Dat ding is vet, waar heb je die gehaald?quote:Op maandag 3 juli 2006 02:14 schreef Brembo het volgende:
[afbeelding]
Meizu M6 - 4 Gbyte Flash uber ding.
Waar heb je deze gekocht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:26 schreef denka het volgende:
Ik heb 2 weken geleden de Sandisk e250 mp3 speler gekocht. Het is een enorm relax en goed ding![]()
Voor de mensen die wat anders willen dan de ipod is deze echt een aanrader en natuurlijk veel beter![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
I don't careeequote:
Dat ziet er gaaf uit! ik ga het eens proberenquote:Op zondag 9 juli 2006 12:21 schreef tonks het volgende:
Je kan hem ook op een iPod laten lijken (het menu enzo) http://www.mympxplayer.com/dload.php?action=file&file_id=218 weet niet hoe dat werkt hoor
http://www.mp3shop.nl/quote:
maar hij is zo groot in vergelijking met de ipod daarom heb ik de ipod genomenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:44 schreef dane86 het volgende:
Ik heb een Iriver H320, hiervoor had ik een iriver ifp 190. Ik ben zeer tevreden met de iriver apparaten, supergoede geluidskwaliteit en superdegelijk
mmport.nl / meizu.nlquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat ding is vet, waar heb je die gehaald?![]()
ach lekker boeiend wat de mensen kopen. ieder zijn ding. zal wel weer overwaaien "de zogenaamde hype".quote:Op maandag 10 juli 2006 01:08 schreef eBay het volgende:
Zo te zien hebben veel mensen een ipod, die is het geld namelijk niet waard als je kijkt naar kwaliteit, er is dus sprake van een rage.
Maar voor het geld wat een ipod kost heb je veel betere apparaten van andere fabrikanten.
k heb veel apperaten vergeleken, de functies mogen dan soms wel uitigebreider zijn maar de kwaliteit houd vaak te wensen over, en de garantie afhandeling ook...quote:Op maandag 10 juli 2006 01:08 schreef eBay het volgende:
Zo te zien hebben veel mensen een ipod, die is het geld namelijk niet waard als je kijkt naar kwaliteit, er is dus sprake van een rage.
Maar voor het geld wat een ipod kost heb je veel betere apparaten van andere fabrikanten.
Dat kan er nog mee doorquote:Op maandag 10 juli 2006 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Wat is niet al te duur?
Ik heb zoals ook een paar post boven nieuw voor 140,- een 4 GB Creative Zen Micro Photo, geweldig ding.
Jaquote:Op maandag 10 juli 2006 12:56 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga ook een nieuwe kopen. Ik wil eigenlijk een met iets van 2 tot 4 GB. Het hoeft geen iPod te zijn, en het liefst niet al te duur uiteraard![]()
Iemand ideeën?![]()
tip: koop nooit een mp3 speler met harde schijf..quote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef gateh het volgende:
k wil een ipod video 30gb nemen alleen welke kleur weet ik nog niet(wit/zwart)
Hij is misschien wat groter (lees dikker) dan de huidige ipods, maar ga maar eens kijken naar ipods van 3 jaar geleden. En naar de functies en kwaliteit. Dan kan die H320 van mij nu nog steeds goed mee.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef C2C het volgende:
[..]
maar hij is zo groot in vergelijking met de ipod daarom heb ik de ipod genomen
Heb hem besteldquote:Op maandag 10 juli 2006 13:09 schreef Wessiej het volgende:
Kan je ook de 6 GB versie meteen vragen, die was maar 156.
Lucky bastard.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb hem besteldEn hoef helemaal niks zelf te betalen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |