Beste mensen,
De afgelopen periode was een roerige in mijn Fok!-bestaan. Ik kan denk ik wel zeggen dat deze zo ongeveer begonnen is met mijn eerste topic over de essentie van de verkrachtingsdaad. Vanaf dat moment heeft mijn Fok! activiteit zich voltrokken met bloed, zweet en tranen met vandaag als klap op de vuurpijl een permanente ban op SEX.
Ik heb daarnaast ook meer en meer de indruk gekregen dat veel gebruikers mij niet kunnen waarderen en sommigen daarvan zouden mij het liefst onder de zoden opgeborgen zien worden. Ik trek mij dit allemaal in zoverre aan dat ik van plan ben om Fok! voor altijd te verlaten. Door mijn 'reputatie' is er geen enkele voedingsbodem meer voor mij om een constructieve discussie op te baseren. Enkel in WFL kan ik mijn ei nog kwijt.
In ieder geval ga ik er nog een nachtje over slapen en zal morgenavond met een definitief besluit komen. Tot die tijd kan men, wanneer men daartoe behoefte voelt, in dit topic eventuele gedachten, tips, steunbetuigingen, suggesties enzovoort kwijt.
Met vriendelijke groet,
FuifDuif
P.S. Maar denk hieraan: ik zal niet vertrekken om daarmee een signaal af te geven dat ik heb toegegeven aan de opinie van mijn tegenstanders. Integendeel, ik heb mij gerealiseerd dat velen niet in staat zijn om de diepere betekenis achter zaken te ontdekken, laat staan te doorgronden. Ik ben dan ook zeer teleurgesteld in de mensheid.
Nee.![]()
Met dank aan: maartena.
[ Bericht 8% gewijzigd door FuifDuif op 31-05-2006 00:14:03 ]