Ja, maar dit keer definitief... mits ik het besluit (voor morgenavond) heb genomen om deze stap daadwerkelijk te zetten.quote:
een paard neukenquote:
Ik heb nooit een ander account gehad, dat is het grappigequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Goedzo, post dan maar door met je echte account of een andere kloon.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar dit keer definitief... mits ik het besluit (voor morgenavond) heb genomen om deze stap daadwerkelijk te zetten.
Da's maar moeilijk te geloven. We zullen het wel zien wanneer ik ooit admin word, dan pak ik de kloonscanner erbij!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb nooit een ander account gehad, dat is het grappige.
FF!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben FOK! al 54 keer verlaten.
Het lukt je niet.
Veel succes! [afbeelding]
Als in "You can check in anytime you want, but you can never leave"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef FlyingFox het volgende:
Het lukt je niet.
Ik vind het prima. Ik vraag mij wel af waarom je dat moeilijk te geloven vindt. Omdat je denkt dat iedereen dezelfde mening moet hebben?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's maar moeilijk te geloven. We zullen het wel zien wanneer ik ooit admin word, dan pak ik de kloonscanner erbij!
Ook ik heb het reeds eerder getracht, maar de keer zal ik volharden!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef FlyingFox het volgende:
Het lukt je niet.
Ging het hier niet mis tussen jou en de mods?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Ik vraag mij wel af waarom je dat moeilijk te geloven vindt. Omdat je denkt dat iedereen dezelfde mening moet hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
@ts: ga je met je andere kloons verder baggeren ??Jij weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voices tell me I'm the shit.
Omdat je toch een apart typetje speelt. Je relt niet als in 'schelden en flamen', maar je topics zijn op z'n minst vreemd te noemen, en da's nog een positief woord. Is het je echte account, dan ben je een beetje raar. Is het een kloon, dan is het een zeer geslaagde.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het prima. Ik vraag mij wel af waarom je dat moeilijk te geloven vindt. Omdat je denkt dat iedereen dezelfde mening moet hebben?
Wanneer stop jij?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Modus het volgende:
Sukkel.
Waarom raar? Wat is raar? Bepaal jij dat ik raar ben? Bepaalt de meerderheid dat? Het zijn zomaar wat vragen die in mij opkomen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat je toch een apart typetje speelt. Je relt niet als in 'schelden en flamen', maar je topics zijn op z'n minst vreemd te noemen, en da's nog een positief woord. Is het je echte account, dan ben je een beetje raar. Is het een kloon, dan is het een zeer geslaagde.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Modus het volgende:
Sukkel.
Heb je wel eens wat WFL topics van mij gelezen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef oor het volgende:
grappige is dat er echt geen enkel normaal topic of post uit deze user komt. als ik een topic zie en ik zie de username, dan neem ik al de moeite niet om het topicje te lezen. alleen dit topicje sprak me wel aan. maar hellaas is er toch niets van waar.
http://forum.fok.nl/user/history/77938 is mijn start paginaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hihihihihihi!
Je stalkt me gewoon![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/77938 is mijn start pagina
Ik verzeker je:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je wekt niet bepaald de indruk dat je binnen nu en een dag voorgoed verdwenen bent, Duif.
Ik trek mij er persoonlijk niets van aan. Anderen doen dat kennelijk (overduidelijk) wel. In dat geval ken ik mijn grenzen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef vosss het volgende:
Zeg FuifDuif, waarom trek je het eik aan wat mensen op Fok van je denk of vinden of whatever?
Internet is toch 1 hele grote speeltuin die je vooral niet serieus moet nemen!!!!
Tomorrow, tomorrow, I love you tomorrow...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef FuifDuif het volgende:
(Denk hier in gedachten even een dramatisch stukje muziek bij. Iets uit The King of Kings ofzo, van Miklos Rosza.)
Je bent niet hard genoeg om door te zetten. Je zal morgen als een watje weer terugkomen van je besluit en gewoon weer op Fok! blijven rondhangen. Een "held op sokken" noemen we dat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar dit keer definitief... mits ik het besluit (voor morgenavond) heb genomen om deze stap daadwerkelijk te zetten.
Je kunt het pand toch ook gewoon via de artiestenuitgang verlaten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik verzeker je:
Als ik morgenavond (voor 0:00!) met het definitieve besluit kom Fok! daadwerkelijk te verlaten, dan zal dat besluit worden opgetekend in de allerlaatste post van FuifDuif. Dan zal ik besluiten met de woorden:
"Het is volbracht."
(Denk hier in gedachten even een dramatisch stukje muziek bij. Iets uit The King of Kings ofzo, van Miklos Rosza.)
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef vosss het volgende:
Zeg FuifDuif, waarom trek je het eik aan wat mensen op Fok van je denk of vinden of whatever?
Het maakt mij niet veel uit of je nu blijft of gaat.....quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Voor diegenen die mij niet graag zien gaan... wees niet getreurd. Ik heb nog geen defintief besluit gemaakt! Ik maak morgen (in ieder geval voor 0:00) de balans op van de voorstanders en tegenstanders en die ratio neem ik mee in mijn overwegingen.
Je kan er een poll van makenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Voor diegenen die mij niet graag zien gaan... wees niet getreurd. Ik heb nog geen defintief besluit genomen! Ik maak morgen (in ieder geval voor 0:00) de balans op van de voorstanders en tegenstanders en die ratio neem ik mee in mijn overwegingen.
En al meteen een slag om de arm inbouwen zodat je niet te erg afgaat als je toch blijft.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Voor diegenen die mij niet graag zien gaan... wees niet getreurd. Ik heb nog geen defintief besluit genomen! Ik maak morgen (in ieder geval voor 0:00) de balans op van de voorstanders en tegenstanders en die ratio neem ik mee in mijn overwegingen.
En hoe precies trek je je ook weer niet aan wat anderen van je vindenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Dat topic is niet eens van mijquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:08 schreef michiel_merk het volgende:
succes met je paard
Die gewéldige grap was al gemaaktquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:09 schreef remlof het volgende:
Doe je wel de deur achter je dicht?
Gij zult niet jokken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik heb nooit een ander account gehad, dat is het grappige.
Aandachttekort.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waarom moet je zonodig verkondigen dat je ( misschien ) weggaat?
Ik mis de optie ''kan mij het schelen''quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Moet Fuifduif Fok! verlaten?
» Ja.
» Nee.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Zo dan
zielig, dus hieruit blijkt dat je niet eens weggaat maar je fuifduif account niet meer gaat gebruikenquote:
Nee, dit is niet waar. Yvonne kan beamen dat er heel wat anders heeft gespeeld. Sinds FuifDuif heb ik nooit meer een ander account aangemaakt/gebruikt. Dat kloongebeuren is destijds achter ons gelaten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:17 schreef oor het volgende:
[..]
zielig, dus hieruit blijkt dat je niet eens weggaat maar je fuifduif account niet meer gaat gebruiken
Het feit dat ie er nog 24 uur over moet nadenken geeft sowieso al te kennen dat FuifDuif geen fan is van daadkrachtig en duidelijk beslissen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:17 schreef oor het volgende:
zielig, dus hieruit blijkt dat je niet eens weggaat maar je fuifduif account niet meer gaat gebruiken
*beaamt*quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, dit is niet waar. Yvonne kan beamen dat er heel wat anders heeft gespeeld. Sinds FuifDuif heb ik nooit meer een ander account aangemaakt/gebruikt. Dat kloongebeuren is destijds achter ons gelaten.
normaal zeg jequote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:21 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
normaal zeg je
Ach kindje toch,
ga je echt?
Weet je niet dat het donker is buiten?
En fris?
Goed je sjaaltje en wantjes aan doen he?
Hier nog iets extra's voor in je rugzak
wat ben je hard geworden :![]()
50/50 het spant er omquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:48 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ja gestemd... Uiteraard.
Flikker nou gewoon op met die teringpoll die zo níet relevant is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:57 schreef maartena het volgende:
Ik post de poll nog maar weer even op deze pagina.... (mischien kan Fuif em zelf trouwens ook in de OP gooien)
Moet Fuifduif Fok! verlaten?
» Ja.
» Nee.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Laat me raden, jij hoort bij de nee-stemmers?quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:00 schreef static het volgende:
[..]
Flikker nou gewoon op met die teringpoll die zo níet relevant is.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:00 schreef static het volgende:
Flikker nou gewoon op met die teringpoll die zo níet relevant is.
[..]
Omdat ze beide lichtelijk (quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:05 schreef RealZeus het volgende:
Fuifduif vertrekt van Fok! en er wordt straks een pedopartij opgericht.
Waarom leg ik een link tussen die twee dingen?![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:14 schreef guitarist.nl het volgende:
omg is dit je nieuwe kloon: http://forum.fok.nl/user/active/150304 ??alleen maar sex
is het jou kloon ??quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:16 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]![]()
pas maar op dat ik geen water over je pickups flikker
!
quote:
[..]
Hey, een noepje.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoevaak ga je die laatste zin nog herhalen?
ok, ik heb google weer als mun startpagina gemaakt, zal het nooit meer doenquote:
Okay, vriendjes.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ok, ik heb google weer als mun startpagina gemaakt, zal het nooit meer doen![]()
Nee,niet op die manier.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Omdat ze beide lichtelijk () afwijken van de sexuele norm?
Wanneer ga jij?quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Niet verlaten joh, Ik heb je ook altijd gemogen op je christelijke kanten na (tot zover die nog aanwezig waren) En er zijn er wel meer teleurgesteld in de mensheid, alle reden om door te posten.
(op welk onderwerp dan ook)
je bent sterker dan degenen die enkel genoegen nemen te rellen met hun levenstijd!
denk daar maar aan..
groeten BG.
Of ze blijven.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:49 schreef Kogando het volgende:
Echte bikkels verdwijnen met de noorderzon
Inderdaad... blaffende honden bijten in het bot waar de 3e mee vandoor gaat om die in een kuil van een ander te gooien. Tenminste, dat zei mijn vader altijd als hij stijf van de heroïne in het tuinhuis van de buren lag te stuiptrekken.quote:
Ik ben dichterbij dan je denktquote:
Christquote:Op woensdag 31 mei 2006 04:36 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Ik ben dichterbij dan je denkt![]()
Vreemd dat je mij met die mensen vergelijktquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:02 schreef Invictus_ het volgende:
Misschien kan fuifie samen met harriechristus en rudeonline een forum stichten waar ze wel begrepen worden.
En dan staat het nog in ONZ ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:10 schreef jogy het volgende:
Deceptietopic. Hoopvolle TT maar TS krabbelt in de OP al weer terug.
Ik heb het nu over fuifduif. Ik heb zodanig weinig leven dat ze me hier weg moeten schoppen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja maar ook omdat je blauw bent, of is dat juist een reden om er tussenuitt te knijpen
Is ie dan niet gekicked ofzo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dan staat het nog in ONZ ook.
Geen idee, maar het doet in ieder geval flink afbreuk aan een hoopgevende titel.quote:
Hehe, en niet de enigequote:Op woensdag 31 mei 2006 09:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het nu over fuifduif. Ik heb zodanig weinig leven dat ze me hier weg moeten schoppen.
Ah.quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:43 schreef buzzer het volgende:
ook hier nog maar even dan:![]()
en naar ONZ met dit valse melodrama
Terretoriumdrangquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:16 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]![]()
pas maar op dat ik geen water over je pickups flikker
!
HuilDuifquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:39 schreef Timmai het volgende:
huil huil
quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:58 schreef Kogando het volgende:
[..]
Inderdaad... blaffende honden bijten in het bot waar de 3e mee vandoor gaat om die in een kuil van een ander te gooien. Tenminste, dat zei mijn vader altijd als hij stijf van de heroïne in het tuinhuis van de buren lag te stuiptrekken.
Ah, hij komt terug onder een kloon, wedden om je fobomeissie?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef Bupatih het volgende:
Is 'ie al weg?
daar kwam mijn vader ook altijdquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In het tuinhuisje van je buren nog wel...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah, hij komt terug onder een kloon, wedden om je fobomeissie?
En je buren vonden het best? Of zaten die in jullie tuinhuisje?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar kwam mijn vader ook altijd![]()
prachtig huisje was het.
Niets. Ontwenningsverschijnselen denk ik zoquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:06 schreef Boondock_Saint het volgende:
Fuifduif, wat gaat er op dit moment door je heen?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef stFz het volgende:
ik geloof er niks van.
Don't let the door hit you in the ass when you leavequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je wordt niet gemist, opgeruimd staat netjes.. sluit je de deur?
quote:
Ik zet bansheeboy er meestal ook nog bij :p.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vreemd dat je mij met die mensen vergelijkt.
Vliegende ratten zijn hetquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Duiven zijn sowieso schijtbeesten, dus opgeruimd staat netjes.
Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef VaderJacob het volgende:
Ik heb ja gestemt.
Ben ik nu een NSB'er?
Ik weet het: Dat ik morgen een tentamen hebquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:37 schreef Nickthedick het volgende:
Ik ben eens nagegaan wat me nog minder zou interesseren dan dat Fuifduif FOK! zou verlaten... het gebroed van Rafael en Silvie kwam erg dicht in de buurt...
Let op, over een paar uur zal ie huilend aankondigen toch maar te blijven..... ondanks al die "Ja" stemmen. Hij gaat het niet aandurven, en zal met de staart tussen de benen toegeven aan zijn Fok! en baggerverslaving....quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:25 schreef K33T het volgende:
Aandachtstrekkerij.
Let op, over 1 maand is-ie weer terug.
In dat geval stem ik "Bier."quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:05 schreef kanaiken het volgende:
Ik mis vele opties in de pol.
-Het boeit me niet.
-Bier.
-We willen fuifduif aan zijn ballen ophangen.
-Anders, plaats reactie.
Is dat een en dezelfde persoon?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dan slinger je je account genaamd BloodHoundFromHell toch gewoon aan?
Problem solved. [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb besloten (hoewel later dan gepland):
Ik blijf.
Ik blijf.
Topic niet gelezen zeker?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef M3THoD_MAN het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar FuifDuif!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef K33T het volgende:
Waarom staat dit topic nog open? Hij probeert écht alle manieren om aandacht te trekken, zij het ook via provocerende reli-topics. De aandacht voor dat soort topics daalt, dan maar via deze manier.
Slotje graag.
Ik blijf.
Ik blijf.
L E Z E N.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:31 schreef maagd0077 het volgende:
nouja... als je toch vertrekt... kun je je zolang vermaken op www.lovegirlz.nl/discussies.htm
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:11 schreef erodome het volgende:
Ik ga je wel missen dan hoor fuifje, maar als je echt weg gaat dan wens ik je al het goeds van de wereld, dat elke dag de wind in je rug mag blazen en de zon je gezicht mag verwarmen!
Ik blijf, doompjequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:11 schreef erodome het volgende:
Ik ga je wel missen dan hoor fuifje, maar als je echt weg gaat dan wens ik je al het goeds van de wereld, dat elke dag de wind in je rug mag blazen en de zon je gezicht mag verwarmen!
Alleen om er weer in te duiken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef Nickthedick het volgende:
Nu nog een topic dat je uit de kast komt.
Donequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:22 schreef Adfundum het volgende:
[..]
TT is al aangepast, nu je sig nog...
![]()
Ik stond serieus op het punt om te vertrekken hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:23 schreef jogy het volgende:
Oh, en het is hartstikke fijn dat je blijft hoor. Dat is het punt ook niet. Enkel het hele Drama-queen gedoe is een beetje jammer, vermakelijk, dat wel.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:23 schreef jogy het volgende:
Oh, en het is hartstikke fijn dat je blijft hoor. Dat is het punt ook niet. Enkel het hele Drama-queen gedoe is een beetje jammer, vermakelijk, dat wel.
Ik heb zovaak serieus met fuifje in seks de degens gekruist, soms met een glimlach erbij, want je moet niet alles te zwaar opnemen, maar zeggen dat hij niet serieus kan discuzeuren is ver naast de waarheid.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik vind dat er, speciaal voor fuifduif, een SEX ONZ-subforum geopend moet worden. Als goede daad voor de mensheid. En voor diegenen, die serieus in SEX willen posten.
Ga dan, ziele pootquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik stond serieus op het punt om te vertrekken hoor.
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik kan oprecht stellen dat het me niet om de aandacht ging. Ik wilde een punt maken; een protest tegen Fok! en de diverse druiloren die mij keer op keer negatief bejegenen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger. Als ik besluit weg te gaan dan ga ik gewoon, ze merken het vanzelf wel. Dit komt een beetje op me over als iemand die schreeuwt zelfmoord te willen plegen en dan 5 paracetamolletjes slikt. Gaat om de aandacht. Die aandacht heb je gekregen en dat is natuurlijk wel leuk. Maar wat ik al schreef, ben blij dat je blijft uiteindelijk.
Dank jequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb zovaak serieus met fuifje in seks de degens gekruist, soms met een glimlach erbij, want je moet niet alles te zwaar opnemen, maar zeggen dat hij niet serieus kan discuzeuren is ver naast de waarheid.
don't push your luckquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dank je. Moet ik dat "soms met een glimlach erbij" trouwens lezen als dat je me niet altijd even serieus hebt genomen
?
Zullen we er een knal-fuifduif van maken? zijn we d'r vanaf..quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
We maken er een gezellige knalfuif van![]()
zwakquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik blijf.
Mocht je willen dat ik je serieus zou nemenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dank je. Moet ik dat "soms met een glimlach erbij" trouwens lezen als dat je me niet altijd even serieus hebt genomen
?
ik wist hetquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik blijf.
ik wist dat je niet zou gaan!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet door zou zetten!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik blijf.
Doodswensing.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Én verkrijg grafkanker.
Ik wenste hem niet dood. Ken je die reclamecampagnes niet? "Kanker betekent niet altijd het einde"?quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wenste hem niet dood. Ken je die reclamecampagnes niet? "Kanker betekent niet altijd het einde"?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Tief nou verdomme eens op met die aandachttrekkerij. Én verkrijg grafkanker.
Kneus.
Misschien moet je even bovenaan de pagina kijken in welk forum je zit enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ik ben nog niet zo lang op fok! maar ik vind je nu al vet irritant, zeker nu ik dit (overigens waardeloze) topic heb gelezen. IK GA WEG, IK STOND OP HET PUNT OM WEG TE GAAN!!! Tering wat sneu ben jij zeg.
Iemand die zelfmoord pleegt zegt het ook niet hoor!!!
Tyft gewoon op of blijf lekker maar doe niet meer zo zielig.
Slapperd. Beetje dreigen en uiteindelijk niets doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hou je mond danquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ik ben nog niet zo lang op fok!
Tis jammer dat dit forum geen "ignore" functie heeft zoals op IRCquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zal mijn keuze motiveren.
Ik realiseerde mij dat ik niet verplicht ben om te gaan, alleen om dat velen niet begrijpen hoe mijn gedachtegang is. Ik zie het derhalve als mijn taak om de blijde boodschap hier te verkondigen en net zoals het in mijn fotoboek staat vermeld: "it's a dirty job, but somebody has got to do it."
Ik blijf dus gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |