Iriver H320.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef bigmacrr het volgende:
(of andere MP3-speler) heb jij
ja ipod zuigt van de kwaliteit! apple zuigt!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef dutchtubby het volgende:
ik ben voor kwaliteit gegaan dus voor mij geen ipod
Alto iPods?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:02 schreef nietzman het volgende:
Gewoon zo'n oldscool 3rd gen iPod, bijna drie jaar oud en still going strong. Niet zo'n alto-ding.
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef Borkydude het volgende:
Creative Zen Micro, 5 GB, baas over iPod.
Luister, ik kocht hem iets meer dan een jaar geleden tegelijk met vrienden die alledrie een iPod Mini haalden. Bij 1 ging iTunes eraan, bij 1 de batterij, en eentje heeft al 2x een hele nieuwe moeten krijgen. En ik zit nog rustig Dr. Dre te luisteren op mijn Zen.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Luister, ik kocht hem iets meer dan een jaar geleden tegelijk met vrienden die alledrie een iPod Mini haalden. Bij 1 ging iTunes eraan, bij 1 de batterij, en eentje heeft al 2x een hele nieuwe moeten krijgen. En ik zit nog rustig Dr. Dre te luisteren op mijn Zen.
Zeer stoer, alleen 1 gig iets te weinig voor me.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
http://www.firstadopter.com/images/mobiblu.jpg
Ik heb em in het wit/zilver
Ik vind het prima.. Er is nu trouwens ook een 2gb versie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Zeer stoer, alleen 1 gig iets te weinig voor me.
Hoe kan iTunes nou kapot gaanquote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Luister, ik kocht hem iets meer dan een jaar geleden tegelijk met vrienden die alledrie een iPod Mini haalden. Bij 1 ging iTunes eraan, bij 1 de batterij, en eentje heeft al 2x een hele nieuwe moeten krijgen. En ik zit nog rustig Dr. Dre te luisteren op mijn Zen.
WHITE POWERquote:Op maandag 22 mei 2006 22:46 schreef Jay-Z het volgende:
iPod Nano 4GB (zwart)
BLACK POWERS:D: D:AS DASD:
quote:Ipod
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:37 schreef Marioow het volgende:
gewoon die standaard witte van 20 gig 4e gen.
Ah, die had ik in het oranje, maar die ging kapot. Nu heb ik van de fabriek dus een nieuwe gekregen en ik heb voor zwart gekozen.quote:
Hee, dat ding heb ik ook! Doet dat heen-en-weer-drukknopje het bij jou ook zo beroerd?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:09 schreef Scalley het volgende:
[afbeelding]
512 Mb versie
Dit is dus de Xiron van de Blokker (zie boven) alleen staat er geen Xiron op, neem aan dat ie onder verschillende merknamen wordt verkocht.
One, two, three and to the fo'quote:
iTunes staat op je computer, het zit niet in je Ipodquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Alle nummers waren opeens weg. Dus ook afspeelgegevens enz.
Kan toch zijn dat al zijn bestanden uit de Mediabibliotheek úit iTunes weg waren, of doek nou zo raarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef Wally__ het volgende:
[..]
iTunes staat op je computer, het zit niet in je Ipod![]()
![]()
God, die hek ook nog.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Goh, orgineel joh, je hebt een Ipod!![]()
Niet dat mijne orgineel is, maarja, je ziet hem nog niet zoveel als een Ipod..
[afbeelding]
512MB, eigenlijk te weinig maarja, komt binnenkort toch een nieuwe telefoon.
Ja.. maar ik ga nu geen nieuwe kopen, aangezien dat speciale formaat niet vaak wordt ondersteund..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef kebabkever het volgende:
je kunt toch geheugenkaart proppen in die W serie?:S
Goh origineel je hebt een mobieltjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Goh, orgineel joh, je hebt een Ipod!![]()
Niet dat mijne orgineel is, maarja, je ziet hem nog niet zoveel als een Ipod..
[afbeelding]
512MB, eigenlijk te weinig maarja, komt binnenkort toch een nieuwe telefoon.
Valt mee, is wel ff wennen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:42 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hee, dat ding heb ik ook! Doet dat heen-en-weer-drukknopje het bij jou ook zo beroerd?
Verder wat mij betreft een okay en goedkoop ding.
ik mis een ipaqquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:54 schreef Borkydude het volgende:
Wat vind jij de beste MP3 speler?
» Goedkoop stickie
» iPod
» Creative
» Samsung
» Sony
» Philips
» iRiver
» Overig
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
| Forum Opties | |