50/50 het spant er omquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:48 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ja gestemd... Uiteraard.
Flikker nou gewoon op met die teringpoll die zo níet relevant is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:57 schreef maartena het volgende:
Ik post de poll nog maar weer even op deze pagina.... (mischien kan Fuif em zelf trouwens ook in de OP gooien)
Moet Fuifduif Fok! verlaten?
» Ja.
» Nee.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Laat me raden, jij hoort bij de nee-stemmers?quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:00 schreef static het volgende:
[..]
Flikker nou gewoon op met die teringpoll die zo níet relevant is.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:00 schreef static het volgende:
Flikker nou gewoon op met die teringpoll die zo níet relevant is.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/77938 is mijn start pagina
Omdat ze beide lichtelijk (quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:05 schreef RealZeus het volgende:
Fuifduif vertrekt van Fok! en er wordt straks een pedopartij opgericht.
Waarom leg ik een link tussen die twee dingen?![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:14 schreef guitarist.nl het volgende:
omg is dit je nieuwe kloon: http://forum.fok.nl/user/active/150304 ??alleen maar sex
is het jou kloon ??quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:16 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]![]()
pas maar op dat ik geen water over je pickups flikker
!
quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/77938 is mijn start pagina
Hey, een noepje.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoevaak ga je die laatste zin nog herhalen?
ok, ik heb google weer als mun startpagina gemaakt, zal het nooit meer doenquote:
Okay, vriendjes.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ok, ik heb google weer als mun startpagina gemaakt, zal het nooit meer doen![]()
Nee,niet op die manier.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Omdat ze beide lichtelijk () afwijken van de sexuele norm?
Wanneer ga jij?quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Niet verlaten joh, Ik heb je ook altijd gemogen op je christelijke kanten na (tot zover die nog aanwezig waren) En er zijn er wel meer teleurgesteld in de mensheid, alle reden om door te posten.
(op welk onderwerp dan ook)
je bent sterker dan degenen die enkel genoegen nemen te rellen met hun levenstijd!
denk daar maar aan..
groeten BG.
Of ze blijven.quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:49 schreef Kogando het volgende:
Echte bikkels verdwijnen met de noorderzon
Inderdaad... blaffende honden bijten in het bot waar de 3e mee vandoor gaat om die in een kuil van een ander te gooien. Tenminste, dat zei mijn vader altijd als hij stijf van de heroïne in het tuinhuis van de buren lag te stuiptrekken.quote:
Ik ben dichterbij dan je denktquote:
Christquote:Op woensdag 31 mei 2006 04:36 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Ik ben dichterbij dan je denkt![]()
Vreemd dat je mij met die mensen vergelijktquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:02 schreef Invictus_ het volgende:
Misschien kan fuifie samen met harriechristus en rudeonline een forum stichten waar ze wel begrepen worden.
En dan staat het nog in ONZ ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:10 schreef jogy het volgende:
Deceptietopic. Hoopvolle TT maar TS krabbelt in de OP al weer terug.
Ik heb het nu over fuifduif. Ik heb zodanig weinig leven dat ze me hier weg moeten schoppen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja maar ook omdat je blauw bent, of is dat juist een reden om er tussenuitt te knijpen
Is ie dan niet gekicked ofzo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dan staat het nog in ONZ ook.
Geen idee, maar het doet in ieder geval flink afbreuk aan een hoopgevende titel.quote:
Hehe, en niet de enigequote:Op woensdag 31 mei 2006 09:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het nu over fuifduif. Ik heb zodanig weinig leven dat ze me hier weg moeten schoppen.
Ah.quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:43 schreef buzzer het volgende:
ook hier nog maar even dan:![]()
en naar ONZ met dit valse melodrama
Terretoriumdrangquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:16 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]![]()
pas maar op dat ik geen water over je pickups flikker
!
HuilDuifquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:39 schreef Timmai het volgende:
huil huil
quote:Op woensdag 31 mei 2006 03:58 schreef Kogando het volgende:
[..]
Inderdaad... blaffende honden bijten in het bot waar de 3e mee vandoor gaat om die in een kuil van een ander te gooien. Tenminste, dat zei mijn vader altijd als hij stijf van de heroïne in het tuinhuis van de buren lag te stuiptrekken.
Ah, hij komt terug onder een kloon, wedden om je fobomeissie?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef Bupatih het volgende:
Is 'ie al weg?
daar kwam mijn vader ook altijdquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In het tuinhuisje van je buren nog wel...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah, hij komt terug onder een kloon, wedden om je fobomeissie?
En je buren vonden het best? Of zaten die in jullie tuinhuisje?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar kwam mijn vader ook altijd![]()
prachtig huisje was het.
Niets. Ontwenningsverschijnselen denk ik zoquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:06 schreef Boondock_Saint het volgende:
Fuifduif, wat gaat er op dit moment door je heen?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef stFz het volgende:
ik geloof er niks van.
Don't let the door hit you in the ass when you leavequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je wordt niet gemist, opgeruimd staat netjes.. sluit je de deur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |