Je hebt dus wél sex?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:22 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als het jou uitkomt geloof je ook alles
Sex is vies en onzedig, Nini. Kijk maar wat er van komt (whehehe), voor je het weet ben je drachtig!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:06 schreef NiNi het volgende:
Je hebt dus wél sex?
niks mee te maken, ik als vent word het niet dus ik geniet er wel van!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sex is vies en onzedig, Nini. Kijk maar wat er van komt (whehehe), voor je het weet ben je drachtig!
Zeg dat maar tegen bbd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:42 schreef Jerruh het volgende:
niks mee te maken, ik als vent word het niet dus ik geniet er wel van!.
ik hoop ook voor m dat die ene keer zonder condoom neuken de moeite waard wasquote:
Hij denkt met warme gevoelens terug aan de tijd dat hij na het nuecken slechts een SOA opliep.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:56 schreef Jerruh het volgende:
ik hoop ook voor m dat die ene keer zonder condoom neuken de moeite waard was.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hij denkt met warme gevoelens terug aan de tijd dat hij na het nuecken slechts een SOA opliep.![]()
Ik heb een foto waar ik lig te zwemmen in bloed en vruchtwater waar die kleine in had gepoept.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig blijven ze juist hangen omdat het nu eenmaal goedkoper is, ze een auto én motor willen, nog een studie gaan doen, zelf strijken niet zo practisch is en het ó zo gemakkelijk is om een fulltime huishoudster te hebben
Maar MUUS, heb je ook foto's van die psychedelische ervaringen?
Kun je nagaan hoeveel medelijden ik heb met jouw moeder! Baar je met pijn en moeite een kind, is het na 30 jaar nog steeds niet volwassenquote:
"gelukkig hebben we de fotos nog"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een foto waar ik lig te zwemmen in bloed en vruchtwater waar die kleine in had gepoept.
Ook heb ik prachtige foto's van die grote, bloederige placenta én van strontluiers. (Waar ik naast sta met een gasmasker op.)
Waarom ik daar foto's van heb, mag Joost weten.
Ik heb ook een traantje weggepinkt, hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:43 schreef juiced het volgende:
Maar ik moest er wel van huilen.
Alvast een boodschappenlijstje.quote:Voor het kraambed:2 thermometers (1 voor de moeder, 1 voor de baby) 1 pak zig-zag watten 2 pakken gaasjes 16/16 1 flesje alcohol 70 % 1 spoelkannetje 2 pakjes plastic zakjes b.v. boterhamzakjes (voor het verwij- deren van maandverband) 2 pakken maandverband 1 pak kraamverband 1 ruime plastic waskom enkele lakens, liefst wit 2 emmers 1 nieuw stuk toiletzeep desinfecterend washandjes handdoeken 2 incontinentiematrasjes
Lenen bij de Kruisvereniging + 3 weken voor uitgerekende bevallingsdatum:ondersteek bedklossen/bedverhogers bedzeil babyweegschaal met vaste bak (Deze kan na de bevalling geleend worden bij de Kruisvereniging. Soms moet de weegschaal bij de drogist worden gehuurd.)
Voor de bevalling thuis extra aan te schaffen:1 navelklem 2 dunne kraammatrasjes en 5 incontinentiematrassen vuilniszakken 1 pak papieren inlegluiers (als groter kraamverband te gebruiken)
Voor de baby:Wieg of ledikantje (wiegbekleding goed bevestigen en hierbij geen plastic of schuimplastic gebruiken) hard matrasje (niet met plastic overtrekken) klein zeiltje, dat 1/3 van het matrasje bestrijkt 2 dekentjes, bij voorkeur 1 wollen dekentje ook bij gebruik van dekbed (omdat synthetisch materiaal de warmte te veel op één plaats houdt en daardoor minder veilig is) 6 lakentjes 6 onderleggers 6 truitjes (geen kunststof, i.vm. warmte en kunnen uitkoken.) 6 hemdjes (geen kunststof, i.vm. warmte en kunnen uitkoken.) 6 navelbandjes 6 omslagluiers, flanel 6 spuugdoekjes 30 à 36 luiers (bij gebruik van papier luiers minimaal 12 katoenen, welke ook als handdoek gebruikt kunnen worden) 4 washandjes babyzeep baby-olie baby-zalf 12 veiligheidsspelden met kapje, klein en groot (evt. plaktrips) 1 pakje dextropurpoeder babybadje 1 grote metalen kruik, naadloos met gummidop in schroefdeksel, gecontroleerd op lekken. 1 kruikezak (geen nylon, geen open weefsel) haarborsteltje en kammetje zo nodig: 2 flessen en 4 spenen en 1 flessenrager
Liever niet ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:09 schreef MUUS het volgende:
Ik heb een foto waar ik lig te zwemmen in bloed en vruchtwater waar die kleine in had gepoept.
Ook heb ik prachtige foto's van die grote, bloederige placenta én van strontluiers. (Waar ik naast sta met een gasmasker op.)
Waarom ik daar foto's van heb, mag Joost weten.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 06:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb die lap tekst, ondanks dat het in ONZ staat, toch gelezen. Dus zo slecht was het niet
Whehe, ben het niet vaak met je eens, maar dit is:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef boebiedoe het volgende:
Ik bedoel, waskom? Ik heb een badkuip waar dat kreng inkan. Hard matras? Ik laat 'm wel op de bank slapen. Spuugdoekje? Ik pak wel een trui van Nikky. Babyolie? Dat mormel mag genoegen nemen met olijfolie wat er nog staat. Babybadje? Ik heb een waskuip én een afwasbak. Haarborstel? Die van Nikky zal ook wel prima functioneren. Navelklem? In de schuur ligt vast nog wel iets bruikbaars. 30 luiers? Ik koop wel een katoenen voor in de wasmachine. Thermometer? In de tuin heb ik er nog 1 staan, en daar kunnen moeder en baby prima samen mee doen, ze zijn toch niet vies van elkaar. Zeil? Ik snij wel wat zeil uit de opblaasboot. Bedverhogers? Ik kan toch ook gewoon bakstenen onder het bed zetten?.
Hechten kan ook met een huis en tuin nietmachine.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef boebiedoe het volgende:
Ik bedoel, waskom? Ik heb een badkuip waar dat kreng inkan. Hard matras? Ik laat 'm wel op de bank slapen. Spuugdoekje? Ik pak wel een trui van Nikky. Babyolie? Dat mormel mag genoegen nemen met olijfolie wat er nog staat. Babybadje? Ik heb een waskuip én een afwasbak. Haarborstel? Die van Nikky zal ook wel prima functioneren. Navelklem? In de schuur ligt vast nog wel iets bruikbaars. 30 luiers? Ik koop wel een katoenen voor in de wasmachine. Thermometer? In de tuin heb ik er nog 1 staan, en daar kunnen moeder en baby prima samen mee doen, ze zijn toch niet vies van elkaar. Zeil? Ik snij wel wat zeil uit de opblaasboot. Bedverhogers? Ik kan toch ook gewoon bakstenen onder het bed zetten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |