Alleen bagger mp3 spelers vertonen die gebreken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef -XX- het volgende:
Waarom raken die aansluitingkies zo snel aan stront!Ik heb em al 2x ingeruild, aldoor die aansluiting stuk!
![]()
Ik heb een MP3 speler waar de batterijtjes van losschieten, dopje van kwijt is etc etc etc.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef bigmacrr het volgende:
Welke iPod (of andere MP3-speler) heb jij of ga je binnenkort aanschaffen?
Uhm jah ? de tonen die uit een ipod komen zijn nou niet top te noemen. geloof btw ook niet dat zon beetje iedereen hier een ipod heeft maargoed :pquote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja ipod zuigt van de kwaliteit! apple zuigt!![]()
De Sony Walkman A1000quote:
Batterijen/Accu? Hoelang doe je d'r mee?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:30 schreef Orealo het volgende:
[..]
De Sony Walkman A1000
Was (aanbieding) 180 euro bij de Mediamarkt, voor 6 gig.
Weet niet hoeveel hij nu kost.
Het is wel fashion over function, want in zonlicht is het schermpje erg lastig te zien!
Over 't geluid heb ik niks te klagen though.
Zit een accu in!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:34 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Batterijen/Accu? Hoelang doe je d'r mee?
Cool.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zit een accu in!
Laadt op in een uurtje of anderhalf, en gaat zeker langer dan 10 uur mee !
Onthou wel, tis van sony!
Dus alles is van sony.
Er zit geen usb port op, maar een 'sony port' (je krijgt er wel sony-usb kabeltjes bij, ook voor de oplader)
En een apart programma waarmee je de liedjes op je A1000 zet, officieel kan je er geen data opzetten, ik heb het nog niet geprobeerd maar als je je data zipped en hernoemt naar .mp3 kom je wel een eind denk ik.
Ik kan echt niet goed muziek luisteren op mijn Razr, het geluid is kut en de kwaliteit van de nummers ook en daarbij is er ook nog eens weinig ruimte op dat dingquote:Op zondag 11 juni 2006 08:48 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
4GB
[afbeelding]
20GB
[afbeelding]
En hier kan ik ook nog muziek mee luisteren maar dat doe ik maar heel soms
Erg jammer, ik heb de NW-HD5 en daar zit een vervangbare accu in, je kan hem als externe HD gebruiken (met standaard mini-USB) en de batterij gaat ook lang mee (in het begin 20+ uur, nu nog een uur of 12)quote:Op maandag 26 juni 2006 19:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zit een accu in!
Laadt op in een uurtje of anderhalf, en gaat zeker langer dan 10 uur mee !
Onthou wel, tis van sony!
Dus alles is van sony.
Er zit geen usb port op, maar een 'sony port' (je krijgt er wel sony-usb kabeltjes bij, ook voor de oplader)
En een apart programma waarmee je de liedjes op je A1000 zet, officieel kan je er geen data opzetten, ik heb het nog niet geprobeerd maar als je je data zipped en hernoemt naar .mp3 kom je wel een eind denk ik.
dit is een v3i maar het geluid blijft kutquote:Op maandag 26 juni 2006 21:39 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ik kan echt niet goed muziek luisteren op mijn Razr, het geluid is kut en de kwaliteit van de nummers ook en daarbij is er ook nog eens weinig ruimte op dat ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |