cruel baboon, cruelquote:Op maandag 22 mei 2006 18:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tenzij er natuurlijk nog een kleiner broertje of zusje bijkomt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog maar 18 jaar en 9 maanden, boe, dan ben je er vanaf.
Ik vond het eerdere verhaal van hoe-heet-ze leuker . . .quote:Op maandag 22 mei 2006 18:35 schreef Vava het volgende:
Nou hier komt het!
Vriendinnetje van mij vroeger had 2 kleine broertjes, echt van diedondersteentjes
. Niemand wist dat het er 2 zouden worden tot op het moment dat de 2e buiten kwam kijken, er werd ook een nageboorte verwacht
![]()
Het lijkt er wel opquote:Op maandag 22 mei 2006 18:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vond het eerdere verhaal van hoe-heet-ze leuker . . .![]()
![]()
Ach ja.. dat kanquote:Op maandag 22 mei 2006 18:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vond het eerdere verhaal van hoe-heet-ze leuker . . .![]()
![]()
Superlachen! Ik lig echt helemaal dubbel.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou hier komt het!
Vriendinnetje van mij vroeger had 2 kleine broertjes, echt van diedondersteentjes
. Niemand wist dat het er 2 zouden worden tot op het moment dat de 2e buiten kwam kijken, er werd ook een nageboorte verwacht
![]()
Het is dan ook niet grappigquote:Op maandag 22 mei 2006 18:39 schreef Mr.Holleeder het volgende:
[..]
Superlachen! Ik lig echt helemaal dubbel.![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben jullie al een echo gehad dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
God, het zouden er maar twee worden, the horror..
"Wij drinken niet, wij moeten nog rijden".quote:Op maandag 22 mei 2006 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hebben jullie al een echo gehad dan?
5 kleine boetjes, zaten in de baarmoederquote:Op maandag 22 mei 2006 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hebben jullie al een echo gehad dan?
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:33 schreef Jump het volgende:
Kijk, zo gaat hun koppeltje er later uitzien met de kinderen:
Foto's van de moeder en de zesling:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikky op stap met de zes kinderen:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan de zoon die ze adopteren, om mee te helpen om de zes meisjes op te voeden:
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo gaat nikky er enkele jaar na de bevalling uitzien:
[afbeelding]
Tja, wist je dit maar negen maanden terug, niet ??quote:
Dat maakt niet meer uit, het leven gaat nu in een rap tempo voorbij. Leeftijd speelt geen rol meer, alleen maar luiers.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:18 schreef ShaoliN het volgende:
Maar Boe is toch pas 16 ofzo?
Zie je, ik ben niet de enige die zich dit afvraagt.quote:
Waarom oefenen dergelijke topics zo'n aantrekkingskracht op me uit , als ik nog maar een paar weken hoef ?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tja, wist je dit maar negen maanden terug, niet ??![]()
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
* ChrisJX weet meteen weer waarom ze niet neukt
MUUS, je bent eng
Good going Noliusquote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
Haaah hahahahaha.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
MUUS, je bent eng
Ik prefereer de termen 'realistisch' en 'eerlijk'.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
MUUS, je bent eng
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik prefereer de termen 'realistisch' en 'eerlijk'.
Ahh, vandaar dat Nolius zo'n gefrustreerde josti is.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
MUUS, je bent eng
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ahh, vandaar dat Nolius zo'n gefrustreerde josti is.
En dan met dat knipje een adertje raken ......... FLATS, de arts helemaal onder het bloedquote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef shmoopy het volgende:
Het geluid van een 'knipje', ook zoiets dat je nooit vergeet.
Neverquote:Op maandag 22 mei 2006 19:40 schreef renz0r het volgende:
Neemt Niki na de bevalling ook kort haar?
topicS he.quote:
Het is soms echt heel leuk hoorquote:
Moet mijn reputatie van niet kunnen tikken hooghoudenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
topicS he.
Vergeet dat niet![]()
Je hebt veel leeswerk![]()
Oh ja.
Succes met je flamoes en alle andere rotzooi
Als het een spruitje van zijn/haar papa is wel. Misschien een leuke nieuwe traditie?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef Jane het volgende:
En over een jaar of 20 ben je misschien al opa!
Moeder met zesling?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:33 schreef Jump het volgende:
Kijk, zo gaat hun koppeltje er later uitzien met de kinderen:
Foto's van de moeder en de zesling:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikky op stap met de zes kinderen:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan de zoon die ze adopteren, om mee te helpen om de zes meisjes op te voeden:
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo gaat nikky er enkele jaar na de bevalling uitzien:
[afbeelding]
Daar hebben ze toch druppels tegen ofzoquote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef Skaai het volgende:
De eerste tandjes die doorkomen. Janken, jaaaanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |