Ja, maar dat vertellen we boe toch niet gekkiequote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch druppels tegen ofzo![]()
Je hebt ook pilletjes waardoor je dit nooit krijgtquote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja maar Nikky kan die pilletjes toch ook wel eens "vergeten" zijn te slikken. Zonder dat BBD dat weet.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef Quara het volgende:
[..]
Je hebt ook pilletjes waardoor je dit nooit krijgt![]()
Shhht!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef Quara het volgende:
Ja hallo, vergeet je dequote:Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef Quara het volgende:
[..]
Verstop nikky's telefoon maar, voor je het weet haalt je zoon alle nummers van z'n moeders vriendinnen eruit.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef Jane het volgende:
En over een jaar of 20 ben je misschien al opa!
ach schat, dat maakt de Seks minder leuk, dus doe maar nietquote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja hallo, vergeet je de
[afbeelding]
voor 't gemak ff?
Eindelijk weer eens iemand die de lijst nieuw leven in kan blazen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef Shirley het volgende:
Wat te denken als het kind straks het karakter van paps heeft.Dat wordt nog gezellig in huize BoeNik.
quote:je hebt geneukt zonder condoom en denkt zwanger te zijn. boebiedoe weet dat en belt je ouders. sla 2 beurten over
Wijf, wat denk je te weten over mijn priveleven. Dat FOK! het eerder weet dan mijn familie?quote:
Pssst...quote:Op maandag 22 mei 2006 22:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wijf, wat denk je te weten over mijn priveleven. Dat FOK! het eerder weet dan mijn familie?.
Man, pak van mijn hart.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik lag te maffen, en ik wou net gaan reageren op je post.
Dag beeb, ook jij gefeliciteerd.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik lag te maffen, en ik wou net gaan reageren op je post.
Ouch.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
maar jij als papa geheel niet, sorry.![]()
Daarom heb ik ook zo'n teringhekel aan dat fokradio he.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:57 schreef MUUS het volgende:
Nog een antwoord op de vraag die iedereen heeft:
Boe gaat nu wel bij nikky wonen. Nikky blijft werken en boe wordt huispapa. Boe heeft nog geen werk en nikky heeft haar tweede baan moeten opzeggen, omdat ze zo moe is.
Ja, en wat is je punt? Mijn aanbod staat nog, hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:33 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n teringhekel aan dat fokradio he.. Mochten je het zo interessant vinden, we wonen al min of meer bij elkaar, alleen nog niet op papier. Na dit heugedelijk feit zal het ongetwijfeld niet lang meer duren voordat dat zal gaan gebeuren.
.
En ook werk ik gewoon 40 uur per week..
Dat scheelt, ik zie mezelf ook nog niet achter een wandelwagen eigenlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nikky als mama kan ik me zo voorstellen, maar jij als papa geheel niet, sorry.![]()
Die neem ik graag aan.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, en wat is je punt? Mijn aanbod staat nog, hoor.
Ik houd niet van schijnheilige koetsjiekoetsjie-posts. En ik bedoel het absoluut niet onaardig, weet boe ook wel.quote:
Ik voorzie een mooie photoshop-wedstrijd.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik zie mezelf ook nog niet achter een wandelwagen eigenlijk..
Kinderwagen aan een ketting aan een lantaarnpaal en jezelf lam zuipen in de kroeg. Vaderschap, fuck it. Al doe je het nog zo goed, je krijgt toch gezeik, dus doe het dan meteen goed.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het is idd ook niet niks.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het idee van Boe als vader dringt ook nog niet echt bij mij door... Maar volgens mij ga je toch een toffe paps worden. Ik zie het al helemaal voor me, Boe met een draagzak op z'n buik.quote:
Ja en dan vergeet ik daarna zeker welke lantaarpaal 't was.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kinderwagen aan een ketting aan een lantaarnpaal en jezelf am zuipen in de kroeg. Vaderschap, fuck it. Al doe je het nog zo goed, je krijgt toch gezeik, dus doe het dan meteen goed.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maar als je 21 bent dan wil je toch nog wel (gaan) studeren misschien Ofzo. Of jezelf vinden op Ayers Rock of een bandje oprichten en zuipen en kotsend neuken in de kleedkamer en voetballen met je maten en liftend naar Andalusië. En dergelijke aangelegenheden. Of is dat ouderwets tegenwoordigquote:Op maandag 22 mei 2006 22:33 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n teringhekel aan dat fokradio he.. Mochten je het zo interessant vinden, we wonen al min of meer bij elkaar, alleen nog niet op papier. Na dit heugedelijk feit zal het ongetwijfeld niet lang meer duren voordat dat zal gaan gebeuren.
.
En ook werk ik gewoon 40 uur per week..
Als in, het is nog steeds niet doorgedrongen. Niet dat ik mezelf niet geschikt zou achten als vader, alhoewel veel mensen daar ongetwijfeld anders over zullen denken. But who cares about them.quote:
Uh uhquote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef MUUS het volgende:
Ik ben zó slecht in dingen niet zeggen. Ik wil zoveel zeggen, maar dan wordt het weer te zwaar en te moeilijk en bla.
Pfff..
Dan maak je maar weer een nieuwe.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja en dan vergeet ik daarna zeker welke lantaarpaal 't was.
Dat wil ik ook allemaal nog wel!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ofzo. Of jezelf vinden op Ayers Rock of een bandje oprichten en zuipen en kotsend neuken in de kleedkamer en voetballen met je maten en liftend naar Andalusië. En dergelijke aangelegenheden. Of is dat ouderwets tegenwoordig![]()
Vrouwen...quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef MUUS het volgende:
Ik ben zó slecht in dingen niet zeggen. Ik wil zoveel zeggen, maar dan wordt het weer te zwaar en te moeilijk en bla.
Pfff..
Je groeit er vanzelf wel naar toe. Kennis van me werd ook redelijk onverwacht vader, heeft een paar maanden aan het hele zwangerschapsgebeuren moeten wennen, maar stapt nu zo trots als een pauw rond met zijn zoon.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als in, het is nog steeds niet doorgedrongen. Niet dat ik mezelf niet geschikt zou achten als vader, alhoewel veel mensen daar ongetwijfeld anders over zullen denken. But who cares about them.
Het is toch niet zo vreemd dat veel mensen zo denken? En die hebben echt niet allemaal een schurfthekel aan je; het is de reputatie die je hier hebt, plus dat je 21 bent.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als in, het is nog steeds niet doorgedrongen. Niet dat ik mezelf niet geschikt zou achten als vader, alhoewel veel mensen daar ongetwijfeld anders over zullen denken. But who cares about them.
Mannen hebben nooit tieten gehad, mannen hadden en hebben ballen, daar konden en kunnen ze aan zuigen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef CartWOman het volgende:
"Omdat er vroeger nog geen vrouwen waren en de mannen dus kinderen moesten baren. Dat betekent ook dat ze gevoed moesten worden en dus hadden mannen vroeger tieten.
Helemaal mee eensquote:Later maakte god een vergissing en maakte de vrouw.
En het huishoudenquote:Omdat niemand wist wat ze met zo'n wijf
moesten, hebben ze maar besloten dat het kinderen krijgen wel eens een leuke taak voor haar
zou zijn.
quote:Je houdt ze zo van de straat en ze zitten niet de hele tijd tegen je aan te zeiken.
Helemaal waar. Vrouwen zijn dus nutteloos. Maar daar waren we het al over eens.quote:De man had dus geen tieten meer nodig en de man is dus verder geëvolueerd en de vrouw
is stil blijven staan."
Whe, na die posts van MUUS weet ik nu 100% zeker dat ik geen kinderen wil, ipv de 99% van vanmiddag.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ja, op zich houdt het leven niet op als je een kindje krijgt. Het is een verrijking van je leven, zeggen ouders altijd. Wie weet spreekt Boe over een tijdje ook zo...
Die tekst is van jezelf, oetlul.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ahh, vandaar dat Nolius zo'n gefrustreerde josti is.
Ondanks alles wil ik toch echt ooit kinderen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whe, na die posts van MUUS weet ik nu 100% zeker dat ik geen kinderen wil, ipv de 99% van vanmiddag..
Het was ook niet mijn idee.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Verder is het een zaak tussen Nikky en Boe en had ik het persoonlijk niet zo snel op FOK! gegooid. Eerst lekker samen wennen en je draai vinden en dan pas met het gezeik hier dealen.
Dat was idd ook het eerste wat ik dacht, zoiets gelijk online gooienquote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
.
Verder is het een zaak tussen Nikky en Boe en had ik het persoonlijk niet zo snel op FOK! gegooid. Eerst lekker samen wennen en je draai vinden en dan pas met het gezeik hier dealen.
Van Boe?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ondanks alles wil ik toch echt ooit kinderen.
Dat zeiden ze op mijn bruiloft ook over mijn vrouw. Ik wacht nog steeds op de "verrijking" van mijn leven. Armoede is het, armoede zeg ik je.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ja, op zich houdt het leven niet op als je een kindje krijgt. Het is een verrijking van je leven, zeggen ouders altijd. Wie weet spreekt Boe over een tijdje ook zo...
Eerlijk gezegd is dat het eerste wat ik dacht toen ik het gisteravond las. Maar goed, ook dat is een persoonlijke keuze.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Verder is het een zaak tussen Nikky en Boe en had ik het persoonlijk niet zo snel op FOK! gegooid.
Hou dat wijf van je ook dan wat beter onder de duim! Dat wordt gewoon zwanger én post op FOK!quote:
Jaja, je hoeft het niet te verdedigen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik houd niet van schijnheilige koetsjiekoetsjie-posts. En ik bedoel het absoluut niet onaardig, weet boe ook wel.![]()
Dat idee krijg ik bij dit hele verhaal een beetje.quote:
Welnee, gelijk delen en in de groep gooien. Ben je er meteen van af.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
quote:
Iemand gaat zich nu door mijn verhalen laten steriliseren.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, gelijk delen en in de groep gooien. Ben je er meteen van af.
Ik durf te wedden dat, ondanks MUUS, er minimaal een dozijn eierstokken op hol zijn geslagen. Als zij het kunnen, kunnen wij het ook.
Klaar.
Prima toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:56 schreef boebiedoe het volgende:
Eh joh, Nikky is er nou eenmaal trots op (ik stiekem ook wel hoor..) , en geef haar eens ongelijk.
ach na een online romantiekloos bruidsvraagje past dit vrij goed in het huidige FOK!beeld hoor, en ik snap wel dat nikky er super trots op is. het is tenslotte nieuw leven... een nieuw iets.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whe, na die posts van MUUS weet ik nu 100% zeker dat ik geen kinderen wil, ipv de 99% van vanmiddag..
Mijn ballen liggen inmiddels in het wasbakje.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iemand gaat zich nu door mijn verhalen laten steriliseren.
Ben ik goed of ben ik goed?
Arme stinkie!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat, ondanks MUUS, er minimaal een dozijn eierstokken op hol zijn geslagen. Als zij het kunnen, kunnen wij het ook.
Klaar.
Zwanger worden (pijnlijke uitzonderingen daargelaten) is in het algemeen geen kunst. Het ouderschap, dta is de kluif.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, gelijk delen en in de groep gooien. Ben je er meteen van af.
Klaar.
*meldt*quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een baby aankondiging vind ik normaler en leuker dan een huwelijksaanzoek. Kijk, had Nikky Boe op FOK! verteld dat ze zwanger is, is het weer een ander verhaal.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach na een online romantiekloos bruidsvraagje past dit vrij goed in het huidige FOK!beeld hoor, en ik snap wel dat nikky er super trots op is. het is tenslotte nieuw leven... een nieuw iets.
Eerst trouwen!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:05 schreef Tally het volgende:
Uhm ik sla ook nog even over!
precies (het item is dan ook meer dat het een kind is van boe en nikky in plaats van de zwangerschap zelf en da tpast in het rijtje thuis).quote:Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een baby aankondiging vind ik normaler en leuker dan een huwelijksaanzoek. Kijk, had Nikky Boe op FOK! verteld dat ze zwanger is, is het weer een ander verhaal.
Natuurlijk melden ze het op FOK!, ze hebben elkaar immers hier leren kennen! Ik had het alleen op een ander tijdstip gedaan, als snap ik best dat ze zo trots zijn als een stel pauwen met opgepoetste veren en dan is het lastig om zoiets lang voor je te houden.
Maar ook dan wacht ik evenquote:
Dat worden bloedmooie kindertjesquote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies (het item is dan ook meer dat het een kind is van boe en nikky in plaats van de zwangerschap zelf en da tpast in het rijtje thuis).
ik ben benieuwd wa tmensen zouden roepen als ik morgen zeg dat ik ripley heb bezwangerd en zij het beaamt.
"Zat je verkeerd Jerruh?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wa tmensen zouden roepen als ik morgen zeg dat ik ripley heb bezwangerd en zij het beaamt.
9 maanden en 4 dagen vanaf nu?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ook dan wacht ik even
Althans is wel de bedoeling![]()
Ze zaten in zn handtasquote:Op maandag 22 mei 2006 23:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"huh, die homo maakt kinders?hoe doet ie dat!?"
Uhm.. Nee..quote:
Understatement!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
...als snap ik best dat ze zo trots zijn als een stel pauwen met opgepoetste veren en dan is het lastig om zoiets lang voor je te houden.
quote:
Voor types als jij is mijn undersign bedoeldquote:Op maandag 22 mei 2006 22:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ondanks alles wil ik toch echt ooit kinderen.
Hele abortusklinieken worden uit de grond gestampt dankzij jouquote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Poep en bloed overal?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voor types als jij is mijn undersign bedoeld
Het is jóuw poep en bloed.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Poep en bloed overal?
Ach, ik ben wel wat gewend.
Boekky (volgens mij zei Dago die) is ook wel een grappige combo.quote:
Op zich ben ik niet vies van mezelf nee. Maar ik kan me voorstellen dat leuk anders is.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is jóuw poep en bloed.
Of ben je dat ook wel gewend![]()
Eerst komt het hoofdje Skaai. En als dat doorkomt, nou, zoek dan maar dekkingquote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef Skaai het volgende:
De eerste tandjes die doorkomen. Janken, jaaaanken.
Kots.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op zich ben ik niet vies van mezelf nee. Maar ik kan me voorstellen dat leuk anders is.Maar dat poep en bloed is dan bijzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |