abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38658392
Hehe ik doe dat nogsteeds als ik me verveel in de auto....toeteren en zwaaien naar vreemde mensen :$

Vreemde hobby...
His masters voice...
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:18:49 #202
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_38660704
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef Murphy22x het volgende:
Hehe ik doe dat nogsteeds als ik me verveel in de auto....toeteren en zwaaien naar vreemde mensen :$

Vreemde hobby...
Dat is toch leuk
- Dat is geen vraag op mijn antwoord.
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:27:51 #203
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_38661096
Ik probeerde afgelopen zaterdag op pinkpop een tent in mekaar te zetten. De binnentent was geen probleem en was binnen no time opgezet. Daarna even een korte pauze genomen, want we hadden immers honger. Toen we eenmaal begonnen aan de buitentent traden er complicaties op: de buitentent wilde niet op de binnentent passen. Na wat gefriemel en gemanoeuvreer kwamen we tot een beschamende conclusie: we waren bezig de buitentent op de verkeerde tent te passen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_38661659
Midden in de bios, vlak voor het begin van een flim het grootste formaat colabeker vol omflikkeren en beschamend toekijken hoe die cola zich langzaam naar andere zitplaatsen begeeft en steeds meer mensen kijken waar al die cola toch vandaan komt...

En naast dat ik dus voor een uur of twee voor lul stond, kon ik ook nog eens twee uur dorst lijden!
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:53:39 #205
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38662117
Met complete bepakking onderweg naar een festival, veel te groot slaapmatje achterop je tas gebonden, en er dan met een flinke rij achter je achter komen dat je daarmee niet door sommige treindeuren heen komt .
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:21:38 #206
69994 seto
-|||--------|||-
pi_38674101
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:42 schreef Vhiper het volgende:
Midden in de bios, vlak voor het begin van een flim het grootste formaat colabeker vol omflikkeren en beschamend toekijken hoe die cola zich langzaam naar andere zitplaatsen begeeft en steeds meer mensen kijken waar al die cola toch vandaan komt...

En naast dat ik dus voor een uur of twee voor lul stond, kon ik ook nog eens twee uur dorst lijden!
Herkenbaar

Ook eens een grote bak met popcorn al op de trap laten vallen voordat de film begon en in lachen uitbarsten terwijl iedereen mij geirriteerd aankeek.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:48:39 #207
12754 Neolith
Praise your Fears...
pi_38677649
Geniaal topic!

Zo kocht ik lang geleden van mijn toen zeer zuurverdiende centjes mijn eerste mp3-speler, dit was in de tijd dat er nog niet zo heel veel op de markt waren en er aan de kwaliteit nog het een en ander mankeerde bij sommige merken.
Na mijn oriëntatie op de mp3 markt besloot ik om dan maar iets meer uit te geven aan een mp3speler met een lekker robuuste vormgeving, zodat ie wat langer mee zou gaan, want ik zou natuurlijk lang en veel plezier moeten hebben van mijn aankoop. Lang geld voor opzij gezet enzo, je kent dat wel, goedkoop, duurkoop.

Bij de desbetreffende mp3-speler werd een riemclip geleverd waar het vernuftig kleinood mooi inpaste en je het op doeltreffende wijde met je mee kon dragen. Ik was als een kind zo blij en heb bij thuiskomst direct het apparaatje volgezet met mijn favoriete muziek. Vroeg naar bed gegaan en de hele dag op school zitten wachten op het moment dat ik lekker onder het genot van mijn muziek naar huis kon gaan.
Enfin, ik ging naar huis, pakte de bus (20 min), de trein (15 min), mijn fiets en transporteer mijzelf naar mijn bestemming. Op de korte weg naar huis reed ik langs een lange brede rechte weg, waar enkel eenrichtingsverkeer mogelijk is. Nooit rijdt daar verkeer. Dankzij mijn trappende bewegingen glijd mijn riemclip langzaam los. Nietsvermoedend rijd ik door - ik voel mijn dierbare speler losglippen. Ik verstijf, rem, kijk om en zie precies de enige auto op die hele rotweg uit het niets opdoemen en exact in de baan van mijn vallende mp3-speler rijden, die *pats*pats* onder de wielen uiteenspat, exact 15 uur na aankoop en na nog geen uur gebruik.. De auto reed door en toen stond ik alleen langs de kant van de weg, heel gefrustreerd te staan wezen.

Toen schaamde ik me ook wel, toen de mensen die langs die weg woonden uit het raam gingen kijken toen ik al scheldend en verdrietig de brokstukjes opraapte.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:49:16 #208
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_38679536
mp3-speler en een riemclip...
Ga je schamen!
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:10:34 #209
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38680023
Dat verhaal zorgt voor PLAATSVERVANGENDE schaamte
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:28:38 #210
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38680321
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:48 schreef Neolith het volgende:
Geniaal topic!

Zo kocht ik lang geleden van mijn toen zeer zuurverdiende centjes mijn eerste mp3-speler, dit was in de tijd dat er nog niet zo heel veel op de markt waren en er aan de kwaliteit nog het een en ander mankeerde bij sommige merken.
Na mijn oriëntatie op de mp3 markt besloot ik om dan maar iets meer uit te geven aan een mp3speler met een lekker robuuste vormgeving, zodat ie wat langer mee zou gaan, want ik zou natuurlijk lang en veel plezier moeten hebben van mijn aankoop. Lang geld voor opzij gezet enzo, je kent dat wel, goedkoop, duurkoop.

Bij de desbetreffende mp3-speler werd een riemclip geleverd waar het vernuftig kleinood mooi inpaste en je het op doeltreffende wijde met je mee kon dragen. Ik was als een kind zo blij en heb bij thuiskomst direct het apparaatje volgezet met mijn favoriete muziek. Vroeg naar bed gegaan en de hele dag op school zitten wachten op het moment dat ik lekker onder het genot van mijn muziek naar huis kon gaan.
Enfin, ik ging naar huis, pakte de bus (20 min), de trein (15 min), mijn fiets en transporteer mijzelf naar mijn bestemming. Op de korte weg naar huis reed ik langs een lange brede rechte weg, waar enkel eenrichtingsverkeer mogelijk is. Nooit rijdt daar verkeer. Dankzij mijn trappende bewegingen glijd mijn riemclip langzaam los. Nietsvermoedend rijd ik door - ik voel mijn dierbare speler losglippen. Ik verstijf, rem, kijk om en zie precies de enige auto op die hele rotweg uit het niets opdoemen en exact in de baan van mijn vallende mp3-speler rijden, die *pats*pats* onder de wielen uiteenspat, exact 15 uur na aankoop en na nog geen uur gebruik.. De auto reed door en toen stond ik alleen langs de kant van de weg, heel gefrustreerd te staan wezen.

Toen schaamde ik me ook wel, toen de mensen die langs die weg woonden uit het raam gingen kijken toen ik al scheldend en verdrietig de brokstukjes opraapte.
Je weet dat zo'n riemclip voor kinderen en homoseksuelen is?
Asjemenou
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:42:49 #211
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38680527
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Dat verhaal zorgt voor PLAATSVERVANGENDE schaamte
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38681406
N keer op de tennisbaan s'avonds.... Loop ik richting de auto stap in en vergeet dat ik me tas ben vergeten....
Dus rende snel terug maar zag niet meer waar de deur zat van de kantine ( Allemaal glas ) ren dus opeens gewoon uit het niets tegen dat raam aan pijn etc etc snel tas gepakt en toen in de auto uit lope schreeuwen

Kut raam
Gabbertjuhhhhh
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:42:32 #213
64875 Cid
Kupo!
pi_38687654
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef N.icka het volgende:
Ik heb zo'n kleine dwangneurose , als ik de deur uit ga heb ik honderd keer gekeken of alles uit is , kranen dicht zijn ed. Dan ga ik weg en sluit de voordeur om hem daarna weer open te doen en alles nog eens te controleren.

Ben altijd benieuwd wat de buren dan van me denken

btw , het is wel mn enige dwangneurose
Herkenbaar, zeker als je visitie hebt en je besluit ergens te gaan eten ofzo hehe
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:43:42 #214
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_38691915
ik zat een keer in de trein.. was echt vet moe, was alweer vet laat geworden, dus ik leg skateboard tegen over mij neer. kwam er een wanna-be conducteur aan.. (syntus medewerker) en die vond dat ik de bekleding smerig maakte met mijn skateboard..
en ik weet niet hoe maar ik merkte het en trapte keihard tegen zijn hand
trok die hem weg tegen het griptape van mijn deck
en ik sliep gewoon weer verder

daarna werd ik zo wakker gemaakt heel voorzichtig
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:53:49 #215
148507 Schuifpui
Lone Star
pi_38692306
Bedenk me er nog een

Tijdje geleden fietste ik met een vriendin terug van school. Op de hoek van een kruispunt stond zo'n auto van een glazenbedrijf, zo één met van die ruiten op de zijkant. Dus wij fietsten gewoon normaal tempo, zien we beide onze weerspiegeling in die ruit hard op ons afkomen, dus wij vol in de remmen. Mensen die in die straat liepen, zullen ook wel gedacht hebben..
pi_38693317
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Agiath het volgende:
Bij een onwijs drukke macdonalds je 0,5 Liter cola echt midden in het gangpad laten donderen op de vloer
In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.

Iets te snel lopen, waardoor de bodem van de tas losscheurt en de fles Ouzo voor de ogen van honderden mensen met een knal uiteenspat

En dan snel de andere spullen oprapen en gewoon doorlopen

Stinkend naar Ouzo
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:27:29 #217
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38693394
Wat een verhalen

Ik heb ook een mooi verhaal;
4 jaar geleden moest ik elke dag 10 km naar school fietsen en de terugweg was ik aldoor verrot van die gare lessen, dus ik denk laat ik eens proberen om met me ogen dicht te fietsen, eerst 5 seconde toen 10 en dat ging allemaal goed tot ik 30 seconden deed, ik voelde gerommel aan me fiets ik deed me ogen open en ik dook met een charmante duik in de sloot whehehe
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:01:07 #218
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38696804
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef rameijer het volgende:

[..]

In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.

Iets te snel lopen, waardoor de bodem van de tas losscheurt en de fles Ouzo voor de ogen van honderden mensen met een knal uiteenspat

En dan snel de andere spullen oprapen en gewoon doorlopen

Stinkend naar Ouzo
ben maar blij dat het daar gebeurde...hier zou je gelijk in een cel gezet zijn.
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:22:55 #219
145838 Cyaa
<geen>
pi_38697590
Moest een boodschap halen voor mams, maar ik kon niet op mijn eigen fiets omdat ik n lekke band had. Dus ik op mn broertjes fiets, veelste klein en ook nog is achteruittrapremmen die ik op mijn eigen fiets dus niet had.

Omdat die fiets veelste klein was kon ik alleen staand fietsen, en ik ben nog wel is geneigd om als ik wind mee oid. heb achteruit te gaan trappen. Dus ik sta rechtop op de trappers en trap achteruit, met als gevolg dat de fiets plotseling stilstaat en ik vol over me stuur vlieg en met een koprol-achtige beweging op mn rug terrecht kom. Was gelukkig een rustige weg, volgens mij zag niemand het.
pi_38699753
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Je had ook gewoon net iets te luidruchtig kenbaar kunnen maken dat je 5 cent mist Reken ermaar op dat iemand je sponsort

Dat gebeurde me laatst nog, ik had net 20 cent te weinig voor een broodje. Besluit ik maar om dan maar een ander broodje te nemen, zegt het meisje naast me 'wat is er?' en 'hoeveel kom je tekort dan?' Kreeg ik die 20 cent van haar
En anders effe gauw een sponsorloopje door de super organiseren
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:37:03 #221
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_38703907
Net nog
Ik reed naar huis in de auto, sigaret in mn handen, probeerde de radio aan te krijgen en kwam op een grote rotonde.. Omdat ik die sigaret tussen mn hand had en ik iets te laat de bocht nam, had ik het stuur heel debiel vast. En ik hoor ineens getoeter
Ik dacht: WTF, wie toetert er? Maar dat deed ik zelf met de rare houding van mn hand
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_38704297
Net weer eentje gehad

Ik fiets van mijn werk naar huis, wordt ik gebeld dus ik wil mijn telefoon uit mijn broekzak pakken valt ie uit mijn handen (net nieuw natuurlijk) en dat ding glijdt een stuk verder, maar door de schrik slaak ik ook nog eens een gil (kan ik echt niks aan doen maar dan lijk ik echt net een huppelkutje) dus snel remmen en mijn telefoon pakken. Dit alles gebeurden natuurlijk voor een vol terras.
Ben maar heel erg snel weg gefietst haha
pi_38704844
Ik ook weer hoor zit ik ff op me bonnetje te kijken

1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.

nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
Ik zwaai naar dieren.
pi_38704920
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef Geerd het volgende:
Ik ook weer hoor zit ik ff op me bonnetje te kijken

1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.

nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
euh ja....
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:12:54 #225
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_38707011
voelde mij net een beetje droevig. . ben dan maar wat beginnen surfen... heel toevallig dit toppic tegengekomen.. alles beginnen lezen.. zit nu te huilen, maar van het lachen...
geweldige verhalen!!!!!
bedankt !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')