Zo besloot ik als nieuwsgierig menneke van 4 ook eens wat knopjes in te drukken nadat ik achter een rek was gekropen. En toen stond een halve V&D/Bijenkorf oid in het duisterquote:Op maandag 5 juni 2006 02:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit topic doet me denken aan iets wat ik allang verdrongen had.
Ik stond toen ik 13 was ofzo in de winkel van Yves Rocher naar parfumpjes en dingetjes te kijken, en besloot tegen het wand naast me te leunen. Spijtig genoeg was het geen wand maar een soort doek, waarachter de etalage was, waar veel, heel veel flesjes en zulks stonden. Daar vloog ik dus in. Dat mens in de winkel was echt woést, en ik moest net zo lang wachten tot bleek dat er niets kapot was. Ik heb me daar nooit meer durven te vertonen
.
Je had me bij het ajax gedeelte .quote:Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef rameijer het volgende:
Is 'in een drukke kroeg met een groep mede-Ajax-supporters met je knetterstonede kop om een Blue Curacao vragen in plaats van bier' ook beschamend?
Ik vond toen van niet, maar m'n medesupporters wel
Word er nog steeds mee gepest
had zoiets in de tram. Stond een kind met lang haar in een staart voor me. Toen ik eruit moest vroeg ik dus: "Hey, meisje! Mag ik erlangs?" Kind gaat uit de weg en zegt: "Uhm, jonge"quote:Op maandag 5 juni 2006 05:22 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Telt deze ook:
Toen ik een jaar 12 was liep ik een keer met mijn walkman op door de stad.
Ik werd op een gegeven moment aangesproken door een persoon (die naar later bleek de weg vroeg), ik verstond die persoon echter niet (vanwege de walkman).
Zo netjes als ik was deed ik de walkman af en vroeg netjes:
Wat zegt u meneer?
Bleek het een vrouw te zijn![]()
Ik heet Terry en een meisje in mijn klas heette Kelly, die klanken willen ook nog weleens op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:13 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zat op de middelbare school op een gegeven moment in dezelfde klas met nog een Els en een Allison. Die Allison werd regelmatig 'Al' genoemd. Als er "Els" werd geroepen en ik keek op, was het regelmatig "nee, de andere Els" (zij was populairder
) En als er "Al" werd geroepen, wilde ik ook nog wel eens opkijken om vervolgens te moeten constateren dat de s op het einde niet volgde en ik dus niet had moeten reageren..
![]()
Dat heb ik ook wel eens. Zegt iemand iets, vraag ik "wat zei je", kijken ze je geïrriteerd aan omdat ze aan het bellen zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:53 schreef Merkie het volgende:
Heb wel eens gehad dat als iemand langs mij loopt hij/zij ineens "hoi" zegt. Meestal zeg ik iets soortgelijks dan terug, alleen het is best wel maf als blijkt dat die persoon een telefoon tegen zijn of haar oor had.
Helemaal als ze handsfree met zo'n oortje aan het bellen zijn. Komen ze druk pratend op je af, jij hardop vragen wat hij nu zegt, krijg je zo'n blik alsof het heel dom is om te denken dat hij tegen jou praat. Is toch heel normaal, keihard lullend en lachend in je eentje over straat kachelen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:01 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Zegt iemand iets, vraag ik "wat zei je", kijken ze je geïrriteerd aan omdat ze aan het bellen zijn.
Ik heb dat dus een keer gehad toen ik op school op het toilet zat. Iemand op de wc naast me begon opeens te praten, iets in de trant van "Hoi, hoe is het ermee?". Dus ik geef antwoord, verbaasd, dat nog net wel. Na nog wat vragen hoor ik degene nasst me opeens zeggen, "ja sorry, er zit hier iemand op het toilet naast me de hele tijd te antwoorden als ik een vraag aan jou stel."quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:53 schreef Merkie het volgende:
Heb wel eens gehad dat als iemand langs mij loopt hij/zij ineens "hoi" zegt. Meestal zeg ik iets soortgelijks dan terug, alleen het is best wel maf als blijkt dat die persoon een telefoon tegen zijn of haar oor had.
Hehehequote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb dat dus een keer gehad toen ik op school op het toilet zat. Iemand op de wc naast me begon opeens te praten, iets in de trant van "Hoi, hoe is het ermee?". Dus ik geef antwoord, verbaasd, dat nog net wel. Na nog wat vragen hoor ik degene nasst me opeens zeggen, "ja sorry, er zit hier iemand op het toilet naast me de hele tijd te antwoorden als ik een vraag aan jou stel."
Die bleek dus op het toilet aan het bellen te zijn... Vind ik ook niet gezond. Ik ben pas uit het toilethokje gekomen nadat er verder niemand meer in de buurt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |