Donequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:22 schreef Adfundum het volgende:
[..]
TT is al aangepast, nu je sig nog...
![]()
Ik stond serieus op het punt om te vertrekken hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:23 schreef jogy het volgende:
Oh, en het is hartstikke fijn dat je blijft hoor. Dat is het punt ook niet. Enkel het hele Drama-queen gedoe is een beetje jammer, vermakelijk, dat wel.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:23 schreef jogy het volgende:
Oh, en het is hartstikke fijn dat je blijft hoor. Dat is het punt ook niet. Enkel het hele Drama-queen gedoe is een beetje jammer, vermakelijk, dat wel.
Ik heb zovaak serieus met fuifje in seks de degens gekruist, soms met een glimlach erbij, want je moet niet alles te zwaar opnemen, maar zeggen dat hij niet serieus kan discuzeuren is ver naast de waarheid.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik vind dat er, speciaal voor fuifduif, een SEX ONZ-subforum geopend moet worden. Als goede daad voor de mensheid. En voor diegenen, die serieus in SEX willen posten.
Ga dan, ziele pootquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik stond serieus op het punt om te vertrekken hoor.
Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik kan oprecht stellen dat het me niet om de aandacht ging. Ik wilde een punt maken; een protest tegen Fok! en de diverse druiloren die mij keer op keer negatief bejegenen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger. Als ik besluit weg te gaan dan ga ik gewoon, ze merken het vanzelf wel. Dit komt een beetje op me over als iemand die schreeuwt zelfmoord te willen plegen en dan 5 paracetamolletjes slikt. Gaat om de aandacht. Die aandacht heb je gekregen en dat is natuurlijk wel leuk. Maar wat ik al schreef, ben blij dat je blijft uiteindelijk.
Dank jequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb zovaak serieus met fuifje in seks de degens gekruist, soms met een glimlach erbij, want je moet niet alles te zwaar opnemen, maar zeggen dat hij niet serieus kan discuzeuren is ver naast de waarheid.
don't push your luckquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dank je. Moet ik dat "soms met een glimlach erbij" trouwens lezen als dat je me niet altijd even serieus hebt genomen
?
Zullen we er een knal-fuifduif van maken? zijn we d'r vanaf..quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
We maken er een gezellige knalfuif van![]()
zwakquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb besloten (hoewel later dan gepland):
Ik blijf.
Mocht je willen dat ik je serieus zou nemenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dank je. Moet ik dat "soms met een glimlach erbij" trouwens lezen als dat je me niet altijd even serieus hebt genomen
?
ik wist hetquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik blijf.
ik wist dat je niet zou gaan!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet door zou zetten!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik blijf.
Doodswensing.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Én verkrijg grafkanker.
Ik wenste hem niet dood. Ken je die reclamecampagnes niet? "Kanker betekent niet altijd het einde"?quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wenste hem niet dood. Ken je die reclamecampagnes niet? "Kanker betekent niet altijd het einde"?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Tief nou verdomme eens op met die aandachttrekkerij. Én verkrijg grafkanker.
Kneus.
Misschien moet je even bovenaan de pagina kijken in welk forum je zit enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ik ben nog niet zo lang op fok! maar ik vind je nu al vet irritant, zeker nu ik dit (overigens waardeloze) topic heb gelezen. IK GA WEG, IK STOND OP HET PUNT OM WEG TE GAAN!!! Tering wat sneu ben jij zeg.
Iemand die zelfmoord pleegt zegt het ook niet hoor!!!
Tyft gewoon op of blijf lekker maar doe niet meer zo zielig.
Slapperd. Beetje dreigen en uiteindelijk niets doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hou je mond danquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ik ben nog niet zo lang op fok!
Tis jammer dat dit forum geen "ignore" functie heeft zoals op IRCquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zal mijn keuze motiveren.
Ik realiseerde mij dat ik niet verplicht ben om te gaan, alleen om dat velen niet begrijpen hoe mijn gedachtegang is. Ik zie het derhalve als mijn taak om de blijde boodschap hier te verkondigen en net zoals het in mijn fotoboek staat vermeld: "it's a dirty job, but somebody has got to do it."
Ik blijf dus gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |