Whe, na die posts van MUUS weet ik nu 100% zeker dat ik geen kinderen wil, ipv de 99% van vanmiddag.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ja, op zich houdt het leven niet op als je een kindje krijgt. Het is een verrijking van je leven, zeggen ouders altijd. Wie weet spreekt Boe over een tijdje ook zo...
Die tekst is van jezelf, oetlul.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ahh, vandaar dat Nolius zo'n gefrustreerde josti is.
Ondanks alles wil ik toch echt ooit kinderen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whe, na die posts van MUUS weet ik nu 100% zeker dat ik geen kinderen wil, ipv de 99% van vanmiddag..
Het was ook niet mijn idee.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Verder is het een zaak tussen Nikky en Boe en had ik het persoonlijk niet zo snel op FOK! gegooid. Eerst lekker samen wennen en je draai vinden en dan pas met het gezeik hier dealen.
Dat was idd ook het eerste wat ik dacht, zoiets gelijk online gooienquote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
.
Verder is het een zaak tussen Nikky en Boe en had ik het persoonlijk niet zo snel op FOK! gegooid. Eerst lekker samen wennen en je draai vinden en dan pas met het gezeik hier dealen.
Van Boe?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ondanks alles wil ik toch echt ooit kinderen.
Dat zeiden ze op mijn bruiloft ook over mijn vrouw. Ik wacht nog steeds op de "verrijking" van mijn leven. Armoede is het, armoede zeg ik je.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ja, op zich houdt het leven niet op als je een kindje krijgt. Het is een verrijking van je leven, zeggen ouders altijd. Wie weet spreekt Boe over een tijdje ook zo...
Eerlijk gezegd is dat het eerste wat ik dacht toen ik het gisteravond las. Maar goed, ook dat is een persoonlijke keuze.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Verder is het een zaak tussen Nikky en Boe en had ik het persoonlijk niet zo snel op FOK! gegooid.
Hou dat wijf van je ook dan wat beter onder de duim! Dat wordt gewoon zwanger én post op FOK!quote:
Jaja, je hoeft het niet te verdedigen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik houd niet van schijnheilige koetsjiekoetsjie-posts. En ik bedoel het absoluut niet onaardig, weet boe ook wel.![]()
Dat idee krijg ik bij dit hele verhaal een beetje.quote:
Welnee, gelijk delen en in de groep gooien. Ben je er meteen van af.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
quote:
Iemand gaat zich nu door mijn verhalen laten steriliseren.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, gelijk delen en in de groep gooien. Ben je er meteen van af.
Ik durf te wedden dat, ondanks MUUS, er minimaal een dozijn eierstokken op hol zijn geslagen. Als zij het kunnen, kunnen wij het ook.
Klaar.
Prima toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:56 schreef boebiedoe het volgende:
Eh joh, Nikky is er nou eenmaal trots op (ik stiekem ook wel hoor..) , en geef haar eens ongelijk.
ach na een online romantiekloos bruidsvraagje past dit vrij goed in het huidige FOK!beeld hoor, en ik snap wel dat nikky er super trots op is. het is tenslotte nieuw leven... een nieuw iets.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whe, na die posts van MUUS weet ik nu 100% zeker dat ik geen kinderen wil, ipv de 99% van vanmiddag..
Mijn ballen liggen inmiddels in het wasbakje.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Iemand gaat zich nu door mijn verhalen laten steriliseren.
Ben ik goed of ben ik goed?
Arme stinkie!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat, ondanks MUUS, er minimaal een dozijn eierstokken op hol zijn geslagen. Als zij het kunnen, kunnen wij het ook.
Klaar.
Zwanger worden (pijnlijke uitzonderingen daargelaten) is in het algemeen geen kunst. Het ouderschap, dta is de kluif.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, gelijk delen en in de groep gooien. Ben je er meteen van af.
Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |