Dat is toch leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:20 schreef Murphy22x het volgende:
Hehe ik doe dat nogsteeds als ik me verveel in de auto....toeteren en zwaaien naar vreemde mensen :$
Vreemde hobby...
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:42 schreef Vhiper het volgende:
Midden in de bios, vlak voor het begin van een flim het grootste formaat colabeker vol omflikkeren en beschamend toekijken hoe die cola zich langzaam naar andere zitplaatsen begeeft en steeds meer mensen kijken waar al die cola toch vandaan komt...![]()
En naast dat ik dus voor een uur of twee voor lul stond, kon ik ook nog eens twee uur dorst lijden!![]()
Je weet dat zo'n riemclip voor kinderen en homoseksuelen is?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:48 schreef Neolith het volgende:
Geniaal topic!
Zo kocht ik lang geleden van mijn toen zeer zuurverdiende centjes mijn eerste mp3-speler, dit was in de tijd dat er nog niet zo heel veel op de markt waren en er aan de kwaliteit nog het een en ander mankeerde bij sommige merken.
Na mijn oriëntatie op de mp3 markt besloot ik om dan maar iets meer uit te geven aan een mp3speler met een lekker robuuste vormgeving, zodat ie wat langer mee zou gaan, want ik zou natuurlijk lang en veel plezier moeten hebben van mijn aankoop. Lang geld voor opzij gezet enzo, je kent dat wel, goedkoop, duurkoop.
Bij de desbetreffende mp3-speler werd een riemclip geleverd waar het vernuftig kleinood mooi inpaste en je het op doeltreffende wijde met je mee kon dragen. Ik was als een kind zo blij en heb bij thuiskomst direct het apparaatje volgezet met mijn favoriete muziek. Vroeg naar bed gegaan en de hele dag op school zitten wachten op het moment dat ik lekker onder het genot van mijn muziek naar huis kon gaan.
Enfin, ik ging naar huis, pakte de bus (20 min), de trein (15 min), mijn fiets en transporteer mijzelf naar mijn bestemming. Op de korte weg naar huis reed ik langs een lange brede rechte weg, waar enkel eenrichtingsverkeer mogelijk is. Nooit rijdt daar verkeer. Dankzij mijn trappende bewegingen glijd mijn riemclip langzaam los. Nietsvermoedend rijd ik door - ik voel mijn dierbare speler losglippen. Ik verstijf, rem, kijk om en zie precies de enige auto op die hele rotweg uit het niets opdoemen en exact in de baan van mijn vallende mp3-speler rijden, die *pats*pats* onder de wielen uiteenspat, exact 15 uur na aankoop en na nog geen uur gebruik.. De auto reed door en toen stond ik alleen langs de kant van de weg, heel gefrustreerd te staan wezen.
Toen schaamde ik me ook wel, toen de mensen die langs die weg woonden uit het raam gingen kijken toen ik al scheldend en verdrietig de brokstukjes opraapte.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Dat verhaal zorgt voor PLAATSVERVANGENDE schaamte
Herkenbaar, zeker als je visitie hebt en je besluit ergens te gaan eten ofzo hehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef N.icka het volgende:
Ik heb zo'n kleine dwangneurose , als ik de deur uit ga heb ik honderd keer gekeken of alles uit is , kranen dicht zijn ed. Dan ga ik weg en sluit de voordeur om hem daarna weer open te doen en alles nog eens te controleren.
Ben altijd benieuwd wat de buren dan van me denken![]()
btw , het is wel mn enige dwangneurose
In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef Agiath het volgende:
Bij een onwijs drukke macdonalds je 0,5 Liter cola echt midden in het gangpad laten donderen op de vloer
ben maar blij dat het daar gebeurde...hier zou je gelijk in een cel gezet zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef rameijer het volgende:
[..]
In een onwijs drukke vertrekhal van Athens International Airport met een papieren tas lopen met daarin o.a. een fles Ouzo.
Iets te snel lopen, waardoor de bodem van de tas losscheurt en de fles Ouzo voor de ogen van honderden mensen met een knal uiteenspat![]()
En dan snel de andere spullen oprapen en gewoon doorlopen![]()
Stinkend naar Ouzo![]()
En anders effe gauw een sponsorloopje door de super organiserenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:16 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Je had ook gewoon net iets te luidruchtig kenbaar kunnen maken dat je 5 cent mistReken ermaar op dat iemand je sponsort
![]()
Dat gebeurde me laatst nog, ik had net 20 cent te weinig voor een broodje. Besluit ik maar om dan maar een ander broodje te nemen, zegt het meisje naast me 'wat is er?' en 'hoeveel kom je tekort dan?' Kreeg ik die 20 cent van haar
euh ja....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef Geerd het volgende:
Ik ook weer hoor zit ik ff op me bonnetje te kijken
1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.
nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
Wat had je dan verwacht, dat je geld toe kreeg? Natuurlijk moet je statiegeld van tevoren betalen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:03 schreef Geerd het volgende:
Ik ook weer hoor zit ik ff op me bonnetje te kijken
1 hertog jan vaatje voor zondag voetbal en 1 grolsch vaatje plus kratje grolsch voor vanaaf met kameraden.
nouw das dus 53.47 euro ik zo hoe kan dat trek ik statie geld deraf kom ik op iets van 40 dus ik terug naar de winkel zei zo ja statie geld moet je eerst betalen hey ik zo jaja
Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:42 schreef tochmaarwel het volgende:
Zit je op de wc in een attractiepark, doet één of andere gek je deur ineens open terwijl jij net je kont aan 't afvegen bent.
Dacht toch echt dat ik die deur op slot had gedaan.![]()
Pfoe, dan zal die baret die op die wc zat ook wel blij zijn geweest, want ik was ook te blij dat ik dat kind die mijn wc zowat binnen stormde de rest van de dag niet meer gezien heb.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doen
Gelukkig kwam de andere wc eerder vrij, dus hoefde ik haar niet nog een keer aan te kijken![]()
Oehahaha, ook es een keer gehad. Ik stormde op de uni een wc binnen, en de volgende indruk die ik kreeg was een gezicht dat ik niet kende dat voor me opdook met een wanhopige uitdrukking erop, een hand die als een wilde naar de deurkruk graaide en de walm van een grote boodschap. Ik helemaal verblufd loslaten, die deur *pats* weer dicht voor mijn neus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb een keer een wc-deur opengetrokken die blijkbaar niet op slot zat. Wat die muts die op dat moment een bepaald kleinood met touwtje probeerde in te brengen natuurlijk wel had moeten doen
Gelukkig kwam de andere wc eerder vrij, dus hoefde ik haar niet nog een keer aan te kijken![]()
Ach, als kind net genoeg geld hebben voor een fles cola en dan bij de kassa horen dat er nog statiegeld bij komt, waarna je de fles maar weer terug gaat zetten, was ook niet een echt leuke ervaringquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:25 schreef m021 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat je geld toe kreeg? Natuurlijk moet je statiegeld van tevoren betalen.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:27 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ach, als kind net genoeg geld hebben voor een fles cola en dan bij de kassa horen dat er nog statiegeld bij komt, waarna je de fles maar weer terug gaat zetten, was ook niet een echt leuke ervaring
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:49 schreef Timmor het volgende:
Liep 's ochtends op de trap richting het perron om de trein van 10 over 8 naar school te pakken. Hoor ik opeens een fluitsignaal kijk op mijn horloge, FUCK het is 10 over 8 en begin als een wilde aap te rennen richting de trein. Ik zie dat de deuren dicht willen slaan en maak een maffe sprong in een soort van superman houding zodat ik nog net door de opening naar binnen kan springen. Mensen kijken me verbaasd aan terwijl ik sta te hijgen. Wat blijkt... de trein die ik moest hebben had vertraging en i.p.v dat ik naar Den Bosch vertrek heb ik de trein die naar Arnhem gaat! Ik sta echt tegen het raam aangeplakt te schreeuwen NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:49 schreef Timmor het volgende:
Liep 's ochtends op de trap richting het perron om de trein van 10 over 8 naar school te pakken. Hoor ik opeens een fluitsignaal kijk op mijn horloge, FUCK het is 10 over 8 en begin als een wilde aap te rennen richting de trein. Ik zie dat de deuren dicht willen slaan en maak een maffe sprong in een soort van superman houding zodat ik nog net door de opening naar binnen kan springen. Mensen kijken me verbaasd aan terwijl ik sta te hijgen. Wat blijkt... de trein die ik moest hebben had vertraging en i.p.v dat ik naar Den Bosch vertrek heb ik de trein die naar Arnhem gaat! Ik sta echt tegen het raam aangeplakt te schreeuwen NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
masterrquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:49 schreef Timmor het volgende:
Zo sloeg ik dus in me slap in de muur, en die muur is gespachtelpoetst dus heel me hand open.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:11 schreef gekjongk het volgende:
[..]
Lol zeer herkenbaar...
Zo zat ik een keer in de trein richting eindhoven en was erg moe. Ik viel dus in een lichte slaap. In die tijd keek ik echt veel dragonball ZNou droomde ik dat ik dus Goku (de hoofdpersoon uit DBZ) was en ik iemand moest slaan. Op dat moment maak ik een slaande beweeging met mn rechterarm naar rechts... waar dus een man zat
Ik raakte hem niet echt hard maar het was wel een tik, die vent raar kijken zo van wat doe je? En ik net alsof er niks aan de hand was mn ogen dicht gedaan en verder proberen te slapen met een rooije toeter.
Onhandigheid is okayquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef toetsel het volgende:
of met een hele mooie lange sjaal nonchalant over je schouder gedrappeerd langs een fietsenhok fietsen en dr aan blijven hangen waardoor je jezelf bijna keelt, midden voor de school uiteraard.. stond wel snel stil. dat wel
en ik sla 's ochtends steevast te vroeg de bocht om op weg naar de badkamer.. moet inmiddels echt een permanente blauwe plek hebben op mn schouder van die stomme muur die daar naar mijn mening totaal zinloos en verkeerd staat..![]()
Dit heb ik ooit gehad bij de Pathe in Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:02 schreef Radobe het volgende:
Ook best beschamend![]()
In madame Tussauds, beetje rondkijken. Ik dacht een zaal te zien waar ik nog niet geweest was. Ik loop daar recht op af, komt er ineens een of ander raar wijf recht op me aflopen. Ik stap naar rechts, zij blijft in de weg staan, ik stap nog eens opzij, staat dat wijf nog in de weg. Ik besluit eens omhoog te kijken en kijk vol verbazing naar mezelf![]()
Was het een spiegelmuur, iedereen dacht dat ik er tegen op zou lopen, dus er werd best gelachen
Was het examen per ongeluk op maandag, of was het al dinsdag?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef toetsel het volgende:
op maandag ochtend relatief vroeg opstaan om maar eens te beginnen met het leren van je kunstgeschienis examen van de volgende dag..zit je daar in je pyama met je ontbijtje, gaat de telefoon, "ja met de rector kom je nog op school voor je examen of moet ik een 1 noteren?"
het examen was op maandag.. had mezelf een extra dag vrij gegevenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:48 schreef m021 het volgende:
[..]
Was het examen per ongeluk op maandag, of was het al dinsdag?
Dat is mij overkomen in de bus vanuit Barcelona naar Nederland, alleen dan exclusief het kwijl.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In slaap vallen in de trein of bus met je mond wagenwijd open zodat er een straaltje kwijl uit loopt. Bij voorkeur in een volle trein/ bus.
En, gehaald?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:56 schreef toetsel het volgende:
[..]
het examen was op maandag.. had mezelf een extra dag vrij gegeven
Ik heb ook -6,25 en -5,75, ik ben vroeger toen ik heel klein was begonnen op -11.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Ik heb -2,5. Wow -7 is wel erg zonder lenzen of bril ja![]()
Jij boft, vooruit in plaats van achteruit gaan tijdens je jeugd..quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:00 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik heb ook -6,25 en -5,75, ik ben vroeger toen ik heel klein was begonnen op -11.
Nu heb ik trouwens al 2+ jaar lenzen.
Bij mij gaat het ook niet meer vooruit sinds 2 jaar terug, daarom heb ik eigenlijk ook maar lenzen genomen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Jij boft, vooruit in plaats van achteruit gaan tijdens je jeugd..
Ik begon met -3 en -4 of zo. Ik heb nu -6.75 en -7.5(laatst nog oogmeting gehad
) En ik draag al bijna vijf jaar lenzen.
Heb ik ook gehad laatstquote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
had zoiets in de tram. Stond een kind met lang haar in een staart voor me. Toen ik eruit moest vroeg ik dus: "Hey, meisje! Mag ik erlangs?" Kind gaat uit de weg en zegt: "Uhm, jonge"
Ik kwam niet meer bij van het lachen toen.
Haha wij zijn (met paar vrienden) nog een keer wakker gemaakt door de politie omdat we naast de weg waren beland en daar in slaap zijn gevallenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Incredible-Maike het volgende:
Mijn broertje kwam een keer thuis met het verhaal dat ene kameraad van hem stomdronken aar huis was gefiets en gevallen, toen ter plekke maar gaan slapen...
...kreeg hij het te koud en wilde zijn "deken"(fiets) over zich heen trekken!
Geweldig!
Of iemand die een paSat met besteld... man achter de balie met nuchter antwoord of patat ook goed was
OMG Ik lig hier écht he-le-maal compleet in een deuk!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
Erg herkenbaar !quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maar ik kieper er niet bij in de struiken.
Meestal moet ik wel rare capriolen uithalen om tot stilstand te komen en die veter los te halen.
[..]
Ik neem dan altijd een omweg terug omdat ik bang ben dat mensen me anders raar aankijken.
Zo heb ik weleens gehad dat ik als tegenligger aan de verkeerde kant reed. Tja, ik had de eerste afslag gemist dus reed door na de overkant en toen kwam ik van die breezersletjes tegen die riepen dat ik dom was omdat ik aan de verkeerde kant reed. Ja euh, ik had geen zin om terug te keren, laat me toch met rust.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:12 schreef Lianne__ het volgende:
Het is winter, je zit in de 2e klas, en wil een muts op zetten, maar je trekt de muts iets te ver over je ogen, waardoor je scheef gaat rijden, niks ziet, en zomaar de grote weg op rijd.. 80 weg.. ik reed op secundaire weg.. ik heb wel 100 x gekeken of er niemand in de buurt was..
Nu moet ik denken aan mijn vader. Die had met zijn motor getankt bij een benzinepomp op ongeveer ..... kilometers afstand van huis, ergens in Limboland. Nu is het bij het tanken de gewoonte (ja? echt?!) dat je ná het tanken betaalt. En toen deed zijn pinpas het dus niet. En natuurlijk had hij geen contant geld of zo bij zich... Nog naar een nabijgelegen bank getoerd, om daar te pinnen - de pas was gewoon dood, morsdood. En dan sta je daar in Limboland, met een tank vol onbetaalde benzine....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef PoloPower het volgende:
Pas nog, moest ik wat afrekenen, ik haal mn pas 4x door dat ding, en ik denken dat dat pinapparaat niet werkt terwijl er vanaf de eerste keer doorhalen al "voer pincode in" op het display stond. Maar dat had ik blijkbaar niet zien veranderen ofzo.
Meisje achter de kassa "u kunt uw pin al invoeren hoor" Ik uhmm ohja, sja ik moest er vroeg uit uit vandaag, dus ik ben nog en beetje duf. Snel afgerekent en weggegaan.
(ik was die dag ook echt heel duf, dus verbazen doet 't me niet)
Hoe ben je daar weer uitgekomen met fiets en verzopen boeken enzo?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:15 schreef Roycovic het volgende:
Normaal ben ik alleen een forum lezer, maar vind dit zo`n geweldig topic dat ik niet achter kan blijven.
Mijn dagelijkse fietsroute naar school (alweer 14 jaar geleden of zo) bestond uit een oversteek met een veerpontje. Nu loopt de oprit naar het veerpontje erg stijl naar beneden af.
Als er een boot over de rivier vaart, dan brengt dit golven met zich mee. Als het dan ook nog vriest, dan laten die golven op de stijle oprite een bevroren ijsbaantje achter.
Als er dan een domme brugpieper (uhh Ik) met volle vaart naar beneden gaat en vlak voor de maas wil remmen (veerpont was aan de overzijde) dan slipt hij en vliegt hij met fiets, boekentas en al, zo de maas in
![]()
![]()
Daarna nog in de ijzige kou verder naar school gefiets, helde dag op school en weer terug naar huis. Ben wel een week flink verkouden geweest.
Ik ging een keer boodschappen doen bij de Plus en daar staat op een andere manier dan ik gewend ben aangegeven wanneer je je pincode moet invoeren. Dus ik haal mijn pas er door en kijk de kassajuffrouw wat wazig aan totdat ze zegt dat ik mijn pincode kan invoerenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef PoloPower het volgende:
Pas nog, moest ik wat afrekenen, ik haal mn pas 4x door dat ding, en ik denken dat dat pinapparaat niet werkt terwijl er vanaf de eerste keer doorhalen al "voer pincode in" op het display stond. Maar dat had ik blijkbaar niet zien veranderen ofzo.
Meisje achter de kassa "u kunt uw pin al invoeren hoor" Ik uhmm ohja, sja ik moest er vroeg uit uit vandaag, dus ik ben nog en beetje duf. Snel afgerekent en weggegaan.
(ik was die dag ook echt heel duf, dus verbazen doet 't me niet)
haha, zo moest ik ook eens een hockeywedstrijd fluiten (meisjes C ofzo). Op een gegeven moment viel het me op dat eentje wel erg op een jongetje leek (kort haar, broekje ipv. rokje aan etc.). Dus ik de wedstrijd stilleggen, andere scheidsrechter bij me roepen om zijn oordeel te vragen. Hij dacht het ook, dus ik naar dat "jongetje" toe om te vragen. Ineens al die teamgenootjes met zon kinderen-voor-kinderen-stemmetje: NEE HOORWRWR zij is een meisje!!!! Ook al die ouders aan de kant meedoen enzo, helemaal verontwaardigdquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:59 schreef niksie het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad laatstik doe recreatiewerk (als bijbaantje), en moest op een gegeven moment gaan penaltyschieten als activiteit. Er deden echt alléén maar jongens mee, en 1 meisje. Nou, iedereen mocht 3 keer schieten en niemand van de jongens scoorde... Toen was dat meisje aan de beurt, en die scoorde wel! Dus ik: Zíe je wel dat meiden kunnen voetballen!
Meisje: Eh...ik ben een jongen hoor ...Shiten het erge was dat alle papa's van die jochies stonden te kijken, ook van dat 'meisje' ...die keek me niet al te vrolijk aan !
![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Tony_Teletext het volgende:
stap ik met een maat van me in de lift, drukken we op het knopje en de lift ging omhoog.
op een gegeven moment stopt hij, maar de deur ging niet open.
Wij beginnen aan de deur te trekken enzo, klinkt er opeens een stem achter ons:
"Moeten jullie er soms uit?"![]()
Zoiets moet je gewoon tactisch oplossen door naar de naam te vragenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:34 schreef Palomar het volgende:
haha, zo moest ik ook eens een hockeywedstrijd fluiten (meisjes C ofzo). Op een gegeven moment viel het me op dat eentje wel erg op een jongetje leek (kort haar, broekje ipv. rokje aan etc.). Dus ik de wedstrijd stilleggen, andere scheidsrechter bij me roepen om zijn oordeel te vragen. Hij dacht het ook, dus ik naar dat "jongetje" toe om te vragen. Ineens al die teamgenootjes met zon kinderen-voor-kinderen-stemmetje: NEE HOORWRWR zij is een meisje!!!! Ook al die ouders aan de kant meedoen enzo, helemaal verontwaardigd. Ik heb maar snel weer door laten spelen
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Tony_Teletext het volgende:
stap ik met een maat van me in de lift, drukken we op het knopje en de lift ging omhoog.
op een gegeven moment stopt hij, maar de deur ging niet open.
Wij beginnen aan de deur te trekken enzo, klinkt er opeens een stem achter ons:
"Moeten jullie er soms uit?"![]()
Grapjas:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef Geerd het volgende:
Eigenlijk kwam het door deze site waar ik dus op had gekeken wat ik mee moes nemen http://www.motorexamens.nl/exam.php?cid=11 daar staat dus ook niet bij dat je uitreksel nodig had.
quote:Meenemen op de dag van je motor theorie examen:
Geld: Kosten klassikaal ¤30,10 (kosten zonder examen bij vrijstelling ¤14,60.)
Theorie examenkaart: Deze kun je kopen bij de CBR balie in het examencentrum.
1 pasfoto: Zwart-wit of kleur, recht van voren.
Legitimatie: Paspoort of Identiteitskaart.
Uittreksel van het bevolkingsregister : Jonger dan een half jaar.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef Beach het volgende:
Vroeger op school was ik gewend om bij de deuren van de ingang ze open te doen door tegen het glas te duwen.
Keer kom ik aanlopen, duw hard tegen het glas om zodoende de deur te openen.
Maar wat bleek; het glas was weg dus ik donder zo door dat gat heen![]()
Keer tijdens fietsen, kom ik er na anderhalf uur achter dat ik een gat van meer dan 10 cm lang bij mn kruis heb in mn broek![]()
En al die tijd vrolijk rondgefietst zonder het door te hebben.
De terugweg met mn benen zo dicht mogelijk langs mn frame en mn jas zover mogelijk naar beneden teruggefietst![]()
Keer wilde ik peuken halen dus keihard fietsen.
Ga ik als een motorrijder de bocht door; bekende verhaal van trapper->weg.![]()
Ga ik vol om plaat waar 2 mensen staan.
Ik doen alsof het totaal geen pijn doet en snel weer terug naar huis.
OMG, loserquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:31 schreef Palomar het volgende:
Ik werkte eens als vakantiebaantje bij een soort van kartbaan. Ik had als taak om oa. die autootjes na gebruik weer op hun plaats te zetten. Ik zag mn 'collega's' allemaal heel stoer met 1 been in de kabine gasgeven en het andere been een beetje half op het frame, zodat je er snel in en uit kon stappen (en dus niet helemaal in het nauwe stoeltje hoeft te kruipen). Dat wilde ik dus ook even heel stoer gaan doen, maar eenmaal mn voet op het gaspedaal kwam ik erachter dat je niet zoals bij een auto met 1 voet kunt gasgeven en remmen. Het rempedaal zat aan de andere kant met de stuurpen ertussen![]()
Gevolg was dat ik keihard tegen allemaal andere geparkeerde autootjes aanknalde en vervolgens dwars door de slagboom reedEn dit allemaal onder het toeziend oog van bezoekers die in de rij stonden
. Eenmaal tot stilstand duwde ik het wagentje maar op zn plaats en ging suggestief een beetje in het motorblok/achteras kijken alsof het aan de remmen lag
Ze keken iig wel ernstigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:45 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
OMG, loser![]()
alsof die bezoekers niet doorhadden dat dat een schaamte-ontwijkende-activiteit (SOA) was![]()
EUh ja omdat ik dus een mailtje heb gestuurd ja hier komt tie:quote:
Knap van die Tim Jansen dat hij snapte wat je bedoelde. Wat een onleesbare brief.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:05 schreef m021 het volgende:
[..]
Knap van die Tim Jansen dat hij snapte wat je bedoelde. Wat een onleesbare brief.![]()
blahahahaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:03 schreef MichielPH het volgende:
Ach, hij heeft al 4 leestekens gebruikt; hij had ook minder kunnen gebruiken. En hij probeert tenminste hoofdletters te gebruiken!
Zo erg is het niet?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:15 schreef Geerd het volgende:
Ach zo erg ist ook weer niet, nie zo piepen man
Mocht je je afvragen waarom ik 'jullie' en 'je' fout heb gerekend: als je het eerst over jullie (meervoud) hebt kun je het later niet over je (enkelvoud) hebben. Bovendien is het onbeleefd om iemand die je niet kent aan te spreken met 'je'.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:47 schreef Geerd het volgende:
> Ik had even een tip/klacht over jullie site.
> Bij info&tips waar ik dus gister keek omdat ik vandaag motortheorie
> had, Zag ik wat ik dus allemaal mee moes nemen maar kun je ook even
> der bij zetten dat je een uitreksel van het gemeentehuis moet hebben?
> Zodat der niet meer mensen voor niks der heen gaan?
>
> Groeten Geerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |