Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:09 schreef Scalley het volgende:
[afbeelding]
512 Mb versie
Dit is dus de Xiron van de Blokker (zie boven) alleen staat er geen Xiron op, neem aan dat ie onder verschillende merknamen wordt verkocht.
die kun je voor 2 euro bij de blokker halenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die heb ik ook.. Alleen jammer dat de oordopjes nu kapot zijn.
.
Werkt die W800i fijn, als mp3-speler?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:15 schreef BazzieK het volgende:
Gebruik mijn telefoon meestal, W800i maar heb ook nog ergens een of andere oud 128 MB chinees kutding liggen dat ik nog wel eens volgooi als ik een stuk ga fietsen oid.
Doe maar stoer, maar als ik er ben ho maar.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef _SnoepHond het volgende:
iPod 3rd gen 10gig
iPod Photo 20gig
iPod Video 30gig
Die eerste 2 gebruik ik niet meer.
En ik kan ook mp3s afspelen op mijn telefoon; Sony Ericson w900i.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:46 schreef Jay-Z het volgende:
iPod Nano 4GB (wit)
WHITE POWERS:D:HEIL D:AS DASD:
Jaloers?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Doe maar stoer, maar als ik er ben ho maar.
Ik vond het geluid van een iPod dus kut, daarom wilde ik er geen. En die Shures zijn wel heel duurquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef Bigs het volgende:
4e generatie iPod, 20 gig
[afbeelding]
Mensen die zeuren dat iPods kut zijn, kunnen er zelf gewoon geen betalenMaar serieus, voor de muziekliefhebber behoort de iPod wel tot de beteren imo (icm. Shure E3's natuurlijk).
Nee, ik kan er wel een betalen. Ik heb een Zen Micro die destijds 200,- was. Die heb ik gehaald omdat mijn 3 beste vrienden rond die tijd een zilveren iPod mini haalden, ik wou origineel zijn. Ik ben tot nog toe zeer tevreden met die keuze. De iPod is ook een heel goed ding, sterker, ik zou geen keuze kunnen maken tussen iPod en Creative.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef Bigs het volgende:
4e generatie iPod, 20 gig
[afbeelding]
Mensen die zeuren dat iPods kut zijn, kunnen er zelf gewoon geen betalenMaar serieus, voor de muziekliefhebber behoort de iPod wel tot de beteren imo (icm. Shure E3's natuurlijk).
Je moeder.quote:
Die heb ik ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:23 schreef Repeat het volgende:
Zen Micro, jeweets.
Die heb ik ook, een van de beste mp3-spelers tot nu toe gemaaktquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:54 schreef immortalsean het volgende:
ik heb een übervette iriver H320
[afbeelding]
maar dan met vette sony mdr-71SL in-ear doppen.
[afbeelding]
so true, echt jammer dat hij niet meer gemaakt wordt *heel voorzichtig met z'n exemplaar doet*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die heb ik ook, een van de beste mp3-spelers tot nu toe gemaakt
Dat ding doet ALLES.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |