Ik zet bansheeboy er meestal ook nog bij :p.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vreemd dat je mij met die mensen vergelijkt.
Vliegende ratten zijn hetquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Duiven zijn sowieso schijtbeesten, dus opgeruimd staat netjes.
Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef VaderJacob het volgende:
Ik heb ja gestemt.
Ben ik nu een NSB'er?
Ik weet het: Dat ik morgen een tentamen hebquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:37 schreef Nickthedick het volgende:
Ik ben eens nagegaan wat me nog minder zou interesseren dan dat Fuifduif FOK! zou verlaten... het gebroed van Rafael en Silvie kwam erg dicht in de buurt...
Let op, over een paar uur zal ie huilend aankondigen toch maar te blijven..... ondanks al die "Ja" stemmen. Hij gaat het niet aandurven, en zal met de staart tussen de benen toegeven aan zijn Fok! en baggerverslaving....quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:25 schreef K33T het volgende:
Aandachtstrekkerij.
Let op, over 1 maand is-ie weer terug.
In dat geval stem ik "Bier."quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:05 schreef kanaiken het volgende:
Ik mis vele opties in de pol.
-Het boeit me niet.
-Bier.
-We willen fuifduif aan zijn ballen ophangen.
-Anders, plaats reactie.
Is dat een en dezelfde persoon?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dan slinger je je account genaamd BloodHoundFromHell toch gewoon aan?
Problem solved. [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb besloten (hoewel later dan gepland):
Ik blijf.
Ik blijf.
Topic niet gelezen zeker?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef M3THoD_MAN het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar FuifDuif!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef K33T het volgende:
Waarom staat dit topic nog open? Hij probeert écht alle manieren om aandacht te trekken, zij het ook via provocerende reli-topics. De aandacht voor dat soort topics daalt, dan maar via deze manier.
Slotje graag.
Ik blijf.
Ik blijf.
L E Z E N.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:31 schreef maagd0077 het volgende:
nouja... als je toch vertrekt... kun je je zolang vermaken op www.lovegirlz.nl/discussies.htm
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:11 schreef erodome het volgende:
Ik ga je wel missen dan hoor fuifje, maar als je echt weg gaat dan wens ik je al het goeds van de wereld, dat elke dag de wind in je rug mag blazen en de zon je gezicht mag verwarmen!
Ik blijf, doompjequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:11 schreef erodome het volgende:
Ik ga je wel missen dan hoor fuifje, maar als je echt weg gaat dan wens ik je al het goeds van de wereld, dat elke dag de wind in je rug mag blazen en de zon je gezicht mag verwarmen!
Alleen om er weer in te duiken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef Nickthedick het volgende:
Nu nog een topic dat je uit de kast komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |