Erg herkenbaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:12 schreef Palomar het volgende:
Paar jaar geleden was ik es aan het mountainbiken en ik wilde even een wheelie maken (op je achterwiel rijden). Ik reed alleen erg hard en toen trok ik mn voorwiel iets te ver omhoog waardoor de fiets onder me vandaan glipte. Ik kon nog net naar achteren springen en het stuur vasthouden zodat mn fiets niet wegknalde. Alleen omdat ik zo hard reed moest ik als een gek rennen achter die verticaal staande fiets op alleen zn achterwielMoet een erg onnozel gezicht ziijn geweest
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:59 schreef grootmeester_flits het volgende:
tijdens mijn puberteit had ik de gewoonte om heel hard te zuchten tijdens de les.
op een dag lag ik daar maar wat te liggen op mijn bank met mijn hoofd op mijn (linker)bovenarm en mijn mond over mijn onderarm... tot ik dacht dat het weer tijd was om eens goed te zuchten. Hoor ik daar opeens dat bekende geluid dat je krijgt als je met je mond hard op je hand blaast.
Ik schrok me echt dood.
en die juf mij zo aankijken![]()
Ik was een jaar of 13 en stond met een groepje vrienden bij de botsauto's op de kermis.quote:Op maandag 5 juni 2006 05:22 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Telt deze ook:
Toen ik een jaar 12 was liep ik een keer met mijn walkman op door de stad.
Ik werd op een gegeven moment aangesproken door een persoon (die naar later bleek de weg vroeg), ik verstond die persoon echter niet (vanwege de walkman).
Zo netjes als ik was deed ik de walkman af en vroeg netjes:
Wat zegt u meneer?
Bleek het een vrouw te zijn![]()
Dat heb ik ook een keer gehad toen ik klein was.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik woonde in het centrum en had na het werk boodschappen gedaan, fiets bij de Hema gezet. Daarna (ja huis was nu eenmaal vlakbij) naar huis gelopen. Kom de volgende morgen in de box om mijn fiets te pakken om naar mijn werk te gaan... geen fiets![]()
Verrek, die staat nog tegenover de Hema
Je had ook gewoon net iets te luidruchtig kenbaar kunnen maken dat je 5 cent mistquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
Paar maanden terug bij de benzine pomp. Ik wat dingen kopen chips , peuken cola enz.
Het bedrag was iets van een paar euro en een paar cent.
dus ik mijn geld pakken en dan tot de conlusie komen dat je precies 5 cent tekort komt![]()
![]()
Terwijl er dus ook mensen achter je staan.
Ik zeg tegen die kassamuts...wacht maar ff ik loop wel even naar de auto om nog wat klein geld te pakken. (had helemaal niets meer was helemaal los) Vervolgens ingestapt en vol gas weggereden. Ben een aantal maanden niet meer bij die pomp geweest...![]()
![]()
Bwahaha, zo zet je jezelf alleen maar tien keer meer voor lul.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
Paar maanden terug bij de benzine pomp. Ik wat dingen kopen chips , peuken cola enz.
dus ik mijn geld pakken en dan tot de conlusie komen dat je precies 5 cent tekort komt![]()
![]()
Ik zeg tegen die kassamuts...wacht maar ff ik loop wel even naar de auto om nog wat klein geld te pakken. (had helemaal niets meer was helemaal los) Vervolgens ingestapt en vol gas weggereden. Ben een aantal maanden niet meer bij die pomp geweest...![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
Razor21...ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
Dat heb ik dus vooral met lui die in een auto voorbij komen zetten en claxoneren.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:31 schreef Miss-V het volgende:
Vorig jaar op m'n oude school liep ik door de gang en dacht ik dat ik vriend van me in de klas zag zitten..hij keek me aan dus ik zwaaien..toen keek ie me opeens raar aan van wtf..toen pas had ik door dat het iemand anders was
..jaaa ik heb nogal slechte ogen..dat ventje heeft me voor het rest van het schooljaar raar aangekeken als ik 'm tegenkwam
..ik heb trouwens ook vaak als iemand van een afstandje heejjj roep dat ik geen idee heb wie het is en aarzelend hoi terug zeg maar me dan afvraag van wie was dat in godsnaam
dan schaam ik me ook wel ff
![]()
Hier nog één. Ik zie het nooit door de weerspiegeling van die ruit. En dat kan best lullig zijn af en toe want ik kijk ze BLIJKBAAR recht aan en vertrek geen spierquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vooral met lui die in een auto voorbij komen zetten en claxoneren.
Dat was een hobby van mijn opa:quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vooral met lui die in een auto voorbij komen zetten en claxoneren.
Hey dat geintje deed ik met mijn oom altjid.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dat was een hobby van mijn opa:
Dan zaten ze met zn allen in de auto, en dan zei mijn opa: bij drie met zn allen heel vrolijk naar rechts zwaaien! Hij telde dan tot drie, en precies op dat moment liep er dan iemand op de stoep, dus dan was de hele auto aan het zwaaien naar die mensen en aan het toeteren. En dan kwam de droge reactie van mijn opa: Zo, die is zich vanavond nog aan het afvragen wie dat nou waren![]()
Dat is toch leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef Murphy22x het volgende:
Hehe ik doe dat nogsteeds als ik me verveel in de auto....toeteren en zwaaien naar vreemde mensen :$
Vreemde hobby...
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:42 schreef Vhiper het volgende:
Midden in de bios, vlak voor het begin van een flim het grootste formaat colabeker vol omflikkeren en beschamend toekijken hoe die cola zich langzaam naar andere zitplaatsen begeeft en steeds meer mensen kijken waar al die cola toch vandaan komt...![]()
En naast dat ik dus voor een uur of twee voor lul stond, kon ik ook nog eens twee uur dorst lijden!![]()
Je weet dat zo'n riemclip voor kinderen en homoseksuelen is?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:48 schreef Neolith het volgende:
Geniaal topic!
Zo kocht ik lang geleden van mijn toen zeer zuurverdiende centjes mijn eerste mp3-speler, dit was in de tijd dat er nog niet zo heel veel op de markt waren en er aan de kwaliteit nog het een en ander mankeerde bij sommige merken.
Na mijn oriëntatie op de mp3 markt besloot ik om dan maar iets meer uit te geven aan een mp3speler met een lekker robuuste vormgeving, zodat ie wat langer mee zou gaan, want ik zou natuurlijk lang en veel plezier moeten hebben van mijn aankoop. Lang geld voor opzij gezet enzo, je kent dat wel, goedkoop, duurkoop.
Bij de desbetreffende mp3-speler werd een riemclip geleverd waar het vernuftig kleinood mooi inpaste en je het op doeltreffende wijde met je mee kon dragen. Ik was als een kind zo blij en heb bij thuiskomst direct het apparaatje volgezet met mijn favoriete muziek. Vroeg naar bed gegaan en de hele dag op school zitten wachten op het moment dat ik lekker onder het genot van mijn muziek naar huis kon gaan.
Enfin, ik ging naar huis, pakte de bus (20 min), de trein (15 min), mijn fiets en transporteer mijzelf naar mijn bestemming. Op de korte weg naar huis reed ik langs een lange brede rechte weg, waar enkel eenrichtingsverkeer mogelijk is. Nooit rijdt daar verkeer. Dankzij mijn trappende bewegingen glijd mijn riemclip langzaam los. Nietsvermoedend rijd ik door - ik voel mijn dierbare speler losglippen. Ik verstijf, rem, kijk om en zie precies de enige auto op die hele rotweg uit het niets opdoemen en exact in de baan van mijn vallende mp3-speler rijden, die *pats*pats* onder de wielen uiteenspat, exact 15 uur na aankoop en na nog geen uur gebruik.. De auto reed door en toen stond ik alleen langs de kant van de weg, heel gefrustreerd te staan wezen.
Toen schaamde ik me ook wel, toen de mensen die langs die weg woonden uit het raam gingen kijken toen ik al scheldend en verdrietig de brokstukjes opraapte.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Dat verhaal zorgt voor PLAATSVERVANGENDE schaamte
Herkenbaar, zeker als je visitie hebt en je besluit ergens te gaan eten ofzo hehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef N.icka het volgende:
Ik heb zo'n kleine dwangneurose , als ik de deur uit ga heb ik honderd keer gekeken of alles uit is , kranen dicht zijn ed. Dan ga ik weg en sluit de voordeur om hem daarna weer open te doen en alles nog eens te controleren.
Ben altijd benieuwd wat de buren dan van me denken![]()
btw , het is wel mn enige dwangneurose
In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Agiath het volgende:
Bij een onwijs drukke macdonalds je 0,5 Liter cola echt midden in het gangpad laten donderen op de vloer
ben maar blij dat het daar gebeurde...hier zou je gelijk in een cel gezet zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef rameijer het volgende:
[..]
In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.
Iets te snel lopen, waardoor de bodem van de tas losscheurt en de fles Ouzo voor de ogen van honderden mensen met een knal uiteenspat![]()
En dan snel de andere spullen oprapen en gewoon doorlopen![]()
Stinkend naar Ouzo![]()
En anders effe gauw een sponsorloopje door de super organiserenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Je had ook gewoon net iets te luidruchtig kenbaar kunnen maken dat je 5 cent mistReken ermaar op dat iemand je sponsort
![]()
Dat gebeurde me laatst nog, ik had net 20 cent te weinig voor een broodje. Besluit ik maar om dan maar een ander broodje te nemen, zegt het meisje naast me 'wat is er?' en 'hoeveel kom je tekort dan?' Kreeg ik die 20 cent van haar
euh ja....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef Geerd het volgende:
Ik ook weer hoor zit ik ff op me bonnetje te kijken
1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.
nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
Wat had je dan verwacht, dat je geld toe kreeg? Natuurlijk moet je statiegeld van tevoren betalen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef Geerd het volgende:
Ik ook weer hoor zit ik ff op me bonnetje te kijken
1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.
nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:42 schreef tochmaarwel het volgende:
Zit je op de wc in een attractiepark, doet één of andere gek je deur ineens open terwijl jij net je kont aan 't afvegen bent.
Dacht toch echt dat ik die deur op slot had gedaan.![]()
Pfoe, dan zal die baret die op die wc zat ook wel blij zijn geweest, want ik was ook te blij dat ik dat kind die mijn wc zowat binnen stormde de rest van de dag niet meer gezien heb.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doen
Gelukkig kwam de andere wc eerder vrij, dus hoefde ik haar niet nog een keer aan te kijken![]()
Oehahaha, ook es een keer gehad. Ik stormde op de uni een wc binnen, en de volgende indruk die ik kreeg was een gezicht dat ik niet kende dat voor me opdook met een wanhopige uitdrukking erop, een hand die als een wilde naar de deurkruk graaide en de walm van een grote boodschap. Ik helemaal verblufd loslaten, die deur *pats* weer dicht voor mijn neus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doen
Gelukkig kwam de andere wc eerder vrij, dus hoefde ik haar niet nog een keer aan te kijken![]()
Ach, als kind net genoeg geld hebben voor een fles cola en dan bij de kassa horen dat er nog statiegeld bij komt, waarna je de fles maar weer terug gaat zetten, was ook niet een echt leuke ervaringquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:25 schreef m021 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat je geld toe kreeg? Natuurlijk moet je statiegeld van tevoren betalen.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:27 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ach, als kind net genoeg geld hebben voor een fles cola en dan bij de kassa horen dat er nog statiegeld bij komt, waarna je de fles maar weer terug gaat zetten, was ook niet een echt leuke ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |