Man, daarvoor rijd je eerst half Nederland af naar die verloren gegane knuffelquote:Op maandag 22 mei 2006 17:57 schreef Dagonet het volgende:
Huisdieren en dan vooral wanneer het konijntje pluis doodgaat! Ontroostbaar!
vrouw blij tijdens zwangerschap = meisjequote:
Volgens de Enkhuizer Almanak dan he?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrouw blij tijdens zwangerschap = meisje
vrouw depri + lichamelijke klachten tijdens zwangerschap = jongen
*mompelt iets over Boebiedoe-achtigen op MSN*quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:01 schreef boebiedoe het volgende:
*mompelt iets over breinaald*
Zulke grapjes mochten niet meer op Fok! . . .quote:Op maandag 22 mei 2006 18:01 schreef boebiedoe het volgende:
*mompelt iets over breinaald*
Banken, vloerkleden, gordijnenquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:04 schreef static het volgende:
Zorg er in ieder geval voor dat het kindje uit de buurt van hertjes blijft.
Te laat...quote:
Jullie ook gefeliciteerd dan!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:06 schreef MissBliss het volgende:
Te laat...
God, het zouden er maar twee worden, the horror.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zouden er tweelingen in de familie voorkomen?![]()
Straks is het een drielingquote:Op maandag 22 mei 2006 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zouden er tweelingen in de familie voorkomen?![]()
Jij hoeft zeker geen kotertje ??quote:
Of meer. Vier, vijf of zelfs zes !!quote:
't Kan hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 18:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
God, het zouden er maar twee worden, the horror..
Ooooo zo'n verhaal ken ik ookquote:Op maandag 22 mei 2006 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Kan hoor.
Mijn ex had ook een tweelingbroer en bij zijn moeder ging het als volgt tijdens de bevalling:
"even persen voor de nageboorte!"
en daar was broertjelief
9 Maanden langs níks te zien geweest op echo's en toen moesten ze met grote spoed alles nóg een keer aanschaffen!
Dat is lief van je.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik lach je niet uit, ik lach je toe.
Wat schattigquote:Op maandag 22 mei 2006 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Kan hoor.
Mijn ex had ook een tweelingbroer en bij zijn moeder ging het als volgt tijdens de bevalling:
"even persen voor de nageboorte!"
en daar was broertjelief
9 Maanden langs níks te zien geweest op echo's en toen moesten ze met grote spoed alles nóg een keer aanschaffen!
Wij welquote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Ooooo zo'n verhaal ken ik ookwil je het horen boebiedoe? Het komt trouwens best vaak voor hoor
![]()
OMGquote:Op maandag 22 mei 2006 18:33 schreef Jump het volgende:
Kijk, zo gaat hun koppeltje er later uitzien met de kinderen:
Foto's van de moeder en de zesling:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikky op stap met de zes kinderen:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan de zoon die ze adopteren, om mee te helpen om de zes meisjes op te voeden:
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo gaat nikky er enkele jaar na de bevalling uitzien:
[afbeelding]
Nou hier komt het!quote:
cruel baboon, cruelquote:Op maandag 22 mei 2006 18:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tenzij er natuurlijk nog een kleiner broertje of zusje bijkomt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog maar 18 jaar en 9 maanden, boe, dan ben je er vanaf.
Ik vond het eerdere verhaal van hoe-heet-ze leuker . . .quote:Op maandag 22 mei 2006 18:35 schreef Vava het volgende:
Nou hier komt het!
Vriendinnetje van mij vroeger had 2 kleine broertjes, echt van diedondersteentjes
. Niemand wist dat het er 2 zouden worden tot op het moment dat de 2e buiten kwam kijken, er werd ook een nageboorte verwacht
![]()
Het lijkt er wel opquote:Op maandag 22 mei 2006 18:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vond het eerdere verhaal van hoe-heet-ze leuker . . .![]()
![]()
Ach ja.. dat kanquote:Op maandag 22 mei 2006 18:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vond het eerdere verhaal van hoe-heet-ze leuker . . .![]()
![]()
Superlachen! Ik lig echt helemaal dubbel.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou hier komt het!
Vriendinnetje van mij vroeger had 2 kleine broertjes, echt van diedondersteentjes
. Niemand wist dat het er 2 zouden worden tot op het moment dat de 2e buiten kwam kijken, er werd ook een nageboorte verwacht
![]()
Het is dan ook niet grappigquote:Op maandag 22 mei 2006 18:39 schreef Mr.Holleeder het volgende:
[..]
Superlachen! Ik lig echt helemaal dubbel.![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben jullie al een echo gehad dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
God, het zouden er maar twee worden, the horror..
"Wij drinken niet, wij moeten nog rijden".quote:Op maandag 22 mei 2006 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hebben jullie al een echo gehad dan?
5 kleine boetjes, zaten in de baarmoederquote:Op maandag 22 mei 2006 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hebben jullie al een echo gehad dan?
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:33 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan de zoon die ze adopteren, om mee te helpen om de zes meisjes op te voeden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, wist je dit maar negen maanden terug, niet ??quote:
Dat maakt niet meer uit, het leven gaat nu in een rap tempo voorbij. Leeftijd speelt geen rol meer, alleen maar luiers.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:18 schreef ShaoliN het volgende:
Maar Boe is toch pas 16 ofzo?
Zie je, ik ben niet de enige die zich dit afvraagt.quote:
Waarom oefenen dergelijke topics zo'n aantrekkingskracht op me uit , als ik nog maar een paar weken hoef ?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tja, wist je dit maar negen maanden terug, niet ??![]()
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
* ChrisJX weet meteen weer waarom ze niet neukt
MUUS, je bent eng
Good going Noliusquote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
Haaah hahahahaha.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
MUUS, je bent eng
Ik prefereer de termen 'realistisch' en 'eerlijk'.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
MUUS, je bent eng
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik prefereer de termen 'realistisch' en 'eerlijk'.
Ahh, vandaar dat Nolius zo'n gefrustreerde josti is.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
MUUS, je bent eng
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ahh, vandaar dat Nolius zo'n gefrustreerde josti is.
En dan met dat knipje een adertje raken ......... FLATS, de arts helemaal onder het bloedquote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef shmoopy het volgende:
Het geluid van een 'knipje', ook zoiets dat je nooit vergeet.
Neverquote:Op maandag 22 mei 2006 19:40 schreef renz0r het volgende:
Neemt Niki na de bevalling ook kort haar?
topicS he.quote:
Het is soms echt heel leuk hoorquote:
Moet mijn reputatie van niet kunnen tikken hooghoudenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
topicS he.
Vergeet dat niet![]()
Je hebt veel leeswerk![]()
Oh ja.
Succes met je flamoes en alle andere rotzooi
Als het een spruitje van zijn/haar papa is wel. Misschien een leuke nieuwe traditie?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef Jane het volgende:
En over een jaar of 20 ben je misschien al opa!
Moeder met zesling?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:33 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar hebben ze toch druppels tegen ofzoquote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef Skaai het volgende:
De eerste tandjes die doorkomen. Janken, jaaaanken.
Ja, maar dat vertellen we boe toch niet gekkiequote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch druppels tegen ofzo![]()
Je hebt ook pilletjes waardoor je dit nooit krijgtquote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja maar Nikky kan die pilletjes toch ook wel eens "vergeten" zijn te slikken. Zonder dat BBD dat weet.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef Quara het volgende:
[..]
Je hebt ook pilletjes waardoor je dit nooit krijgt![]()
Shhht!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef Quara het volgende:
Ja hallo, vergeet je dequote:Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef Quara het volgende:
[..]
Verstop nikky's telefoon maar, voor je het weet haalt je zoon alle nummers van z'n moeders vriendinnen eruit.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef Jane het volgende:
En over een jaar of 20 ben je misschien al opa!
ach schat, dat maakt de Seks minder leuk, dus doe maar nietquote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja hallo, vergeet je de
[afbeelding]
voor 't gemak ff?
Eindelijk weer eens iemand die de lijst nieuw leven in kan blazen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef Shirley het volgende:
Wat te denken als het kind straks het karakter van paps heeft.Dat wordt nog gezellig in huize BoeNik.
quote:je hebt geneukt zonder condoom en denkt zwanger te zijn. boebiedoe weet dat en belt je ouders. sla 2 beurten over
Wijf, wat denk je te weten over mijn priveleven. Dat FOK! het eerder weet dan mijn familie?quote:
Pssst...quote:Op maandag 22 mei 2006 22:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wijf, wat denk je te weten over mijn priveleven. Dat FOK! het eerder weet dan mijn familie?.
Man, pak van mijn hart.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik lag te maffen, en ik wou net gaan reageren op je post.
Dag beeb, ook jij gefeliciteerd.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik lag te maffen, en ik wou net gaan reageren op je post.
Ouch.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
maar jij als papa geheel niet, sorry.![]()
Daarom heb ik ook zo'n teringhekel aan dat fokradio he.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:57 schreef MUUS het volgende:
Nog een antwoord op de vraag die iedereen heeft:
Boe gaat nu wel bij nikky wonen. Nikky blijft werken en boe wordt huispapa. Boe heeft nog geen werk en nikky heeft haar tweede baan moeten opzeggen, omdat ze zo moe is.
Ja, en wat is je punt? Mijn aanbod staat nog, hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:33 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n teringhekel aan dat fokradio he.. Mochten je het zo interessant vinden, we wonen al min of meer bij elkaar, alleen nog niet op papier. Na dit heugedelijk feit zal het ongetwijfeld niet lang meer duren voordat dat zal gaan gebeuren.
.
En ook werk ik gewoon 40 uur per week..
Dat scheelt, ik zie mezelf ook nog niet achter een wandelwagen eigenlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nikky als mama kan ik me zo voorstellen, maar jij als papa geheel niet, sorry.![]()
Die neem ik graag aan.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, en wat is je punt? Mijn aanbod staat nog, hoor.
Ik houd niet van schijnheilige koetsjiekoetsjie-posts. En ik bedoel het absoluut niet onaardig, weet boe ook wel.quote:
Ik voorzie een mooie photoshop-wedstrijd.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik zie mezelf ook nog niet achter een wandelwagen eigenlijk..
Kinderwagen aan een ketting aan een lantaarnpaal en jezelf lam zuipen in de kroeg. Vaderschap, fuck it. Al doe je het nog zo goed, je krijgt toch gezeik, dus doe het dan meteen goed.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het is idd ook niet niks.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het idee van Boe als vader dringt ook nog niet echt bij mij door... Maar volgens mij ga je toch een toffe paps worden. Ik zie het al helemaal voor me, Boe met een draagzak op z'n buik.quote:
Ja en dan vergeet ik daarna zeker welke lantaarpaal 't was.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kinderwagen aan een ketting aan een lantaarnpaal en jezelf am zuipen in de kroeg. Vaderschap, fuck it. Al doe je het nog zo goed, je krijgt toch gezeik, dus doe het dan meteen goed.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maar als je 21 bent dan wil je toch nog wel (gaan) studeren misschien Ofzo. Of jezelf vinden op Ayers Rock of een bandje oprichten en zuipen en kotsend neuken in de kleedkamer en voetballen met je maten en liftend naar Andalusië. En dergelijke aangelegenheden. Of is dat ouderwets tegenwoordigquote:Op maandag 22 mei 2006 22:33 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n teringhekel aan dat fokradio he.. Mochten je het zo interessant vinden, we wonen al min of meer bij elkaar, alleen nog niet op papier. Na dit heugedelijk feit zal het ongetwijfeld niet lang meer duren voordat dat zal gaan gebeuren.
.
En ook werk ik gewoon 40 uur per week..
Als in, het is nog steeds niet doorgedrongen. Niet dat ik mezelf niet geschikt zou achten als vader, alhoewel veel mensen daar ongetwijfeld anders over zullen denken. But who cares about them.quote:
Uh uhquote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef MUUS het volgende:
Ik ben zó slecht in dingen niet zeggen. Ik wil zoveel zeggen, maar dan wordt het weer te zwaar en te moeilijk en bla.
Pfff..
Dan maak je maar weer een nieuwe.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja en dan vergeet ik daarna zeker welke lantaarpaal 't was.
Dat wil ik ook allemaal nog wel!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ofzo. Of jezelf vinden op Ayers Rock of een bandje oprichten en zuipen en kotsend neuken in de kleedkamer en voetballen met je maten en liftend naar Andalusië. En dergelijke aangelegenheden. Of is dat ouderwets tegenwoordig![]()
Vrouwen...quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef MUUS het volgende:
Ik ben zó slecht in dingen niet zeggen. Ik wil zoveel zeggen, maar dan wordt het weer te zwaar en te moeilijk en bla.
Pfff..
Je groeit er vanzelf wel naar toe. Kennis van me werd ook redelijk onverwacht vader, heeft een paar maanden aan het hele zwangerschapsgebeuren moeten wennen, maar stapt nu zo trots als een pauw rond met zijn zoon.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als in, het is nog steeds niet doorgedrongen. Niet dat ik mezelf niet geschikt zou achten als vader, alhoewel veel mensen daar ongetwijfeld anders over zullen denken. But who cares about them.
Het is toch niet zo vreemd dat veel mensen zo denken? En die hebben echt niet allemaal een schurfthekel aan je; het is de reputatie die je hier hebt, plus dat je 21 bent.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als in, het is nog steeds niet doorgedrongen. Niet dat ik mezelf niet geschikt zou achten als vader, alhoewel veel mensen daar ongetwijfeld anders over zullen denken. But who cares about them.
Mannen hebben nooit tieten gehad, mannen hadden en hebben ballen, daar konden en kunnen ze aan zuigen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef CartWOman het volgende:
"Omdat er vroeger nog geen vrouwen waren en de mannen dus kinderen moesten baren. Dat betekent ook dat ze gevoed moesten worden en dus hadden mannen vroeger tieten.
Helemaal mee eensquote:Later maakte god een vergissing en maakte de vrouw.
En het huishoudenquote:Omdat niemand wist wat ze met zo'n wijf
moesten, hebben ze maar besloten dat het kinderen krijgen wel eens een leuke taak voor haar
zou zijn.
quote:Je houdt ze zo van de straat en ze zitten niet de hele tijd tegen je aan te zeiken.
Helemaal waar. Vrouwen zijn dus nutteloos. Maar daar waren we het al over eens.quote:De man had dus geen tieten meer nodig en de man is dus verder geëvolueerd en de vrouw
is stil blijven staan."
Whe, na die posts van MUUS weet ik nu 100% zeker dat ik geen kinderen wil, ipv de 99% van vanmiddag.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ja, op zich houdt het leven niet op als je een kindje krijgt. Het is een verrijking van je leven, zeggen ouders altijd. Wie weet spreekt Boe over een tijdje ook zo...
Die tekst is van jezelf, oetlul.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ondanks alles wil ik toch echt ooit kinderen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whe, na die posts van MUUS weet ik nu 100% zeker dat ik geen kinderen wil, ipv de 99% van vanmiddag..
Het was ook niet mijn idee.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Verder is het een zaak tussen Nikky en Boe en had ik het persoonlijk niet zo snel op FOK! gegooid. Eerst lekker samen wennen en je draai vinden en dan pas met het gezeik hier dealen.
Dat was idd ook het eerste wat ik dacht, zoiets gelijk online gooienquote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
.
Verder is het een zaak tussen Nikky en Boe en had ik het persoonlijk niet zo snel op FOK! gegooid. Eerst lekker samen wennen en je draai vinden en dan pas met het gezeik hier dealen.
Van Boe?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ondanks alles wil ik toch echt ooit kinderen.
Dat zeiden ze op mijn bruiloft ook over mijn vrouw. Ik wacht nog steeds op de "verrijking" van mijn leven. Armoede is het, armoede zeg ik je.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ja, op zich houdt het leven niet op als je een kindje krijgt. Het is een verrijking van je leven, zeggen ouders altijd. Wie weet spreekt Boe over een tijdje ook zo...
Eerlijk gezegd is dat het eerste wat ik dacht toen ik het gisteravond las. Maar goed, ook dat is een persoonlijke keuze.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Verder is het een zaak tussen Nikky en Boe en had ik het persoonlijk niet zo snel op FOK! gegooid.
Hou dat wijf van je ook dan wat beter onder de duim! Dat wordt gewoon zwanger én post op FOK!quote:
Jaja, je hoeft het niet te verdedigen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik houd niet van schijnheilige koetsjiekoetsjie-posts. En ik bedoel het absoluut niet onaardig, weet boe ook wel.![]()
Dat idee krijg ik bij dit hele verhaal een beetje.quote:
Welnee, gelijk delen en in de groep gooien. Ben je er meteen van af.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
quote:
Iemand gaat zich nu door mijn verhalen laten steriliseren.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, gelijk delen en in de groep gooien. Ben je er meteen van af.
Ik durf te wedden dat, ondanks MUUS, er minimaal een dozijn eierstokken op hol zijn geslagen. Als zij het kunnen, kunnen wij het ook.
Klaar.
Prima toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:56 schreef boebiedoe het volgende:
Eh joh, Nikky is er nou eenmaal trots op (ik stiekem ook wel hoor..) , en geef haar eens ongelijk.
ach na een online romantiekloos bruidsvraagje past dit vrij goed in het huidige FOK!beeld hoor, en ik snap wel dat nikky er super trots op is. het is tenslotte nieuw leven... een nieuw iets.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whe, na die posts van MUUS weet ik nu 100% zeker dat ik geen kinderen wil, ipv de 99% van vanmiddag..
Mijn ballen liggen inmiddels in het wasbakje.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iemand gaat zich nu door mijn verhalen laten steriliseren.
Ben ik goed of ben ik goed?
Arme stinkie!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat, ondanks MUUS, er minimaal een dozijn eierstokken op hol zijn geslagen. Als zij het kunnen, kunnen wij het ook.
Klaar.
Zwanger worden (pijnlijke uitzonderingen daargelaten) is in het algemeen geen kunst. Het ouderschap, dta is de kluif.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, gelijk delen en in de groep gooien. Ben je er meteen van af.
Klaar.
*meldt*quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een baby aankondiging vind ik normaler en leuker dan een huwelijksaanzoek. Kijk, had Nikky Boe op FOK! verteld dat ze zwanger is, is het weer een ander verhaal.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach na een online romantiekloos bruidsvraagje past dit vrij goed in het huidige FOK!beeld hoor, en ik snap wel dat nikky er super trots op is. het is tenslotte nieuw leven... een nieuw iets.
Eerst trouwen!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:05 schreef Tally het volgende:
Uhm ik sla ook nog even over!
precies (het item is dan ook meer dat het een kind is van boe en nikky in plaats van de zwangerschap zelf en da tpast in het rijtje thuis).quote:Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een baby aankondiging vind ik normaler en leuker dan een huwelijksaanzoek. Kijk, had Nikky Boe op FOK! verteld dat ze zwanger is, is het weer een ander verhaal.
Natuurlijk melden ze het op FOK!, ze hebben elkaar immers hier leren kennen! Ik had het alleen op een ander tijdstip gedaan, als snap ik best dat ze zo trots zijn als een stel pauwen met opgepoetste veren en dan is het lastig om zoiets lang voor je te houden.
Maar ook dan wacht ik evenquote:
Dat worden bloedmooie kindertjesquote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies (het item is dan ook meer dat het een kind is van boe en nikky in plaats van de zwangerschap zelf en da tpast in het rijtje thuis).
ik ben benieuwd wa tmensen zouden roepen als ik morgen zeg dat ik ripley heb bezwangerd en zij het beaamt.
"Zat je verkeerd Jerruh?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wa tmensen zouden roepen als ik morgen zeg dat ik ripley heb bezwangerd en zij het beaamt.
9 maanden en 4 dagen vanaf nu?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ook dan wacht ik even
Althans is wel de bedoeling![]()
Ze zaten in zn handtasquote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"huh, die homo maakt kinders?hoe doet ie dat!?"
Uhm.. Nee..quote:
Understatement!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
...als snap ik best dat ze zo trots zijn als een stel pauwen met opgepoetste veren en dan is het lastig om zoiets lang voor je te houden.
quote:
Voor types als jij is mijn undersign bedoeldquote:Op maandag 22 mei 2006 22:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ondanks alles wil ik toch echt ooit kinderen.
Hele abortusklinieken worden uit de grond gestampt dankzij jouquote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Poep en bloed overal?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voor types als jij is mijn undersign bedoeld
Het is jóuw poep en bloed.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Poep en bloed overal?
Ach, ik ben wel wat gewend.
Boekky (volgens mij zei Dago die) is ook wel een grappige combo.quote:
Op zich ben ik niet vies van mezelf nee. Maar ik kan me voorstellen dat leuk anders is.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is jóuw poep en bloed.
Of ben je dat ook wel gewend![]()
Eerst komt het hoofdje Skaai. En als dat doorkomt, nou, zoek dan maar dekkingquote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef Skaai het volgende:
De eerste tandjes die doorkomen. Janken, jaaaanken.
Kots.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op zich ben ik niet vies van mezelf nee. Maar ik kan me voorstellen dat leuk anders is.Maar dat poep en bloed is dan bijzaak.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kots.
Je vergeet de kots.
En er was nog iets met zure melk en flabberende slierten op de toiletvoer en lellen die uit je vagina bungelen en er dan uitvallen in de Edah![]()
Als ik het allemaal goed begrepen heb![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Weeën. Vloeken. Beenweeën, rugweeën, liesweeën. Vloeken.
Bevalling kan dagen duren.
De flamoes wordt paars tijdens de bevalling en dat beeld raak je nooit meer kwijt.
Inscheuren van de flamoes.
Hechten van de flamoes.
De grootste glibberkikkerbonk ooit: de placenta.
De placenta die de verloskundige onder je neus drukt terwijl ze glimlachend zegt: "Mooi hè?"
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Stinkende onstekingen aan de baarmoeder.
Baarmoeders die verzakken.
Naweeën.
Bloed.
Heeeeeeele grote kraamverbanden. En bloed.
Pijn bij het plassen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Niet kunnen poepen door hechtingen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Enge kraamverzorgsters die de EO aanbidden en minstens 100 jaar oud zijn.
Krampen. Veel huilen door krampen. Vaak krampen.
Kotsen. Op je schouders. Op je buik. Op je arm. Overal. Vaak. Zure melk.
Over je heen zeiken tijdens het luiers verschonen.
Schijten in bad.
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
Baby's eerste zwarte poep.
Echte dikke strontlucht zodra het eerste echte hapje is genuttigd.
Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar je werk moeten.
Inentingen, opgezwollen beentjes, armpjes en hoge koorts.
Koortstuipen.
's Nachts in het ziekenhuis zitten door vage hoge koorts en enge dingen.
Hangmoeders op het schoolplein.
Kutkinderen die komen spelen en je halve huis slopen.
Kutkinderen die komen spelen en je kind treiteren.
Merkkleding, schoolgeld (boeken!!) duur speelgoed, Nintendo, Playstation, zakgeld, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol.
Zo, maar even chronologisch gedaan voor een beter overzicht. Als ik iets ben vergeten, kom ik nog wel even terug uiteraard.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef MUUS het volgende:
Voor nikky:
Vrouwen scheuren uit naar de anus toe. Dan denk je dus dat het *daar* pijn gaat doen als je ligt te bevallen. Neen, helemaal niet.
Weet je waar het pijn doet? Echt godsgruwelijk veel pijn?
JE CLITORIS!! DIE STAAT IN DE FIK EN HET VOELT ALSOF HET DOORMIDDEN SCHEURT!!
Als de verloskundige zegt: "Durf door de pijn heen te persen" zegt ze dus eigenlijk: "Durf het risico te nemen dat je NOOIT meer plezier van sex zult hebben."
Die clitoris is de reden dat je daarna ook niet meer durft te plassen. Het is gepijnigd, verplet en vermorzeld en de hele sensatie van in de fik staan krijg je ELKE keer weer als je gaat zeiken.
Leuk feitje, staat nooit in de boekjes, maar is 100% waar. Alstublieft.
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:39 schreef MUUS het volgende:
Placenta's die er niet uit willen komen. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat die glibberkikker niet los wil laten en je half dood ligt te bloeden!
Totaal ruptuur, van je pruim tot aan je anus uitgescheurd. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat je longen bijna uit je doos hangen!
Tieten die melk spuiten.
Tieten waar je kool uit de vriezer op moet leggen omdat ze godsgruwelijk veel pijn doen door de stuwing.
Sexy voedingsbeha's.
GROTE onderbroeken waar die kraammatrassen nét in passen.
Bloed langs je benen.
Vliezen die knappen terwij je net op bed gaat liggen. Hmmm, vruchtwater (mét stront misschien wel!) in je dekbed!
Aambeien door het persen.
Stront tijdens het persen.
Stront in vruchtwater van baby. Die geur krijg je nooit meer uit je neus.
Navelstreng die te lang blijft zitten aan baby's buikje, maar al wél gaat rotten. Lijkenlucht anyone?
Even koffie, brb!
Ik dacht: ik vat het ff samenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef MUUS het volgende:
Pufcursus waar al die aangespoelde walvissen al hun kwaaltjes elke week gaan zitten vertellen. Puffen is al erg, maar het maagzuur en de obstipatie van die lelijke zeekoe is nog VEUL erger.
Reunie van de pufcursus als al die draken zijn geboren. Dan krijg je alle zwangerschapsverhalen van al die zeekoeien te horen. Bloed en je stront van je eigen wijf is al erg, maar bloed en stront van een zeekoe is nog VEUL erger.
Ouders die denken dat je nu alles wilt horen en weten van hún kind nu jij een kind hebt. Stront en kots van je eigen kind is al erg, maar stront en kots van een ander (altijd lelijk) kind is nog VEUL erger.
Kots kan ik ook wel aan. Ik werk zelf met kleine kinderen, alleen lellen die uit je vagina bungelen...dat heb ik nog niet meegemaakt. Ook een ervaring op zichquote:Op maandag 22 mei 2006 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kots.
Je vergeet de kots.
En er was nog iets met zure melk en flabberende slierten op de toiletvoer en lellen die uit je vagina bungelen en er dan uitvallen in de Edah![]()
Als ik het allemaal goed begrepen heb![]()
En dat is dan de nageboortequote:Op maandag 22 mei 2006 23:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kots kan ik ook wel aan. Ik werk zelf met kleine kinderen, alleen lellen die uit je vagina bungelen...dat heb ik nog niet meegemaakt. Ook een ervaring op zich
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dat is dan de nageboorte![]()
Of een broertje.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik dacht: ik vat het ff samen
Dan heb je nog niet eens alles van me gequote.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik dacht: ik vat het ff samen
Omdat ik bier drink en een grote mond heb, maar toch klein ben zodat je me makkelijk omver kan gooien?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:MUUS
Dit zijn de momenten waarop ik weer weet waarom je zo'n tof wijf bent
"Een baby is het einde"?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef MUUS het volgende:
Maar het is nu duidelijk. Ik ga een boek schrijven.
Nou, eigenlijk je capaciteit tot het zeer plastisch en zelfs voor een man begrijpelijk omschrijven van vrouwelijk leed.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat ik bier drink en een grote mond heb, maar toch klein ben zodat je me makkelijk omver kan gooien?
Je MOETquote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet eens alles van me gequote.
hip!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
''Godverdomme, ik krijg een kind!''
Ik voel het aan: dat wordt een bestsellerquote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet eens alles van me gequote.
'Babylight'. Om een uur of 4 's nachts. De doelgroep is dan toch wakker vanwege een blèrende baby.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
MUUS brengt het wel heel mooi! Je zou zo een dramatisch melodietje eronder kunnen gooien. Of een keer voorlezen op Fok! radio.
* Ketel weer van het vuur haaltquote:Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
De titel van MUUS d'r boek hé, Laat er nu geen misverstanden onstaan.
Dan wordt het dus Danny.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:32 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Boekky (volgens mij zei Dago die) is ook wel een grappige combo..
Maar neen, het zal niet een aan fok gerelateerde naam worden..
Ik moest ook al aan Candlelight denken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
'Babylight'. Om een uur of 4 's nachts. De doelgroep is dan toch wakker vanwege een blèrende baby.
oef, treffendquote:Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
De titel van MUUS d'r boek hé, Laat er nu geen misverstanden onstaan.
Als ze de druk niet meer aankan van al die geile kerels, trekt ze d'r bek wel open.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oef, treffend
en hip!
ik wil MUUS wel zien in de bijenkorf, signerend met allerlei metroseksuele mannen om dr heen!roaaaarrrr.
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik moest ook al aan Candlelight denken.Puik plan.
ik wil de illustraties trouwens wel op mij nemenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als ze de druk niet meer aankan van al die geile kerels, trekt ze d'r bek wel open.
Ja, dat is natuurlijk een pré! Echt, de boeken zullen niet aan te slepen zijn!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil de illustraties trouwens wel op mij nemen
en ik ben de enige persoon van wie de ogen matcht bij de geweldige krullenbos van MUUS dus die naast haar mag signeren!
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog maar 18 jaar en 9 maanden, boe, dan ben je er vanaf.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk een pré! Echt, de boeken zullen niet aan te slepen zijn!
En daarnaast helpt ze in haar eentje de wereld van het overbevolkingsprobleem af.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
Ja, dat is natuurlijk een pré! Echt, de boeken zullen niet aan te slepen zijn!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]
figuur 17: voorbeeld van vrouw met sliertjes en bonkjes tijdens de zwangerschap
Verdomme, en daar moest eerst Nikky zwanger voor worden om hier achter te komen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En daarnaast helpt ze in haar eentje de wereld van het overbevolkingsprobleem af.
Want er worden alleen nog maar kinderen geboren bij volkeren waar Bol.com niet bezorgt.
MUUS for president!
Hoe treffend!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:08 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
figuur 17: voorbeeld van vrouw met sliertjes en bonkjes tijdens de zwangerschap
wacht maar tot ze bij de oprah book club is geweest!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Verdomme, en daar moest eerst Nikky zwanger voor worden om hier achter te komen!
inderdaad, tegenwoordig gaan ze vaak eerder het huis uitquote:
It's a small step for man, but a giant leap for mankind.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef Shirley het volgende:
Verdomme, en daar moest eerst Nikky zwanger voor worden om hier achter te komen!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoe treffend!
ik zat persoonlijk voor de cover te denken aan een scheurende paarse flamoes waar de kruin van de baby uitpuilt.
De sexuele voorlichting op scholen wordt gereduceerd tot het verplicht lezen van 1 enkel boek.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef Jerruh het volgende:
wacht maar tot ze bij de oprah book club is geweest!
hordes afro amerikane die dan minder gaan hokken
hopen latinos die dan minder bonken
sloten upperclass trash dat caravans minder sekst
bats!
I'm loving itquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
De sexuele voorlichting op scholen wordt gereduceerd tot het verplicht lezen van 1 enkel boek.
De term tienerzwangerschap wordt alleen nog maar gebruikt om een dier wat 10 jongen tegelijk draagt aan te duiden..
Danerolles?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
Isn't life beautiful?
[afbeelding]
Dé cover!
<Oprah> What inspired you to write this book, Moes?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef MUUS het volgende:
Ik ben even weg, kom terug en ik zit bij Oprah en heb de term 'overbevolking' tot geschiedenis gemaakt.
Tof.
Je bent de MUUSsias.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:20 schreef MUUS het volgende:
Ik ben even weg, kom terug en ik zit bij Oprah en heb de term 'overbevolking' tot geschiedenis gemaakt.
Tof.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
<Oprah> What inspired you to write this book, Moes?
<Muus> I gave birth Oprah..
<Oprah> *Ugly cry* You poor baby!
FREE babies for every-body-in-the-audienceeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
<Oprah> What inspired you to write this book, Moes?
<Muus> I gave birth Oprah..
<Oprah> *Ugly cry* You poor baby!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
FREE babies for every-body-in-the-audienceeeeeeeeeeeeeeee!![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hé, nog zo'n Oprah verhaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:31 schreef juiced het volgende:
Boelie, ik ga jou een mooi verhaal vertellen.
Zet de volgende muziek er even bij aan: http://www.juiced.nl/music/von.mp3
M'n vader was net zo oud als jou en kende m'n moeder 3 weken toen ik werd verwekt. M'n moeder was 22. Op het moment dat ik werd verwekt, was de glazenwasser de ramen van hun slaapkamer aan het schoonmaken en negen maanden later werd ik geboren terwijl, je raadt het al, er weer een glazenwasser bezig was de ramen te zemen van de kamer in het ziekenhuis waar ik geboren werd. Je kunt zeggen dat ik ongewenst was. Dat was niet zo, ik was alleen niet geplanned. Nee, ik was een echte liefdesbaby. Natuurlijk was het een hele klap voor m'n vader, terwijl m'n moeder het alleen maar prachtig vond. Want hij wilde nu natuurlijk ineens wel de wereld zien! Hij herstelde snel van de klap en nam zijn zoon overal mee naartoe, want dat kon natuurlijk ook! Vraag hem ernaar en hij zal zeggen dat dat de mooiste tijd van z'n leven was. Hij met z'n kind. Trots als een pauw.![]()
Het verhaal gaat dat ik soms de reden was dat mijn ouders bij elkaar bleven. Dat klinkt raar, want waarom zou je bij elkaar blijven als het niet goed gaat. Ze waren natuurlijk ook nog jong en wisten niet zeker of ze wel voor elkaar bestemd waren. Dat konden ze ook niet weten. Wat ze wel wisten, was dat ze samen een kind hadden dat opgevoed moest worden, door zijn ouders. Daar achteraf op terugkijkend zijn ze erg gelukkig geworden van de verbintenis die ze hadden. Ze zijn nog altijd bij elkaar, zijn gewend geraakt aan elkaars gemakken en ongemakken en houden ontzettend veel van elkaar. Zoveel, dat ze soms zelfs voor mijn neus met elkaar kussen.
2 jaar geleden zijn ze getrouwd, toen m'n zusje 16 is geworden. Dat hebben ze ons altijd beloofd. En ik ben natuurlijk glazenwasser geworden.![]()
Boelie, ouwe! Gefeliciteerd! Maak er een mooie tijd van en vergeet de herinneringen niet die je gaat maken...![]()
Juiced Cruise!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Juiced gaat zo op de bank springen met zijn handen in de lucht.
Ooohh!! I am sooooooo happy!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Juiced gaat zo op de bank springen met zijn handen in de lucht.
In volledige stilte! Vast zonder schreeuwen, inknippen, klonten en poe-ha.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan baart zijn vriendin een alien.
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
In volledige stilte! Vast zonder schreeuwen, inknippen, klonten en poe-ha.
En papa eet braaf de placenta op!
Ik heb die lap tekst, ondanks dat het in ONZ staat, toch gelezen. Dus zo slecht was het nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:43 schreef juiced het volgende:
Maar ik moest er wel van huilen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
inderdaad, tegenwoordig gaan ze vaak eerder het huis uit
Spartaanse opvoedingen zijn okayquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig blijven ze juist hangen omdat het nu eenmaal goedkoper is, ze een auto én motor willen, nog een studie gaan doen, zelf strijken niet zo practisch is en het ó zo gemakkelijk is om een fulltime huishoudster te hebben
Die tune van Candlelight heb ik wel, dus van mij mag hetquote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
'Babylight'. Om een uur of 4 's nachts. De doelgroep is dan toch wakker vanwege een blèrende baby.
Als het jou uitkomt geloof je ook allesquote:Op maandag 22 mei 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je hebt dus wél sex?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:22 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als het jou uitkomt geloof je ook alles
Sex is vies en onzedig, Nini. Kijk maar wat er van komt (whehehe), voor je het weet ben je drachtig!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:06 schreef NiNi het volgende:
Je hebt dus wél sex?
niks mee te maken, ik als vent word het niet dus ik geniet er wel van!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sex is vies en onzedig, Nini. Kijk maar wat er van komt (whehehe), voor je het weet ben je drachtig!
Zeg dat maar tegen bbd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:42 schreef Jerruh het volgende:
niks mee te maken, ik als vent word het niet dus ik geniet er wel van!.
ik hoop ook voor m dat die ene keer zonder condoom neuken de moeite waard wasquote:
Hij denkt met warme gevoelens terug aan de tijd dat hij na het nuecken slechts een SOA opliep.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:56 schreef Jerruh het volgende:
ik hoop ook voor m dat die ene keer zonder condoom neuken de moeite waard was.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hij denkt met warme gevoelens terug aan de tijd dat hij na het nuecken slechts een SOA opliep.![]()
Ik heb een foto waar ik lig te zwemmen in bloed en vruchtwater waar die kleine in had gepoept.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig blijven ze juist hangen omdat het nu eenmaal goedkoper is, ze een auto én motor willen, nog een studie gaan doen, zelf strijken niet zo practisch is en het ó zo gemakkelijk is om een fulltime huishoudster te hebben
Maar MUUS, heb je ook foto's van die psychedelische ervaringen?
Kun je nagaan hoeveel medelijden ik heb met jouw moeder! Baar je met pijn en moeite een kind, is het na 30 jaar nog steeds niet volwassenquote:
"gelukkig hebben we de fotos nog"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een foto waar ik lig te zwemmen in bloed en vruchtwater waar die kleine in had gepoept.
Ook heb ik prachtige foto's van die grote, bloederige placenta én van strontluiers. (Waar ik naast sta met een gasmasker op.)
Waarom ik daar foto's van heb, mag Joost weten.
Ik heb ook een traantje weggepinkt, hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:43 schreef juiced het volgende:
Maar ik moest er wel van huilen.
Alvast een boodschappenlijstje.quote:Voor het kraambed:2 thermometers (1 voor de moeder, 1 voor de baby) 1 pak zig-zag watten 2 pakken gaasjes 16/16 1 flesje alcohol 70 % 1 spoelkannetje 2 pakjes plastic zakjes b.v. boterhamzakjes (voor het verwij- deren van maandverband) 2 pakken maandverband 1 pak kraamverband 1 ruime plastic waskom enkele lakens, liefst wit 2 emmers 1 nieuw stuk toiletzeep desinfecterend washandjes handdoeken 2 incontinentiematrasjes
Lenen bij de Kruisvereniging + 3 weken voor uitgerekende bevallingsdatum:ondersteek bedklossen/bedverhogers bedzeil babyweegschaal met vaste bak (Deze kan na de bevalling geleend worden bij de Kruisvereniging. Soms moet de weegschaal bij de drogist worden gehuurd.)
Voor de bevalling thuis extra aan te schaffen:1 navelklem 2 dunne kraammatrasjes en 5 incontinentiematrassen vuilniszakken 1 pak papieren inlegluiers (als groter kraamverband te gebruiken)
Voor de baby:Wieg of ledikantje (wiegbekleding goed bevestigen en hierbij geen plastic of schuimplastic gebruiken) hard matrasje (niet met plastic overtrekken) klein zeiltje, dat 1/3 van het matrasje bestrijkt 2 dekentjes, bij voorkeur 1 wollen dekentje ook bij gebruik van dekbed (omdat synthetisch materiaal de warmte te veel op één plaats houdt en daardoor minder veilig is) 6 lakentjes 6 onderleggers 6 truitjes (geen kunststof, i.vm. warmte en kunnen uitkoken.) 6 hemdjes (geen kunststof, i.vm. warmte en kunnen uitkoken.) 6 navelbandjes 6 omslagluiers, flanel 6 spuugdoekjes 30 à 36 luiers (bij gebruik van papier luiers minimaal 12 katoenen, welke ook als handdoek gebruikt kunnen worden) 4 washandjes babyzeep baby-olie baby-zalf 12 veiligheidsspelden met kapje, klein en groot (evt. plaktrips) 1 pakje dextropurpoeder babybadje 1 grote metalen kruik, naadloos met gummidop in schroefdeksel, gecontroleerd op lekken. 1 kruikezak (geen nylon, geen open weefsel) haarborsteltje en kammetje zo nodig: 2 flessen en 4 spenen en 1 flessenrager
Liever niet ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:09 schreef MUUS het volgende:
Ik heb een foto waar ik lig te zwemmen in bloed en vruchtwater waar die kleine in had gepoept.
Ook heb ik prachtige foto's van die grote, bloederige placenta én van strontluiers. (Waar ik naast sta met een gasmasker op.)
Waarom ik daar foto's van heb, mag Joost weten.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 06:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb die lap tekst, ondanks dat het in ONZ staat, toch gelezen. Dus zo slecht was het niet
Whehe, ben het niet vaak met je eens, maar dit is:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef boebiedoe het volgende:
Ik bedoel, waskom? Ik heb een badkuip waar dat kreng inkan. Hard matras? Ik laat 'm wel op de bank slapen. Spuugdoekje? Ik pak wel een trui van Nikky. Babyolie? Dat mormel mag genoegen nemen met olijfolie wat er nog staat. Babybadje? Ik heb een waskuip én een afwasbak. Haarborstel? Die van Nikky zal ook wel prima functioneren. Navelklem? In de schuur ligt vast nog wel iets bruikbaars. 30 luiers? Ik koop wel een katoenen voor in de wasmachine. Thermometer? In de tuin heb ik er nog 1 staan, en daar kunnen moeder en baby prima samen mee doen, ze zijn toch niet vies van elkaar. Zeil? Ik snij wel wat zeil uit de opblaasboot. Bedverhogers? Ik kan toch ook gewoon bakstenen onder het bed zetten?.
Hechten kan ook met een huis en tuin nietmachine.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef boebiedoe het volgende:
Ik bedoel, waskom? Ik heb een badkuip waar dat kreng inkan. Hard matras? Ik laat 'm wel op de bank slapen. Spuugdoekje? Ik pak wel een trui van Nikky. Babyolie? Dat mormel mag genoegen nemen met olijfolie wat er nog staat. Babybadje? Ik heb een waskuip én een afwasbak. Haarborstel? Die van Nikky zal ook wel prima functioneren. Navelklem? In de schuur ligt vast nog wel iets bruikbaars. 30 luiers? Ik koop wel een katoenen voor in de wasmachine. Thermometer? In de tuin heb ik er nog 1 staan, en daar kunnen moeder en baby prima samen mee doen, ze zijn toch niet vies van elkaar. Zeil? Ik snij wel wat zeil uit de opblaasboot. Bedverhogers? Ik kan toch ook gewoon bakstenen onder het bed zetten?.
Een tacker.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:26 schreef Dirkh het volgende:
Hechten kan ook met een huis en tuin nietmachine.
Bank valt ie vanaf en je hebt meteen AMK aan de deurquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef boebiedoe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |