quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
<Oprah> What inspired you to write this book, Moes?
<Muus> I gave birth Oprah..
<Oprah> *Ugly cry* You poor baby!
FREE babies for every-body-in-the-audienceeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
<Oprah> What inspired you to write this book, Moes?
<Muus> I gave birth Oprah..
<Oprah> *Ugly cry* You poor baby!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
FREE babies for every-body-in-the-audienceeeeeeeeeeeeeeee!![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hé, nog zo'n Oprah verhaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:31 schreef juiced het volgende:
Boelie, ik ga jou een mooi verhaal vertellen.
Zet de volgende muziek er even bij aan: http://www.juiced.nl/music/von.mp3
M'n vader was net zo oud als jou en kende m'n moeder 3 weken toen ik werd verwekt. M'n moeder was 22. Op het moment dat ik werd verwekt, was de glazenwasser de ramen van hun slaapkamer aan het schoonmaken en negen maanden later werd ik geboren terwijl, je raadt het al, er weer een glazenwasser bezig was de ramen te zemen van de kamer in het ziekenhuis waar ik geboren werd. Je kunt zeggen dat ik ongewenst was. Dat was niet zo, ik was alleen niet geplanned. Nee, ik was een echte liefdesbaby. Natuurlijk was het een hele klap voor m'n vader, terwijl m'n moeder het alleen maar prachtig vond. Want hij wilde nu natuurlijk ineens wel de wereld zien! Hij herstelde snel van de klap en nam zijn zoon overal mee naartoe, want dat kon natuurlijk ook! Vraag hem ernaar en hij zal zeggen dat dat de mooiste tijd van z'n leven was. Hij met z'n kind. Trots als een pauw.![]()
Het verhaal gaat dat ik soms de reden was dat mijn ouders bij elkaar bleven. Dat klinkt raar, want waarom zou je bij elkaar blijven als het niet goed gaat. Ze waren natuurlijk ook nog jong en wisten niet zeker of ze wel voor elkaar bestemd waren. Dat konden ze ook niet weten. Wat ze wel wisten, was dat ze samen een kind hadden dat opgevoed moest worden, door zijn ouders. Daar achteraf op terugkijkend zijn ze erg gelukkig geworden van de verbintenis die ze hadden. Ze zijn nog altijd bij elkaar, zijn gewend geraakt aan elkaars gemakken en ongemakken en houden ontzettend veel van elkaar. Zoveel, dat ze soms zelfs voor mijn neus met elkaar kussen.
2 jaar geleden zijn ze getrouwd, toen m'n zusje 16 is geworden. Dat hebben ze ons altijd beloofd. En ik ben natuurlijk glazenwasser geworden.![]()
Boelie, ouwe! Gefeliciteerd! Maak er een mooie tijd van en vergeet de herinneringen niet die je gaat maken...![]()
Juiced Cruise!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Juiced gaat zo op de bank springen met zijn handen in de lucht.
Ooohh!! I am sooooooo happy!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Juiced gaat zo op de bank springen met zijn handen in de lucht.
In volledige stilte! Vast zonder schreeuwen, inknippen, klonten en poe-ha.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan baart zijn vriendin een alien.
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
In volledige stilte! Vast zonder schreeuwen, inknippen, klonten en poe-ha.
En papa eet braaf de placenta op!
Ik heb die lap tekst, ondanks dat het in ONZ staat, toch gelezen. Dus zo slecht was het nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:43 schreef juiced het volgende:
Maar ik moest er wel van huilen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
inderdaad, tegenwoordig gaan ze vaak eerder het huis uit
Spartaanse opvoedingen zijn okayquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig blijven ze juist hangen omdat het nu eenmaal goedkoper is, ze een auto én motor willen, nog een studie gaan doen, zelf strijken niet zo practisch is en het ó zo gemakkelijk is om een fulltime huishoudster te hebben
Die tune van Candlelight heb ik wel, dus van mij mag hetquote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
'Babylight'. Om een uur of 4 's nachts. De doelgroep is dan toch wakker vanwege een blèrende baby.
Als het jou uitkomt geloof je ook allesquote:Op maandag 22 mei 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ahh, vandaar dat Nolius zo'n gefrustreerde josti is.
Je hebt dus wél sex?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:22 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als het jou uitkomt geloof je ook alles
Sex is vies en onzedig, Nini. Kijk maar wat er van komt (whehehe), voor je het weet ben je drachtig!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:06 schreef NiNi het volgende:
Je hebt dus wél sex?
niks mee te maken, ik als vent word het niet dus ik geniet er wel van!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sex is vies en onzedig, Nini. Kijk maar wat er van komt (whehehe), voor je het weet ben je drachtig!
Zeg dat maar tegen bbd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:42 schreef Jerruh het volgende:
niks mee te maken, ik als vent word het niet dus ik geniet er wel van!.
ik hoop ook voor m dat die ene keer zonder condoom neuken de moeite waard wasquote:
Hij denkt met warme gevoelens terug aan de tijd dat hij na het nuecken slechts een SOA opliep.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:56 schreef Jerruh het volgende:
ik hoop ook voor m dat die ene keer zonder condoom neuken de moeite waard was.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hij denkt met warme gevoelens terug aan de tijd dat hij na het nuecken slechts een SOA opliep.![]()
Ik heb een foto waar ik lig te zwemmen in bloed en vruchtwater waar die kleine in had gepoept.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig blijven ze juist hangen omdat het nu eenmaal goedkoper is, ze een auto én motor willen, nog een studie gaan doen, zelf strijken niet zo practisch is en het ó zo gemakkelijk is om een fulltime huishoudster te hebben
Maar MUUS, heb je ook foto's van die psychedelische ervaringen?
Kun je nagaan hoeveel medelijden ik heb met jouw moeder! Baar je met pijn en moeite een kind, is het na 30 jaar nog steeds niet volwassenquote:
"gelukkig hebben we de fotos nog"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een foto waar ik lig te zwemmen in bloed en vruchtwater waar die kleine in had gepoept.
Ook heb ik prachtige foto's van die grote, bloederige placenta én van strontluiers. (Waar ik naast sta met een gasmasker op.)
Waarom ik daar foto's van heb, mag Joost weten.
Ik heb ook een traantje weggepinkt, hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:43 schreef juiced het volgende:
Maar ik moest er wel van huilen.
Alvast een boodschappenlijstje.quote:Voor het kraambed:2 thermometers (1 voor de moeder, 1 voor de baby) 1 pak zig-zag watten 2 pakken gaasjes 16/16 1 flesje alcohol 70 % 1 spoelkannetje 2 pakjes plastic zakjes b.v. boterhamzakjes (voor het verwij- deren van maandverband) 2 pakken maandverband 1 pak kraamverband 1 ruime plastic waskom enkele lakens, liefst wit 2 emmers 1 nieuw stuk toiletzeep desinfecterend washandjes handdoeken 2 incontinentiematrasjes
Lenen bij de Kruisvereniging + 3 weken voor uitgerekende bevallingsdatum:ondersteek bedklossen/bedverhogers bedzeil babyweegschaal met vaste bak (Deze kan na de bevalling geleend worden bij de Kruisvereniging. Soms moet de weegschaal bij de drogist worden gehuurd.)
Voor de bevalling thuis extra aan te schaffen:1 navelklem 2 dunne kraammatrasjes en 5 incontinentiematrassen vuilniszakken 1 pak papieren inlegluiers (als groter kraamverband te gebruiken)
Voor de baby:Wieg of ledikantje (wiegbekleding goed bevestigen en hierbij geen plastic of schuimplastic gebruiken) hard matrasje (niet met plastic overtrekken) klein zeiltje, dat 1/3 van het matrasje bestrijkt 2 dekentjes, bij voorkeur 1 wollen dekentje ook bij gebruik van dekbed (omdat synthetisch materiaal de warmte te veel op één plaats houdt en daardoor minder veilig is) 6 lakentjes 6 onderleggers 6 truitjes (geen kunststof, i.vm. warmte en kunnen uitkoken.) 6 hemdjes (geen kunststof, i.vm. warmte en kunnen uitkoken.) 6 navelbandjes 6 omslagluiers, flanel 6 spuugdoekjes 30 à 36 luiers (bij gebruik van papier luiers minimaal 12 katoenen, welke ook als handdoek gebruikt kunnen worden) 4 washandjes babyzeep baby-olie baby-zalf 12 veiligheidsspelden met kapje, klein en groot (evt. plaktrips) 1 pakje dextropurpoeder babybadje 1 grote metalen kruik, naadloos met gummidop in schroefdeksel, gecontroleerd op lekken. 1 kruikezak (geen nylon, geen open weefsel) haarborsteltje en kammetje zo nodig: 2 flessen en 4 spenen en 1 flessenrager
Liever niet ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:09 schreef MUUS het volgende:
Ik heb een foto waar ik lig te zwemmen in bloed en vruchtwater waar die kleine in had gepoept.
Ook heb ik prachtige foto's van die grote, bloederige placenta én van strontluiers. (Waar ik naast sta met een gasmasker op.)
Waarom ik daar foto's van heb, mag Joost weten.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 06:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb die lap tekst, ondanks dat het in ONZ staat, toch gelezen. Dus zo slecht was het niet
Whehe, ben het niet vaak met je eens, maar dit is:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef boebiedoe het volgende:
Ik bedoel, waskom? Ik heb een badkuip waar dat kreng inkan. Hard matras? Ik laat 'm wel op de bank slapen. Spuugdoekje? Ik pak wel een trui van Nikky. Babyolie? Dat mormel mag genoegen nemen met olijfolie wat er nog staat. Babybadje? Ik heb een waskuip én een afwasbak. Haarborstel? Die van Nikky zal ook wel prima functioneren. Navelklem? In de schuur ligt vast nog wel iets bruikbaars. 30 luiers? Ik koop wel een katoenen voor in de wasmachine. Thermometer? In de tuin heb ik er nog 1 staan, en daar kunnen moeder en baby prima samen mee doen, ze zijn toch niet vies van elkaar. Zeil? Ik snij wel wat zeil uit de opblaasboot. Bedverhogers? Ik kan toch ook gewoon bakstenen onder het bed zetten?.
Hechten kan ook met een huis en tuin nietmachine.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef boebiedoe het volgende:
Ik bedoel, waskom? Ik heb een badkuip waar dat kreng inkan. Hard matras? Ik laat 'm wel op de bank slapen. Spuugdoekje? Ik pak wel een trui van Nikky. Babyolie? Dat mormel mag genoegen nemen met olijfolie wat er nog staat. Babybadje? Ik heb een waskuip én een afwasbak. Haarborstel? Die van Nikky zal ook wel prima functioneren. Navelklem? In de schuur ligt vast nog wel iets bruikbaars. 30 luiers? Ik koop wel een katoenen voor in de wasmachine. Thermometer? In de tuin heb ik er nog 1 staan, en daar kunnen moeder en baby prima samen mee doen, ze zijn toch niet vies van elkaar. Zeil? Ik snij wel wat zeil uit de opblaasboot. Bedverhogers? Ik kan toch ook gewoon bakstenen onder het bed zetten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |