quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/77938 is mijn start pagina
Ik verzeker je:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je wekt niet bepaald de indruk dat je binnen nu en een dag voorgoed verdwenen bent, Duif.
Ik trek mij er persoonlijk niets van aan. Anderen doen dat kennelijk (overduidelijk) wel. In dat geval ken ik mijn grenzen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef vosss het volgende:
Zeg FuifDuif, waarom trek je het eik aan wat mensen op Fok van je denk of vinden of whatever?
Internet is toch 1 hele grote speeltuin die je vooral niet serieus moet nemen!!!!
Tomorrow, tomorrow, I love you tomorrow...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef FuifDuif het volgende:
(Denk hier in gedachten even een dramatisch stukje muziek bij. Iets uit The King of Kings ofzo, van Miklos Rosza.)
Je bent niet hard genoeg om door te zetten. Je zal morgen als een watje weer terugkomen van je besluit en gewoon weer op Fok! blijven rondhangen. Een "held op sokken" noemen we dat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar dit keer definitief... mits ik het besluit (voor morgenavond) heb genomen om deze stap daadwerkelijk te zetten.
Je kunt het pand toch ook gewoon via de artiestenuitgang verlaten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik verzeker je:
Als ik morgenavond (voor 0:00!) met het definitieve besluit kom Fok! daadwerkelijk te verlaten, dan zal dat besluit worden opgetekend in de allerlaatste post van FuifDuif. Dan zal ik besluiten met de woorden:
"Het is volbracht."
(Denk hier in gedachten even een dramatisch stukje muziek bij. Iets uit The King of Kings ofzo, van Miklos Rosza.)
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef vosss het volgende:
Zeg FuifDuif, waarom trek je het eik aan wat mensen op Fok van je denk of vinden of whatever?
Het maakt mij niet veel uit of je nu blijft of gaat.....quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Voor diegenen die mij niet graag zien gaan... wees niet getreurd. Ik heb nog geen defintief besluit gemaakt! Ik maak morgen (in ieder geval voor 0:00) de balans op van de voorstanders en tegenstanders en die ratio neem ik mee in mijn overwegingen.
Je kan er een poll van makenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Voor diegenen die mij niet graag zien gaan... wees niet getreurd. Ik heb nog geen defintief besluit genomen! Ik maak morgen (in ieder geval voor 0:00) de balans op van de voorstanders en tegenstanders en die ratio neem ik mee in mijn overwegingen.
En al meteen een slag om de arm inbouwen zodat je niet te erg afgaat als je toch blijft.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Voor diegenen die mij niet graag zien gaan... wees niet getreurd. Ik heb nog geen defintief besluit genomen! Ik maak morgen (in ieder geval voor 0:00) de balans op van de voorstanders en tegenstanders en die ratio neem ik mee in mijn overwegingen.
En hoe precies trek je je ook weer niet aan wat anderen van je vindenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |