Alleen bagger mp3 spelers vertonen die gebreken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef -XX- het volgende:
Waarom raken die aansluitingkies zo snel aan stront!Ik heb em al 2x ingeruild, aldoor die aansluiting stuk!
![]()
Ik heb een MP3 speler waar de batterijtjes van losschieten, dopje van kwijt is etc etc etc.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef bigmacrr het volgende:
Welke iPod (of andere MP3-speler) heb jij of ga je binnenkort aanschaffen?
Uhm jah ? de tonen die uit een ipod komen zijn nou niet top te noemen. geloof btw ook niet dat zon beetje iedereen hier een ipod heeft maargoed :pquote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja ipod zuigt van de kwaliteit! apple zuigt!![]()
De Sony Walkman A1000quote:
Batterijen/Accu? Hoelang doe je d'r mee?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
De Sony Walkman A1000
Was (aanbieding) 180 euro bij de Mediamarkt, voor 6 gig.
Weet niet hoeveel hij nu kost.
Het is wel fashion over function, want in zonlicht is het schermpje erg lastig te zien!
Over 't geluid heb ik niks te klagen though.
Zit een accu in!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:34 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Batterijen/Accu? Hoelang doe je d'r mee?
Cool.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zit een accu in!
Laadt op in een uurtje of anderhalf, en gaat zeker langer dan 10 uur mee !
Onthou wel, tis van sony!
Dus alles is van sony.
Er zit geen usb port op, maar een 'sony port' (je krijgt er wel sony-usb kabeltjes bij, ook voor de oplader)
En een apart programma waarmee je de liedjes op je A1000 zet, officieel kan je er geen data opzetten, ik heb het nog niet geprobeerd maar als je je data zipped en hernoemt naar .mp3 kom je wel een eind denk ik.
Ik kan echt niet goed muziek luisteren op mijn Razr, het geluid is kut en de kwaliteit van de nummers ook en daarbij is er ook nog eens weinig ruimte op dat dingquote:Op zondag 11 juni 2006 08:48 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
4GB
[afbeelding]
20GB
[afbeelding]
En hier kan ik ook nog muziek mee luisteren maar dat doe ik maar heel soms
Erg jammer, ik heb de NW-HD5 en daar zit een vervangbare accu in, je kan hem als externe HD gebruiken (met standaard mini-USB) en de batterij gaat ook lang mee (in het begin 20+ uur, nu nog een uur of 12)quote:Op maandag 26 juni 2006 19:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zit een accu in!
Laadt op in een uurtje of anderhalf, en gaat zeker langer dan 10 uur mee !
Onthou wel, tis van sony!
Dus alles is van sony.
Er zit geen usb port op, maar een 'sony port' (je krijgt er wel sony-usb kabeltjes bij, ook voor de oplader)
En een apart programma waarmee je de liedjes op je A1000 zet, officieel kan je er geen data opzetten, ik heb het nog niet geprobeerd maar als je je data zipped en hernoemt naar .mp3 kom je wel een eind denk ik.
dit is een v3i maar het geluid blijft kutquote:Op maandag 26 juni 2006 21:39 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ik kan echt niet goed muziek luisteren op mijn Razr, het geluid is kut en de kwaliteit van de nummers ook en daarbij is er ook nog eens weinig ruimte op dat ding
Dat ding is vet, waar heb je die gehaald?quote:Op maandag 3 juli 2006 02:14 schreef Brembo het volgende:
[afbeelding]
Meizu M6 - 4 Gbyte Flash uber ding.
Waar heb je deze gekocht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:26 schreef denka het volgende:
Ik heb 2 weken geleden de Sandisk e250 mp3 speler gekocht. Het is een enorm relax en goed ding![]()
Voor de mensen die wat anders willen dan de ipod is deze echt een aanrader en natuurlijk veel beter![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
I don't careeequote:
Dat ziet er gaaf uit! ik ga het eens proberenquote:Op zondag 9 juli 2006 12:21 schreef tonks het volgende:
Je kan hem ook op een iPod laten lijken (het menu enzo) http://www.mympxplayer.com/dload.php?action=file&file_id=218 weet niet hoe dat werkt hoor
http://www.mp3shop.nl/quote:
maar hij is zo groot in vergelijking met de ipod daarom heb ik de ipod genomenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:44 schreef dane86 het volgende:
Ik heb een Iriver H320, hiervoor had ik een iriver ifp 190. Ik ben zeer tevreden met de iriver apparaten, supergoede geluidskwaliteit en superdegelijk
mmport.nl / meizu.nlquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat ding is vet, waar heb je die gehaald?![]()
ach lekker boeiend wat de mensen kopen. ieder zijn ding. zal wel weer overwaaien "de zogenaamde hype".quote:Op maandag 10 juli 2006 01:08 schreef eBay het volgende:
Zo te zien hebben veel mensen een ipod, die is het geld namelijk niet waard als je kijkt naar kwaliteit, er is dus sprake van een rage.
Maar voor het geld wat een ipod kost heb je veel betere apparaten van andere fabrikanten.
k heb veel apperaten vergeleken, de functies mogen dan soms wel uitigebreider zijn maar de kwaliteit houd vaak te wensen over, en de garantie afhandeling ook...quote:Op maandag 10 juli 2006 01:08 schreef eBay het volgende:
Zo te zien hebben veel mensen een ipod, die is het geld namelijk niet waard als je kijkt naar kwaliteit, er is dus sprake van een rage.
Maar voor het geld wat een ipod kost heb je veel betere apparaten van andere fabrikanten.
Dat kan er nog mee doorquote:Op maandag 10 juli 2006 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Wat is niet al te duur?
Ik heb zoals ook een paar post boven nieuw voor 140,- een 4 GB Creative Zen Micro Photo, geweldig ding.
Jaquote:Op maandag 10 juli 2006 12:56 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga ook een nieuwe kopen. Ik wil eigenlijk een met iets van 2 tot 4 GB. Het hoeft geen iPod te zijn, en het liefst niet al te duur uiteraard![]()
Iemand ideeën?![]()
tip: koop nooit een mp3 speler met harde schijf..quote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef gateh het volgende:
k wil een ipod video 30gb nemen alleen welke kleur weet ik nog niet(wit/zwart)
Hij is misschien wat groter (lees dikker) dan de huidige ipods, maar ga maar eens kijken naar ipods van 3 jaar geleden. En naar de functies en kwaliteit. Dan kan die H320 van mij nu nog steeds goed mee.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef C2C het volgende:
[..]
maar hij is zo groot in vergelijking met de ipod daarom heb ik de ipod genomen
Heb hem besteldquote:Op maandag 10 juli 2006 13:09 schreef Wessiej het volgende:
Kan je ook de 6 GB versie meteen vragen, die was maar 156.
Lucky bastard.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb hem besteldEn hoef helemaal niks zelf te betalen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |