Ja, maar dit keer definitief... mits ik het besluit (voor morgenavond) heb genomen om deze stap daadwerkelijk te zetten.quote:
een paard neukenquote:
Ik heb nooit een ander account gehad, dat is het grappigequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Goedzo, post dan maar door met je echte account of een andere kloon.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar dit keer definitief... mits ik het besluit (voor morgenavond) heb genomen om deze stap daadwerkelijk te zetten.
Da's maar moeilijk te geloven. We zullen het wel zien wanneer ik ooit admin word, dan pak ik de kloonscanner erbij!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb nooit een ander account gehad, dat is het grappige.
FF!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben FOK! al 54 keer verlaten.
Het lukt je niet.
Veel succes! [afbeelding]
Als in "You can check in anytime you want, but you can never leave"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef FlyingFox het volgende:
Het lukt je niet.
Ik vind het prima. Ik vraag mij wel af waarom je dat moeilijk te geloven vindt. Omdat je denkt dat iedereen dezelfde mening moet hebben?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's maar moeilijk te geloven. We zullen het wel zien wanneer ik ooit admin word, dan pak ik de kloonscanner erbij!
Ook ik heb het reeds eerder getracht, maar de keer zal ik volharden!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef FlyingFox het volgende:
Het lukt je niet.
Ging het hier niet mis tussen jou en de mods?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Ik vraag mij wel af waarom je dat moeilijk te geloven vindt. Omdat je denkt dat iedereen dezelfde mening moet hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef guitarist.nl het volgende:
@ts: ga je met je andere kloons verder baggeren ??Jij weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voices tell me I'm the shit.
Omdat je toch een apart typetje speelt. Je relt niet als in 'schelden en flamen', maar je topics zijn op z'n minst vreemd te noemen, en da's nog een positief woord. Is het je echte account, dan ben je een beetje raar. Is het een kloon, dan is het een zeer geslaagde.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het prima. Ik vraag mij wel af waarom je dat moeilijk te geloven vindt. Omdat je denkt dat iedereen dezelfde mening moet hebben?
Wanneer stop jij?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Modus het volgende:
Sukkel.
Waarom raar? Wat is raar? Bepaal jij dat ik raar ben? Bepaalt de meerderheid dat? Het zijn zomaar wat vragen die in mij opkomen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat je toch een apart typetje speelt. Je relt niet als in 'schelden en flamen', maar je topics zijn op z'n minst vreemd te noemen, en da's nog een positief woord. Is het je echte account, dan ben je een beetje raar. Is het een kloon, dan is het een zeer geslaagde.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Modus het volgende:
Sukkel.
Heb je wel eens wat WFL topics van mij gelezen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:52 schreef oor het volgende:
grappige is dat er echt geen enkel normaal topic of post uit deze user komt. als ik een topic zie en ik zie de username, dan neem ik al de moeite niet om het topicje te lezen. alleen dit topicje sprak me wel aan. maar hellaas is er toch niets van waar.
http://forum.fok.nl/user/history/77938 is mijn start paginaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hihihihihihi!
Je stalkt me gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |