valt op zich wel meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:02 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ziet er aardig dik uit, of komt dat door de foto?
boeiend...quote:Op maandag 22 mei 2006 23:22 schreef Borkydude het volgende:
Creative Zen Micro, 5 GB, baas over iPod.
En Maikuuul heeft um ook![]()
Die heb ik ook.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:59 schreef kalinho het volgende:
[afbeelding]
was destijds voor een of andere belcompany-opening voor ¤ 25![]()
256 mb + fm radio, wat wil een mens nog meer![]()
Ik gok dat het om de hoeveelheid horloges gaat.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef Adsum het volgende:
Wat is er met die foto en die avatar?
Die oordoppen zijn echt briljant hè.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:47 schreef uncle_sjohie het volgende:
Deze sony NW-HD5
[afbeelding]
Met de sony MDR-EX71 oordoppen.
[afbeelding]
Noem betere dingen aan een discman dan aan een mp3 speler, ik kan het zo gauw niet bedenkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:14 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mp3 spelers zijn kut
lang leve de discman
Sterf!! Die dingen vreten batterijen en vernaggelen het hele gevoel wat je bij een cd krijgtquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:17 schreef Zuen het volgende:
[..]
Noem betere dingen aan een discman dan aan een mp3 speler, ik kan het zo gauw niet bedenken![]()
Accu, spread the word.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Sterf!! Die dingen vreten batterijen en vernaggelen het hele gevoel wat je bij een cd krijgt
Nee, je bent uitgeluld. Discmans zijn uit de tijd. Eens waren ze een waardig opvolger voor de walkman, maar tegenwoordig heb je 40 GB MP3-spelers waar 60 cd's opkunnen ofzow...quote:
Yep, die heb ik al een jaartje of 5 gok ik,een van m'n beste audio aankopen ooit geweest..quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die oordoppen zijn echt briljant hè.
MIjn scherm was ook kapot, en op een dag gooide ik een sneeuwbal, pakte ik dus sneeuw viel ie uit mn zak op de straat.. daar kwam ik dus achter een uur later toen ik in de les muziek wou luisteren, toen ik terug kwam was ie overreden en natquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:38 schreef Sloffie het volgende:
[..]
WHITE POWER![]()
[..]
deze heb ik:
[afbeelding]
alleen mijn scherm is kapot en hijs nou wel oude, maar hij doet het nog![]()
ik had um onder me trui op het werk, wat dingen getild enzo.. keek ik later, kapot! daar mogen ze écht wat aan doen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
MIjn scherm was ook kapot, en op een dag gooide ik een sneeuwbal, pakte ik dus sneeuw viel ie uit mn zak op de straat.. daar kwam ik dus achter een uur later toen ik in de les muziek wou luisteren, toen ik terug kwam was ie overreden en nat. lekker hé
Nu hebk lekker een iPod mini 4gig. Wel blij mee hoor!
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:52 schreef Begiristain het volgende:
[afbeelding]
Ipod Shuffle, 512 MB
Prima dingetje, alleen wel beetje zonde dat er geen schermpje opzit..![]()
Ik kreeg hem bij m'n telefoon dus ja...quote:Op zondag 4 juni 2006 19:18 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat mensen een shuffle kopen, toch het toppunt van stomheid en 'kijk-mij-eens-een-ipod-hebben"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |