abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juni 2006 @ 03:01:55 #126
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38551306
quote:
Op maandag 5 juni 2006 02:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit topic doet me denken aan iets wat ik allang verdrongen had .

Ik stond toen ik 13 was ofzo in de winkel van Yves Rocher naar parfumpjes en dingetjes te kijken, en besloot tegen het wand naast me te leunen. Spijtig genoeg was het geen wand maar een soort doek, waarachter de etalage was, waar veel, heel veel flesjes en zulks stonden. Daar vloog ik dus in . Dat mens in de winkel was echt woést, en ik moest net zo lang wachten tot bleek dat er niets kapot was. Ik heb me daar nooit meer durven te vertonen .
Zo besloot ik als nieuwsgierig menneke van 4 ook eens wat knopjes in te drukken nadat ik achter een rek was gekropen. En toen stond een halve V&D/Bijenkorf oid in het duister .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_38551855
Telt deze ook:

Toen ik een jaar 12 was liep ik een keer met mijn walkman op door de stad.
Ik werd op een gegeven moment aangesproken door een persoon (die naar later bleek de weg vroeg), ik verstond die persoon echter niet (vanwege de walkman).
Zo netjes als ik was deed ik de walkman af en vroeg netjes:
Wat zegt u meneer?

Bleek het een vrouw te zijn
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_38551893
Ik was net verhuisd naar mijn nieuwe woonplaats en mocht op mijn nieuwe basisschool een gesprekje houden. Daarna moest ik ook nog fijn een test afnemen, om toegelaten te worden in groep 6. Ik had net besloten om een afkorting van één van mijn doopnamen (nicolaas) te gebruiken als roepnaam, inplaats van mijn "echte" roepnaam en had deze nog niet veel gebruikt. Toen de vrouw van de basisschool vroeg hoe ik mijn naam spelde zei ik overtuigd: "Nicko". De vrouw keek me raar aan en zei "de meeste mensen schrijven het gewoon met een c hoor". Ik schaamde me kapot omdat ik m'n eigen naam niet eens kon spellen op m'n negende en ik vlak daarna een test moest afleggen om toegelaten te worden..
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_38551903
Ik had de oude racefiets van mijn zus gekregen en was net een tijdje bezig geweest met het (proberen) af te stellen van de remmen. Natuurlijk draaide ik ook aan alle dingen die maar gedraaid konden worden, bijvoorbeeld de hendeltjes van het zadel of het wielen. Toen ik tevreden was wilde ik de fiets uittesten en ging stoer rond racen.

Na een tijdje reed ik weer naar huis en zag dat de buurman zijn auto aan het schoonmaken was met een waterslang. Omdat ik in de achtertuin moest zijn reed ik op de stoep en wilde ook over de waterslang heen. De slang stond natuurlijk strak van de druk en het voorste deel van de fiets ging een stukje omhoog toen mijn voorwiel over de slang reed. Ineens zakte de fiets in, rolde het voorwiel door en lag ik languit op de stoep, naast mijn fiets. Heel stoer stond ik op, liep met de fiets in de hand naar mijn wiel en vloog snel de achtertuin in.

Blijkbaar had ik iets verkeerde gedaan met de hendels van het voorwiel toen ik aan het "sleutelen" was, zodat het voorwiel heel erg los zat. Toen het frame omhoog ging, wipte het wiel er onderuit en viel ik languit op de stoep.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_38554836
alleen een lege lift instappen en je afvragen waarom dat zolang duurt naar de derde. Knopje vergeten in te drukken......
pi_38560508
Is 'in een drukke kroeg met een groep mede-Ajax-supporters met je knetterstonede kop om een Blue Curacao vragen in plaats van bier' ook beschamend?

Ik vond toen van niet, maar m'n medesupporters wel

Word er nog steeds mee gepest
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_38560762
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:36 schreef Arcee het volgende:

Die van die Toblerone is goed.
hi
pi_38563330
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:47 schreef rameijer het volgende:
Is 'in een drukke kroeg met een groep mede-Ajax-supporters met je knetterstonede kop om een Blue Curacao vragen in plaats van bier' ook beschamend?

Ik vond toen van niet, maar m'n medesupporters wel

Word er nog steeds mee gepest
Je had me bij het ajax gedeelte .

[ Bericht 2% gewijzigd door glremme op 05-06-2006 17:33:16 ]
Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
pi_38564620
Vroeger was ik op een camping in Frankrijk, en daar hadden ze veel te weinig douches, dus elke dag was het enorm dringen om een douche te bemachtigen. Maar je kon die douche's van de buitenkant heel simpel open en dicht doen. Ik had eindelijk een douche bemachtigd, moest ik opeens keihard schijten, dus ik snel naar buiten (Had m'n kleren nog aan), en doe de deur vanbuiten op slot. Stond toen al een beetje voor lul, want er stond een enorme rij mensen te wachten bij de douches. Ik kom terug van het schijten, en ik wil mijn hokje weer openmaken om te douchen. Dus ik zit zo van de buitenkant aan dat slot te rommelen, en iedereen die staat te wachten kijkt me echt aan alsof ik een idioot ben. Ik heb eindelijk dat slot open, staat er zo'n oud wijf in die douche! Had ik de verkeerde opengemaakt.. Snel in de goede douche gaan, half uur gewacht en toen naar buiten gevlucht en de rest van de vakantie dat gedeelte van de camping gemeden en in het andere toilethok gedouchet
  maandag 5 juni 2006 @ 18:06:36 #135
116894 AlttC
Weet het toch wel beter.
pi_38564740
Tijdens softbal in de brugklas ofzo eindelijk een bal geraakt met de stalen honkbalknuppel. Knuppel naar achteren, rennen naar het volgende honk en opeens hoor ik wat mensen juichen. Ik denken dat ze blij zijn dat ik ook eens wat goed doe in het team, blijkt dat ik het hoofd van de gymdocente op een haar na gemist heb met de knuppel die ik naar achteren wierp.
The best thing about the truth is that you can make it up...
  maandag 5 juni 2006 @ 18:44:08 #136
142658 2cats
Mijn popje is de liefste!!!!!
pi_38566102
tvp, hoe simpel ook............
Ober!! 2 bier graag!!! En doe mijn broertje er ook twee..nee, doe hem er maar 3..... zuiplap!
Enne..... BOCHTJES ZIJN VOOR MIETJES!!!!!
pi_38570243
Met je auto voor de stoplichten en dan in drie laten staan en dan gewoon weer dom starten en weer laten afslaan. Ohwja in 1 rij je meestal weg het ergste was nog het was alweer rood.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 5 juni 2006 @ 22:56:27 #138
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_38576230
Op dit fietsje naar de hipste discotheek in de buurt gegaan..

I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  maandag 5 juni 2006 @ 23:01:11 #139
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_38576441
quote:
Op maandag 5 juni 2006 05:22 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Telt deze ook:

Toen ik een jaar 12 was liep ik een keer met mijn walkman op door de stad.
Ik werd op een gegeven moment aangesproken door een persoon (die naar later bleek de weg vroeg), ik verstond die persoon echter niet (vanwege de walkman).
Zo netjes als ik was deed ik de walkman af en vroeg netjes:
Wat zegt u meneer?

Bleek het een vrouw te zijn
had zoiets in de tram. Stond een kind met lang haar in een staart voor me. Toen ik eruit moest vroeg ik dus: "Hey, meisje! Mag ik erlangs?" Kind gaat uit de weg en zegt: "Uhm, jonge"
Ik kwam niet meer bij van het lachen toen.
pi_38576662
Totaal niet in m'n eentje maargoed..

Tijd terug voor het eerst naar de Off Corso geweest. Dan loop je dus een trap op zo de zaal in. Nou prima, lopen een stuk naar links voor en in ene flikker ik zo naar beneden bovenop een of andere jongen. Stopt de vloer daar gewoon opeens om 50 cm ofzo daaronder weer door te gaan

Toen had ik wel even zoiets van
  maandag 5 juni 2006 @ 23:11:31 #141
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38576844
Zoiets had ik in Nighttown
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 5 juni 2006 @ 23:21:00 #142
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_38577216
Naar huis lopen na een (heftig) avondje stappen, En na een half uur doorhebben dat je COMPLEET verkeerd gelopen bent.

Kan je dat pokken eind weer terug!

Niet echt in m'n eentje maar toch.
Op m'n werk moet je in de kantine altijd je badge tegen een apparaat houden zodat je korting krijgt. En je kan alleen maar betalen met een chipper. Die je na het betalen op je dienblad gooit.
Vervolgens na het eten de spullen op je dienblad de vuilnisbak in kieperen. En er bijna gelijk achterkomen dat je je badge & chipper niet van het dienblad gehaald hebt.

Graven in een volle bak is niet fijn!

[ Bericht 58% gewijzigd door Hilzillah op 05-06-2006 23:35:18 ]
pi_38578295
Ik woonde nog maar enkele weken in Groningen (in het noorden) en kwam net ergens uit het centrum vandaan. Ik stond bij een kruispunt en ik kende de buurt nog niet echt, maar ik dacht 'volgens mij kwam ik daarvandaan, dus als ik daarheen fiets, ga ik weer richting het noorden'. Na een tijdje herkende ik de buurt nog steeds niet, maar ik bleef maar stug doorfietsen. Nog een tijdje later werd ik echt wanhopig. UIteindelijk vroeg ik iemand of dit het noorden van Groningen was, zei hij 'je bent in De Wijert' (in het verre zuiden van Groningen) .... De verkeerde afslag genoemen Hij me zo meewarig aankijken

En het is een pokke-end fietsen van zuid naar noord
pi_38578329
En mijn enige treinblunder: ik heb een keer in de trein naar Alkmaar gezeten terwijl ik naar Utrecht moest. Kon ik op Hilversum overstappen.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 00:48:06 #145
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_38579792
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 08:13 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik zat op de middelbare school op een gegeven moment in dezelfde klas met nog een Els en een Allison. Die Allison werd regelmatig 'Al' genoemd. Als er "Els" werd geroepen en ik keek op, was het regelmatig "nee, de andere Els " (zij was populairder ) En als er "Al" werd geroepen, wilde ik ook nog wel eens opkijken om vervolgens te moeten constateren dat de s op het einde niet volgde en ik dus niet had moeten reageren..
Ik heet Terry en een meisje in mijn klas heette Kelly, die klanken willen ook nog weleens op elkaar lijken. Vooral ook omdat we vlak achter elkaar kwamen op de alfabetische lijst.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 6 juni 2006 @ 00:53:46 #146
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38579920
Heb wel eens gehad dat als iemand langs mij loopt hij/zij ineens "hoi" zegt. Meestal zeg ik iets soortgelijks dan terug, alleen het is best wel maf als blijkt dat die persoon een telefoon tegen zijn of haar oor had .
2000 light years from home
pi_38582148
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 00:53 schreef Merkie het volgende:
Heb wel eens gehad dat als iemand langs mij loopt hij/zij ineens "hoi" zegt. Meestal zeg ik iets soortgelijks dan terug, alleen het is best wel maf als blijkt dat die persoon een telefoon tegen zijn of haar oor had .
Dat heb ik ook wel eens. Zegt iemand iets, vraag ik "wat zei je", kijken ze je geïrriteerd aan omdat ze aan het bellen zijn.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_38582372
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 08:01 schreef m021 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens. Zegt iemand iets, vraag ik "wat zei je", kijken ze je geïrriteerd aan omdat ze aan het bellen zijn.
Helemaal als ze handsfree met zo'n oortje aan het bellen zijn. Komen ze druk pratend op je af, jij hardop vragen wat hij nu zegt, krijg je zo'n blik alsof het heel dom is om te denken dat hij tegen jou praat. Is toch heel normaal, keihard lullend en lachend in je eentje over straat kachelen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38587382
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 00:53 schreef Merkie het volgende:
Ik heb dat dus een keer gehad toen ik op school op het toilet zat. Iemand op de wc naast me begon opeens te praten, iets in de trant van "Hoi, hoe is het ermee?". Dus ik geef antwoord, verbaasd, dat nog net wel. Na nog wat vragen hoor ik degene nasst me opeens zeggen, "ja sorry, er zit hier iemand op het toilet naast me de hele tijd te antwoorden als ik een vraag aan jou stel."

Die bleek dus op het toilet aan het bellen te zijn... Vind ik ook niet gezond. Ik ben pas uit het toilethokje gekomen nadat er verder niemand meer in de buurt was.
pi_38587495
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:35 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik heb dat dus een keer gehad toen ik op school op het toilet zat. Iemand op de wc naast me begon opeens te praten, iets in de trant van "Hoi, hoe is het ermee?". Dus ik geef antwoord, verbaasd, dat nog net wel. Na nog wat vragen hoor ik degene nasst me opeens zeggen, "ja sorry, er zit hier iemand op het toilet naast me de hele tijd te antwoorden als ik een vraag aan jou stel."

Die bleek dus op het toilet aan het bellen te zijn... Vind ik ook niet gezond. Ik ben pas uit het toilethokje gekomen nadat er verder niemand meer in de buurt was.
Hehehe
Ik zou dr gewoon om te zieken mee doorgegaan zijn: "Wacht ff schat, ik moet ophangen, die lul hiernaast denkt dat ik met hem mee zit te bellen..."
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')