Iriver H320.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef bigmacrr het volgende:
(of andere MP3-speler) heb jij
ja ipod zuigt van de kwaliteit! apple zuigt!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef dutchtubby het volgende:
ik ben voor kwaliteit gegaan dus voor mij geen ipod
Alto iPods?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:02 schreef nietzman het volgende:
Gewoon zo'n oldscool 3rd gen iPod, bijna drie jaar oud en still going strong. Niet zo'n alto-ding.
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef Borkydude het volgende:
Creative Zen Micro, 5 GB, baas over iPod.
Luister, ik kocht hem iets meer dan een jaar geleden tegelijk met vrienden die alledrie een iPod Mini haalden. Bij 1 ging iTunes eraan, bij 1 de batterij, en eentje heeft al 2x een hele nieuwe moeten krijgen. En ik zit nog rustig Dr. Dre te luisteren op mijn Zen.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Luister, ik kocht hem iets meer dan een jaar geleden tegelijk met vrienden die alledrie een iPod Mini haalden. Bij 1 ging iTunes eraan, bij 1 de batterij, en eentje heeft al 2x een hele nieuwe moeten krijgen. En ik zit nog rustig Dr. Dre te luisteren op mijn Zen.
Zeer stoer, alleen 1 gig iets te weinig voor me.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
http://www.firstadopter.com/images/mobiblu.jpg
Ik heb em in het wit/zilver
Ik vind het prima.. Er is nu trouwens ook een 2gb versie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Zeer stoer, alleen 1 gig iets te weinig voor me.
Hoe kan iTunes nou kapot gaanquote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Luister, ik kocht hem iets meer dan een jaar geleden tegelijk met vrienden die alledrie een iPod Mini haalden. Bij 1 ging iTunes eraan, bij 1 de batterij, en eentje heeft al 2x een hele nieuwe moeten krijgen. En ik zit nog rustig Dr. Dre te luisteren op mijn Zen.
WHITE POWERquote:Op maandag 22 mei 2006 22:46 schreef Jay-Z het volgende:
iPod Nano 4GB (zwart)
BLACK POWERS:D: D:AS DASD:
quote:Ipod
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:37 schreef Marioow het volgende:
gewoon die standaard witte van 20 gig 4e gen.
Ah, die had ik in het oranje, maar die ging kapot. Nu heb ik van de fabriek dus een nieuwe gekregen en ik heb voor zwart gekozen.quote:
Hee, dat ding heb ik ook! Doet dat heen-en-weer-drukknopje het bij jou ook zo beroerd?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:09 schreef Scalley het volgende:
[afbeelding]
512 Mb versie
Dit is dus de Xiron van de Blokker (zie boven) alleen staat er geen Xiron op, neem aan dat ie onder verschillende merknamen wordt verkocht.
One, two, three and to the fo'quote:
iTunes staat op je computer, het zit niet in je Ipodquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Alle nummers waren opeens weg. Dus ook afspeelgegevens enz.
Kan toch zijn dat al zijn bestanden uit de Mediabibliotheek úit iTunes weg waren, of doek nou zo raarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef Wally__ het volgende:
[..]
iTunes staat op je computer, het zit niet in je Ipod![]()
![]()
God, die hek ook nog.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Goh, orgineel joh, je hebt een Ipod!![]()
Niet dat mijne orgineel is, maarja, je ziet hem nog niet zoveel als een Ipod..
[afbeelding]
512MB, eigenlijk te weinig maarja, komt binnenkort toch een nieuwe telefoon.
Ja.. maar ik ga nu geen nieuwe kopen, aangezien dat speciale formaat niet vaak wordt ondersteund..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef kebabkever het volgende:
je kunt toch geheugenkaart proppen in die W serie?:S
Goh origineel je hebt een mobieltjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Goh, orgineel joh, je hebt een Ipod!![]()
Niet dat mijne orgineel is, maarja, je ziet hem nog niet zoveel als een Ipod..
[afbeelding]
512MB, eigenlijk te weinig maarja, komt binnenkort toch een nieuwe telefoon.
Valt mee, is wel ff wennen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hee, dat ding heb ik ook! Doet dat heen-en-weer-drukknopje het bij jou ook zo beroerd?
Verder wat mij betreft een okay en goedkoop ding.
ik mis een ipaqquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:54 schreef Borkydude het volgende:
Wat vind jij de beste MP3 speler?
» Goedkoop stickie
» iPod
» Creative
» Samsung
» Sony
» Philips
» iRiver
» Overig
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:09 schreef Scalley het volgende:
[afbeelding]
512 Mb versie
Dit is dus de Xiron van de Blokker (zie boven) alleen staat er geen Xiron op, neem aan dat ie onder verschillende merknamen wordt verkocht.
die kun je voor 2 euro bij de blokker halenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die heb ik ook.. Alleen jammer dat de oordopjes nu kapot zijn.
.
Werkt die W800i fijn, als mp3-speler?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:15 schreef BazzieK het volgende:
Gebruik mijn telefoon meestal, W800i maar heb ook nog ergens een of andere oud 128 MB chinees kutding liggen dat ik nog wel eens volgooi als ik een stuk ga fietsen oid.
Doe maar stoer, maar als ik er ben ho maar.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef _SnoepHond het volgende:
iPod 3rd gen 10gig
iPod Photo 20gig
iPod Video 30gig
Die eerste 2 gebruik ik niet meer.
En ik kan ook mp3s afspelen op mijn telefoon; Sony Ericson w900i.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:46 schreef Jay-Z het volgende:
iPod Nano 4GB (wit)
WHITE POWERS:D:HEIL D:AS DASD:
Jaloers?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Doe maar stoer, maar als ik er ben ho maar.
Ik vond het geluid van een iPod dus kut, daarom wilde ik er geen. En die Shures zijn wel heel duurquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef Bigs het volgende:
4e generatie iPod, 20 gig
[afbeelding]
Mensen die zeuren dat iPods kut zijn, kunnen er zelf gewoon geen betalenMaar serieus, voor de muziekliefhebber behoort de iPod wel tot de beteren imo (icm. Shure E3's natuurlijk).
Nee, ik kan er wel een betalen. Ik heb een Zen Micro die destijds 200,- was. Die heb ik gehaald omdat mijn 3 beste vrienden rond die tijd een zilveren iPod mini haalden, ik wou origineel zijn. Ik ben tot nog toe zeer tevreden met die keuze. De iPod is ook een heel goed ding, sterker, ik zou geen keuze kunnen maken tussen iPod en Creative.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef Bigs het volgende:
4e generatie iPod, 20 gig
[afbeelding]
Mensen die zeuren dat iPods kut zijn, kunnen er zelf gewoon geen betalenMaar serieus, voor de muziekliefhebber behoort de iPod wel tot de beteren imo (icm. Shure E3's natuurlijk).
Je moeder.quote:
Die heb ik ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:23 schreef Repeat het volgende:
Zen Micro, jeweets.
Die heb ik ook, een van de beste mp3-spelers tot nu toe gemaaktquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:54 schreef immortalsean het volgende:
ik heb een übervette iriver H320
[afbeelding]
maar dan met vette sony mdr-71SL in-ear doppen.
[afbeelding]
so true, echt jammer dat hij niet meer gemaakt wordt *heel voorzichtig met z'n exemplaar doet*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die heb ik ook, een van de beste mp3-spelers tot nu toe gemaakt
Dat ding doet ALLES.
valt op zich wel meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:02 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ziet er aardig dik uit, of komt dat door de foto?
boeiend...quote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef Borkydude het volgende:
Creative Zen Micro, 5 GB, baas over iPod.
En Maikuuul heeft um ook![]()
Die heb ik ook.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:59 schreef kalinho het volgende:
[afbeelding]
was destijds voor een of andere belcompany-opening voor ¤ 25![]()
256 mb + fm radio, wat wil een mens nog meer![]()
Ik gok dat het om de hoeveelheid horloges gaat.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef Adsum het volgende:
Wat is er met die foto en die avatar?
Die oordoppen zijn echt briljant hè.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:47 schreef uncle_sjohie het volgende:
Deze sony NW-HD5
[afbeelding]
Met de sony MDR-EX71 oordoppen.
[afbeelding]
Noem betere dingen aan een discman dan aan een mp3 speler, ik kan het zo gauw niet bedenkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:14 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mp3 spelers zijn kut
lang leve de discman
Sterf!! Die dingen vreten batterijen en vernaggelen het hele gevoel wat je bij een cd krijgtquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:17 schreef Zuen het volgende:
[..]
Noem betere dingen aan een discman dan aan een mp3 speler, ik kan het zo gauw niet bedenken![]()
Accu, spread the word.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Sterf!! Die dingen vreten batterijen en vernaggelen het hele gevoel wat je bij een cd krijgt
Nee, je bent uitgeluld. Discmans zijn uit de tijd. Eens waren ze een waardig opvolger voor de walkman, maar tegenwoordig heb je 40 GB MP3-spelers waar 60 cd's opkunnen ofzow...quote:
Yep, die heb ik al een jaartje of 5 gok ik,een van m'n beste audio aankopen ooit geweest..quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die oordoppen zijn echt briljant hè.
MIjn scherm was ook kapot, en op een dag gooide ik een sneeuwbal, pakte ik dus sneeuw viel ie uit mn zak op de straat.. daar kwam ik dus achter een uur later toen ik in de les muziek wou luisteren, toen ik terug kwam was ie overreden en natquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:38 schreef Sloffie het volgende:
[..]
WHITE POWER![]()
[..]
deze heb ik:
[afbeelding]
alleen mijn scherm is kapot en hijs nou wel oude, maar hij doet het nog![]()
ik had um onder me trui op het werk, wat dingen getild enzo.. keek ik later, kapot! daar mogen ze écht wat aan doen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
MIjn scherm was ook kapot, en op een dag gooide ik een sneeuwbal, pakte ik dus sneeuw viel ie uit mn zak op de straat.. daar kwam ik dus achter een uur later toen ik in de les muziek wou luisteren, toen ik terug kwam was ie overreden en nat. lekker hé
Nu hebk lekker een iPod mini 4gig. Wel blij mee hoor!
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:52 schreef Begiristain het volgende:
[afbeelding]
Ipod Shuffle, 512 MB
Prima dingetje, alleen wel beetje zonde dat er geen schermpje opzit..![]()
Ik kreeg hem bij m'n telefoon dus ja...quote:Op zondag 4 juni 2006 19:18 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat mensen een shuffle kopen, toch het toppunt van stomheid en 'kijk-mij-eens-een-ipod-hebben"
Alleen bagger mp3 spelers vertonen die gebreken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef -XX- het volgende:
Waarom raken die aansluitingkies zo snel aan stront!Ik heb em al 2x ingeruild, aldoor die aansluiting stuk!
![]()
Ik heb een MP3 speler waar de batterijtjes van losschieten, dopje van kwijt is etc etc etc.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef bigmacrr het volgende:
Welke iPod (of andere MP3-speler) heb jij of ga je binnenkort aanschaffen?
Uhm jah ? de tonen die uit een ipod komen zijn nou niet top te noemen. geloof btw ook niet dat zon beetje iedereen hier een ipod heeft maargoed :pquote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja ipod zuigt van de kwaliteit! apple zuigt!![]()
De Sony Walkman A1000quote:
Batterijen/Accu? Hoelang doe je d'r mee?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
De Sony Walkman A1000
Was (aanbieding) 180 euro bij de Mediamarkt, voor 6 gig.
Weet niet hoeveel hij nu kost.
Het is wel fashion over function, want in zonlicht is het schermpje erg lastig te zien!
Over 't geluid heb ik niks te klagen though.
Zit een accu in!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:34 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Batterijen/Accu? Hoelang doe je d'r mee?
Cool.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zit een accu in!
Laadt op in een uurtje of anderhalf, en gaat zeker langer dan 10 uur mee !
Onthou wel, tis van sony!
Dus alles is van sony.
Er zit geen usb port op, maar een 'sony port' (je krijgt er wel sony-usb kabeltjes bij, ook voor de oplader)
En een apart programma waarmee je de liedjes op je A1000 zet, officieel kan je er geen data opzetten, ik heb het nog niet geprobeerd maar als je je data zipped en hernoemt naar .mp3 kom je wel een eind denk ik.
Ik kan echt niet goed muziek luisteren op mijn Razr, het geluid is kut en de kwaliteit van de nummers ook en daarbij is er ook nog eens weinig ruimte op dat dingquote:Op zondag 11 juni 2006 08:48 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
4GB
[afbeelding]
20GB
[afbeelding]
En hier kan ik ook nog muziek mee luisteren maar dat doe ik maar heel soms
Erg jammer, ik heb de NW-HD5 en daar zit een vervangbare accu in, je kan hem als externe HD gebruiken (met standaard mini-USB) en de batterij gaat ook lang mee (in het begin 20+ uur, nu nog een uur of 12)quote:Op maandag 26 juni 2006 19:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zit een accu in!
Laadt op in een uurtje of anderhalf, en gaat zeker langer dan 10 uur mee !
Onthou wel, tis van sony!
Dus alles is van sony.
Er zit geen usb port op, maar een 'sony port' (je krijgt er wel sony-usb kabeltjes bij, ook voor de oplader)
En een apart programma waarmee je de liedjes op je A1000 zet, officieel kan je er geen data opzetten, ik heb het nog niet geprobeerd maar als je je data zipped en hernoemt naar .mp3 kom je wel een eind denk ik.
dit is een v3i maar het geluid blijft kutquote:Op maandag 26 juni 2006 21:39 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ik kan echt niet goed muziek luisteren op mijn Razr, het geluid is kut en de kwaliteit van de nummers ook en daarbij is er ook nog eens weinig ruimte op dat ding
Dat ding is vet, waar heb je die gehaald?quote:Op maandag 3 juli 2006 02:14 schreef Brembo het volgende:
[afbeelding]
Meizu M6 - 4 Gbyte Flash uber ding.
Waar heb je deze gekocht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:26 schreef denka het volgende:
Ik heb 2 weken geleden de Sandisk e250 mp3 speler gekocht. Het is een enorm relax en goed ding![]()
Voor de mensen die wat anders willen dan de ipod is deze echt een aanrader en natuurlijk veel beter![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
I don't careeequote:
Dat ziet er gaaf uit! ik ga het eens proberenquote:Op zondag 9 juli 2006 12:21 schreef tonks het volgende:
Je kan hem ook op een iPod laten lijken (het menu enzo) http://www.mympxplayer.com/dload.php?action=file&file_id=218 weet niet hoe dat werkt hoor
http://www.mp3shop.nl/quote:
maar hij is zo groot in vergelijking met de ipod daarom heb ik de ipod genomenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:44 schreef dane86 het volgende:
Ik heb een Iriver H320, hiervoor had ik een iriver ifp 190. Ik ben zeer tevreden met de iriver apparaten, supergoede geluidskwaliteit en superdegelijk
mmport.nl / meizu.nlquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat ding is vet, waar heb je die gehaald?![]()
ach lekker boeiend wat de mensen kopen. ieder zijn ding. zal wel weer overwaaien "de zogenaamde hype".quote:Op maandag 10 juli 2006 01:08 schreef eBay het volgende:
Zo te zien hebben veel mensen een ipod, die is het geld namelijk niet waard als je kijkt naar kwaliteit, er is dus sprake van een rage.
Maar voor het geld wat een ipod kost heb je veel betere apparaten van andere fabrikanten.
k heb veel apperaten vergeleken, de functies mogen dan soms wel uitigebreider zijn maar de kwaliteit houd vaak te wensen over, en de garantie afhandeling ook...quote:Op maandag 10 juli 2006 01:08 schreef eBay het volgende:
Zo te zien hebben veel mensen een ipod, die is het geld namelijk niet waard als je kijkt naar kwaliteit, er is dus sprake van een rage.
Maar voor het geld wat een ipod kost heb je veel betere apparaten van andere fabrikanten.
Dat kan er nog mee doorquote:Op maandag 10 juli 2006 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Wat is niet al te duur?
Ik heb zoals ook een paar post boven nieuw voor 140,- een 4 GB Creative Zen Micro Photo, geweldig ding.
Jaquote:Op maandag 10 juli 2006 12:56 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga ook een nieuwe kopen. Ik wil eigenlijk een met iets van 2 tot 4 GB. Het hoeft geen iPod te zijn, en het liefst niet al te duur uiteraard![]()
Iemand ideeën?![]()
tip: koop nooit een mp3 speler met harde schijf..quote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef gateh het volgende:
k wil een ipod video 30gb nemen alleen welke kleur weet ik nog niet(wit/zwart)
Hij is misschien wat groter (lees dikker) dan de huidige ipods, maar ga maar eens kijken naar ipods van 3 jaar geleden. En naar de functies en kwaliteit. Dan kan die H320 van mij nu nog steeds goed mee.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef C2C het volgende:
[..]
maar hij is zo groot in vergelijking met de ipod daarom heb ik de ipod genomen
Heb hem besteldquote:Op maandag 10 juli 2006 13:09 schreef Wessiej het volgende:
Kan je ook de 6 GB versie meteen vragen, die was maar 156.
Lucky bastard.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb hem besteldEn hoef helemaal niks zelf te betalen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |