abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38658392
Hehe ik doe dat nogsteeds als ik me verveel in de auto....toeteren en zwaaien naar vreemde mensen :$

Vreemde hobby...
His masters voice...
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:18:49 #202
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_38660704
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef Murphy22x het volgende:
Hehe ik doe dat nogsteeds als ik me verveel in de auto....toeteren en zwaaien naar vreemde mensen :$

Vreemde hobby...
Dat is toch leuk
- Dat is geen vraag op mijn antwoord.
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:27:51 #203
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_38661096
Ik probeerde afgelopen zaterdag op pinkpop een tent in mekaar te zetten. De binnentent was geen probleem en was binnen no time opgezet. Daarna even een korte pauze genomen, want we hadden immers honger. Toen we eenmaal begonnen aan de buitentent traden er complicaties op: de buitentent wilde niet op de binnentent passen. Na wat gefriemel en gemanoeuvreer kwamen we tot een beschamende conclusie: we waren bezig de buitentent op de verkeerde tent te passen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_38661659
Midden in de bios, vlak voor het begin van een flim het grootste formaat colabeker vol omflikkeren en beschamend toekijken hoe die cola zich langzaam naar andere zitplaatsen begeeft en steeds meer mensen kijken waar al die cola toch vandaan komt...

En naast dat ik dus voor een uur of twee voor lul stond, kon ik ook nog eens twee uur dorst lijden!
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:53:39 #205
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38662117
Met complete bepakking onderweg naar een festival, veel te groot slaapmatje achterop je tas gebonden, en er dan met een flinke rij achter je achter komen dat je daarmee niet door sommige treindeuren heen komt .
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:21:38 #206
69994 seto
-|||--------|||-
pi_38674101
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:42 schreef Vhiper het volgende:
Midden in de bios, vlak voor het begin van een flim het grootste formaat colabeker vol omflikkeren en beschamend toekijken hoe die cola zich langzaam naar andere zitplaatsen begeeft en steeds meer mensen kijken waar al die cola toch vandaan komt...

En naast dat ik dus voor een uur of twee voor lul stond, kon ik ook nog eens twee uur dorst lijden!
Herkenbaar

Ook eens een grote bak met popcorn al op de trap laten vallen voordat de film begon en in lachen uitbarsten terwijl iedereen mij geirriteerd aankeek.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:48:39 #207
12754 Neolith
Praise your Fears...
pi_38677649
Geniaal topic!

Zo kocht ik lang geleden van mijn toen zeer zuurverdiende centjes mijn eerste mp3-speler, dit was in de tijd dat er nog niet zo heel veel op de markt waren en er aan de kwaliteit nog het een en ander mankeerde bij sommige merken.
Na mijn oriëntatie op de mp3 markt besloot ik om dan maar iets meer uit te geven aan een mp3speler met een lekker robuuste vormgeving, zodat ie wat langer mee zou gaan, want ik zou natuurlijk lang en veel plezier moeten hebben van mijn aankoop. Lang geld voor opzij gezet enzo, je kent dat wel, goedkoop, duurkoop.

Bij de desbetreffende mp3-speler werd een riemclip geleverd waar het vernuftig kleinood mooi inpaste en je het op doeltreffende wijde met je mee kon dragen. Ik was als een kind zo blij en heb bij thuiskomst direct het apparaatje volgezet met mijn favoriete muziek. Vroeg naar bed gegaan en de hele dag op school zitten wachten op het moment dat ik lekker onder het genot van mijn muziek naar huis kon gaan.
Enfin, ik ging naar huis, pakte de bus (20 min), de trein (15 min), mijn fiets en transporteer mijzelf naar mijn bestemming. Op de korte weg naar huis reed ik langs een lange brede rechte weg, waar enkel eenrichtingsverkeer mogelijk is. Nooit rijdt daar verkeer. Dankzij mijn trappende bewegingen glijd mijn riemclip langzaam los. Nietsvermoedend rijd ik door - ik voel mijn dierbare speler losglippen. Ik verstijf, rem, kijk om en zie precies de enige auto op die hele rotweg uit het niets opdoemen en exact in de baan van mijn vallende mp3-speler rijden, die *pats*pats* onder de wielen uiteenspat, exact 15 uur na aankoop en na nog geen uur gebruik.. De auto reed door en toen stond ik alleen langs de kant van de weg, heel gefrustreerd te staan wezen.

Toen schaamde ik me ook wel, toen de mensen die langs die weg woonden uit het raam gingen kijken toen ik al scheldend en verdrietig de brokstukjes opraapte.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:49:16 #208
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_38679536
mp3-speler en een riemclip...
Ga je schamen!
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:10:34 #209
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38680023
Dat verhaal zorgt voor PLAATSVERVANGENDE schaamte
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:28:38 #210
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38680321
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:48 schreef Neolith het volgende:
Geniaal topic!

Zo kocht ik lang geleden van mijn toen zeer zuurverdiende centjes mijn eerste mp3-speler, dit was in de tijd dat er nog niet zo heel veel op de markt waren en er aan de kwaliteit nog het een en ander mankeerde bij sommige merken.
Na mijn oriëntatie op de mp3 markt besloot ik om dan maar iets meer uit te geven aan een mp3speler met een lekker robuuste vormgeving, zodat ie wat langer mee zou gaan, want ik zou natuurlijk lang en veel plezier moeten hebben van mijn aankoop. Lang geld voor opzij gezet enzo, je kent dat wel, goedkoop, duurkoop.

Bij de desbetreffende mp3-speler werd een riemclip geleverd waar het vernuftig kleinood mooi inpaste en je het op doeltreffende wijde met je mee kon dragen. Ik was als een kind zo blij en heb bij thuiskomst direct het apparaatje volgezet met mijn favoriete muziek. Vroeg naar bed gegaan en de hele dag op school zitten wachten op het moment dat ik lekker onder het genot van mijn muziek naar huis kon gaan.
Enfin, ik ging naar huis, pakte de bus (20 min), de trein (15 min), mijn fiets en transporteer mijzelf naar mijn bestemming. Op de korte weg naar huis reed ik langs een lange brede rechte weg, waar enkel eenrichtingsverkeer mogelijk is. Nooit rijdt daar verkeer. Dankzij mijn trappende bewegingen glijd mijn riemclip langzaam los. Nietsvermoedend rijd ik door - ik voel mijn dierbare speler losglippen. Ik verstijf, rem, kijk om en zie precies de enige auto op die hele rotweg uit het niets opdoemen en exact in de baan van mijn vallende mp3-speler rijden, die *pats*pats* onder de wielen uiteenspat, exact 15 uur na aankoop en na nog geen uur gebruik.. De auto reed door en toen stond ik alleen langs de kant van de weg, heel gefrustreerd te staan wezen.

Toen schaamde ik me ook wel, toen de mensen die langs die weg woonden uit het raam gingen kijken toen ik al scheldend en verdrietig de brokstukjes opraapte.
Je weet dat zo'n riemclip voor kinderen en homoseksuelen is?
Asjemenou
  vrijdag 9 juni 2006 @ 01:42:49 #211
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38680527
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Dat verhaal zorgt voor PLAATSVERVANGENDE schaamte
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38681406
N keer op de tennisbaan s'avonds.... Loop ik richting de auto stap in en vergeet dat ik me tas ben vergeten....
Dus rende snel terug maar zag niet meer waar de deur zat van de kantine ( Allemaal glas ) ren dus opeens gewoon uit het niets tegen dat raam aan pijn etc etc snel tas gepakt en toen in de auto uit lope schreeuwen

Kut raam
Gabbertjuhhhhh
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:42:32 #213
64875 Cid
Kupo!
pi_38687654
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef N.icka het volgende:
Ik heb zo'n kleine dwangneurose , als ik de deur uit ga heb ik honderd keer gekeken of alles uit is , kranen dicht zijn ed. Dan ga ik weg en sluit de voordeur om hem daarna weer open te doen en alles nog eens te controleren.

Ben altijd benieuwd wat de buren dan van me denken

btw , het is wel mn enige dwangneurose
Herkenbaar, zeker als je visitie hebt en je besluit ergens te gaan eten ofzo hehe
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:43:42 #214
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_38691915
ik zat een keer in de trein.. was echt vet moe, was alweer vet laat geworden, dus ik leg skateboard tegen over mij neer. kwam er een wanna-be conducteur aan.. (syntus medewerker) en die vond dat ik de bekleding smerig maakte met mijn skateboard..
en ik weet niet hoe maar ik merkte het en trapte keihard tegen zijn hand
trok die hem weg tegen het griptape van mijn deck
en ik sliep gewoon weer verder

daarna werd ik zo wakker gemaakt heel voorzichtig
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:53:49 #215
148507 Schuifpui
Lone Star
pi_38692306
Bedenk me er nog een

Tijdje geleden fietste ik met een vriendin terug van school. Op de hoek van een kruispunt stond zo'n auto van een glazenbedrijf, zo één met van die ruiten op de zijkant. Dus wij fietsten gewoon normaal tempo, zien we beide onze weerspiegeling in die ruit hard op ons afkomen, dus wij vol in de remmen. Mensen die in die straat liepen, zullen ook wel gedacht hebben..
pi_38693317
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Agiath het volgende:
Bij een onwijs drukke macdonalds je 0,5 Liter cola echt midden in het gangpad laten donderen op de vloer
In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.

Iets te snel lopen, waardoor de bodem van de tas losscheurt en de fles Ouzo voor de ogen van honderden mensen met een knal uiteenspat

En dan snel de andere spullen oprapen en gewoon doorlopen

Stinkend naar Ouzo
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:27:29 #217
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_38693394
Wat een verhalen

Ik heb ook een mooi verhaal;
4 jaar geleden moest ik elke dag 10 km naar school fietsen en de terugweg was ik aldoor verrot van die gare lessen, dus ik denk laat ik eens proberen om met me ogen dicht te fietsen, eerst 5 seconde toen 10 en dat ging allemaal goed tot ik 30 seconden deed, ik voelde gerommel aan me fiets ik deed me ogen open en ik dook met een charmante duik in de sloot whehehe
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:01:07 #218
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38696804
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef rameijer het volgende:

[..]

In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.

Iets te snel lopen, waardoor de bodem van de tas losscheurt en de fles Ouzo voor de ogen van honderden mensen met een knal uiteenspat

En dan snel de andere spullen oprapen en gewoon doorlopen

Stinkend naar Ouzo
ben maar blij dat het daar gebeurde...hier zou je gelijk in een cel gezet zijn.
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:22:55 #219
145838 Cyaa
<geen>
pi_38697590
Moest een boodschap halen voor mams, maar ik kon niet op mijn eigen fiets omdat ik n lekke band had. Dus ik op mn broertjes fiets, veelste klein en ook nog is achteruittrapremmen die ik op mijn eigen fiets dus niet had.

Omdat die fiets veelste klein was kon ik alleen staand fietsen, en ik ben nog wel is geneigd om als ik wind mee oid. heb achteruit te gaan trappen. Dus ik sta rechtop op de trappers en trap achteruit, met als gevolg dat de fiets plotseling stilstaat en ik vol over me stuur vlieg en met een koprol-achtige beweging op mn rug terrecht kom. Was gelukkig een rustige weg, volgens mij zag niemand het.
pi_38699753
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Je had ook gewoon net iets te luidruchtig kenbaar kunnen maken dat je 5 cent mist Reken ermaar op dat iemand je sponsort

Dat gebeurde me laatst nog, ik had net 20 cent te weinig voor een broodje. Besluit ik maar om dan maar een ander broodje te nemen, zegt het meisje naast me 'wat is er?' en 'hoeveel kom je tekort dan?' Kreeg ik die 20 cent van haar
En anders effe gauw een sponsorloopje door de super organiseren
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:37:03 #221
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_38703907
Net nog
Ik reed naar huis in de auto, sigaret in mn handen, probeerde de radio aan te krijgen en kwam op een grote rotonde.. Omdat ik die sigaret tussen mn hand had en ik iets te laat de bocht nam, had ik het stuur heel debiel vast. En ik hoor ineens getoeter
Ik dacht: WTF, wie toetert er? Maar dat deed ik zelf met de rare houding van mn hand
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_38704297
Net weer eentje gehad

Ik fiets van mijn werk naar huis, wordt ik gebeld dus ik wil mijn telefoon uit mijn broekzak pakken valt ie uit mijn handen (net nieuw natuurlijk) en dat ding glijdt een stuk verder, maar door de schrik slaak ik ook nog eens een gil (kan ik echt niks aan doen maar dan lijk ik echt net een huppelkutje) dus snel remmen en mijn telefoon pakken. Dit alles gebeurden natuurlijk voor een vol terras.
Ben maar heel erg snel weg gefietst haha
pi_38704844
Ik ook weer hoor zit ik ff op me bonnetje te kijken

1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.

nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
Ik zwaai naar dieren.
pi_38704920
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef Geerd het volgende:

1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.

nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
euh ja....
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:12:54 #225
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_38707011
voelde mij net een beetje droevig. . ben dan maar wat beginnen surfen... heel toevallig dit toppic tegengekomen.. alles beginnen lezen.. zit nu te huilen, maar van het lachen...
geweldige verhalen!!!!!
bedankt !
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:42:55 #226
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_38707929
Zit je op de wc in een attractiepark, doet één of andere gek je deur ineens open terwijl jij net je kont aan 't afvegen bent.

Dacht toch echt dat ik die deur op slot had gedaan.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_38709315
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef Geerd het volgende:

Wat had je dan verwacht, dat je geld toe kreeg? Natuurlijk moet je statiegeld van tevoren betalen.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_38710050
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:42 schreef tochmaarwel het volgende:
Zit je op de wc in een attractiepark, doet één of andere gek je deur ineens open terwijl jij net je kont aan 't afvegen bent.

Dacht toch echt dat ik die deur op slot had gedaan.
Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doen

Gelukkig kwam de andere wc eerder vrij, dus hoefde ik haar niet nog een keer aan te kijken
pi_38710338
Ook best beschamend

In madame Tussauds, beetje rondkijken. Ik dacht een zaal te zien waar ik nog niet geweest was. Ik loop daar recht op af, komt er ineens een of ander raar wijf recht op me aflopen. Ik stap naar rechts, zij blijft in de weg staan, ik stap nog eens opzij, staat dat wijf nog in de weg. Ik besluit eens omhoog te kijken en kijk vol verbazing naar mezelf

Was het een spiegelmuur, iedereen dacht dat ik er tegen op zou lopen, dus er werd best gelachen
pi_38710354
dubbel
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:05:53 #231
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_38710432
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doen

Gelukkig kwam de andere wc eerder vrij, dus hoefde ik haar niet nog een keer aan te kijken
Pfoe, dan zal die baret die op die wc zat ook wel blij zijn geweest, want ik was ook te blij dat ik dat kind die mijn wc zowat binnen stormde de rest van de dag niet meer gezien heb.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_38718570
Gisterochtend stapte ik mn auto, steet mn sleutels in het contact en start de motor.
Maar een van mn andere sleutels kwam tussen mn stuur en nog een onderdeel van mn stuur, en zorgde ervoor dat mn toeter geluid ging maken niet leuk in een verder lege straat s'ochtens vroeg

Eergister op de fiets terug naar huis fietsen.
Kwam ik op een rotonde waar fietsers voorrang hebben, maar daar had een buschauffeur kennelijk schijt aan en rijd door. dus ik hard remmen op een betonplaat met zand daar ging ik... vlak voor een bus vol met mensen.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_38721217
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Oehahaha, ook es een keer gehad. Ik stormde op de uni een wc binnen, en de volgende indruk die ik kreeg was een gezicht dat ik niet kende dat voor me opdook met een wanhopige uitdrukking erop, een hand die als een wilde naar de deurkruk graaide en de walm van een grote boodschap. Ik helemaal verblufd loslaten, die deur *pats* weer dicht voor mijn neus.
Later die dag kwam mijn docent zijn verse vrouw even voorstellen. Ze liep een beetje paars aan en keek wat ongemakkelijk, vandaar dat ik haar terstond weer herkende

Allemaal goedgekomen hoor, aardig mens, nog jaren mee geklept zonder bijgedachten over meurende pleehokjes. Tot nu
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 15 juni 2006 @ 04:53:31 #234
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38873514
Niet helemaal in m'n eentje maar....

ik was in Rome met 2 vrienden en we zaten even uit te rusten naast het Colloseum.
Ik had een aantal plastic tasjes bij me en o.a. mijn fotocamera zat daarin.

Zitten we een beetje rond te kijken, komt er ineens zo'n rare sjap op ons aflopen.
Ik dacht bij mezelf: "Hey, tasjes pakken, anders pakt hij ze"
En dat zag 'ie. Schiet 'ie gelijk uit z'n slof waarom ik denk dat hij een crimineel is.
Of ik dat vanwege zijn uiterlijk doe enz enz.

Ik natuurlijk een smoes ophangen dat er al eerder geprobeerd was mijn spullen te stelen.

Bleek dus dat 'ie armbandjes verkocht en haar vlechte etc
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 15 juni 2006 @ 07:22:27 #235
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_38873715
Juist goed dat je je tasjes pakte, in grote steden wordt er bij het leven gejat!
Vooral plastic tasjes met camera's omdat dat zo'n lekker makkelijk doelwit is!
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  Moderator donderdag 15 juni 2006 @ 07:26:51 #236
5428 crew  miss_sly
pi_38873724
straks even lezen
En ik zal even denken, zulke momenten moet ik toch ook nog wel op kunnen hoesten zonder veel problemen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:17:41 #237
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_38875922
Zo heerlijk, ben ik aan het werk bij m'n voormalig stagebedrijf. Was nog niet helemaal wakker, dus gelijk aan de koffie met alles er in. Pak een zakje suiker, scheur hem open en flikker zo de inhoud in de prullenbak..

En dan na een tijdje bedenken dat op deze manier het roeren weinig zin heeft
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_38876178
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:25 schreef m021 het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht, dat je geld toe kreeg? Natuurlijk moet je statiegeld van tevoren betalen.
Ach, als kind net genoeg geld hebben voor een fles cola en dan bij de kassa horen dat er nog statiegeld bij komt, waarna je de fles maar weer terug gaat zetten, was ook niet een echt leuke ervaring
pi_38877110
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:27 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ach, als kind net genoeg geld hebben voor een fles cola en dan bij de kassa horen dat er nog statiegeld bij komt, waarna je de fles maar weer terug gaat zetten, was ook niet een echt leuke ervaring
pi_38877144
Hmm.. Als het regent, dan ontstaan er plassen. Weet iedereen. Als het daarna gaat vriezen, dan heb je van die mooie, spekgladde bevroren plassen. Als het daarna ook nog eens licht gaat sneeuwen, dan zie je die mooie, spekgladde bevroren plassen niet meer.

Ik stap de bus uit, met ferme pas (overstappen he) en ik glij uit, probeer mijn evenwicht te houden en glij daardoor écht uit. En zo zat ik op mijn kont, op een bevroren plas, terwijl de bus naast me wegreed en de sneeuw rond me heen dwarrelde.

Ik sta op, loop weg, maar ja, dan ben je alweer vergeten dat daar een plas ligt die misschien wel groter is dan de plek waar je net over uitgegleden bent. Deze keer niet vol op de grond, maar het zag er vast vaag uit

Ben benieuwd of die chauffeur in zijn spiegels heeft gekijken

Wel verrot veel pijn eraan over gehouden.
pi_38877749
het is etenstijd, en je grotere zus zit in de winkelstraat in een klein dorp met haar vriendinnen, dus of ik er even naar toe wil fietsen om haar te roepen, ik dus doen, fiets in de straat, roep mijn zus, "eten!!", en ga dan vol op mijn smoel...Normaal kijk je rond of niemand het zag, maar ja...dat was niet nodig nu...toch maar snel mijn fiets gepakt en hard naar huis gefietst...
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:49:59 #242
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_38878573
Liep 's ochtends op de trap richting het perron om de trein van 10 over 8 naar school te pakken. Hoor ik opeens een fluitsignaal kijk op mijn horloge, FUCK het is 10 over 8 en begin als een wilde aap te rennen richting de trein. Ik zie dat de deuren dicht willen slaan en maak een maffe sprong in een soort van superman houding zodat ik nog net door de opening naar binnen kan springen. Mensen kijken me verbaasd aan terwijl ik sta te hijgen. Wat blijkt... de trein die ik moest hebben had vertraging en i.p.v dat ik naar Den Bosch vertrek heb ik de trein die naar Arnhem gaat! Ik sta echt tegen het raam aangeplakt te schreeuwen NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
pi_38878744
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:49 schreef Timmor het volgende:
Liep 's ochtends op de trap richting het perron om de trein van 10 over 8 naar school te pakken. Hoor ik opeens een fluitsignaal kijk op mijn horloge, FUCK het is 10 over 8 en begin als een wilde aap te rennen richting de trein. Ik zie dat de deuren dicht willen slaan en maak een maffe sprong in een soort van superman houding zodat ik nog net door de opening naar binnen kan springen. Mensen kijken me verbaasd aan terwijl ik sta te hijgen. Wat blijkt... de trein die ik moest hebben had vertraging en i.p.v dat ik naar Den Bosch vertrek heb ik de trein die naar Arnhem gaat! Ik sta echt tegen het raam aangeplakt te schreeuwen NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
pi_38878901
quote:
Ik zwaai naar dieren.
pi_38878937
omg als ik iets verder naar beneden had gescrolled had ik gezien dat Piles eerder was
Ik zwaai naar dieren.
pi_38879204
quote:
masterr
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:17:21 #247
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_38879385
Whehehe zoveel Maar zal er 1 opnoemen;

C1000 hier aan het verbouwen. Ik moest wat hebben dus erheen, die electrische schuif deuren waren bijna helemaal dicht dus ik trek ze open. Duw nog dat poortje open waar je doorheen moet lopen en zie vervolgens de grootste tering bende die je je maar kan bedenken.

Iemand vraagt aan mij of ik iets zoek, en ik zeg gewoon wat ik nodig heb. (Ik dacht nog; goeie service ineens!) Zegt die knakker; ja maar we zijn gesloten wegens verbouwing. Staat voor bij de ingang. OMG toen stond ik wel even voor lul hoor

En idd vaak zat dingen vergeten of ineens van je trapper afschieten met je voet
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:13:21 #248
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_38881019
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:11 schreef gekjongk het volgende:

[..]

Lol zeer herkenbaar...
Zo zat ik een keer in de trein richting eindhoven en was erg moe. Ik viel dus in een lichte slaap. In die tijd keek ik echt veel dragonball Z Nou droomde ik dat ik dus Goku (de hoofdpersoon uit DBZ) was en ik iemand moest slaan. Op dat moment maak ik een slaande beweeging met mn rechterarm naar rechts... waar dus een man zat Ik raakte hem niet echt hard maar het was wel een tik, die vent raar kijken zo van wat doe je? En ik net alsof er niks aan de hand was mn ogen dicht gedaan en verder proberen te slapen met een rooije toeter.
Zo sloeg ik dus in me slap in de muur, en die muur is gespachtelpoetst dus heel me hand open.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_38886977
Omg net weer.

Ik dacht dus dat ik vandaag opmoest voor motor theorie om 15.00 in Enschede toch zo uur rijden vanaf hier.

Ik loop dus zo die tent binnen haal een bakkie koffie ga ik rustig zitten opdrinken nouw 20 min later
Ga ik dus naar dat hokkie waar ze dus die kaarten verkopen sta ik daar gewoon 10 min te wachten,
Zie ik vandaag gesloten ik zo omg.

Ik maar weer naar huis toe ik bellen naar die reseveringslijn moet ik morgen om 15.00
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:58:10 #250
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_38887066
Succes iig.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_38887148
thanks
Ik zwaai naar dieren.
pi_38887596
op maandag ochtend relatief vroeg opstaan om maar eens te beginnen met het leren van je kunstgeschienis examen van de volgende dag..zit je daar in je pyama met je ontbijtje, gaat de telefoon, "ja met de rector kom je nog op school voor je examen of moet ik een 1 noteren?"

of met een hele mooie lange sjaal nonchalant over je schouder gedrappeerd langs een fietsenhok fietsen en dr aan blijven hangen waardoor je jezelf bijna keelt, midden voor de school uiteraard.. stond wel snel stil. dat wel

en ik sla 's ochtends steevast te vroeg de bocht om op weg naar de badkamer.. moet inmiddels echt een permanente blauwe plek hebben op mn schouder van die stomme muur die daar naar mijn mening totaal zinloos en verkeerd staat..
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:23:58 #253
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38887951
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef toetsel het volgende:
of met een hele mooie lange sjaal nonchalant over je schouder gedrappeerd langs een fietsenhok fietsen en dr aan blijven hangen waardoor je jezelf bijna keelt, midden voor de school uiteraard.. stond wel snel stil. dat wel

en ik sla 's ochtends steevast te vroeg de bocht om op weg naar de badkamer.. moet inmiddels echt een permanente blauwe plek hebben op mn schouder van die stomme muur die daar naar mijn mening totaal zinloos en verkeerd staat..
Onhandigheid is okay

's Ochtends met je brakke kop een paar keer op de "open" knop drukken van de treindeur die niet aan de perronzijde zit doet het trouwens ook goed.
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:27:18 #254
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_38888073
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:02 schreef Radobe het volgende:
Ook best beschamend

In madame Tussauds, beetje rondkijken. Ik dacht een zaal te zien waar ik nog niet geweest was. Ik loop daar recht op af, komt er ineens een of ander raar wijf recht op me aflopen. Ik stap naar rechts, zij blijft in de weg staan, ik stap nog eens opzij, staat dat wijf nog in de weg. Ik besluit eens omhoog te kijken en kijk vol verbazing naar mezelf

Was het een spiegelmuur, iedereen dacht dat ik er tegen op zou lopen, dus er werd best gelachen
Dit heb ik ooit gehad bij de Pathe in Amsterdam.
opgezegd@fok.nl
pi_38888758
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef toetsel het volgende:
op maandag ochtend relatief vroeg opstaan om maar eens te beginnen met het leren van je kunstgeschienis examen van de volgende dag..zit je daar in je pyama met je ontbijtje, gaat de telefoon, "ja met de rector kom je nog op school voor je examen of moet ik een 1 noteren?"
Was het examen per ongeluk op maandag, of was het al dinsdag?
pi_38889031
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:48 schreef m021 het volgende:

[..]

Was het examen per ongeluk op maandag, of was het al dinsdag?
het examen was op maandag.. had mezelf een extra dag vrij gegeven
pi_38891047
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In slaap vallen in de trein of bus met je mond wagenwijd open zodat er een straaltje kwijl uit loopt. Bij voorkeur in een volle trein/ bus.
Dat is mij overkomen in de bus vanuit Barcelona naar Nederland, alleen dan exclusief het kwijl.
Zo erg is dat dan nog niet, maar als een wijf achter je foto's van je gaat zitten maken *kggrrthtktktktt *
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:16:35 #258
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_38891071
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:56 schreef toetsel het volgende:

[..]

het examen was op maandag.. had mezelf een extra dag vrij gegeven
En, gehaald?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_38891138
Geweldig topic dit!, Die Toblerone actie, ik kwam niet meer bij!
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:25:45 #260
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38891277
's Nachts, stomdronken, wandelen naar huis, helemaal aan de rand van de stad; halverwege besluit ik om even in een bushokje uit te rusten. Dus ik ga daar "even" liggen, val in slaap, word wakker als het al weer licht is, sta op en loop weer verder.

Na een half uur denk ik: maar hier ben ik toch al geweest?
Was ik weer terug in het centrum..
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_38891491
Mijn broertje kwam een keer thuis met het verhaal dat ene kameraad van hem stomdronken aar huis was gefiets en gevallen, toen ter plekke maar gaan slapen...
...kreeg hij het te koud en wilde zijn "deken"(fiets) over zich heen trekken!
Geweldig!

Of iemand die een paSat met besteld... man achter de balie met nuchter antwoord of patat ook goed was
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
pi_38892473
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef Miss-V het volgende:

[..]

Ik heb -2,5. Wow -7 is wel erg zonder lenzen of bril ja
Ik heb ook -6,25 en -5,75, ik ben vroeger toen ik heel klein was begonnen op -11.
Nu heb ik trouwens al 2+ jaar lenzen.
pi_38892866
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:00 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

Ik heb ook -6,25 en -5,75, ik ben vroeger toen ik heel klein was begonnen op -11.
Nu heb ik trouwens al 2+ jaar lenzen.
Jij boft, vooruit in plaats van achteruit gaan tijdens je jeugd..

Ik begon met -3 en -4 of zo. Ik heb nu -6.75 en -7.5 (laatst nog oogmeting gehad ) En ik draag al bijna vijf jaar lenzen.
pi_38893664
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Jij boft, vooruit in plaats van achteruit gaan tijdens je jeugd..

Ik begon met -3 en -4 of zo. Ik heb nu -6.75 en -7.5 (laatst nog oogmeting gehad ) En ik draag al bijna vijf jaar lenzen.
Bij mij gaat het ook niet meer vooruit sinds 2 jaar terug, daarom heb ik eigenlijk ook maar lenzen genomen.
Veul wortels eten he
pi_38897305
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef PsyCha het volgende:

[..]

had zoiets in de tram. Stond een kind met lang haar in een staart voor me. Toen ik eruit moest vroeg ik dus: "Hey, meisje! Mag ik erlangs?" Kind gaat uit de weg en zegt: "Uhm, jonge"
Ik kwam niet meer bij van het lachen toen.
Heb ik ook gehad laatst ik doe recreatiewerk (als bijbaantje), en moest op een gegeven moment gaan penaltyschieten als activiteit. Er deden echt alléén maar jongens mee, en 1 meisje. Nou, iedereen mocht 3 keer schieten en niemand van de jongens scoorde... Toen was dat meisje aan de beurt, en die scoorde wel! Dus ik: Zíe je wel dat meiden kunnen voetballen!
Meisje: Eh...ik ben een jongen hoor ...Shit en het erge was dat alle papa's van die jochies stonden te kijken, ook van dat 'meisje' ...die keek me niet al te vrolijk aan !
if you are so smart, then why aren't you rich?
pi_38898099
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Incredible-Maike het volgende:
Mijn broertje kwam een keer thuis met het verhaal dat ene kameraad van hem stomdronken aar huis was gefiets en gevallen, toen ter plekke maar gaan slapen...
...kreeg hij het te koud en wilde zijn "deken"(fiets) over zich heen trekken!
Geweldig!

Of iemand die een paSat met besteld... man achter de balie met nuchter antwoord of patat ook goed was
Haha wij zijn (met paar vrienden) nog een keer wakker gemaakt door de politie omdat we naast de weg waren beland en daar in slaap zijn gevallen
pi_38900981
ik eergister,
stond onder de douche mijn haren te wassen
en per ongeluk tik ik zachtjes met mijn hoofd tegen de douchekop aan,
ik schrik ervan en maak een of andere spastische beweging,
raak een klein beetje uit evenwicht, glij opeens uit door het water,pleur ik eerst tegen de muur
dan tegen de douche deur, en toen kwam de grond
heb eerst even mezelf uitgelachen voordat ik weer opstond met mijn kop nog steeds vol shampoo
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:48:07 #268
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_38902122
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
OMG Ik lig hier écht he-le-maal compleet in een deuk!!!
(Kzie het gewoon helemaal voor me....)
pi_38905666
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef m021 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens, maar ik kieper er niet bij in de struiken. Meestal moet ik wel rare capriolen uithalen om tot stilstand te komen en die veter los te halen.
[..]

Ik neem dan altijd een omweg terug omdat ik bang ben dat mensen me anders raar aankijken.
Erg herkenbaar ! Vind altijd wel grappig, of je rijdt doordat je beetje ergens anders met je gedachten zit, een verkeerd straatje in om vervolgens om te draaien en een bepaalde stuk weer voorbij rijdt.
pi_38905755
quote:
Op zondag 4 juni 2006 12:12 schreef Lianne__ het volgende:
Het is winter, je zit in de 2e klas, en wil een muts op zetten, maar je trekt de muts iets te ver over je ogen, waardoor je scheef gaat rijden, niks ziet, en zomaar de grote weg op rijd.. 80 weg.. ik reed op secundaire weg.. ik heb wel 100 x gekeken of er niemand in de buurt was..
Zo heb ik weleens gehad dat ik als tegenligger aan de verkeerde kant reed. Tja, ik had de eerste afslag gemist dus reed door na de overkant en toen kwam ik van die breezersletjes tegen die riepen dat ik dom was omdat ik aan de verkeerde kant reed. Ja euh, ik had geen zin om terug te keren, laat me toch met rust.
pi_38905886
Hoe meer ik lees hoe meer herkenbare dingen ik zie
Heb ook weleens gehad dat ik op de het VBO een broodje kroket was gaan halen en liet me tas zo achter op de tafel. Ik kom zo terug en zie dat er een groep 1ste klassers die plekken hadden ingenomen en mijn tas lag daar zomaar tussen. Dus beetje geïrriteerd pakte ik mn tas en ga aan de eerste beste tafel zitten die ik vrij zie. Ik zag daar een klasgenoot van me en doordat ik beetje afwezig was, zag ik niet dat ze met haar slettevriendinnen zat die mij wel konden schieten
Ze keken me ook een beetje raar aan maar heb gedaan alsof het me niet interesseerde en ik bewust daar ging zitten.
pi_38906301
Bedenk me er nog 1. Was eens in Breda aan het shoppen en had een broek gepast. Omdat ik mijn mobiel in mn broekzat had, legde ik die mobiel even op het plankje wat er hing.
Goed, ik kleed me weer aan en zie een stel oorbellen op de grond. Ik ben klaar en breng de oorbellen naar de balie met de mededeling dat iemand vergeten is. Dus ik loop zo naar buiten, 50 meter verder ofzo besef ik dat ik nu mijn eigen mobiel had laten liggen op dat plankje.
Ik snel terug maar voelde me wel beetje gek, dacht ook, stel dat nu 1 van die verkopers ergens naar vraagt. Gelukkig lag mn mobje er nog.
Zal me niet nog eens overkomen. Schrok me rot.
pi_38913991
Normaal ben ik alleen een forum lezer, maar vind dit zo`n geweldig topic dat ik niet achter kan blijven.

Mijn dagelijkse fietsroute naar school (alweer 14 jaar geleden of zo) bestond uit een oversteek met een veerpontje. Nu loopt de oprit naar het veerpontje erg stijl naar beneden af.
Als er een boot over de rivier vaart, dan brengt dit golven met zich mee. Als het dan ook nog vriest, dan laten die golven op de stijle oprite een bevroren ijsbaantje achter.

Als er dan een domme brugpieper (uhh Ik ) met volle vaart naar beneden gaat en vlak voor de maas wil remmen (veerpont was aan de overzijde) dan slipt hij en vliegt hij met fiets, boekentas en al, zo de maas in
Daarna nog in de ijzige kou verder naar school gefiets, helde dag op school en weer terug naar huis. Ben wel een week flink verkouden geweest.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:59:19 #274
149514 PoloPower
The Power Of Polo
pi_38917407
Pas nog, moest ik wat afrekenen, ik haal mn pas 4x door dat ding, en ik denken dat dat pinapparaat niet werkt terwijl er vanaf de eerste keer doorhalen al "voer pincode in" op het display stond. Maar dat had ik blijkbaar niet zien veranderen ofzo.
Meisje achter de kassa "u kunt uw pin al invoeren hoor" Ik uhmm ohja, sja ik moest er vroeg uit uit vandaag, dus ik ben nog en beetje duf. Snel afgerekent en weggegaan.

(ik was die dag ook echt heel duf, dus verbazen doet 't me niet)
pi_38917652
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef PoloPower het volgende:
Pas nog, moest ik wat afrekenen, ik haal mn pas 4x door dat ding, en ik denken dat dat pinapparaat niet werkt terwijl er vanaf de eerste keer doorhalen al "voer pincode in" op het display stond. Maar dat had ik blijkbaar niet zien veranderen ofzo.
Meisje achter de kassa "u kunt uw pin al invoeren hoor" Ik uhmm ohja, sja ik moest er vroeg uit uit vandaag, dus ik ben nog en beetje duf. Snel afgerekent en weggegaan.

Nu moet ik denken aan mijn vader. Die had met zijn motor getankt bij een benzinepomp op ongeveer ..... kilometers afstand van huis, ergens in Limboland. Nu is het bij het tanken de gewoonte (ja? echt?!) dat je ná het tanken betaalt. En toen deed zijn pinpas het dus niet. En natuurlijk had hij geen contant geld of zo bij zich... Nog naar een nabijgelegen bank getoerd, om daar te pinnen - de pas was gewoon dood, morsdood. En dan sta je daar in Limboland, met een tank vol onbetaalde benzine....
pi_38920472
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:15 schreef Roycovic het volgende:
Normaal ben ik alleen een forum lezer, maar vind dit zo`n geweldig topic dat ik niet achter kan blijven.

Mijn dagelijkse fietsroute naar school (alweer 14 jaar geleden of zo) bestond uit een oversteek met een veerpontje. Nu loopt de oprit naar het veerpontje erg stijl naar beneden af.
Als er een boot over de rivier vaart, dan brengt dit golven met zich mee. Als het dan ook nog vriest, dan laten die golven op de stijle oprite een bevroren ijsbaantje achter.

Als er dan een domme brugpieper (uhh Ik ) met volle vaart naar beneden gaat en vlak voor de maas wil remmen (veerpont was aan de overzijde) dan slipt hij en vliegt hij met fiets, boekentas en al, zo de maas in
Daarna nog in de ijzige kou verder naar school gefiets, helde dag op school en weer terug naar huis. Ben wel een week flink verkouden geweest.
Hoe ben je daar weer uitgekomen met fiets en verzopen boeken enzo?
pi_38920817
Uhmz ik had dus vandaag theori voor de motor,
Ik stap dus om 13.00 in de auto lekker vroeg.

Kom ik daar aan alles vergeten pasfoto (zat in me jas maja die had ik dus niet bij me)dus ik denk ja kan ik dus net zo goed weer naar huis.

Maar omdat ik had gereseveerd dacht ik ga me ma even afmelden net zo netjes, zecht ze ja maar in de stad hier vlakbij kun je ook foto's laten maken ik der heen en weer terug met foto's.

Zecht ze je hebt je uitreksel toch wel bij je k zo omg :S uitreksel??
Dus kan ik maandag voor de derde keer erheen.
Maja omgaan met tegenslagen hahaha, me ma lachte me uit.

Eigenlijk kwam het door deze site waar ik dus op had gekeken wat ik mee moes nemen http://www.motorexamens.nl/exam.php?cid=11 daar staat dus ook niet bij dat je uitreksel nodig had.

Maja aan de andere kant met brommer en auto hadi k hem ook nodig dusja

[ Bericht 15% gewijzigd door Geerd op 16-06-2006 15:55:07 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_38922716
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef PoloPower het volgende:

Ik ging een keer boodschappen doen bij de Plus en daar staat op een andere manier dan ik gewend ben aangegeven wanneer je je pincode moet invoeren. Dus ik haal mijn pas er door en kijk de kassajuffrouw wat wazig aan totdat ze zegt dat ik mijn pincode kan invoeren
pi_38923210
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:59 schreef niksie het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad laatst ik doe recreatiewerk (als bijbaantje), en moest op een gegeven moment gaan penaltyschieten als activiteit. Er deden echt alléén maar jongens mee, en 1 meisje. Nou, iedereen mocht 3 keer schieten en niemand van de jongens scoorde... Toen was dat meisje aan de beurt, en die scoorde wel! Dus ik: Zíe je wel dat meiden kunnen voetballen!
Meisje: Eh...ik ben een jongen hoor ...Shit en het erge was dat alle papa's van die jochies stonden te kijken, ook van dat 'meisje' ...die keek me niet al te vrolijk aan !
haha, zo moest ik ook eens een hockeywedstrijd fluiten (meisjes C ofzo). Op een gegeven moment viel het me op dat eentje wel erg op een jongetje leek (kort haar, broekje ipv. rokje aan etc.). Dus ik de wedstrijd stilleggen, andere scheidsrechter bij me roepen om zijn oordeel te vragen. Hij dacht het ook, dus ik naar dat "jongetje" toe om te vragen. Ineens al die teamgenootjes met zon kinderen-voor-kinderen-stemmetje: NEE HOORWRWR zij is een meisje!!!! Ook al die ouders aan de kant meedoen enzo, helemaal verontwaardigd . Ik heb maar snel weer door laten spelen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:40:25 #280
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_38923460
Ga je lekker even naar het toilet op je werk waar je nog niet zo lang werkt. Rustig zitten en ondertussen spelletje snake spelen. Wil je opstaan merk je in 1 keer dat het rond je voeten wel erg nat is. Bljik je precies tussen de bril en de toiletpot hebt lopen doorzeiken (ja dat kan als man.. ).. Heel de vloer zeiknat (leuke woordspeling) van je eigen urine.

"Okay wat te doen dan?" .. alles weer aantrekken en dan de schoonmaaksters bellen of ze het komen opruimen. Nee dat is echt voor lul aangezien je collega's dat doorgaan hebben. Okay dan maar met toiletpapier alles opruimen. Wat een pokke karwei waar je nog zeer regelmatig de plee voor moet doorspoelen om het toilet niet te laten verstoppen.

Bljiken de onderkant van je pijpen ook nog eens nat te zijn, waardoor je de hele dag naar je collega's gaat zitten te kijken of zij niet toevallig iets ruiken wat niet normaal is (terwijl je zelf helemaal niets ruikt natuurlijk).
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_38924148
stap ik met een maat van me in de lift, drukken we op het knopje en de lift ging omhoog.
op een gegeven moment stopt hij, maar de deur ging niet open.
Wij beginnen aan de deur te trekken enzo, klinkt er opeens een stem achter ons:
"Moeten jullie er soms uit?"
het wordt tijd dat ik mijn avatar update
pi_38924979
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Tony_Teletext het volgende:
stap ik met een maat van me in de lift, drukken we op het knopje en de lift ging omhoog.
pi_38926386
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:34 schreef Palomar het volgende:

haha, zo moest ik ook eens een hockeywedstrijd fluiten (meisjes C ofzo). Op een gegeven moment viel het me op dat eentje wel erg op een jongetje leek (kort haar, broekje ipv. rokje aan etc.). Dus ik de wedstrijd stilleggen, andere scheidsrechter bij me roepen om zijn oordeel te vragen. Hij dacht het ook, dus ik naar dat "jongetje" toe om te vragen. Ineens al die teamgenootjes met zon kinderen-voor-kinderen-stemmetje: NEE HOORWRWR zij is een meisje!!!! Ook al die ouders aan de kant meedoen enzo, helemaal verontwaardigd . Ik heb maar snel weer door laten spelen
Zoiets moet je gewoon tactisch oplossen door naar de naam te vragen Maar dan zul je net zien dat ze Chris of Robin heet
pi_38932765
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Tony_Teletext het volgende:

Nou vooruit dan maar...

Ik heb sinds een paar weken mijn motorrijbewijs en tevens een motor ter beschikking. Nu was ik lekker in zeeland aan het toeren in mijn eentje en kwam bij het stoplicht links naast een golf GTI'tje te staan. De petjes in de gti waren me aan het opjutten om een wedstrijdje te doen, en ik had zoiets van: kom maar op, van de motor verlies je het.

Dus bij groen trek ik hard op en....schakel in z'n neutraal. Met lekker het gas erop dus veel herrie maar niet vooruit komen.

Was ik ff blij dat ik het vizier van mijn helm dicht had, ik moet knalrood zijn geweest.

[ Bericht 16% gewijzigd door octopussy op 16-06-2006 22:58:29 ]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 23:26:16 #285
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_38933728
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef Geerd het volgende:
Eigenlijk kwam het door deze site waar ik dus op had gekeken wat ik mee moes nemen http://www.motorexamens.nl/exam.php?cid=11 daar staat dus ook niet bij dat je uitreksel nodig had.
Grapjas:
quote:
Meenemen op de dag van je motor theorie examen:

Geld: Kosten klassikaal ¤30,10 (kosten zonder examen bij vrijstelling ¤14,60.)
Theorie examenkaart: Deze kun je kopen bij de CBR balie in het examencentrum.
1 pasfoto: Zwart-wit of kleur, recht van voren.
Legitimatie: Paspoort of Identiteitskaart.
Uittreksel van het bevolkingsregister : Jonger dan een half jaar.
pi_38934081
nou ik had net weer een leuke hoor
op een feestje en ik moest even naar het toilet
dus ik sta daar in de gang en duw de klink slapjes omlaag en trek aan de deur en die geeft niet mee
dus ik denk die is bezet
dus ik wachten
en wachten
en nog meer wachten
had ik de klink gewoon niet helemaal naar beneden geduwt
naja
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 16 juni 2006 @ 23:49:17 #287
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38934238
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef Beach het volgende:
Vroeger op school was ik gewend om bij de deuren van de ingang ze open te doen door tegen het glas te duwen.
Keer kom ik aanlopen, duw hard tegen het glas om zodoende de deur te openen.
Maar wat bleek; het glas was weg dus ik donder zo door dat gat heen

Keer tijdens fietsen, kom ik er na anderhalf uur achter dat ik een gat van meer dan 10 cm lang bij mn kruis heb in mn broek
En al die tijd vrolijk rondgefietst zonder het door te hebben.
De terugweg met mn benen zo dicht mogelijk langs mn frame en mn jas zover mogelijk naar beneden teruggefietst

Keer wilde ik peuken halen dus keihard fietsen.
Ga ik als een motorrijder de bocht door; bekende verhaal van trapper->weg.
Ga ik vol om plaat waar 2 mensen staan.
Ik doen alsof het totaal geen pijn doet en snel weer terug naar huis.

Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_38934821
Naar iemand terugzwaaien en dan er achter komen dat diegene naar iemand achter je zwaait.

In gedachten zijn verzonken, en terwijl je zo in gedachten bent gekke bekken trekken.

Verder was ik een keer superslaperig. Mijn vriendin zei toen wat tegen me waarop ik antwoorde: 'twee boterhammen met pindakaas' Vraag me niet hoe ik erop kwam, maar het sloeg totaal nergens op.
pi_38935233
Ik werkte eens als vakantiebaantje bij een soort van kartbaan. Ik had als taak om oa. die autootjes na gebruik weer op hun plaats te zetten. Ik zag mn 'collega's' allemaal heel stoer met 1 been in de kabine gasgeven en het andere been een beetje half op het frame, zodat je er snel in en uit kon stappen (en dus niet helemaal in het nauwe stoeltje hoeft te kruipen). Dat wilde ik dus ook even heel stoer gaan doen, maar eenmaal mn voet op het gaspedaal kwam ik erachter dat je niet zoals bij een auto met 1 voet kunt gasgeven en remmen. Het rempedaal zat aan de andere kant met de stuurpen ertussen
Gevolg was dat ik keihard tegen allemaal andere geparkeerde autootjes aanknalde en vervolgens dwars door de slagboom reed En dit allemaal onder het toeziend oog van bezoekers die in de rij stonden . Eenmaal tot stilstand duwde ik het wagentje maar op zn plaats en ging suggestief een beetje in het motorblok/achteras kijken alsof het aan de remmen lag
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:40:25 #290
150341 Mr_Ban
Ban for the money
pi_38935411
blijkbaar net mn huisbaas (menneke) betrapt tijdens het klooien met zn holmaatje... (check eigen topic). Geen flauw idee wat ik nou morgen tegen die gast moet gaan zeggen
Ik wou dat ik hier niks getypt had...
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:45:13 #291
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_38935505
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:31 schreef Palomar het volgende:
Ik werkte eens als vakantiebaantje bij een soort van kartbaan. Ik had als taak om oa. die autootjes na gebruik weer op hun plaats te zetten. Ik zag mn 'collega's' allemaal heel stoer met 1 been in de kabine gasgeven en het andere been een beetje half op het frame, zodat je er snel in en uit kon stappen (en dus niet helemaal in het nauwe stoeltje hoeft te kruipen). Dat wilde ik dus ook even heel stoer gaan doen, maar eenmaal mn voet op het gaspedaal kwam ik erachter dat je niet zoals bij een auto met 1 voet kunt gasgeven en remmen. Het rempedaal zat aan de andere kant met de stuurpen ertussen
Gevolg was dat ik keihard tegen allemaal andere geparkeerde autootjes aanknalde en vervolgens dwars door de slagboom reed En dit allemaal onder het toeziend oog van bezoekers die in de rij stonden . Eenmaal tot stilstand duwde ik het wagentje maar op zn plaats en ging suggestief een beetje in het motorblok/achteras kijken alsof het aan de remmen lag
OMG, loser

alsof die bezoekers niet doorhadden dat dat een schaamte-ontwijkende-activiteit (SOA) was
ik ben lief :)
pi_38935663
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:45 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

OMG, loser

alsof die bezoekers niet doorhadden dat dat een schaamte-ontwijkende-activiteit (SOA) was
Ze keken iig wel ernstig

Heb toen tegen zo'n gast van de technische dienst die erbij stond gezegd dat de rem het niet deed en die heeft hem toen helemaal nagekeken enzo in de werkplaats
pi_38938471
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:26 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Grapjas:
[..]
EUh ja omdat ik dus een mailtje heb gestuurd ja hier komt tie:

Beste Geerd,

Wat een slordige fout van ons!!
Bij deze veranderd, erg bedankt voor je tip!

Ben je geslaagd voor je theorie?

Groeten,

Tim Jansen
Rijlestheorie.nl

----- Original Message -----
From: "Website Formulier" <form@motorexamens.nl>
To: <tim-jansen@planet.nl>
Sent: Friday, June 16, 2006 3:52 PM
Subject: Website

> SUBMITTED FORM DATA:
>
>
> Name: Geerd Hilbert
> Email: gj_hilbert@zonnet.nl
> Message: Goedemiddag.
>
> Ik had even een tip/klacht over jullie site.
> Bij info&tips waar ik dus gister keek omdat ik vandaag motortheorie
> had, Zag ik wat ik dus allemaal mee moes nemen maar kun je ook even
> der bij zetten dat je een uitreksel van het gemeentehuis moet hebben?
> Zodat der niet meer mensen voor niks der heen gaan?
>
> Groeten Geerd
>
> Form submitted at: 2006-06-16 15:52:46 by 81.58.130.19
>
>
>
Ik zwaai naar dieren.
pi_38938619
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 09:47 schreef Geerd het volgende:

[..]
Knap van die Tim Jansen dat hij snapte wat je bedoelde. Wat een onleesbare brief.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:08:44 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38938661
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:05 schreef m021 het volgende:

[..]

Knap van die Tim Jansen dat hij snapte wat je bedoelde. Wat een onleesbare brief.
Inderdaad . Ik had een mailtje teruggestuurd met de opmerking dat het maar een geluk is dat er geen IQ-test moet worden afgelegd .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:03:24 #296
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_38942159
Ach, hij heeft al 4 leestekens gebruikt; hij had ook minder kunnen gebruiken. En hij probeert tenminste hoofdletters te gebruiken!
pi_38942388
Ach zo erg ist ook weer niet, nie zo piepen man
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:30:02 #298
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38942671
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:03 schreef MichielPH het volgende:
Ach, hij heeft al 4 leestekens gebruikt; hij had ook minder kunnen gebruiken. En hij probeert tenminste hoofdletters te gebruiken!
blahahaha
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_38943097
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:15 schreef Geerd het volgende:
Ach zo erg ist ook weer niet, nie zo piepen man
Zo erg is het niet?
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 09:47 schreef Geerd het volgende:

> Ik had even een tip/klacht over jullie site.
> Bij info&tips waar ik dus gister keek omdat ik vandaag motortheorie
> had, Zag ik wat ik dus allemaal mee moes nemen maar kun je ook even
> der bij zetten dat je een uitreksel van het gemeentehuis moet hebben?
> Zodat der niet meer mensen voor niks der heen gaan?
>
> Groeten Geerd
Mocht je je afvragen waarom ik 'jullie' en 'je' fout heb gerekend: als je het eerst over jullie (meervoud) hebt kun je het later niet over je (enkelvoud) hebben. Bovendien is het onbeleefd om iemand die je niet kent aan te spreken met 'je'.
pi_38943324
Een aantal jaren geleden dacht ik, "kom, laat ik eens gezellig een kroegje gaan pakken."

Het was erg druk en gezellig, moest ik ineens heel nodig schijten.
Ik zit op de plee Nelson Mandelo op sterk water te zetten, veeg af en spoel door, was m'n handen en ga weer aan de bar zitten.
Ik denk: "wat ruik ik toch ineens" zeg tegen de man die naast me zit, heb je stront onder je schoenen of zo jeezus. Maar nee dat was het niet. ik een paar plaatsen verderop gaan zitten ruik ik het nog!

Maar naar huis gegaan en thuis meteen trui en broek ff in de wasmachine gooien, zat me daar toch een bruine streep op m'n lange trui, daar kwam dus die stank vandaan!

Was wel degelijk meest beschamende moment ooit, heb die trui ook nooit meer gedragen.
Letterlijk een geval van "een bruine trui"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')