Ja, maar dit keer definitief... mits ik het besluit (voor morgenavond) heb genomen om deze stap daadwerkelijk te zetten.quote:
een paard neukenquote:
Ik heb nooit een ander account gehad, dat is het grappigequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Goedzo, post dan maar door met je echte account of een andere kloon.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar dit keer definitief... mits ik het besluit (voor morgenavond) heb genomen om deze stap daadwerkelijk te zetten.
Da's maar moeilijk te geloven. We zullen het wel zien wanneer ik ooit admin word, dan pak ik de kloonscanner erbij!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb nooit een ander account gehad, dat is het grappige.
FF!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben FOK! al 54 keer verlaten.
Het lukt je niet.
Veel succes! [afbeelding]
Als in "You can check in anytime you want, but you can never leave"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef FlyingFox het volgende:
Het lukt je niet.
Ik vind het prima. Ik vraag mij wel af waarom je dat moeilijk te geloven vindt. Omdat je denkt dat iedereen dezelfde mening moet hebben?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's maar moeilijk te geloven. We zullen het wel zien wanneer ik ooit admin word, dan pak ik de kloonscanner erbij!
Ook ik heb het reeds eerder getracht, maar de keer zal ik volharden!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef FlyingFox het volgende:
Het lukt je niet.
Ging het hier niet mis tussen jou en de mods?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Ik vraag mij wel af waarom je dat moeilijk te geloven vindt. Omdat je denkt dat iedereen dezelfde mening moet hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
@ts: ga je met je andere kloons verder baggeren ??Jij weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voices tell me I'm the shit.
Omdat je toch een apart typetje speelt. Je relt niet als in 'schelden en flamen', maar je topics zijn op z'n minst vreemd te noemen, en da's nog een positief woord. Is het je echte account, dan ben je een beetje raar. Is het een kloon, dan is het een zeer geslaagde.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het prima. Ik vraag mij wel af waarom je dat moeilijk te geloven vindt. Omdat je denkt dat iedereen dezelfde mening moet hebben?
Wanneer stop jij?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Modus het volgende:
Sukkel.
Waarom raar? Wat is raar? Bepaal jij dat ik raar ben? Bepaalt de meerderheid dat? Het zijn zomaar wat vragen die in mij opkomen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat je toch een apart typetje speelt. Je relt niet als in 'schelden en flamen', maar je topics zijn op z'n minst vreemd te noemen, en da's nog een positief woord. Is het je echte account, dan ben je een beetje raar. Is het een kloon, dan is het een zeer geslaagde.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Modus het volgende:
Sukkel.
Heb je wel eens wat WFL topics van mij gelezen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef oor het volgende:
grappige is dat er echt geen enkel normaal topic of post uit deze user komt. als ik een topic zie en ik zie de username, dan neem ik al de moeite niet om het topicje te lezen. alleen dit topicje sprak me wel aan. maar hellaas is er toch niets van waar.
http://forum.fok.nl/user/history/77938 is mijn start paginaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hihihihihihi!
Je stalkt me gewoon![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/77938 is mijn start pagina
Ik verzeker je:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je wekt niet bepaald de indruk dat je binnen nu en een dag voorgoed verdwenen bent, Duif.
Ik trek mij er persoonlijk niets van aan. Anderen doen dat kennelijk (overduidelijk) wel. In dat geval ken ik mijn grenzen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef vosss het volgende:
Zeg FuifDuif, waarom trek je het eik aan wat mensen op Fok van je denk of vinden of whatever?
Internet is toch 1 hele grote speeltuin die je vooral niet serieus moet nemen!!!!
Tomorrow, tomorrow, I love you tomorrow...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef FuifDuif het volgende:
(Denk hier in gedachten even een dramatisch stukje muziek bij. Iets uit The King of Kings ofzo, van Miklos Rosza.)
Je bent niet hard genoeg om door te zetten. Je zal morgen als een watje weer terugkomen van je besluit en gewoon weer op Fok! blijven rondhangen. Een "held op sokken" noemen we dat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar dit keer definitief... mits ik het besluit (voor morgenavond) heb genomen om deze stap daadwerkelijk te zetten.
Je kunt het pand toch ook gewoon via de artiestenuitgang verlaten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik verzeker je:
Als ik morgenavond (voor 0:00!) met het definitieve besluit kom Fok! daadwerkelijk te verlaten, dan zal dat besluit worden opgetekend in de allerlaatste post van FuifDuif. Dan zal ik besluiten met de woorden:
"Het is volbracht."
(Denk hier in gedachten even een dramatisch stukje muziek bij. Iets uit The King of Kings ofzo, van Miklos Rosza.)
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef vosss het volgende:
Zeg FuifDuif, waarom trek je het eik aan wat mensen op Fok van je denk of vinden of whatever?
Het maakt mij niet veel uit of je nu blijft of gaat.....quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Voor diegenen die mij niet graag zien gaan... wees niet getreurd. Ik heb nog geen defintief besluit gemaakt! Ik maak morgen (in ieder geval voor 0:00) de balans op van de voorstanders en tegenstanders en die ratio neem ik mee in mijn overwegingen.
Je kan er een poll van makenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Voor diegenen die mij niet graag zien gaan... wees niet getreurd. Ik heb nog geen defintief besluit genomen! Ik maak morgen (in ieder geval voor 0:00) de balans op van de voorstanders en tegenstanders en die ratio neem ik mee in mijn overwegingen.
En al meteen een slag om de arm inbouwen zodat je niet te erg afgaat als je toch blijft.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Voor diegenen die mij niet graag zien gaan... wees niet getreurd. Ik heb nog geen defintief besluit genomen! Ik maak morgen (in ieder geval voor 0:00) de balans op van de voorstanders en tegenstanders en die ratio neem ik mee in mijn overwegingen.
En hoe precies trek je je ook weer niet aan wat anderen van je vindenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Dat topic is niet eens van mijquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:08 schreef michiel_merk het volgende:
succes met je paard
Die gewéldige grap was al gemaaktquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:09 schreef remlof het volgende:
Doe je wel de deur achter je dicht?
Gij zult niet jokken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik heb nooit een ander account gehad, dat is het grappige.
Aandachttekort.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waarom moet je zonodig verkondigen dat je ( misschien ) weggaat?
Ik mis de optie ''kan mij het schelen''quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Moet Fuifduif Fok! verlaten?
» Ja.
» Nee.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Zo dan
zielig, dus hieruit blijkt dat je niet eens weggaat maar je fuifduif account niet meer gaat gebruikenquote:
Nee, dit is niet waar. Yvonne kan beamen dat er heel wat anders heeft gespeeld. Sinds FuifDuif heb ik nooit meer een ander account aangemaakt/gebruikt. Dat kloongebeuren is destijds achter ons gelaten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:17 schreef oor het volgende:
[..]
zielig, dus hieruit blijkt dat je niet eens weggaat maar je fuifduif account niet meer gaat gebruiken
Het feit dat ie er nog 24 uur over moet nadenken geeft sowieso al te kennen dat FuifDuif geen fan is van daadkrachtig en duidelijk beslissen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:17 schreef oor het volgende:
zielig, dus hieruit blijkt dat je niet eens weggaat maar je fuifduif account niet meer gaat gebruiken
*beaamt*quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, dit is niet waar. Yvonne kan beamen dat er heel wat anders heeft gespeeld. Sinds FuifDuif heb ik nooit meer een ander account aangemaakt/gebruikt. Dat kloongebeuren is destijds achter ons gelaten.
normaal zeg jequote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:21 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
normaal zeg je
Ach kindje toch,
ga je echt?
Weet je niet dat het donker is buiten?
En fris?
Goed je sjaaltje en wantjes aan doen he?
Hier nog iets extra's voor in je rugzak
wat ben je hard geworden :![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |