Iriver H320.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef bigmacrr het volgende:
(of andere MP3-speler) heb jij
ja ipod zuigt van de kwaliteit! apple zuigt!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef dutchtubby het volgende:
ik ben voor kwaliteit gegaan dus voor mij geen ipod
Alto iPods?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:02 schreef nietzman het volgende:
Gewoon zo'n oldscool 3rd gen iPod, bijna drie jaar oud en still going strong. Niet zo'n alto-ding.
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef Borkydude het volgende:
Creative Zen Micro, 5 GB, baas over iPod.
Luister, ik kocht hem iets meer dan een jaar geleden tegelijk met vrienden die alledrie een iPod Mini haalden. Bij 1 ging iTunes eraan, bij 1 de batterij, en eentje heeft al 2x een hele nieuwe moeten krijgen. En ik zit nog rustig Dr. Dre te luisteren op mijn Zen.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Luister, ik kocht hem iets meer dan een jaar geleden tegelijk met vrienden die alledrie een iPod Mini haalden. Bij 1 ging iTunes eraan, bij 1 de batterij, en eentje heeft al 2x een hele nieuwe moeten krijgen. En ik zit nog rustig Dr. Dre te luisteren op mijn Zen.
Zeer stoer, alleen 1 gig iets te weinig voor me.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
http://www.firstadopter.com/images/mobiblu.jpg
Ik heb em in het wit/zilver
Ik vind het prima.. Er is nu trouwens ook een 2gb versie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Zeer stoer, alleen 1 gig iets te weinig voor me.
Hoe kan iTunes nou kapot gaanquote:Op maandag 22 mei 2006 23:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Luister, ik kocht hem iets meer dan een jaar geleden tegelijk met vrienden die alledrie een iPod Mini haalden. Bij 1 ging iTunes eraan, bij 1 de batterij, en eentje heeft al 2x een hele nieuwe moeten krijgen. En ik zit nog rustig Dr. Dre te luisteren op mijn Zen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |