat nog tegenover de Hema
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:52:27 #191
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38650974
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik woonde in het centrum en had na het werk boodschappen gedaan, fiets bij de Hema gezet. Daarna (ja huis was nu eenmaal vlakbij) naar huis gelopen. Kom de volgende morgen in de box om mijn fiets te pakken om naar mijn werk te gaan... geen fiets

Verrek, die staat nog tegenover de Hema
Dat heb ik ook een keer gehad toen ik klein was.
Nét een nieuwe fiets gehad. Toen ging ik bij een vriendje spelen die welgeteld één flat verder woonde.

Hup, fiets mee.

Kom ik 3 dagen later beneden om mijn fiets te pakken, schrik ik me helemaal rot om dat hij niet in de kelderbox stond
En dat was best gek maar we hadden TWEE sloten op de deur, allebei volledig intact.

Tja, en dan naar boven om aan m'n moeder te gaan vertellen dat mijn fiets er niet meer stond.
Om er na TWEE uur achter te komen van 'Ohja, die heb ik daar laten staan'
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:10:39 #192
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_38651584
Paar maanden terug bij de benzine pomp. Ik wat dingen kopen chips , peuken cola enz.
Het bedrag was iets van een paar euro en een paar cent.

dus ik mijn geld pakken en dan tot de conlusie komen dat je precies 5 cent tekort komt
Terwijl er dus ook mensen achter je staan.

Ik zeg tegen die kassamuts...wacht maar ff ik loop wel even naar de auto om nog wat klein geld te pakken. (had helemaal niets meer was helemaal los) Vervolgens ingestapt en vol gas weggereden. Ben een aantal maanden niet meer bij die pomp geweest...
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_38651791
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
Paar maanden terug bij de benzine pomp. Ik wat dingen kopen chips , peuken cola enz.

dus ik mijn geld pakken en dan tot de conlusie komen dat je precies 5 cent tekort komt

Ik zeg tegen die kassamuts...wacht maar ff ik loop wel even naar de auto om nog wat klein geld te pakken. (had helemaal niets meer was helemaal los) Vervolgens ingestapt en vol gas weggereden. Ben een aantal maanden niet meer bij die pomp geweest...
Je had ook gewoon net iets te luidruchtig kenbaar kunnen maken dat je 5 cent mist Reken ermaar op dat iemand je sponsort

Dat gebeurde me laatst nog, ik had net 20 cent te weinig voor een broodje. Besluit ik maar om dan maar een ander broodje te nemen, zegt het meisje naast me 'wat is er?' en 'hoeveel kom je tekort dan?' Kreeg ik die 20 cent van haar
pi_38651872
quote:

Bwahaha, zo zet je jezelf alleen maar tien keer meer voor lul.
Als je nou gewoon had gezegd dat je 5 cent tekort kwam, en die chips had teruggelegd?
pi_38651918
quote:

Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:22:10 #196
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38651983
quote:

Razor21...ik had het kunnen weten
pi_38652506
quote:
Op zondag 4 juni 2006 23:31 schreef Miss-V het volgende:
Vorig jaar op m'n oude school liep ik door de gang en dacht ik dat ik vriend van me in de klas zag zitten..hij keek me aan dus ik zwaaien ..toen keek ie me opeens raar aan van wtf..toen pas had ik door dat het iemand anders was ..jaaa ik heb nogal slechte ogen..dat ventje heeft me voor het rest van het schooljaar raar aangekeken als ik 'm tegenkwam ..ik heb trouwens ook vaak als iemand van een afstandje heejjj roep dat ik geen idee heb wie het is en aarzelend hoi terug zeg maar me dan afvraag van wie was dat in godsnaam dan schaam ik me ook wel ff
Dat heb ik dus vooral met lui die in een auto voorbij komen zetten en claxoneren.
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:56:09 #198
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38653172
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat heb ik dus vooral met lui die in een auto voorbij komen zetten en claxoneren.
Hier nog één. Ik zie het nooit door de weerspiegeling van die ruit. En dat kan best lullig zijn af en toe want ik kijk ze BLIJKBAAR recht aan en vertrek geen spier
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:36:22 #199
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38654619
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat was een hobby van mijn opa:

Dan zaten ze met zn allen in de auto, en dan zei mijn opa: bij drie met zn allen heel vrolijk naar rechts zwaaien! Hij telde dan tot drie, en precies op dat moment liep er dan iemand op de stoep, dus dan was de hele auto aan het zwaaien naar die mensen en aan het toeteren. En dan kwam de droge reactie van mijn opa: Zo, die is zich vanavond nog aan het afvragen wie dat nou waren
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:10:31 #200
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_38658003
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Dat was een hobby van mijn opa:

Dan zaten ze met zn allen in de auto, en dan zei mijn opa: bij drie met zn allen heel vrolijk naar rechts zwaaien! Hij telde dan tot drie, en precies op dat moment liep er dan iemand op de stoep, dus dan was de hele auto aan het zwaaien naar die mensen en aan het toeteren. En dan kwam de droge reactie van mijn opa: Zo, die is zich vanavond nog aan het afvragen wie dat nou waren
Hey dat geintje deed ik met mijn oom altjid.

Wat ik ook vaak deed is naast iemand rijden. Dan naar zijn achterband wijzen en dan een vuist maken met je linkerhand en met je rechterhand erop slaan. (klapband). Ze wisten niet hoe snel ze moesten stoppen op de vluchtstrook
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_38658392
Hehe ik doe dat nogsteeds als ik me verveel in de auto....toeteren en zwaaien naar vreemde mensen :$

Vreemde hobby...
His masters voice...
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:18:49 #202
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_38660704
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef Murphy22x het volgende:
Hehe ik doe dat nogsteeds als ik me verveel in de auto....toeteren en zwaaien naar vreemde mensen :$

Vreemde hobby...
Dat is toch leuk
- Dat is geen vraag op mijn antwoord.
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:27:51 #203
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_38661096
Ik probeerde afgelopen zaterdag op pinkpop een tent in mekaar te zetten. De binnentent was geen probleem en was binnen no time opgezet. Daarna even een korte pauze genomen, want we hadden immers honger. Toen we eenmaal begonnen aan de buitentent traden er complicaties op: de buitentent wilde niet op de binnentent passen. Na wat gefriemel en gemanoeuvreer kwamen we tot een beschamende conclusie: we waren bezig de buitentent op de verkeerde tent te passen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_38661659
Midden in de bios, vlak voor het begin van een flim het grootste formaat colabeker vol omflikkeren en beschamend toekijken hoe die cola zich langzaam naar andere zitplaatsen begeeft en steeds meer mensen kijken waar al die cola toch vandaan komt...

En naast dat ik dus voor een uur of twee voor lul stond, kon ik ook nog eens twee uur dorst lijden!
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:53:39 #205
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38662117
Met complete bepakking onderweg naar een festival, veel te groot slaapmatje achterop je tas gebonden, en er dan met een flinke rij achter je achter komen dat je daarmee niet door sommige treindeuren heen komt .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:21:38 #206
69994 seto
-|||--------|||-
pi_38674101
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:42 schreef Vhiper het volgende:
Midden in de bios, vlak voor het begin van een flim het grootste formaat colabeker vol omflikkeren en beschamend toekijken hoe die cola zich langzaam naar andere zitplaatsen begeeft en steeds meer mensen kijken waar al die cola toch vandaan komt...

En naast dat ik dus voor een uur of twee voor lul stond, kon ik ook nog eens twee uur dorst lijden!
Herkenbaar

Ook eens een grote bak met popcorn al op de trap laten vallen voordat de film begon en in lachen uitbarsten terwijl iedereen mij geirriteerd aankeek.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:48:39 #207
12754 Neolith
Praise your Fears...
pi_38677649
Geniaal topic!

Zo kocht ik lang geleden van mijn toen zeer zuurverdiende centjes mijn eerste mp3-speler, dit was in de tijd dat er nog niet zo heel veel op de markt waren en er aan de kwaliteit nog het een en ander mankeerde bij sommige merken.
Na mijn oriëntatie op de mp3 markt besloot ik om dan maar iets meer uit te geven aan een mp3speler met een lekker robuuste vormgeving, zodat ie wat langer mee zou gaan, want ik zou natuurlijk lang en veel plezier moeten hebben van mijn aankoop. Lang geld voor opzij gezet enzo, je kent dat wel, goedkoop, duurkoop.

Bij de desbetreffende mp3-speler werd een riemclip geleverd waar het vernuftig kleinood mooi inpaste en je het op doeltreffende wijde met je mee kon dragen. Ik was als een kind zo blij en heb bij thuiskomst direct het apparaatje volgezet met mijn favoriete muziek. Vroeg naar bed gegaan en de hele dag op school zitten wachten op het moment dat ik lekker onder het genot van mijn muziek naar huis kon gaan.
Enfin, ik ging naar huis, pakte de bus (20 min), de trein (15 min), mijn fiets en transporteer mijzelf naar mijn bestemming. Op de korte weg naar huis reed ik langs een lange brede rechte weg, waar enkel eenrichtingsverkeer mogelijk is. Nooit rijdt daar verkeer. Dankzij mijn trappende bewegingen glijd mijn riemclip langzaam los. Nietsvermoedend rijd ik door - ik voel mijn dierbare speler losglippen. Ik verstijf, rem, kijk om en zie precies de enige auto op die hele rotweg uit het niets opdoemen en exact in de baan van mijn vallende mp3-speler rijden, die *pats*pats* onder de wielen uiteenspat, exact 15 uur na aankoop en na nog geen uur gebruik.. De auto reed door en toen stond ik alleen langs de kant van de weg, heel gefrustreerd te staan wezen.

Toen schaamde ik me ook wel, toen de mensen die langs die weg woonden uit het raam gingen kijken toen ik al scheldend en verdrietig de brokstukjes opraapte.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:49:16 #208
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_38679536
mp3-speler en een riemclip...
Ga je schamen!
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:10:34 #209
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38680023
Dat verhaal zorgt voor PLAATSVERVANGENDE schaamte
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:28:38 #210
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38680321
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:48 schreef Neolith het volgende:
Geniaal topic!

Zo kocht ik lang geleden van mijn toen zeer zuurverdiende centjes mijn eerste mp3-speler, dit was in de tijd dat er nog niet zo heel veel op de markt waren en er aan de kwaliteit nog het een en ander mankeerde bij sommige merken.
Na mijn oriëntatie op de mp3 markt besloot ik om dan maar iets meer uit te geven aan een mp3speler met een lekker robuuste vormgeving, zodat ie wat langer mee zou gaan, want ik zou natuurlijk lang en veel plezier moeten hebben van mijn aankoop. Lang geld voor opzij gezet enzo, je kent dat wel, goedkoop, duurkoop.

Bij de desbetreffende mp3-speler werd een riemclip geleverd waar het vernuftig kleinood mooi inpaste en je het op doeltreffende wijde met je mee kon dragen. Ik was als een kind zo blij en heb bij thuiskomst direct het apparaatje volgezet met mijn favoriete muziek. Vroeg naar bed gegaan en de hele dag op school zitten wachten op het moment dat ik lekker onder het genot van mijn muziek naar huis kon gaan.
Enfin, ik ging naar huis, pakte de bus (20 min), de trein (15 min), mijn fiets en transporteer mijzelf naar mijn bestemming. Op de korte weg naar huis reed ik langs een lange brede rechte weg, waar enkel eenrichtingsverkeer mogelijk is. Nooit rijdt daar verkeer. Dankzij mijn trappende bewegingen glijd mijn riemclip langzaam los. Nietsvermoedend rijd ik door - ik voel mijn dierbare speler losglippen. Ik verstijf, rem, kijk om en zie precies de enige auto op die hele rotweg uit het niets opdoemen en exact in de baan van mijn vallende mp3-speler rijden, die *pats*pats* onder de wielen uiteenspat, exact 15 uur na aankoop en na nog geen uur gebruik.. De auto reed door en toen stond ik alleen langs de kant van de weg, heel gefrustreerd te staan wezen.

Toen schaamde ik me ook wel, toen de mensen die langs die weg woonden uit het raam gingen kijken toen ik al scheldend en verdrietig de brokstukjes opraapte.
Je weet dat zo'n riemclip voor kinderen en homoseksuelen is?
Asjemenou
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:42:49 #211
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38680527
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Dat verhaal zorgt voor PLAATSVERVANGENDE schaamte
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38681406
N keer op de tennisbaan s'avonds.... Loop ik richting de auto stap in en vergeet dat ik me tas ben vergeten....
Dus rende snel terug maar zag niet meer waar de deur zat van de kantine ( Allemaal glas ) ren dus opeens gewoon uit het niets tegen dat raam aan pijn etc etc snel tas gepakt en toen in de auto uit lope schreeuwen

Kut raam
Gabbertjuhhhhh
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:42:32 #213
64875 Cid
Kupo!
pi_38687654
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef N.icka het volgende:
Ik heb zo'n kleine dwangneurose , als ik de deur uit ga heb ik honderd keer gekeken of alles uit is , kranen dicht zijn ed. Dan ga ik weg en sluit de voordeur om hem daarna weer open te doen en alles nog eens te controleren.

Ben altijd benieuwd wat de buren dan van me denken

btw , het is wel mn enige dwangneurose
Herkenbaar, zeker als je visitie hebt en je besluit ergens te gaan eten ofzo hehe
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:43:42 #214
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_38691915
ik zat een keer in de trein.. was echt vet moe, was alweer vet laat geworden, dus ik leg skateboard tegen over mij neer. kwam er een wanna-be conducteur aan.. (syntus medewerker) en die vond dat ik de bekleding smerig maakte met mijn skateboard..
en ik weet niet hoe maar ik merkte het en trapte keihard tegen zijn hand
trok die hem weg tegen het griptape van mijn deck
en ik sliep gewoon weer verder

daarna werd ik zo wakker gemaakt heel voorzichtig
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:53:49 #215
148507 Schuifpui
Lone Star
pi_38692306
Bedenk me er nog een

Tijdje geleden fietste ik met een vriendin terug van school. Op de hoek van een kruispunt stond zo'n auto van een glazenbedrijf, zo één met van die ruiten op de zijkant. Dus wij fietsten gewoon normaal tempo, zien we beide onze weerspiegeling in die ruit hard op ons afkomen, dus wij vol in de remmen. Mensen die in die straat liepen, zullen ook wel gedacht hebben..
pi_38693317
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Agiath het volgende:
Bij een onwijs drukke macdonalds je 0,5 Liter cola echt midden in het gangpad laten donderen op de vloer
In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.

Iets te snel lopen, waardoor de bodem van de tas losscheurt en de fles Ouzo voor de ogen van honderden mensen met een knal uiteenspat

En dan snel de andere spullen oprapen en gewoon doorlopen

Stinkend naar Ouzo
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:27:29 #217
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38693394
Wat een verhalen

Ik heb ook een mooi verhaal;
4 jaar geleden moest ik elke dag 10 km naar school fietsen en de terugweg was ik aldoor verrot van die gare lessen, dus ik denk laat ik eens proberen om met me ogen dicht te fietsen, eerst 5 seconde toen 10 en dat ging allemaal goed tot ik 30 seconden deed, ik voelde gerommel aan me fiets ik deed me ogen open en ik dook met een charmante duik in de sloot whehehe
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:01:07 #218
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38696804
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef rameijer het volgende:

[..]

In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.

Iets te snel lopen, waardoor de bodem van de tas losscheurt en de fles Ouzo voor de ogen van honderden mensen met een knal uiteenspat

En dan snel de andere spullen oprapen en gewoon doorlopen

Stinkend naar Ouzo
ben maar blij dat het daar gebeurde...hier zou je gelijk in een cel gezet zijn.
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:22:55 #219
145838 Cyaa
<geen>
pi_38697590
Moest een boodschap halen voor mams, maar ik kon niet op mijn eigen fiets omdat ik n lekke band had. Dus ik op mn broertjes fiets, veelste klein en ook nog is achteruittrapremmen die ik op mijn eigen fiets dus niet had.

Omdat die fiets veelste klein was kon ik alleen staand fietsen, en ik ben nog wel is geneigd om als ik wind mee oid. heb achteruit te gaan trappen. Dus ik sta rechtop op de trappers en trap achteruit, met als gevolg dat de fiets plotseling stilstaat en ik vol over me stuur vlieg en met een koprol-achtige beweging op mn rug terrecht kom. Was gelukkig een rustige weg, volgens mij zag niemand het.
pi_38699753
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Je had ook gewoon net iets te luidruchtig kenbaar kunnen maken dat je 5 cent mist Reken ermaar op dat iemand je sponsort

Dat gebeurde me laatst nog, ik had net 20 cent te weinig voor een broodje. Besluit ik maar om dan maar een ander broodje te nemen, zegt het meisje naast me 'wat is er?' en 'hoeveel kom je tekort dan?' Kreeg ik die 20 cent van haar
En anders effe gauw een sponsorloopje door de super organiseren
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:37:03 #221
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_38703907
Net nog
Ik reed naar huis in de auto, sigaret in mn handen, probeerde de radio aan te krijgen en kwam op een grote rotonde.. Omdat ik die sigaret tussen mn hand had en ik iets te laat de bocht nam, had ik het stuur heel debiel vast. En ik hoor ineens getoeter
Ik dacht: WTF, wie toetert er? Maar dat deed ik zelf met de rare houding van mn hand
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_38704297
Net weer eentje gehad

Ik fiets van mijn werk naar huis, wordt ik gebeld dus ik wil mijn telefoon uit mijn broekzak pakken valt ie uit mijn handen (net nieuw natuurlijk) en dat ding glijdt een stuk verder, maar door de schrik slaak ik ook nog eens een gil (kan ik echt niks aan doen maar dan lijk ik echt net een huppelkutje) dus snel remmen en mijn telefoon pakken. Dit alles gebeurden natuurlijk voor een vol terras.
Ben maar heel erg snel weg gefietst haha
pi_38704844
Ik ook weer hoor zit ik ff op me bonnetje te kijken

1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.

nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
Ik zwaai naar dieren.
pi_38704920
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef Geerd het volgende:

1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.

nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
euh ja....
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:12:54 #225
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_38707011
voelde mij net een beetje droevig. . ben dan maar wat beginnen surfen... heel toevallig dit toppic tegengekomen.. alles beginnen lezen.. zit nu te huilen, maar van het lachen...
geweldige verhalen!!!!!
bedankt !
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:42:55 #226
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_38707929
Zit je op de wc in een attractiepark, doet één of andere gek je deur ineens open terwijl jij net je kont aan 't afvegen bent.

Dacht toch echt dat ik die deur op slot had gedaan.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_38709315
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef Geerd het volgende:

Wat had je dan verwacht, dat je geld toe kreeg? Natuurlijk moet je statiegeld van tevoren betalen.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_38710050
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:42 schreef tochmaarwel het volgende:
Zit je op de wc in een attractiepark, doet één of andere gek je deur ineens open terwijl jij net je kont aan 't afvegen bent.

Dacht toch echt dat ik die deur op slot had gedaan.
Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doen

Gelukkig kwam de andere wc eerder vrij, dus hoefde ik haar niet nog een keer aan te kijken
pi_38710338
Ook best beschamend

In madame Tussauds, beetje rondkijken. Ik dacht een zaal te zien waar ik nog niet geweest was. Ik loop daar recht op af, komt er ineens een of ander raar wijf recht op me aflopen. Ik stap naar rechts, zij blijft in de weg staan, ik stap nog eens opzij, staat dat wijf nog in de weg. Ik besluit eens omhoog te kijken en kijk vol verbazing naar mezelf

Was het een spiegelmuur, iedereen dacht dat ik er tegen op zou lopen, dus er werd best gelachen
pi_38710354
dubbel
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:05:53 #231
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_38710432
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doen

Gelukkig kwam de andere wc eerder vrij, dus hoefde ik haar niet nog een keer aan te kijken
Pfoe, dan zal die baret die op die wc zat ook wel blij zijn geweest, want ik was ook te blij dat ik dat kind die mijn wc zowat binnen stormde de rest van de dag niet meer gezien heb.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_38718570
Gisterochtend stapte ik mn auto, steet mn sleutels in het contact en start de motor.
Maar een van mn andere sleutels kwam tussen mn stuur en nog een onderdeel van mn stuur, en zorgde ervoor dat mn toeter geluid ging maken niet leuk in een verder lege straat s'ochtens vroeg

Eergister op de fiets terug naar huis fietsen.
Kwam ik op een rotonde waar fietsers voorrang hebben, maar daar had een buschauffeur kennelijk schijt aan en rijd door. dus ik hard remmen op een betonplaat met zand daar ging ik... vlak voor een bus vol met mensen.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_38721217
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Oehahaha, ook es een keer gehad. Ik stormde op de uni een wc binnen, en de volgende indruk die ik kreeg was een gezicht dat ik niet kende dat voor me opdook met een wanhopige uitdrukking erop, een hand die als een wilde naar de deurkruk graaide en de walm van een grote boodschap. Ik helemaal verblufd loslaten, die deur *pats* weer dicht voor mijn neus.
Later die dag kwam mijn docent zijn verse vrouw even voorstellen. Ze liep een beetje paars aan en keek wat ongemakkelijk, vandaar dat ik haar terstond weer herkende

Allemaal goedgekomen hoor, aardig mens, nog jaren mee geklept zonder bijgedachten over meurende pleehokjes. Tot nu
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 15 juni 2006 @ 04:53:31 #234
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38873514
Niet helemaal in m'n eentje maar....

ik was in Rome met 2 vrienden en we zaten even uit te rusten naast het Colloseum.
Ik had een aantal plastic tasjes bij me en o.a. mijn fotocamera zat daarin.

Zitten we een beetje rond te kijken, komt er ineens zo'n rare sjap op ons aflopen.
Ik dacht bij mezelf: "Hey, tasjes pakken, anders pakt hij ze"
En dat zag 'ie. Schiet 'ie gelijk uit z'n slof waarom ik denk dat hij een crimineel is.
Of ik dat vanwege zijn uiterlijk doe enz enz.

Ik natuurlijk een smoes ophangen dat er al eerder geprobeerd was mijn spullen te stelen.

Bleek dus dat 'ie armbandjes verkocht en haar vlechte etc
  donderdag 15 juni 2006 @ 07:22:27 #235
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_38873715
Juist goed dat je je tasjes pakte, in grote steden wordt er bij het leven gejat!
Vooral plastic tasjes met camera's omdat dat zo'n lekker makkelijk doelwit is!
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  Moderator donderdag 15 juni 2006 @ 07:26:51 #236
5428 crew  miss_sly
pi_38873724
straks even lezen
En ik zal even denken, zulke momenten moet ik toch ook nog wel op kunnen hoesten zonder veel problemen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:17:41 #237
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_38875922
Zo heerlijk, ben ik aan het werk bij m'n voormalig stagebedrijf. Was nog niet helemaal wakker, dus gelijk aan de koffie met alles er in. Pak een zakje suiker, scheur hem open en flikker zo de inhoud in de prullenbak..

En dan na een tijdje bedenken dat op deze manier het roeren weinig zin heeft
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_38876178
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:25 schreef m021 het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht, dat je geld toe kreeg? Natuurlijk moet je statiegeld van tevoren betalen.
Ach, als kind net genoeg geld hebben voor een fles cola en dan bij de kassa horen dat er nog statiegeld bij komt, waarna je de fles maar weer terug gaat zetten, was ook niet een echt leuke ervaring
pi_38877110
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:27 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ach, als kind net genoeg geld hebben voor een fles cola en dan bij de kassa horen dat er nog statiegeld bij komt, waarna je de fles maar weer terug gaat zetten, was ook niet een echt leuke ervaring
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_38877144
Hmm.. Als het regent, dan ontstaan er plassen. Weet iedereen. Als het daarna gaat vriezen, dan heb je van die mooie, spekgladde bevroren plassen. Als het daarna ook nog eens licht gaat sneeuwen, dan zie je die mooie, spekgladde bevroren plassen niet meer.

Ik stap de bus uit, met ferme pas (overstappen he) en ik glij uit, probeer mijn evenwicht te houden en glij daardoor écht uit. En zo zat ik op mijn kont, op een bevroren plas, terwijl de bus naast me wegreed en de sneeuw rond me heen dwarrelde.

Ik sta op, loop weg, maar ja, dan ben je alweer vergeten dat daar een plas ligt die misschien wel groter is dan de plek waar je net over uitgegleden bent. Deze keer niet vol op de grond, maar het zag er vast vaag uit

Ben benieuwd of die chauffeur in zijn spiegels heeft gekijken

Wel verrot veel pijn eraan over gehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')